Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

UPC Internet opinie

Ocena na podstawie 3502 opinii

1.81 / 5

  • Niezawodność
    1.66
  • Obsługa klienta
    1.64
  • Cena
    2.01
  • Parametry
    1.96
  • Cena/Jakość
    3.00
  • Oferta
    5.00

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~Kasia / 2023-10-24 08:15
    Ocena: 1.00 / 5
    UPC i PLAY to jakaś porażka!!! Odkąd się połączyli CODZIENNIE mamy problem z Internetem. Mieszamy w centrum dużego miasta, a internet chodzi gorzej niż na wsi. Obraz nie nadąża za obrazem. Nikt z tym nie jest w stanie nic zrobić, bo gwarantują internet tylko po kablu!! Zanim przeszli do PLAY nie było żadnego problemu, teraz to jakaś tragedia. Na infolini przerzucają mnie jak kotleta, technicy nie przychodzą, odbijam się od ściany. Jedyne rozwiązanie to rozwiązanie umowy. PORAŻKA, nie polecam.
    ZaletyBRAK
    WadyCAŁE UPC i PLAY to jedna wielka wada.
    Miejscowośćzachodniopomorskie
  • ~Kasia K / 2020-11-25 09:57
    Ocena: 5.00 / 5
    Bardzo dobra obsługa klienta. Pan Piotr Gil jest kompetentną i kontaktowną osobą. Jasno i zrozumiale przedstawił propozycję nowej oferty. Jestem zadowolona z nowego, zwiększonego pakietu - zarówno z Internetu, jak i telewizji. Cena nie jest zbyt wygórowana. Wszystko przebiega bez zakłóceń, nie mam problemów z połączeniem.
    Zaletybardzo dobra obsługa ze strony konsultanta P. Gila
    Wadybrak
    MiejscowośćKielce
  • ~kasiab26giz / 2016-07-07 13:12
    Ocena: 3.50 / 5
    Jestem klientką UPC od paru lat. W ciągu tego okresu może raz, czy dwa zdarzyły się incydenty z brakiem internetu, ale trwało to przez krótką chwilę. Internet działa szybko i nie zawiesza się. Raz otrzymałam wadliwy dekoder przy podpisywaniu nowej umowy, ale został on wymieniony na sprawny w następny dzień po zgłoszeniu awarii. TV Horizon działa bez zastrzeżeń. FV wystawiane są zawsze zgodnie z moim obowiązującym abonamentem. Mogę narzekać jedynie na to, że dla stałych klientów nie mają tańszych ofert. :-) Mimo tego, zamierzam nawiązać z UPC współpracę na kolejny okres.
    Zaletysprawny internet, wystawiane FV zgodne z obowiązującym abonamentem
    Wadybrak tańszych ofert dla długoletnich klientów
    korzystam od 6 lat, kupuję przez internet lub w salonie
  • ~Kasica / 2023-12-10 00:36
    Ocena: 1.00 / 5
    Żenujący poziom usług. Przy pracy zdalnej niestety robotę ratuje internet z telefonu. Ale oczywiście wg dostawcy wszystko jest super...
  • ~Kasica / 2023-12-10 00:45
    Ocena: 1.00 / 5
    Randomowe wyłączenia internetu, które utrudniają pracę zdalną.
  • ~kaszanixxxxx / 2021-02-10 18:25
    Ocena: 1.00 / 5
    gram sobie w grę komputerową a tu nagle 500 pingu i utrata połącze nia mam ofertę 1000 mb na sekundę i psia jucha mam średnio 20 i płace 200 zł nie opłaca się nie polecam.
  • ~kasztan / 2023-02-11 20:13
    Ocena: 1.00 / 5
    tragedia tragediatragediatragediatragediatragediatragediatragediatragedia
    Zaletybraktragediatragediatragediatragediatragediatragedia
    Wadyduzotragediatragediatragediatragediatragediatragedia
    Miejscowośćstolica
  • ~Kasztelan1991 / 2023-06-26 00:28
    Ocena: 2.00 / 5
    Tragedia internet ze słabym sygnałem ciagle awarie i brak możliwości lepszego sprzętu nie polecam pod żadnym pozorem
    ZaletyBrak
    WadyCiagle awarie (kilka w tygodniu)
