Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

UPC Internet opinie

Ocena na podstawie 3501 opinii

1.81 / 5

  • Niezawodność
    1.66
  • Obsługa klienta
    1.64
  • Cena
    2.01
  • Parametry
    1.96
  • Cena/Jakość
    3.00
  • Oferta
    5.00

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~Szylob / 2013-10-03 13:00
    Ocena: 2.50 / 5
    Wziąłem internet i tv. Z internetem nie ma problemu ale oczywiście kruczek był z telewizją dołączono pakiet hbo z którego można zrezygnować tylko w ciągu 30 dni a później już opłata karna. Konsultant przy sprzedaży oczywiście ani słowa na ten temat. CZYTAJCIE UMOWY!
    Zaletyjakiekolwiek zalety przyćmione przez politykę sprzedaży
    WadyWyciągają kasę kruczkami w umowach
    3
  • ~Zbyszek / 2015-03-18 21:05
    Ocena: 1.00 / 5
    Jeszcze przez dwa miesiące po odesłaniu im sprzętu, naliczali mi faktury za telefon bo rzekomo mogłem korzystać z aplikacji telefonicznej, której choć ją stworzyli to nie są niby w stanie jej kontrolować.
    Ha, ha ha kłamcy naciągacze i złodzieje. Nie chcesz zostać oszukany trzymaj się zdala od tych kanciarzy
    ZaletyBrak kontaktu z tą firma
    WadyBezczelni manipulatorzy i naciągacze
  • ~zp / 2013-02-04 22:40
    Ocena: 3.50 / 5
    Jak działa, to jest bardzo dobrze. Ale jak coś się zepsuje, to dodzwonienie się do BOK-u graniczy z cudem. Jeżeli jest to awaria większa, to jest informacja w systemie głosowym. Ale jeżeli tylko ja mam problem, to... mam problem. Dodzwaniamy się do automatu, który najpierw przedstawia nam super oferty. Potem brniemy przez menu, a jak już udaje się dojść do opcji połączenia z jakąś osobą, to często mówi, że czas oczekiwania to minimum 10 minut. Osoba ta często nie umie pomóc, więc przełącza do innej, i czekanie od nowa. Zarezerwujcie sobie dużo czasu i bardzo dużo cierpliwości.
    ZaletyStablilne działanie, rzadkie awarie.
    WadyObsługa klienta leży i kwiczy.
    Kilka lat. Ceny nie podam, bo mam cały pakiet.
  • ~Adam Ba / 2017-01-15 18:46
    Ocena: 1.00 / 5
    Najgorszy internet w 3mieście, nigdy nie osiągniesz stabilnego łącza, ping skacze od 300 do 5000, przy serwerach w Europie
    Wadynigdy nie osiągniesz stabilnego łącza, ping skacze od 300 do 5000, przy serwerach w Europie
  • ~Agnieszka P. / 2013-05-06 18:02
    Ocena: 1.00 / 5
    NIE POLECAM. TRAGEDIA. Płacę za dużo szybszy internet..którego odkąd się wprowadziłam jeszcze nie widziałam. Oszuści i złodzieje! Najpierw się ciężko dodzwonić, a jak już dodzwonię to poprawiają sytuację na 1-2 dni a później znowu internet 10 razy słabszy od tego co powinno być. !
    TRAGEDIA
    Zaletyjakieś w ogóle są?
    Wadywszystko co wyżej
    rok, 59zł
  • ~Anek / 2015-01-15 18:49
    Ocena: 1.00 / 5
    UPC to jedno wielkie guwno. Dwa lata przepłacania i jeszcze za zwrot sprzętu kase naliczaja. Jak chciałem tańszy pakiet bez internetu po zakończeniu umowy zaproponowali sama telewizja za prawie ta sama kasę 69zl co placilem za jedno i drugie czyli 77zl. Co za zdzierstwo. Wypowiedzialem umowe i znalazłem tańszego usługodawcę i teraz nie narzekam
    Zaletybrak
    Wadyu nich wszystko to problem i dodatkowa kasa
    2lata za 77zl
  • ~anika80 / 2014-10-04 11:50
    Ocena: 1.00 / 5
    Firma syf ,obsługa tragiczna, mówią jedno, robią drugie. Nie można się dogadać. Zwolniłabym połowę tych pracowników.
  • ~Asek / 2012-09-28 21:06
    Ocena: 1.75 / 5
    Przez pierwsze pół roku byłem bardzo zadowolony, telewizja i internet, cena dość atrakcyjna, niestety nic nie mogło trwać wiecznie. Jak z telewizją nic się nie dzieje tak internet to masakra. Wysokie pingi, kontakt tragiczny, oczekiwanie na konsultatna to około 15 minut obojętnie o jakiej porze dnia.

