płacę 114zł za 300mbit, którego nigdy nie ma.
W nocy interent jest wogóle dramatyczny aktualnie speedtest upc pokazuje 0,6Mbit czyli transfery rodem z przed 15 lat.
UPC nie reaguje na zgłoszenia usterek, a na reklamacje również nie odpowiada.
Być może to właśnie jest czas zmiany operatora...
MiejscowośćWarszawa
~Jery / 2018-10-13 02:49
Ocena: 3.00 / 5
Moim zdaniem najmniej awarii w porównaniu do innych dostawców.
Z telewizją czsem pojawiają się problemy na dekoderze Horizon
Internet działa niezawodnie
Niestety obsługa techniczna na infolinii pozostawia wiele do życzenia
ZaletyPrzystępna cena
Stabilny i szybki Internet
WadyObsługa techniczna
MiejscowośćTychy
~Jerzy / 2018-10-21 13:58
Ocena: 5.00 / 5
Porównując ofertę innych operatorów dostępną w mojej lokalizacji UPC nie ma konkurencji Najtańsza oferta i najbardziej stabilny Internet
Pomarańczowy operator w cenie 95 zł które płacę proponuje Internet do 80 Mb/s i wiele mniej kanałów tv. Od UPC za tę kwotę mam 150 Mb/s faktycznie osiągane i spory pakiet kanałów.
Brak dostępu do Internetu zdarzył się na przełomie 8 lat parę razy w czasie prac modernizacyjnych
Jak na taką wielką firmę to totalne dziadostwo zero kultury co do klienta.
Kontakt z biurem obsługi klienta jak w 80 latach ,totalne zero konkretnych informacji w punkcie Carrefour Czyżyny ,nie rozumię po co tam siedzą dwie osoby skoro nic się nieda załatwić tylko naganiają klientów !!!!
Nie polecam UPC!!!!
Od 20 lat jestem klientem i płacę rachunki dwa razy większe niż nowy klient i nie mogę zmienić taryfy PATOLOGIA złodziejska firma
ZaletyNIEMA ŻADNYCH ZALET
WadySAME WADY
Obsługa ,ceny abonamentu dla klientów stałych bardzo wysokie,kontakt z biurem ,punkty informacyjne i wiele innych kierowców wad .....
MiejscowośćKraków
~jerzy / 2020-10-31 21:07
Ocena: 1.50 / 5
absolutnie zgadzam się z opinią wyrazona przez KAR-9. rOZWIĄZANIE UMOWY Z upc TO DROGA PRZEZ MĘKĘ.Panowie z
BOK oraz infolinii robią wszystko co tylko mozliwe , zeby dezinformowac klienta. pomoc z ich strony zadna
WadyGangsterstwo finansowe, ich celem jest jak najwięcej wyciągnać kasy z klienta,który nie jest dla nich partnerem lecz frajerem do złupienia.
MiejscowośćGdańsk
~jerzy / 2021-04-14 00:32
Ocena: 2.00 / 5
Płacę 100zł. miesięcznie a nawet stron internetowych nie można przeglądać i tak prawie co 2 dzień Próby wykonania testu prędkości łącza na stronie UPC kończą się niepowodzeniem ( komunikat -błąd testowania ) Skoda że nie można wysłać zdjęcia wyniku testów.
MiejscowośćRuda Śląska
~Jerzy / 2021-11-08 19:18
Ocena: 2.50 / 5
telefoniczna, obsługa klienta totalna porażka, konsultanci odbiorą telefon i przełączają dalej z braku uprawnień, a tam wpada się jak do studni bez dna i czeka się, czeka się żenada po 30 min i więcej (ja nie doczekałem więcej)
Wadyinternet przycina się
MiejscowośćWrocław
~Jerzy / 2022-10-12 11:11
Ocena: 1.25 / 5
Jest to kolejna próba reklamacji usługi. Tym razem dotyczy prędkości Internetu. 10. 10. br miałem konieczność uczestniczenia w spotkaniu (ważnym) online, jednak nie mogłem pomimo wielu prób się połączyć. Po upływie planowanego czasu spotkania sprawdziłem prędkość mojego Internetu - okazało się " 0 " Mb/s. po kilku godzinach ponownie sprawdziłem prędkość i wyszło 18Mb/s - umowę mam na do 300Mb/s za co płacę. Postanowiłem interweniować w UPC. po kilku próbach uzyskałem połączenie z "botem" który nie potrafił zrozumieć mojego problemu. Po połączeniu się w końcu z Doradcą przedstawiłem swój problem. Uzyskałem informację, że za 15 minut będzie OK. Po 2 godzinach sprawdziłem prędkość, wyszło 99 Mb/s, a gdzie umowne 300. W tak zwanym między czasie otrzymałem SMS-a z UPC abym ocenił kontakt z nimi. Opisałem jak wyżej i nie mam żadnej reakcji z Ich strony.
