Wszystko działa. Internet nie ma takiej predkosci jak na umowie ale jest 400 to wystarcza.
ZaletykANAŁY
WadyBRAK
MiejscowośćWARSZAWA
~Karolina / 2017-09-29 09:19
Ocena: 4.75 / 5
Bardzo miła obsługa, usługi działają bez zarzutu.
Zalety- miła, pomocna obsługa,
- świetny internet
Wadynie zauważyłam póki co
~Karolina / 2019-08-11 12:29
Ocena: 1.00 / 5
Obsługa Klienta nie istnieje, za każdym razem ktoś kto odbiera telefon podaje inne informacje, rezygnacja z usług jest wręcz niemożliwa, i nawet jak już nie ma nikogo, kto mógłby korzystać z usług w danym miejscu koszty są nadal naliczane, ponieważ jakiś orzeł w biurze nie potrafi przetworzyć zgłoszenia o rezygnacji, Coś okropnego!! Nie polecam!! Trzeba szukać innych rozwiązań, te są już przereklamowane. Użytkowniku! Jeśli prędzej czy później nie chcesz borykać się z beznadziejną niekompetencją - szukaj innego rozwiązania niż UPC !
~Karolina / 2020-01-23 11:16
Ocena: 1.00 / 5
Ciągle mam niedoplate, doliczone mam do rachunku jakieś dziwne uslugi/pakiety które podobno mam zapisane w umowie. Nie polecam. Czekam tylko na koniec umowy I już nigdy nie zwiaze się z ta firma.
ZaletyZero
WadyMasa
MiejscowośćKrakow i Warszawa
~Karolina / 2020-06-12 17:10
Ocena: 1.50 / 5
Na początku rozpoczęcia umowy sprzęt działa doskonale. Po jakimś czasie sprzęt robi się wadliwy. Wi- fi cały czas się zacina. Pomoc techniczna reaguje bardzo wolno. Niby pracują do 21:00, ale jednak na pomoc techniczna czeka się nawet kilka dni.
~Karolina / 2021-05-18 09:18
Ocena: 1.75 / 5
To jest już cyrk. Od kilku dni codziennie kilkugodzinne przerwy w dostawie internetu. Szybkość internetu na przestrzeni czasu także spadła, w przeciwieństwie do ceny :) Pracuję zdalnie, w tym momencie mam ograniczone źródło dochodu przez brak regularnego dostępu do sieci.
ZaletyKompletnie nie znajduję.
MiejscowośćWarszawa
~Karolina / 2021-09-18 17:55
Ocena: 1.25 / 5
Od pół roku ciągłe problemy i z internetem i telewizja. Zawsze rozłącza wszystko na weekend, gdzie technik oczywiście zawsze pracuje tylko w dni robocze. Nigdy więcej ! Bardzo nie polecam, mieszkamy we Wrocławiu, więc mimo dużego miasta wieczne problemy.
ZaletyBrak
WadyNieustanny brak internetu i tv
MiejscowośćWrocław
~Karolina / 2022-03-04 16:42
Ocena: 1.00 / 5
Tragedia nie polecam, permanentny brak internetu!!
ZaletyBrak
WadyPłacisz za usługi których nie ma
MiejscowośćOpole
~Karolina / 2022-03-08 21:01
Ocena: 1.00 / 5
Upc nie szanuje klientów, przyszłych klientów ani ich czasu. Na infolinii na siłę proponowana jest rozmowa ze sztucznym asystentem. Kiedy dojdzie do rozmowy z konsultantem i człowiek umawia się na oddzwonienie, nie oddzwaniają. w moim przypadku było tak z dwoma konsultantami. jak zadzwoniłam to dopiero za trzecim razem trafiłam na konsultanta który wywiązał się z deklaracji. w tym czasie oczywiście zmieniła się promocja i ceny. jak przychodzi do instalacji to instalatorzy nie przychodzą w umówionym czasie a usługi nie są odwoływane. cały dzień stracony. Nie polecam ,stanowczo odradzam. Firma nie szanuje ludzi.
Wadywszytsko
Miejscowośćwarszawa
~Karpiarz / 2018-10-29 05:17
Ocena: 1.00 / 5
Nawet nie zdążyłem sprawdzić usług UPC jak się już zdecydowałem na ich ofertę to okazało się że tam żądzi monter który z obsługą klienta jest na bakier.był u mnie dwa razy i niestety on próbował stawiać swoje warunki jak gdzie i którędy ma być założona instalacja pomimo innych ustaleń z biurem obsługi klienta.Po kilku próbach miły Pan z biura obsługi stwierdził że nie jest na tyle władny by zmusić montera do pracy..Stracili klienta.Podpisałem umowę z NC+ gdzie spotkałem z pełnym profesjonalizmem i normalnym monterem pozdr jacek
~Kas / 2019-02-22 22:22
Ocena: 1.25 / 5
Niby pokazują jacy dobrzy są dla nowych klientów i takich sprowadzają, ale jak już zostajesz stałym klientem to mają Cię gdzieś...
