strona 8 z 176
- « poprzednia
- 1 ...
- 6
- 7
- 8
- 9
- 10
- nastepna »
-
~sratytaty / 2015-03-30 21:31
Witam Państwa,
po ponad dwuletnim użytkowaniu internetu i telewizji mogę szczerze odradzić umowy z ową firmą. Jeśli chodzi o internet to w trakcie użytkowania znacznie zwalniał. Ponad to przy wypowiedzeniu umowy z dniem 31 marca ( opłaty są prowadzone do końca kwietnia) został odłączony już dzisiaj (tj.30 marca). W trakcie rozmowy z Panem konsultantem ten stwierdził, iż owszem internet został odcięty i żadnej umowy nie było, po czym zaproponował, że internet można ponownie podłączyć po podpisaniu kolejnej umowy na dwa lata. -
-
~Stary klient UPC / 2014-09-09 14:13
Od kilkunastu lat korzystam z UPC i usługa jest w miarę przyzwoita jednak traktowanie klientów jest coraz gorsze. Umowy narzucane są standardowo na 24 miesiące. Płaci się coraz więcej i wciskają ci usługi których nie chcesz w ramach tzw, promocji. A trzeba bardzo uważać na ich wszelkie usługi dodatkowe. Weźmiesz taką np. kartę multiroom do telewizora i pomimo zgodności ze sprzętem nie działa. Odeślesz im zgodnie z prawem ciągu 10 dni z informacją że rezygnujesz to się okazuje, że to za mało bo nie wypowiedziałeś oficjalnie umowy z podpisem i obciążąją cie kosztami usługi której nie masz strasząc karą umowną czyli kosztami usługi za 2 lata. Usługi której NIE MASZ I Z NIEJ NIE KORZYSTASZ. Jak to można nazwać chyba tylko próbą wyłudzenia pieniędzy za nic. Ostrzegam przed ich takimi praktykami. Jak bierzesz nowe usługi to jest OK jak rezygnujesz nawet w ciągu 10 dni to bardzo uważaj bo będą szukać na ciebie haka abyś płacił za nic jak tylko czegoś nie dopilnujesz. To są niestety nieuczciwe praktyki firmy którą trudno nazwać FAIR PLAY. A za awarie co prawda niezbyt częste to się w ciągu kilkunastu lat nie doczekałem ani razu bonifikaty opłat. Kończę te umowy co z nimi mam i więcej nie chcę mieć z nimi nic wspólnego. WadyNieuczciwe działania przy rezygnacji z usług, naciągane umowy 24 m-czne,13 lat koszty ciągle rosnące teraz ok. 160 zł -
~Technik / 2014-07-30 18:31
Przedłużenei Umowy w UPC to farsa Zaletypoprawny transferWadywszystko pozostałe6-7 lat 160zł/m-c -
~upcrobert / 2014-10-12 20:26
UPC – płacę za 30 MB/s – mam 2 do 3. Reklamacje? szkoda czasu, brak kompetencji, wymyślają cuda byle tylko nie przyjść i sprawdzić. Dramat. Amatorszczyzna, brak poszanowania wieloletniego klienta. Liczy się tylko namówienie na nową umowę. Stracone pieniądze. Oszuści. Płacisz za 30 dostajesz 3 (max). Ostrzegam – nie bądź frajerem, nie podpisuj umowy z oszustami z UPC! Robert, Kraków, ul.Komandosów (centrum miasta!). ZaletybrakWadyKradną 90% prędkości transferu. Dostaniesz 10% ochłap i nawet nie pogadasz - mają cię w D. -
~zaba / 2012-07-19 20:08
Złodziejska firma i tyle. Ja przy podpisywaniu umowy pytałem się 1000 razy czy "tyle będę płacił?". Tak tak odpowiadali. Jasne. Oczywiście był jakiś pakiet bezpieczeństwa 5zł niby ale przez cały rok już coś jest. Więcej. Złożyłem wypowiedzenie odłączyli mi internet - wiadomo normalna procedura, oddałem sprzęt (modem). Aż tu nagle kolejna faktura. Nie wiadomo za co nie wiadomo skąd. Jutro do nich idę ale ich sobie wypożyczę wszyscy obecni na sali na pewno mnie usłyszą. Te duże firmy trzeba tępić ile wejdzie. Zaletyinternet działał jak należy.Wadykłamliwa, złodziejska firma. -
~arro / 2013-06-27 00:47
Zenada, odbijam się od pomocy technicznej przy przedluzeniu umowy Totalna zlewka, jeszcze się nie zdazylo żeby dotrzymali słowa radze zapisywać imie i nazwisko osoby z która rozmawiacie bo inaczej na 100 proc Wasza uwaga trafi do kosza Rezygnuje z usług, nigdy więcej tych partaczy i amatorow !!!!!!!!!!! ZaletybrakWadysame6 lat -
~AW / 2012-07-27 11:38
Odradzam internet UPC. Mam od pół roku. Najpierw podwyższyli abonament pod pozorem zwiększenia szybkości. Po pierwsze - w zupełności wystarczała mi poprzednia prędkość, po drugie - żadnej różnicy po zmianie nie zauważyłam.
