Kiedy było UPC wszystko działało dobrze, niestety po przejęciu przez Play jest tragedia, zaniżone transfery, internet muli, nawet filmy na YT nie chcą się ładować, niestety trzeba będzie zmienic operatora
WadyWszystko
MiejscowośćWarszawa
~janosik / 2023-12-10 16:57
Ocena: 2.25 / 5
po przejęciu UPC przez Play tracę całkowicie połączenie kilka razy dziennie. wcześniej internet działał niezawodnie. nie będę przedłużał umowy
MiejscowośćWarszawa
~janusiek / 2014-10-16 11:59
Ocena: 4.25 / 5
Polecam większych awarii nie było wsumie od 6 lat miałem jedna awarie która pozbawiła mnie usług od 8 rano do 15 a tak poza tym nic złego się nie dzieje
Zaletyjakość usługi
Wadyarchaiczne pakiety tv (tylko 2?)
6 lat
~Janusz / 2018-01-08 20:46
Ocena: 1.00 / 5
UPC w Szczcinie to porażka. Najpierw spamowali ulotkami, gdy już dałęm się nabrać na ich "super ofertę" internet mam, ale z komórki. Brak jakiegokolwiek kontaktu z centrum obsługi.
Zaletybrak
Wadybrak kontaktu z biurem obsługi, ciągłe braki połączenia. Aby sprawdzić pocztę, trzeba 10 min cyekać
MiejscowośćSzczecin
~janusz / 2019-10-16 16:40
Ocena: 4.50 / 5
Jestem klientem UPC od 10 lat, w tym czasie bywały różne problemy z usługami ale zawsze była też szybka (najwyżej 2-dniowa) reakcja serwisu UPC, wszystkie problemy były usuwane, zdarzały się, ale bardzo sporadycznie, powtórki tych samych problemów które równie szybko usuwano. Przez okres 10-ciu lat inni operatorzy telekomunikacyjni nie byli w stanie mnie namówić na skorzystanie z ich ofert. W porównywalnym zakresie tj. ilość kanałów TV, parametry internetu były one generalnie droższe od oferowanych przez UPC. Od 2017 roku posiadam dekoder Horizon, z którym nie było jak dotąd żadnego problemu. Był problem z szybkością internetu, po zmianie w czerwcu tego roku umowy zwiększającej szybkość internetu, rozwiązano go przez wymianę modemu na inny egzemplarz, tego samego typu (Connect Box - Compal). Obecnie wszystko działa bez problemów.
ZaletyCena, jakość usług, aktywność przy rozwiązywaniu problemów
Wadyja nie widzę wad
MiejscowośćWrocław
~Janusz / 2020-08-11 12:34
Ocena: 2.25 / 5
Mam usługę w UPC od kilku lat,zbliża się koniec aktualnej umowy,której na pewno nie odnowię.Mam internet 150mb i nie zdażyło się żeby kiedykolwiek na niezależnym mierniku miał tą szybkośc.Używałem go w jednym pokoju na wifi lecz musiałem ciągnąć kabel .ponieważ zrywał połączenie.Nie polecam tej firmy.Im bardzo szybko idzie tylko przypominanie o płatności.
Zaletybrak
MiejscowośćBydgoszcz
~Janusz / 2021-10-31 10:09
Ocena: 1.25 / 5
W umowie 20 Mb/s. W rzeczywistości 0,2 Mb/s. Hotline to groteska. Rozmowa z konsultantem to jak gra w pomidor
ZaletyPytanie o zalety usług UPC to jakby
WadyMożna określić jednym zdaniem: Szkoda, że UPC istnieje.
MiejscowośćSzczecin
~Janusz / 2021-11-24 11:36
Ocena: 1.25 / 5
Od chwili podpisania nowej umowy na internet o prędkości 750 MB/s i telewizji z dekoderem 4K rozpoczął się horror z internetem i odbiorem programów telewizyjnych. Mimo kilku wizyt serwisantów średnia prędkość internetu wynosi zaledwie 200 - 300 MB/s , a telewizor co jakiś czas się "buforuje". Od wieczornych godzin piątkowych do późnych godzin nocnych w niedzielę trudno zrozumieć treść oglądanych programów ze względu na "buforowanie" się telewizora.
