Firma upc to nieporozumienie jak macie mozliwosc unikajcie i bierzcie vectre itp tylko nie upc. Bedziecie załować.
WadyNaliczanie wymyslonych kar.
Odcieli kablówke i tak naliczaja opłaty.
upc to nieporozumienie.
MiejscowośćWarszawa
~Jacek_25_25 / 2010-10-31 19:26
W czwartek 28.10.2010 przyszedł monter i zaninsralował mi internet oraz TV. O ile telewizja działa tak włączenia internetu nie mogę się doprosić do dnia dzisiejszego.
Zalety
WadyBeznadziejna obsługa,brak reakcji na złożną reklamację, kontakt z pomocą techniczną zerowy
~jack / 2018-05-15 15:25
Ocena: 2.25 / 5
Jestem jakieś 15 lat klientem UPC .Bywało różnie .Ale to co mi sie przytrafiło wprawiło mnie we wściekłosc Zaczołmi zanikac sygnał w tel ,myslalem ze to ruter.Po obejrzeniu wtyczki tel którą sie podłacza do rutera zauważyłem że jeden z przewodów w tej przeżroczysyej wtyczce jest luzny Dzwonie do konsultanta z działu twchnicznego i słyszę ze to nie ich sprzet i mam to sam naprawic .Widocznie ich sprzet jest niazawodny i niema prawa sie zużyć.
NIE ICH SPRZET ? wszystko montowali ICH monterzy z ICH kable ,wtyczki i wszystko nawet otwory wiercili ONI A paniusia wmawia mi ze to nie prawda ze kłamie ŻE MONTERZY NAWET NIE MAJĄ TAKIEGO SPRZĘTU!! .A po chwili mówi ze mogą to naprawić ale odpłatnie .TO JA SIE PYTAM. SKĄD NAGLE WEZMĄ ODPOWIEDNI SPRZET ? KONSULTANTKA NIEMA ZIELONEGO POJECIA ALBO TAK JĄ WYSZKOLILI
ZaletyDLA , NIEWYMAGAJĄCEGO KLIENTA MOŻE BYĆ
MiejscowośćRUMIA ,GDYNIA
~Jack / 2021-06-11 08:26
Ocena: 1.50 / 5
Od ok.2tygodni nie działa internet i tv termin naprawy przesuwany o parę dni i brak reakcji ze strony upc.Obawiam się że nie naprawią przez całe lato i nadszedł czas by się pożegaać
ZaletyNa dzień dzisiejszy brak
WadyCzęste problemy z tv i internetem
MiejscowośćGdańsk
~Jack / 2021-07-23 18:22
Ocena: 4.00 / 5
Oprócz słabych dekoderów, bo i Horizon i ten nowy 4K pozostawiają wiele do życzenia, reszta chodzi dobrze. Słaby punkt to obsługa klienta, nie sposób się dobić do konsultanta, brak bezpłatnego telefonu.
ZaletyParametry
WadyDekodery, obsługa
MiejscowośćKatowice
~Jack / 2022-04-18 21:13
Ocena: 3.75 / 5
UPC w Chorzowie osiedle irys .Działa bardzo dobrze bez problemu 300/20 i tle jest . Wifi na 5Gh wyciąga około 300/20 przy modemie , najdalej w mieszkaniu spada do 90/20 .na kablu bez spadków.stabilnie . Minusem jest obsługa i infolinia. Boże broń przed nimi . Usługe mam od 10 lat
Nie sposób zamówić usługi w UPC. Od tygodnia bezskutecznie zamawiam internet on line i jestem zmuszona zrezygnować z usług UPC. Sprawę wczoraj wyjaśniałam telefonicznie, anulowano opłatę instalacyjna , dziś ją znowu mam w potwierdzeniu. Zamówiliśmy z synem internet, wybierając umowę niestudencką na 2 lata, a dziś dowiaduje się, że wybraliśmy umowę studencką. Wizytę wstępną, informacyjną w salonie potraktowano jako zamówienie. Dosłownie same nonsensy, tydzień czasu stracony na telefony i wyjaśnia.Mimo najlepszych intencji. Po prostu same absurdy.