Natomiast odnoście Telewizji dostarczanej przez UPC to mógłbym już mały artykuł napisać, o kontaktach z nimi, jakości usług, wieloma kłamstwami ze strony UPC. Boję się zerwać umowę, czekam tylko na jej zakończenie.
Zalety- " 0 "
WadySame wady nic pozytywnego
MiejscowośćZielona Góra, LUBUSKIE
~Jerzy / 2023-08-03 19:55
Ocena: 1.50 / 5
Tragedia. Od przejęcia przez Play nie ma żadnej obsługi. Reklamacja nie przeczytana przez dwa tygodnie. Internet 300 działą z prędkością 10 do 20 max.
Zaletyw teorii parametry internetu
Wady- brak stabilności
- o wiele niższa prędkość niż opłacona
- beznadziejny, tani router (poprzedni był ok ale pewnie za drogi dla UPC)
- brak jakiegokolwiek kontaktu z obsługą (ich "inteligentny" chatbot jest na poziomie rozwielitki)
- notoryczny błąd: degradacja usług powodująca zanik sieci 5GHZ
MiejscowośćWarszawa
~Jerzy / 2023-12-15 12:52
Ocena: 1.25 / 5
Jestem w UPC od bardzo dawna i wszystko grało, dopóki nie przyszedł Play. Teraz często zarywa się internet. Płacę dużo, bo mam pakiet na maxa. Programy TV to bogata oferta, ale to zasługa UPC. Również kontakt z konsultantem jest teraz mocno utrudniony. Dodzwoniłem się do kompetentnego konsultanta, który pomógł mi rozwiązać problem. Chciałem również załatwić przedłużenie umowy, bo dostałem niezrozumiałego maila. Konsultant powiedział, że zadzwoni do mnie ktoś z Play. Po kilku dniach ktoś zadzwonił, ale nie umiał odpowiedzieć na pytanie, czy nowy dekoder ma funkcję zatrzymywania, cofania na żywo oglądanego programu TV, więc powiedział, że zadzwoni do mnie ktoś z UPC. No i na tym się skończyło. Nikt nie dzwonił. Teraz jestem na umowie na czas nieokreślony, płacę 10 zł więcej i czekam na kolejne wydarzenia. Wtedy podejmę decyzję, czy zostaję, czy się przenoszę.
ZaletyBogaty program TV
WadyRwanie się internetu, słaba prędkość rzeczywista, konsultacje
MiejscowośćWarszawa
~Jestem wyjątkowo ważny, dlatego mówię b / 2020-01-13 09:02
Ocena: 4.00 / 5
Wszystko ok, tylko zblazowany, gwiazdorzący chłopiec siedzi dzisiaj w salonie na Bramie Portowej. Głaszcze się po swojej wypielęgnowanej brodzie jakby był kimś ważnym, a odpowiedzi udziela na zasadzie "dostąpił pan zaszczytu przychodząc tu". Był nawet zabawny w sumie.
