ZaletyBRAK
strona 92 z 176
- « poprzednia
- 1 ...
- 90
- 91
- 92
- 93
- 94
- nastepna »
-
~Karol_PUK / 2015-07-10 21:15
Beznadzieja, internet tragedia, ceny kosmos, kontakt z działem obsługi klientów koszmar, nigdy w życiu nie podpiszę umowy z UPC -
-
~Karola / 2023-05-10 16:38
Od ponad miesiąca internet to DRAMAT!!!! Prędkość ma być w okolicach 500mb/S a jak dobije do 250 to jest cud. W pokoju obok najwyższa prędkość internetu jaka była ostatnimi czasy to 19,22 Mb/S… po wielu kontaktach z konsultantem jedyne co słyszę to propozycje kupna wzmacniacza sygnału… tłumaczenia przeciążeń sieci przez wielu klientów.. u wszystkich działa u nas porażka. Dodam tylko, że mieszkam w mieszkaniu 70m2. Od pana konsultanta usłyszałam ze im dalej od routera tym słabszy zasięg.. pokój jest 10 metrów po lini prostej od routera ale to dla nich jest już duża odległość i ma prawo tak być… Dramat! Przez ponad rok użytkowania wszystko było w porządku, prośby o wymianę routera są lekceważone. W momencie poinformowania o planowanym zerwaniu umowy przez tragiczną jakość pan konsultant się po prostu rozłączył… nie polecam nikomu tej firmy. ZaletyBrakWadyZła obsługa, tragiczna jakość internetuMiejscowośćGłuchołazy -
~Karolessi10 / 2022-11-09 15:15
Tragedia, po prostu oszustwo. Od pół roku nie korzystam z tego Internetu mimo że mam podpisaną umowę. Internet jest wolny, nie działa, nie łączy mi się z komputerem.... Musiałem przejść na hotspota z komórki. Nie mam siły do czegoś takiego. ZaletyBrakWadyWszystko od jakoś po obsługę. -
~kAROLEXX / 2022-03-05 14:31
Wszystko działa. Internet nie ma takiej predkosci jak na umowie ale jest 400 to wystarcza. ZaletykANAŁYWadyBRAKMiejscowośćWARSZAWA -
~Karolina / 2017-09-29 09:19
Bardzo miła obsługa, usługi działają bez zarzutu. Zalety- miła, pomocna obsługa,
- świetny internetWadynie zauważyłam póki co -
~Karolina / 2019-08-11 12:29
Obsługa Klienta nie istnieje, za każdym razem ktoś kto odbiera telefon podaje inne informacje, rezygnacja z usług jest wręcz niemożliwa, i nawet jak już nie ma nikogo, kto mógłby korzystać z usług w danym miejscu koszty są nadal naliczane, ponieważ jakiś orzeł w biurze nie potrafi przetworzyć zgłoszenia o rezygnacji, Coś okropnego!! Nie polecam!! Trzeba szukać innych rozwiązań, te są już przereklamowane. Użytkowniku! Jeśli prędzej czy później nie chcesz borykać się z beznadziejną niekompetencją - szukaj innego rozwiązania niż UPC ! -
~Karolina / 2020-01-23 11:16
Ciągle mam niedoplate, doliczone mam do rachunku jakieś dziwne uslugi/pakiety które podobno mam zapisane w umowie. Nie polecam. Czekam tylko na koniec umowy I już nigdy nie zwiaze się z ta firma. ZaletyZeroWadyMasaMiejscowośćKrakow i Warszawa -
~Karolina / 2020-06-12 17:10
Na początku rozpoczęcia umowy sprzęt działa doskonale. Po jakimś czasie sprzęt robi się wadliwy. Wi- fi cały czas się zacina. Pomoc techniczna reaguje bardzo wolno. Niby pracują do 21:00, ale jednak na pomoc techniczna czeka się nawet kilka dni. -
-
~Karolina / 2021-05-18 09:18
To jest już cyrk. Od kilku dni codziennie kilkugodzinne przerwy w dostawie internetu. Szybkość internetu na przestrzeni czasu także spadła, w przeciwieństwie do ceny :) Pracuję zdalnie, w tym momencie mam ograniczone źródło dochodu przez brak regularnego dostępu do sieci. ZaletyKompletnie nie znajduję.MiejscowośćWarszawa -
~Karolina / 2021-09-18 17:55
Od pół roku ciągłe problemy i z internetem i telewizja. Zawsze rozłącza wszystko na weekend, gdzie technik oczywiście zawsze pracuje tylko w dni robocze. Nigdy więcej ! Bardzo nie polecam, mieszkamy we Wrocławiu, więc mimo dużego miasta wieczne problemy. ZaletyBrakWadyNieustanny brak internetu i tvMiejscowośćWrocław -