Miejscowośćkatowice
~jadwiga / 2023-02-28 07:37
Ocena: 1.50 / 5
Przez dwa lata płaciłam za szybkość internetu 600m/s a otrzymywałam 300mb/s pomimo rozmów z operatorem o naprawie szybkości nic nie dało obecnie zamówiłam nową usługę o szybkości 600mb/s i znowu otrzymuję tylko 300mb/s to jest horror w dostawie internetu żadne rozmowy nie prowadzą do polepszenia sytuacji z operatorem upc.
Zaletybrak
Wadysame wady
MiejscowośćSierpc
~Jake / 2023-08-22 14:56
Ocena: 1.00 / 5
Pakiet 1 gigabit nie wyciaga nawet 1 Megabita. Ciągłe konsultacje z UPC nie pomagają.
ZaletyBrak
MiejscowośćKielce
~Jakistamnick / 2019-07-11 14:04
Ocena: 1.00 / 5
Połączenie zrywa kilka razy dziennie od wielu miesięcy.
Hotspot z telefonu jest wielokrotnie stabilniejszy.
Obsługa klienta nie istnieje - są jakieś atrapy; niby pisze się maila do UPC, a tak naprawdę cała wiadomość jest skanowana i na jej podstawie proponowane są bezwartościowe wpisy z FAQ.
3 Konsultantów po kolei okłamało mnie, że światłowód jest bezpośrednio do mieszkania - podczas gdy jest do budynku albo jakiejś skrzynki poza nim - o czym poinformował mnie dopiero monter.
Mój pakiet - 250mbps, światłowód.
Odcięli mi raz internet za zaległe rachunki kiedy ich strona miała awarię - i przez 5 dni nie mogłem zapłacić (mimo podejmowania prób codziennie).
Oczywiście nie da się nigdzie im tego zgłosić, bo kontakt z nimi nie istnieje.
Można coprawda przebić się przez infolinię - ale trwa to cały dzień czekania, a potem konsultant i tak nie jest w stanie nic zrobić.
ZaletyNie dotyczy
WadyPołączenie zrywa kilka razy dziennie od wielu miesięcy.
Hotspot z telefonu jest wielokrotnie stabilniejszy.
Obsługa klienta nie istnieje - są jakieś atrapy; niby pisze się maila do UPC, a tak naprawdę cała wiadomość jest skanowana i na jej podstawie proponowane są bezwartościowe wpisy z FAQ.
3 Konsultantów po kolei okłamało mnie, że światłowód jest bezpośrednio do mieszkania - podczas gdy jest do budynku albo jakiejś skrzynki poza nim - o czym poinformował mnie dopiero monter.
MiejscowośćWrocław
~Jakub / 2018-05-06 13:38
Ocena: 1.00 / 5
Armagedon to za mało.
Miałem nadzieje się ich pozbyć ale niestety umowa jest na matkę a ta naiwna podpisała (Bo durna sąsiadka powiedziała że przy zmianie operatora będą kłóć ściany by podpiąć nowy modem.)kolejną niby większy transfer z początku było lepiej ale teraz norma internet na raty.
A ja z tymi niedouczonymi oszustami muszę się dalej męczyć.
Ps kumpel ma neta od konkurencji i u niego śmiga bez problemu od strony upc zawsze info że to mój komp jest zje...
ZaletyBrak ewentualnie TV
Wadywszystko no może TV sie lekko broni
~Jakub / 2018-06-30 06:35
Ocena: 2.25 / 5
Jestem klientem UPC od +10 lat. Niestety ostatni rok to na prawdę dno :(
Niezawodność internetu nie istnieje. Codziennie awaria. Eksperymentują z ipv6.
Ponadto bez jakichkolwiek uzgodnień resetują router o różnych porach.
Wprowadzają po cichu proxy, które powoduje, że czasami zamiast żądanej strony wyświetla Ci się treść UPC.