Teraz dodatkowo zlikwidowali mi dostęp do kilku programów TV przez internet, które mieli w ofercie kiedy podpisywałam umowę i je wtedy bardzo reklamowali. Teraz na moją reklamację odpisali, że to było tylko testowo. Śmieszne... Generalnie mam wrażenie, że nie szanują klienta.
Jeśli chodzi o jakość łącza to zdarzają się awarie i przez kilka godzin ze 2 lub 3 razy w ciągu ostatniego półrocza nie było dostępu do internetu. Wcześniej byłam w Aster i tam awarie zdarzały się dużo rzadziej i nigdy nie na tak długo.pół roku, kupiłam za 56zł/mies. - teraz płacę 61zł za mniej niż było -
~berek / 2015-03-14 12:11
net u mnie działa być może dlatego ze blok i kable nowe
obsługa klienta - tragedia trzeba się o wszystko upominać, lekceważą klientów, oferta dla nowych klientów tańsza niż dla dotychczasowych, problem z infolinią non stop zajęta, brak informacji na np fb o awariach, technicy tylko są okZaletyze 120 mb po kablu mam 105 mbWadyobsługa klienta2 lata -
-
~ED / 2013-09-17 01:22
Stały kliet regularnie płacący faktury: 30Mb/s za 68zł.
Nowy klient -> 60Mb/s za 60zł.
Tyle w temacie programów lojalnościowych.Zaletychodzi jakotakoWadytraktowanie stalych klientow.3 lata -
~GABYEM / 2013-07-06 14:42
Ja mam taką sytuację, że wynajmowałam mieszkanie na czas studiów i wzięłam pełen pakiet z UPC (internet, tv, telefon) i teraz się wyprowadziłam, w moim mieście nie ma dostępu do UPC, chcę usługę zawiesić lub po prostu zablokować sygnał. Ale nikt się nie interesuje tym problemem. Jak do BOK dzwonię ja, czekam na połączenie 10 minut, a konsultant odbiera i się rozłącza... Proszę przez formularz kontaktowy o pilny kontakt ze mną, podaję nr telefonu, a dostaję odpowiedź na maila, że niedostatecznie opisałam problem i mam sobie inaczej radzić. NO TRAFIA MNIE ZaletyRozbudowana ofertaWadyOczekiwanie na obsługę+/- 12 miesięcy -
~gestyk / 2014-01-21 12:50
ja do UPC przeszedłem jakiś czas temu. musze powiedzieć, że po internecie Netii i chwile neostrady jest to jak narazie jeden z lepszych dostawców usługii. Wiadomo każdy ma swoje plusy i minusy, ale jeżeli w spokoju moge mieć łącze internetowe i nie użerac co chwile z konsultantami czy zrywami połączenia jak było to w Netii.. Pozatym patrząc na ceny neostrada ma bardzo niekorzystną oferte bo absurdalnie drogo. -
~Grzegorz / 2012-09-25 11:12
UPC to najgorsze dziadostwo jakie spotkałem.. Na Psim Polu we Wrocławiu problem z dostawa internetu przez tą firmę jest od 2 tygodni umieję tylko o kase wołac. nie podpisujcie z nimi umowy takiego szajsu jak oni prezentuja dawno nie spotkałem ZaletybrakWadyco chwile awariaod 2 lat 50 zl miesiecznie -
~Gzregorz / 2013-05-31 18:55
UPC to najgorsza firma jak mi się trafiła. od 3 lat mieszkam we Wrocławiu na psim polu i tylu awarii i usterek co ta siec ma to się w głowie nie mieści. Każdego roku od maja co tydzień lub dwa mają awarie i to po 1 -2 lub 3 dni nie ma telewizji, internetu, UPC to tandeta z której jak najszybciej należy uciekać . NIGDY WIĘCEJ Z NIMI UMOWY> Zaletysame wadyWadymnustwo awarii, brak profesjonalizmu,co roku od 3 lat . co miesiac pąłce 100 zl ( 50 zł internet i 50 zł kablówka) Budynek Delta Haus -