    Słaby sygnał sieci
    Słaba obsługa klienta
    MiejscowośćPiaseczno
  • ~Kat / 2022-01-03 19:56
    Ocena: 2.00 / 5
    jestem klientem UPC od kilku lat obecnie chciałam przedłużyć umowę. Firma nie szanuje stałych klientów, albo godzisz się na ich warunki i coraz wyższą cenę odbiegającą od ceny dla nowych klientów prawie o 100% albo rezygnuj. Dział utrzymania klienta to obecnie rozmowy tragedia - nieprzyjemni wręcz aroganccy, brak rzetelnej informacji, nie próbują nawiązać dialogu, odstraszają. Poza tym jak już podjęłam decyzję, że nie chcę nadal współpracować z UPC, rozwiązanie umowy to droga przez mękę. Zwodzą, udzielają sprzecznych informacji, a terminy wypowiedzenia mijają. Dodzwonienie się na infolinie to średnio około 30-40 minut czekania na połączenie, a potem i tak bywa, że nagle Pani nie słyszy rozmówcy i się rozłącza. NIE POLECAM, chyba, że ktoś lubi jak mu adrenalina rośnie.
    MiejscowośćMarki
  • ~Kata / 2022-10-21 12:39
    Ocena: 1.00 / 5
    totalne gówno - niestabilny internet, zerowa obsługa i pomoc, badziewna infolinia z botami. NIE POLECAM WRĘCZ ODRADZAM!!!
    Zaletybrak
    Wadyzero jakości, niestabilny internet, brak obsługi i pomocy
    MiejscowośćŚwidnik
  • ~Katarina / 2019-10-23 12:39
    Ocena: 1.00 / 5
    Please dont use this internet! There is always some extra fee with them. I dont get it anymore. Plus, if you have some issue with them the only way to solve it is by coming to their office. Everytime when I called costumer support they told me I need to wait for a consaltunt who speaks English. I called several times and waited on the line 20 min (!) every single time and no body picked up the phone. So calling them is a waste of time.
    I dont have time and energy to describe my exprerience with them in their office. Simply- THEY ARE THIEVES and dont choose them as internet provider!
  • ~katarzyna / 2018-09-07 09:33
    Ocena: 1.25 / 5
    Firma kuriozum. Od trzech miesięcy otrzymuję wiadomości sms informujace mnie o kwocie którą nalezy uiścić, niestety firma przesyłała mi fałszywy-nieprawdziwy numer konta/zarejestrowany na firmę z którą rozwiązałam umowę/. Nie mogę wyegzekwować pieniędzy. Firma powołuje się na procedury.
    Oddaję sprawę do prawnika dla zasady a do gazety własnie pisze artykuł.
    Wadyfirma nie bierze odpowiedzialności za popełnione błędy
  • ~Katarzyna / 2020-12-25 19:58
    Ocena: 2.75 / 5
    Dramat!!! Działa wolno.Trzeba wspomagać się innymi routerami. Nową Grę loguje już 5 godzin
    MiejscowośćKraków
  • ~Katarzyna / 2021-12-27 17:44
    Ocena: 1.00 / 5
    Od wigili czekam na nowy dekoder i po dzisiejszej rozmowie z konsultantem dowiedziałam się że dopiero pań z dekoderem przyjedzie może 29 grudnia przez całe święta bez telewizji i teraz pewnie będzie i sylwester taki sam . Od początku UPC to dziadostwo i nic więcej już od montażu się zaczęło bo przysłali montera który poszedł po najprostrzej Lini oporu żeby nie musiał kabli ciągnąć to podpiął się pod inna telewizję kablową co jest u mnie w bloku i od tej pory mam problemy jak i z telewizja oraz z internetem . Dziś złożyłam wypowiedzenie z UPC i chciałam Wszystkich uprzedzić przed tą siecią nie dbają wogóle o swoich klientów
    ZaletyŻadne
    WadyOj bardzo dużo .NIE POLECAM
    MiejscowośćRuda Śląska
  • ~Katarzyna / 2022-01-09 19:53