Obsługa klienta miła, ale absolutnie nieskuteczna.
WadyDuża awaryjność
Naruszanie prywatności
Mnóstwo błędów w obsłudze klienta
MiejscowośćWarszawa
~Jakub / 2018-07-02 15:56
Ocena: 1.00 / 5
Monter miał się pojawić w poniedziałek. Nie pojawił się. Na infolinii powiedziano mi że anulowano zgłoszenie i najnliSzy termin jest na środę. Ogółem na podsumowanie tego uzylbym kilku niezbyt ładnych słów ale szkoda tracić ich ma to gówno.
MiejscowośćLublin
~Jakub / 2018-08-23 18:08
Ocena: 1.00 / 5
Dramat na infolinię pracują jakieś tempaki mówią mi że od 9 do 15 będzie osoba z pomocy technicznej po czym jest 18 godzina i nikogo nie ma dzwonię więc do nich A ci mi mówią że no nie wiedzą co jest i że jutro przyjedzie ŻENADA I PORASZKA DZIEJE SIĘ TO PO RAZ 4
WadyZasięg Internetu
Pomoc techniczna
Infolinia
MiejscowośćJaworzno
~Jakub / 2019-03-05 21:11
Ocena: 1.00 / 5
nigdy nie działa, a jak działa to z prędkością 10krotnie mniejszą niż w umowie
Zaletybrak
Wadywszystko
Miejscowośćkraków
~Jakub / 2019-06-26 19:13
Ocena: 2.75 / 5
Pozdrawiam Panią z call center, która bez podania przyczyny po prostu się rozłączyła. Niekompetencja tego działu doprowadza do tak słabej opinii o firmie. Mimo bardzo dobrze świadczonej usługi jestem zmuszony zostawić taką, a nie inną opinię.
MiejscowośćKraków
~Jakub / 2019-10-26 14:50
Ocena: 1.00 / 5
Zamówiłem internet i telewizję. W dniu montażu czekam od 13:00 do 15:00 na technika, który dzień wcześniej potwierdził wizytę. 14:30 technik pisze, że nie przyjedzie. Koniec mojej przygody z UPC. Niepoważni ludzie.
MiejscowośćWarszawa
~Jakub / 2021-11-17 18:13
Ocena: 1.50 / 5
Zadzwoniłem do UPC z chęcią zawarcia umowy 7 października, miał przyjść monter i wszystko załatwić, lecz o wyznaczonej godzinie nikt się nie pojawił. Zadzwoniłem do UPC z tą sprawą, powiedziano mi, że monter był (mimo, że się z nim w ogóle nie widziałem) i że jest wymagane podłączenie nowej instalacji internetowej a do tego potrzeby jest kosztorys, który miał być przygotowany na 21 października. UPC ani razu się ze mną nie kontaktowało tylko ja muszę się do nich dobijać. Jest już 17 listopada i nie mam ani internetu, kosztorysu czy nawet informacji kiedy on zostanie sporządzony. Na infolinii mówią, że nic się nie da zrobić oprócz wysłania ponaglenia (co robię 3 razy w tygodniu). Jestem studentem informatyki i internet jest moim narzędziem pracy i przez UPC nie mogę sprawnie się uczyć.
Wady1. W obsłudze klienta powiedziano mi "Pierwszy raz widzę coś takiego"
2. Montera nie widziałem, nawet nie zadzwonił
3. Ani razu do mnie nie dzwonili
4. Nie potrafią podać terminu wyznaczenia kosztorysu
MiejscowośćLublin
~Jakub / 2023-06-09 11:37
Ocena: 1.00 / 5
Najgorszy internet jaki miałem zacina sie tak ze nic sie nie da zrobić
ZaletyUPC nie ma zalet
WadyUPC to wada
MiejscowośćOpole
~Jakubeeek / 2023-02-06 22:13
Ocena: 1.00 / 5
Nie ma dnia, żeby internet od upc nie zawiesił sie bądź działał poprawnie. NIE POLECAM!!!!!