~KATARZYNA / 2015-09-20 17:09
Nikomu nie polecam UPC .Dekoder Harizon to jedna wielka porazka ,internet to średniowiecze.Obsługa w biurach to banda nierobów.Ogólnie Upc to jedna wielka pomyłKa jeżeli ktoś chce załozyc to niech się zastanowi dwa razy -NIE POLECAM !!!! ZaletyBRAKWadySAME WADY..... -
~Mahas / 2012-07-13 18:28
Kończy mi się umowa po 2 latach. Korzystam tylko z internetu. Płaciłem prawie 120zł miesięcznie. Jak się dowiedziałem, przedłużając umowę nie mogę płacić mniej niż płaciłem. Jeśli wypowiem umowę to mogę nową podpisać dopiero po 3 miesiącach. Niestety w moim bloku nie ma innych operatorów, najwyżej neostrada fiber. Myślałem, że po przejęciu aster będzie lepiej, a jest gorzej. Co innego na www, co innego przez telefon. ZaletybrakWadyolewanie klienta2 lata -
~MB / 2014-07-25 14:09
Potwierdzam. UPC nie szanuje stałych klientów. Na przedłużenie umów proponuje dużo mniej korzystne warunki od dotychczasowych (w czasie gdy usługi telekomunikacyjne ciągle tanieją).
Nie interesują ich potrzeby klienta. Są zainteresowani tylko sprzedażą kolejnych usług.Zaletyw miarę stabilny internetWadyczasami obniżone pasmo/transfer4 lata, ostatnia umowa to (3x0PLN + 9x60PLN)/12 mc za 30 Mb -
-
~misio / 2012-05-15 13:48
Tragedia zamówiony pakiet nie spełnia podstawowych kryteriów co innego umowa a co innego faktura internet tragedia mam w pracy z telekomunikacji 2 Mb/s i jest super a w domu umowa na 50 Mb/s tragedia zrywa rozmowy telefoniczne brak zasięgu w kuchni a ruter stoi w pokoju darmowy pakiet minut a na fakturze naliczenia i tak dalej i tak dalej KPINA KPINA ZaletyŻadneWadyBardzo dużo -
~Pja / 2013-11-12 20:35
wczesniej mialma asterka i wszystko ladnie hulalo, a odkad jestem w upc to tragedia.
do routera jest podlaczone 3 komputery, zeby laptop lapal zasieg to uwaga... musi byc w linie prostej od tego modemu, jak jest po literze L - to (a odleglosc nie przekracza 4 m), a jedyna 'przeszkoda' jest REGAL Z KSIĄŻKAMI, to juz nie lapie zasiegu i sie pojawia 1, czasem 2 kreski... to zart jakis.
No i wiecznie sie rozlacza... robi sie cos waznego, bo przeciez niektorzy pracuja na internetowych programach i nagle zawiecha i wszystko poszlo sie j****. Jeden wielki zart ;]ZaletybrakWadywiecznie się rozłącza -
~Robert Woźniak / 2012-10-26 23:02
bardzo żałuję decyzji o zmianie z Aster na UPC - download bywa 10 mniejszy niż obiecywany (w ofercie 30 mbps)teoretycznie trzykrotnie wolniejszy pakiet w Aster działał szybciej niż ten który mam obecnie w UPC. (a mój sprzęt się nie zmienił) Totalny syf. ZaletybrakWadybardzo wolne działanie, niekiedy trzeba kilka razy próbować otworzyć stronę bo rwie połączeniemam od przeszło pół roku miesięczny koszt 109,99 z tv -
~SN / 2015-02-21 16:02
Dostarczane parametry internetu zdecydowanie niższe niż określone w umowie. Brak informacji o przerwach w dostawie, co się zdarza. Odporność firmy na reklamacje - wyjątkowo wysoka. Nie polecam. ZaletybrakWadyprędkość łącza o połowę niższa od określonej w umowie10 mcy
strona 8 z 176
- « poprzednia
- 1 ...
- 6
- 7
- 8
- 9
- 10
- nastepna »