MiejscowośćBytom
~Kasia / 2015-11-15 20:38
Ocena: 1.00 / 5
Internet chodzi tragicznie ..
Wadydekoder Horizon- ogłądasz plus ćwiczysz przysiady bo musisz go resetować na okrągło
rok, abonament miesięczni to 220 złotych
~Kasia / 2017-10-15 16:46
Ocena: 2.00 / 5
Tak chamskiej obsługi klienta jeszcze nie spotykałam w życiu.
Zamierzam zerwać umowę po miesiącu.
Żałuj tylko ze nie zrobiłam tego wcześniej.
Kraków
~Kasia / 2018-04-12 14:06
Ocena: 1.00 / 5
Wciąż coraz gorzej .......dlaczego?????? Ktoś postanowił uszczęśliwić mnie na siłę i zmienił mi szybkość z 10 mb na 60mb i po co? = dzisiejszy wynik speed testu to 44 i 1,6
Na całe szczęście nie jest to moje narzędzie pracy !!!!! ALE od czasu do czasu sprawdzam pocztę,wysyłam wiadomości lub chce sprawdzić rozkład jazdy lub zasięgnąć informacji czy zrobić przelew.....tylko tyle! a czas oczekiwania na cokolwiek to jakaś masakra!!!!
Od pewnego czasu zauważam taką ,,prawidłowość,,że w dniach 9-14 każdego miesiąca działanie internetu jest koszmarnie wolne!!!!
Zaletytakie sobie
Wadymnóstwo
MiejscowośćGdańsk
~Kasia / 2019-02-23 21:41
Ocena: 1.25 / 5
Nie polecam, wieczne awarie ale abonament liczą cały (chyba że zadzwonię i złożę reklamację). Tylko trzeba mieć anielska cierpliwość żeby się dodzwonić. Odkąd podłączyłam Horaizon dno kompletne, kilka razy w tygodniu resetowac trzeba. Jestem w upc od wielu, wielu lat i już odchodzę. Potrafią tylko mydlic oczy żeby podpisać nową umowę
ZaletyBrak
WadyWieczne awarie i zawieszanie dekodera
MiejscowośćWarszawa
~Kasia / 2020-05-27 11:14
Ocena: 1.25 / 5
Dziś skontaktowałam się z rzecznikiem, bardzo zaciekawiła go moja umowa z UPC, i ze zdjęciami mojego połączenia.
Zaletybrak
Wadysame wady
MiejscowośćWrocław
~Kasia / 2021-01-23 15:59
Ocena: 1.50 / 5
Najgorsze gówno jakie można w domu założyć.
Pomijając już coraz wyższa cenę DLA STAŁYCH KLIENTÓW (gdzie dla nowych ciągle są jakieś dobre oferty) to ciągle albo awaria a internet taki, że nie ogarnia dwupokojowego mieszkania. Totalny żart. Czekam na koniec umowy niecierpliwie. Konkurencja oferuje światłowód i z telewizją zamiast 160 będę płacić ok 100.
ZaletyŻadne
WadyCena
Jakość usług
MiejscowośćNowa Sól
~Kasia / 2021-01-23 16:03
Ocena: 1.00 / 5
A jeszcze jedno. Uwaga! Bo umowę sobie sąmi przedłużają! Teraz już nie dam tym zastanym oszustom tego zrobić.
NIEEEE POLECAM!
MiejscowośćNowa Sól
~Kasia / 2022-01-12 22:34
Ocena: 1.00 / 5
Co sie stało z internetem od nowego roku? Śmigało a od początku roku DRAMAT!!!!!!!!!! prędkość 1000 a działa jak żółt. Speed test wskazuje 47!!! tak, to nie pomyłka - odberanie 47 i to na kablu!!!!!!!
DRAMAT!!!!!!!!!!!!!!!
Wadybardzo wolno działa mimo prędkości 1000. Router zmieniony w listopadzie 2021
MiejscowośćGdańsk
~Kasia / 2023-08-24 12:32
Ocena: 1.00 / 5
Obsługa klienta to jakiś żart - co chwilę awaria, umówiony serwisant po dwóch dniach oczekiwania wyszedł po 4 min, stwierdził że kable były źle podłączone (to jak działało przez 4 lata wcześniej?), nawet nie pozwolił przy nim sprawdzić czy działa tylko wybiegł. Do konsultanta nie można się dodzwonić - tylko automat, który każe restartować router. Po złożeniu skargo mieli dzwonić w celu umówienia dalszych działań - nikt się nie skontaktował.
Nie jestem w stanie wykonywać swojej pracy - praca zdalna. To jakiś żałosny żart.