    Ocena: 1.00 / 5
    Dramat.. Cały czas umawiają mnie na termin a albo nikt nie przyjeżdża albo bez sprzętu.. Czekam już 2 miesiące na głupie podciągnięcie kabla z piwnicy do góry.. Dramat!! Najgorsze co może być! Zawiodłam si3
    MiejscowośćCzęstochowa
  • ~Katarzyna / 2022-02-21 13:49
    Ocena: 1.00 / 5
    Rezygnacja z usług, sprzęt odesłany, pismo przyjęte. Jakież było moje zdziwienie gdy otrzymałam fv na usługi telefoniczne. Okazało się że upc przyjęło rezygnacje internetu ale jakoś zapomniało wspomnieć że pod tą usługą był jeszcze telefon o którym nie wspomniałam w piśmie...
    Czeka mnie płacenie za usługi telefoniczne z których nie korzystam przez 2 miesiące za nim rozpatrzą kolejną rezygnache.
    MiejscowośćWarszawa (Ursynów)
  • ~Katarzyna / 2022-08-17 14:06
    Ocena: 1.00 / 5
    Dno. Absolutnie nie polecam.przez co najmniej 20 lat byłam ich klientką, a teraz ścigają mnie o zwrot sprzętu, który ma ok 15 lat. Nie działający, nikomu nie potrzebny, nic nie warty. Taka wdzięczność dla długoletniego klienta.
    MiejscowośćNysa
  • ~Katarzyna / 2022-12-23 07:47
    Ocena: 2.00 / 5
    wieczna udręka, obsługa klienta nie istnieje wiec w przypadku jakiegokolwiek problemu (techniczny, rozliczeniowy) zajmuje ok 1 godziny zeby się z kims porozumiec. chat bot wprowadzono w mojej ocenie jedynie po to aby zniechęcic klienta do proby rozwiązania problemu. nie mam nawet jak wypowiedziec umowy bo nie moge sie dodzwonić a moje upc nie działa
    Zaletybrak
    Wadydramatyczna obsługa klienta (lub jej brak)
    MiejscowośćWarszawa
  • ~Katarzyna / 2024-01-08 23:19
    Ocena: 1.50 / 5
    Szybkość internetu to jedne wielkie gówno...niby łączy a za chwilę wyzuca i nie idzie nawet strony otworzyć. Całe szczęście mam umowę do lutego!!!!
    MiejscowośćBydgoszcz
  • ~Kate / 2019-06-21 08:24
    Ocena: 1.50 / 5
    Obsługa klienta najgorsza z możliwych, przy jakichkolwiek problemach kontakt jest prawie niemożliwy. Utrudniają wypowiedzenie umowy do tego stopnia, ze w moim przypadku mijają już dwa tygodnie i jedyne odpowiedzi jakie dostaję to od automatu. Nie wspomnę już jak długo musiałam się prosić o korekty faktur gdy bezpodstawnie, z dnia na dzień, zmienili mi pakiet na wyższy i droższy(!) Ście**o jakich mało.
    Zgłosiłabym ich z chęcią do uokik za łamanie praw konsumenta ale okazuje się, że kupując internet nie dostajesz ŻADNEJ UMOWY. Po prostu wypełnia się formularz online i umawiasz się na instalację. I jedyne co dostajesz to regulamin, w którym nie absolutnie nic oraz instrukcje jak czytać rachunek. To jest dopiero przekręt.
    ZaletyBrak
    WadyObsługa klienta
    Kontakt
    Brak umowy
    Częste problemy
    MiejscowośćWrocław
Dodaj własną opinię »

Podobne wyszukiwania

Zobacz również

VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4462
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3502
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3204
Play Online
Ocena: 1.74, ilość opinii: 2241
T-Mobile Internet
Ocena: 1.88, ilość opinii: 2084
Plus GSM iPlus
Ocena: 1.64, ilość opinii: 1917
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4616
Orange
Ocena: 1.40, ilość opinii: 3933
Plus
Ocena: 1.45, ilość opinii: 2990
T-Mobile
Ocena: 1.59, ilość opinii: 2582
Cyfrowy Polsat Internet
Ocena: 1.51, ilość opinii: 2551
mBank
Ocena: 1.66, ilość opinii: 2019