MiejscowośćSzczecin
~Jestembogiem / 2023-10-25 21:18
Ocena: 3.00 / 5
Jestem bardzo zadowolona z obsługi klienta, chodzi o zamówienie sprzedażowe składane dzisiaj. Szybka i konkretna rozmowa z panem Albertem Piechaczkiem którego serdecznie polecam, jest uprzejmy, konkretny i profesjonalny
ZaletyObsługa Klienta
WadyPrzejście do play
MiejscowośćWadowice
~Jędrzej / 2018-07-24 22:14
Ocena: 1.50 / 5
Bardzo odradzam. W centrum Warszawy kilka razy w tygodniu (czasem kilka razy dziennie) połączenie umiera. Konsultanci podają kolejne terminy, w których rzekomo wszystko ma wrócić do normy, co za każdym jest dalekie od prawdy. Polecam uniknąć stresu i zapomnieć o tej sieci.
ZaletyChyba tylko to, że można zrezygnować.
WadyBardzo niestabilne łącze, brak konstruktywnej pomocy ze strony obsługi i serwisu.
MiejscowośćWarszawa
~jjj / 2020-04-23 15:30
Ocena: 1.00 / 5
Nie rozumiem jak w dzisiejszych czasach na rynku może działać firma, która przestając świadczyć usługi, nie pozwala na rozwiązanie umowy, strasząc konsekwencjami finansowymi. Dałem się zrobić w balona jak małe dziecko. UPC to złodziejska firma, która ze swoich klientów robi debili, wciskając im skrajnie nie korzystne umowy do podpisu.
PRZESTRZEGAM WSZYSTKICH!!!
Zaletybrak
WadyJEDYNIE
MiejscowośćRuda Śląska
~Jjjjjjjjj / 2022-05-23 16:37
Ocena: 2.75 / 5
Bardzo częste naprawy. W 1 tygodniu 2 razy każda naprawa ok. 6/7h
Ogólnie internet dobry ale bardzo słaba infolinia i naprawy.
~Jmk / 2017-11-07 18:49
Ocena: 1.25 / 5
Fatalna jakoś usług , połączenie kilkunastokrotnie wolniejsze niż deklarowane , połączenia się nieustannie rwą a na połączenie z infolinia o dowolnej porze dnia czeka się prawie pół godziny
~jo / 2023-10-01 12:00
Ocena: 1.50 / 5
roboty miały trwać 1 dzień. zaczęło się wszystko 6 dni wcześniej - tv bez sygnału. na górze nic nie wiedzą. burdel. 2 tyg później... internet od 2 dni 10 zamiast 600. dno
Zaletyni ma
Wadytylko
~jo_oj / 2018-04-29 03:10
Ocena: 4.75 / 5
Od ponad 1 roku wszystko ok. Zero awarii. Prędkość zgodna z deklarowaną.
MiejscowośćJastrzębie-Zdrój
~Joanna / 2022-11-24 20:48
Ocena: 1.75 / 5
To trzecie mieszkanie z UPC. Za każdym razem pierwsza rozmowa inauguracyjna miła. Potem się zaczyna. Na umówiony termin podają czas przybycia od do- 2 godziny. Nie przyjeżdzają. Piszą, że nie zastali klienta. Kłamstwo. Przekładają na inny termin. Przesuwają go na kolejny dzień. W tym po 4 godzinach oczekiwania piszą, że się spóźnią. Nadal ich nie ma. Instalator nie odbiera telefonu. Infolinia przyjmuje zgłoszenie i mam czekać na informację. Napisali dwie- w pierwszej, że będzie za pół godziny, w następującej po niej, że mam zadzwonić na infolinię, by umówić się na inny termin. Dramat! Jestem użytkownikiem sieci Play. Naiwnie wierzyłam, że coś się zmieni . Nie polecam! Ludzi i ich czas mają za nic. Kontakt fatalny. Niesłowni. Dziwię się, że takie firmy jeszcze istnieją. Gdy pojawi się konkurent - powinni odpaść z rynku. Uważajcie, to kpiny nie umowa. Ludzie widmo
ZaletyNie mają
WadyNiesłowni, nie przyjeżdzają na instalację, fatalny kontakt, nie ma możliwości rozmowy z instalatorem, jedynie z infolinią, która przyjmuje żale i nie zmienia sytuacji
MiejscowośćGliwice
~John / 2017-12-17 03:03
Ocena: 1.00 / 5
Youtube na horizonie to wal
Nie mam najmniejszych szans zebyz tego skorzystac.
To chwyt na klientow