Poprzednio miałem dekoder Horizon i prędkość internetu 300 MB/s z których byłem bardzo zadowolony.
MiejscowośćKielce
~Jar46 / 2023-01-27 18:48
Ocena: 2.25 / 5
Nie polecam.Wprowadzili na rynek Horizon który jest niedopracowany.Jestem klientem od kilkunastu lat ale juz moja cierpliwość się wyczerpuje.Co najmniej raz w tygodniu Horizon wymaga resetu ponieważ nie reaguje na pilota.Nie wiem kto jest odpowiedzialny,kogo zatrudniają do opisu filmów i programow.Opis jest inny niż emitowany film.W programie Zaproszenie w opisie jest,że będzie dotyczył Lublina,a program jest o Lubinie.Zdarza się,że zaprogramowane filmy do nagrywania nie nagrywają się i wyświetla się info że sie nie powiodło.Żenada
Zaletydziala
Wadycena i funkcjonowanie Horizonu
MiejscowośćMińsk Mazowiecki
~Jarek / 2022-09-22 14:21
Ocena: 1.00 / 5
Pracują tam niepoważni ludzie. 0 szacunku do klienta i do jego czasu. Od tygodnia umawiałem się z nimi, że monter będzie w poniedziałek. Nie było go! 0 telefonów! Jeszcze na infolinii głupio zapewniali, że będzie dzwonić! Nie dzwonił. Jak debil czekałem cały dzień. Nie poleca tych nie poważnych ludzi i z ich usług również rezygnuje.
ZaletyBrak
WadyWszystko
MiejscowośćWrocław
~Jarek / 2022-11-24 14:23
Ocena: 2.00 / 5
Internet się zawiesza non stop. Jak niżej pisałem po połączeniu z Play jest masakra.
ZaletyNie na ma zalet UPC się zepsuło a jak się połączyli z Play to masakra.
WadyCzęsto brak internetu . W domu muszę korzystać z mobilnego
MiejscowośćKatowice
~Jarek / 2023-12-06 20:04
Ocena: 1.00 / 5
Zbyt skomplikowany dostęp do konta internetowego , nie można się zalogować, dodzwonić się nie można
~jargad / 2017-03-03 09:58
Ocena: 4.00 / 5
Mam internet od kilku lat i jestem dość zadowolony. Polecam!
30Mb/s działa płynnie i wydajnie a teraz zmieniam na 60Mb/s
~jaro / 2021-02-22 18:33
Ocena: 5.00 / 5
Niezawody, obsługa w callcenter na nawyzszym poziomie, dbają o klienta, polecam
Miejscowośćchorzów
~Jaro8410 / 2023-03-03 12:07
Ocena: 3.00 / 5
Właśnie chciałem zamówić internet od Play(UPC) Po Przeczytaniu opinii już wiem, że nie warto. Wielkie dzięki
~Jarosław / 2022-08-16 00:43
Ocena: 2.50 / 5
Szczecin. Skończyła mi się umowa. Złożyłem rezygnację. Po tygodniu zadzwonili z utrzymania klienta i zaproponowali jakiś tam pakiet, na który się zgodziłem. Konieczna była w związku z tym zmiana dekodera. Umówiłem instalatora na za tydzień, na 13. O godz. 15 z automatycznego numeru, na który nie można odpowiedzieć, przyszła wiadomość, że technik przyjedzie z opóźnieniem. To było we czwartek, mija tydzień i żadnego info. No idioci. Chcą, żebym podpisał nową umowę i mnie olewają. Jak z tak nieprofesjonalną firmą podpisywać nową umowę?
ZaletyBRAK!!!
WadyTYLKO!!!