    Po około pięciu telefonach (w tym jeden Pan z pomocy technicznej zapytał mnie w czym mi przeszkadza wysoki ping), mailu ze screenami i opisem sytuacji, a następnie ponownym telefonie został wysłany do mnie technik, który wszedł, sprawdził na moim laptopie wyniki na stronie speedtest.net , następnie powiedział, że nie powinien tu wcale przychodzić bo tak już jest.

    Zdecydowanie nie polecam, chyba że, komuś z bliskiego sąsiedztwa działa dobrze przez dłuższy czas, wtedy może warto zaryzykować.
    ZaletyJeśli ktoś myślał że już nie może być gorzej UPC chętnie go zaskoczy!
    WadyTragiczny kontakt, działanie internetu, technicy którzy zdają się mieć wiedzę tylko jak podłączyć router, jak coś nie idzie wedle instrukcji to telefon do centrali (tak bylo u mnie podczas zakładania).
  • ~bobus / 2017-02-11 23:14
    Ocena: 2.75 / 5
    Fatalny internet. Zamiast 120 osiąga 13 a czasami 3
  • ~daniel / 2013-05-10 14:32
    Ocena: 1.00 / 5
    NIE POLECAM - porażka, brak możliwości kontaktu telefonicznego, na połączenie z konsultantem czeka się 30min ... kiepska oferta za proponowane pieniądze w porównaniu z polsatem cyfrowym ... NIE POLECAM
    Zaletybrak
    Wadydrogo, brak szybkiego kontaktu, cwaniactwo
    4lata
  • ~DJGABO / 2015-11-05 16:13
    Ocena: 1.00 / 5
    straszny serwis, internet jest wolny mimo zapewnien ze lacze jest szybkie, ogolna ocena z wlasnych doswiadczen nisko lub nawet bardzo nisko rozwiazalem umowe i nie chce miec z nimi nic do czynienia
    Zaletybrak zalet
    Wadyobsluga klienta, jakosc serwisu, jakosc produktu ogolnie same wady
    8 miesiecy za bagatela 59 zl / miesiecznie
  • ~EMPE / 2016-08-08 14:13
    Ocena: 1.00 / 5
    Mnóstwo ukrytych kosztów, nie znam bardziej bezczelnego dostawcy Internetu.
    WadyUkryte koszty
    Pół roku
  • ~Guest / 2014-03-29 18:08
    Ocena: 1.50 / 5
    Generalnie nie polecam UPC. Obsługa klienta najgorsza ze wszystkich na rynku. Reklamacje rozpatrują...30 dni.Od dnia instalacji pojawiały się problemy z ich mediaboxem, i przez kolejne 2 tyg. nawet nie potrafili sprawy podjąć. Osoby, które odpowiadają na korespondencję nie grzeszą inteligencją podobnie jak na infolinii. Rezygnacja. Fakt, internet hula bez zacięć, ale strach pomyśleć co się dzieje, gdy takowa przerwa nastąpi...30 dni bez sieci - słabo. A i jakość TV wcale nie jest lepsza od Vectra a kanałów mniej, za to lukę wypełniają poprzez zasyfianie różnego rodzaju reklamami VOD etc. Tak więc nawet większe pasmo kradną niż Vectra. Vectra choć słaba i z częstym zerwaniami, to jednak BOK działa dużo lepiej., choć wydawać by się mogło, ze gorzej być nie może. Może - w UPC. Do tego przestrzegam przed nieprawdziwymi informacjami jakie przekazują akwizytorzy upc - mają nakazane mówić, ze w Vectra "długi okres wymówienia", że "UPC ma lepszą jakość" etc nie skupiając się zupełnie na ofercie jaką mają przedstawić. No i zawsze twierdzą, że wiedzą lepiej co i za ile oferuje konkurencja, niż klient konkurencji. Żenada.
  • ~kamil / 2014-10-10 18:56
    Ocena: 1.25 / 5
    Porażka. Wifi 3-4 mega a ma być 60. Płacę za 60 mb a nawet po kablu nie zobaczyłem więcej niż 40 na speedtest. Oszuści...
    ZaletyJest w miare ok, tylko po kablu
    Wady.... No właśnie TYLKO po kablu, przez wifi internet upc - porażka
    2 miesiące - 90 zł
  • ~Marek / 2015-11-23 19:21
    Ocena: 1.75 / 5
    Robią co mogą, ale to za mało. Zaczynają sprzedawać kota w worku, są tak zapchani, że już nie dają żadnych gwarancji prędkości łącza.
    Zaletypodobno internet 250Mbit
    Wadyniestabilne łącze, 20-30% prędkości z umowy, słabe urządzenia, słaby serwis po zakupie
    7mc 89zł
  • ~Marini / 2015-05-04 10:27