~Karolina / 2022-03-04 16:42
Tragedia nie polecam, permanentny brak internetu!! ZaletyBrakWadyPłacisz za usługi których nie maMiejscowośćOpole -
~Karolina / 2022-03-08 21:01
Upc nie szanuje klientów, przyszłych klientów ani ich czasu. Na infolinii na siłę proponowana jest rozmowa ze sztucznym asystentem. Kiedy dojdzie do rozmowy z konsultantem i człowiek umawia się na oddzwonienie, nie oddzwaniają. w moim przypadku było tak z dwoma konsultantami. jak zadzwoniłam to dopiero za trzecim razem trafiłam na konsultanta który wywiązał się z deklaracji. w tym czasie oczywiście zmieniła się promocja i ceny. jak przychodzi do instalacji to instalatorzy nie przychodzą w umówionym czasie a usługi nie są odwoływane. cały dzień stracony. Nie polecam ,stanowczo odradzam. Firma nie szanuje ludzi. WadywszytskoMiejscowośćwarszawa -
~Karpiarz / 2018-10-29 05:17
Nawet nie zdążyłem sprawdzić usług UPC jak się już zdecydowałem na ich ofertę to okazało się że tam żądzi monter który z obsługą klienta jest na bakier.był u mnie dwa razy i niestety on próbował stawiać swoje warunki jak gdzie i którędy ma być założona instalacja pomimo innych ustaleń z biurem obsługi klienta.Po kilku próbach miły Pan z biura obsługi stwierdził że nie jest na tyle władny by zmusić montera do pracy..Stracili klienta.Podpisałem umowę z NC+ gdzie spotkałem z pełnym profesjonalizmem i normalnym monterem pozdr jacek -
~Kas / 2019-02-22 22:22
Niby pokazują jacy dobrzy są dla nowych klientów i takich sprowadzają, ale jak już zostajesz stałym klientem to mają Cię gdzieś... MiejscowośćBytom -
~Kasia / 2015-11-15 20:38
Internet chodzi tragicznie .. Wadydekoder Horizon- ogłądasz plus ćwiczysz przysiady bo musisz go resetować na okrągłorok, abonament miesięczni to 220 złotych -
~Kasia / 2017-10-15 16:46
Tak chamskiej obsługi klienta jeszcze nie spotykałam w życiu.
Zamierzam zerwać umowę po miesiącu.
Żałuj tylko ze nie zrobiłam tego wcześniej.Kraków -
-
~Kasia / 2018-04-12 14:06
Wciąż coraz gorzej .......dlaczego?????? Ktoś postanowił uszczęśliwić mnie na siłę i zmienił mi szybkość z 10 mb na 60mb i po co? = dzisiejszy wynik speed testu to 44 i 1,6
Na całe szczęście nie jest to moje narzędzie pracy !!!!! ALE od czasu do czasu sprawdzam pocztę,wysyłam wiadomości lub chce sprawdzić rozkład jazdy lub zasięgnąć informacji czy zrobić przelew.....tylko tyle! a czas oczekiwania na cokolwiek to jakaś masakra!!!!
Od pewnego czasu zauważam taką ,,prawidłowość,,że w dniach 9-14 każdego miesiąca działanie internetu jest koszmarnie wolne!!!!
Zaletytakie sobieWadymnóstwoMiejscowośćGdańsk -
~Kasia / 2019-02-23 21:41
Nie polecam, wieczne awarie ale abonament liczą cały (chyba że zadzwonię i złożę reklamację). Tylko trzeba mieć anielska cierpliwość żeby się dodzwonić. Odkąd podłączyłam Horaizon dno kompletne, kilka razy w tygodniu resetowac trzeba. Jestem w upc od wielu, wielu lat i już odchodzę. Potrafią tylko mydlic oczy żeby podpisać nową umowę ZaletyBrakWadyWieczne awarie i zawieszanie dekoderaMiejscowośćWarszawa -
~Kasia / 2020-05-27 11:14
Dziś skontaktowałam się z rzecznikiem, bardzo zaciekawiła go moja umowa z UPC, i ze zdjęciami mojego połączenia. ZaletybrakWadysame wadyMiejscowośćWrocław -
~Kasia / 2021-01-23 15:59
Najgorsze gówno jakie można w domu założyć.
Pomijając już coraz wyższa cenę DLA STAŁYCH KLIENTÓW (gdzie dla nowych ciągle są jakieś dobre oferty) to ciągle albo awaria a internet taki, że nie ogarnia dwupokojowego mieszkania. Totalny żart. Czekam na koniec umowy niecierpliwie. Konkurencja oferuje światłowód i z telewizją zamiast 160 będę płacić ok 100.ZaletyŻadneWadyCena
Jakość usługMiejscowośćNowa Sól
strona 92 z 176
- « poprzednia
- 1 ...
- 90
- 91
- 92
- 93
- 94
- nastepna »