MiejscowośćSzczecin
~Jarosław / 2022-12-26 23:01
Ocena: 2.00 / 5
Zdecydowanie nie polecam. Internet raz jest, raz nie ma, na infolinii jest automat który proponuje twardy reset urządzenia, co chwilowo pomaga, ale nie rozwiązuje problemu - po kilku dniach jest to samo. Pomoc techniczna również nie jest skuteczna. Jeśli komuś nie zależy na niezawodności, to nawet można spróbować- cena jest niska, ale jakość -niestety- również. Słabe 2/5
ZaletyCena
Parametry (gdy w ogóle działa)
WadyCzęsty brak usługi oraz brak realnej pomocy technicznej
MiejscowośćWarszawa
~jaroxxx223 / 2023-03-07 17:52
Ocena: 1.00 / 5
Witam,moja mama zdecydowala sie zalozyc tv kablowa,mieszka w Bydgoszcz na Kapach,dzwonie rozmawiam z konsultantem upc to byl 1 marca umawiam wizyte technika na 2 marca,niestety 2 marca nikt ise nie pojawia,ja dzwonie do upc i dowiaduje sie ze juz mam zalozone tv i konto aktywne(choc nikogo nie bylo),wiec dzwonie znowu na drugi dzien i sie okazuje ze upc popelnilo blad i musze znowu sie umowic na wizyte technika zeby w koncu zalozyli te tv.
Jest 6 marca a 7 ma przyjsc technik podlaczyc w koncu tv,oczewiscie nikt sie nie pojawia,wiec znowu dzwonie i dowiaduje sie ze usluga zostala odwolona,bo Pan technik nie mial sprzetu(karty cam) ktora sie tw.
Pani na moje pytanie kto odwoloala mi technika mowi ze nie wie,ale proponuje mi rekatywacje uslugi,oczewiscie juz przeszla mi chec na zalozenie telewizji.
Oczewiscie wczesniej mi mowiono ze trzeba bedzie zaplacic oplate aktywacyjna,ale juz jak rozmawialem z Pania po raz kolejny to mowi ze nic nie trzeba placic,bo usuluga zostala zdeaktywowana,mam nadziej ze sie nie okaze ze jednak trzeba bedzie placic za nic.
Wiec szczerze odradzam wszystkim te firmew,ja nie mailem wyjscia(choc juz nie raz slyszalem zle zdania na temat upc),bo akurat firma ta ma monopol w Bydgoszczy na Kapusciskach.
Nie poklecam nikomu,czyste kpiny z klienta.
Zaletybrak
Wadywszystko
~jast / 2016-04-06 15:06
Ocena: 4.00 / 5
Internet 60 Mb/s od 2013r. bez zastrzeżeń. Dokupiłem pakiet TV Max i Multiroom HD w dobrej cenie. Instalator pojawił się punktualnie, przełączył kabelki i wszystko hula.Problem z Umową. W BOK Bydgoszcz ustalenia na tzw. "gębę" a Umowie na papierze co innego. Odkręcenie tego niekorzystnego Zamówienia Usług kosztowało mnie dwa telefony do OBOK, trzy wypełnione treścią formularze kontaktowe oraz trzy wizyty w BOK Bydgoszcz.
Mimo to polecam z uwagi na niezawodność działania usług.
ZaletyWszystko działa.
WadyKomunikacja z klientem.
Internet 3 lata, tv od 1.04.2016 2 X karta CAM
~Jaś / 2020-05-05 17:11
Ocena: 4.75 / 5
Jestem posiadaczem pakietu tv, internet i telefon od ponad 20 lat i w ciągu trwania poszczególnych umów nie zauważyłem niezgodności wynikających z transferów i awarii. Byc może jest to zasługa korzystania z umowy na terenie blokowiska, ale naprawdę nie ma sie do czego przyczepić.
ZaletyZgodność umowy ze stanem faktyczym
Wadynie do końca jasna polityka cenowa. Często nowi klienci otzrymują w ramach umowy lepsze ceny