    Ocena: 1.00 / 5
    wciskają ludziom przedłużenie umowy z zakamuflowanym drugim produktem. który według konsultanta jest darmowym bonusem a w rzeczywistości jest płatna. wystarczy w rozmowie telefonicznej wyrazić zgodę na zmianę i bez papierowej wersji nowej umowy zmieniają zakres usług. żeby wycofać się w ciągu 14 dni trzeba im napisać rezygnację na piśmie i wysłać pocztą. nie respektują innych form np mailowej. w rozmowach telefonicznych przy reklamacjach przełączają rozmowy między różnymi konsultantami aby w konsekwencji zmęczyć klienta i na końcu wygłosić mu to samo stanowisko firmy co na początku rozmowy. umawianie się z instalatorem poprzez biuro obsługi klienta nie ma sensu bo później i tak sam instalator ustala termin wizyty, zawsze inny niż wcześniej uzgadniany. reasumując ta firma to totalna porażka i proszę się trzymać od niej jak najdalej. typowy monopolista żerujący na klientach.
    ZaletyBrak
    WadyUsługi które proponują
    Rezygnacja
  • ~marzena / 2017-01-31 15:35
    Ocena: 1.50 / 5
    Obsługa klienta straszna panie pracuja tam jak za kare są nie miłe i mało pomocne to raz ...Jesli ktos chce isc osobiscie cos zmienić coś sie dowiedzieć w kolejce sie czeka po 2 godziny tyle stanowisk a 2 lub 3 panie obsługują ...i tak jest codziennie zeby cos sie dowiedzieć trzeba dzinę wolny w pracy brać!Cieżko sie dodzwonić do upc .Na dniach rezygnuje po 3 latach z internetu i programow drogo mają 3 lata tyle place .
  • ~Mason / 2013-11-08 21:10
    Ocena: 2.50 / 5
    Niestety ostatnimi czasy jakość usługi internetu w UPC spadłą drastycznie w godzinach pomiędzy 18-22 nie da się korzystać z internetu takie rzeczy w stolicy to jest porażka.
    Zaletybrak
    10
  • ~Mateusz / 2017-01-28 11:47
    Ocena: 1.75 / 5
    Najgorsza firma usługowa jeżeli chodzi o internet. Jeżeli zastanawiasz się nad wyborem jakiegokolwiek pakietu od UPC, ODRADZAM! Połączenie przez WiFi znika co 2-3 minuty i wraca za pół minuty. Jeżeli grasz w gry sieciowe, drogi czytelniku, możesz o nich zapomnieć korzystając z internetu UPC. Ponadto, osobiście mogę zadowolić się jedynie połączeniem o prędkości 30-50 mbps podczas gdy wynosić ona powinna około 120 mbps. Jedyne co sobie chwalę, to wygląd routera.
    ZaletyŁadny router
    Wady-znikające połączenie internetu
    -zaniżona prędkość internetu
    -obsługa klienta
  • ~nicko / 2015-01-08 17:47
    Ocena: 1.75 / 5
    Zdecydowanie odradzam. Internet co chwilę się zawiesza, a kilkakrotnie w ciągu 3 miesięcy zawiesił się na dłużej niż godzinę. Dodzwonienie się na infolinię graniczy z cudem, praktycznie nie da się uzyskać żadnej konstruktywnej informacji. Na dodatek od kilku miesięcy próbuję wymóc poprawę danych na umowie (mail), nie doczekałam się jeszcze żadnej reakcji. Przedstawiciel handlowy nie poinformował mnie też o kosztach założenia routera.
    Zalety- zasięg jest w miarę ok.
    Wady- dramatyczna obsługa klienta, częste przerwy w dostawie, brak komunikacji, cena
    4 miesiące, 70 zł
Dodaj własną opinię »

Podobne wyszukiwania

Zobacz również

VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4456
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3501
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3203
Play Online
Ocena: 1.74, ilość opinii: 2240
T-Mobile Internet
Ocena: 1.88, ilość opinii: 2084
Plus GSM iPlus
Ocena: 1.65, ilość opinii: 1916
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4605
Orange
Ocena: 1.40, ilość opinii: 3927
Plus
Ocena: 1.45, ilość opinii: 2981
T-Mobile
Ocena: 1.59, ilość opinii: 2581
Cyfrowy Polsat Internet
Ocena: 1.51, ilość opinii: 2551
mBank
Ocena: 1.66, ilość opinii: 2017