Czas na zmiany! po przejsciu z UPC na PLAY, wczesniej juz nie bylo kolorowo teraz jest tragicznie. Rwanie polaczenia to standard w jakiej jest oferowana nam usluga od PLAY, dodatkowo nie jestem wylacznie posiadaczem internetu, a zarowno dekodera od UPC, co dwa trzy tygodnie, przestaje dzialac, nie istnieje w tym urzadzeniu cos takiego jak automatyczna aktualizacja oprogramowania, sam z konsultantem krok po kroku trzeba bedzie przeprowadzac taka operacje, az nauczysz sie wszyskiego, do momentu az twoja wiedza nie bedzie wystarczajaca i trzeba bedzie uczyc sie nowej podstawy nauczania do softwareu zajebanego dekodera UPC, rozmowy przez kamere podczas pracy zdalnej, wygladaja jak polaczenie radiowo telewizyjne z lat 50 ubieglego wieku, relacji nowosybirsk- nowy york. Oby standard polaczenia nadal stal na takim poziomie to ten twor w koncu zniknie z rynku.
Zaletyopcja ustawienia hasla na dekoderze (innowacja jak na UPC)
WadyWszystko poza opcja ustawienia hasla na dekoderze
MiejscowośćWrocław
~Irek / 2022-01-31 12:21
Ocena: 1.00 / 5
Szkoda że dopiero teraz przeczytałem opinie. Nie polecam. Szybko srzedać nie odpowiadac zgodnie z prawdą na pytania a pózniej miec gdzies klienta.
WadyObsluga i usluga
MiejscowośćZąbki
~Irena / 2023-01-27 10:32
Ocena: 1.00 / 5
Miałam problem z internetem, niestety automat blokował mi kontakt z konsultantem. 3 razy się łączyłam i wciąż bylam blokowana przez automat który sprawdzał mój problem i po dłuższej dyskusji na końcu mnie przełaczł do konsultanta i na tym kończył się kontakt. Przy kolejnym telefonie było zapytanie, czy dzwonie z tym samym problemem i na odpowiedź,,tak,, znów zaczynała się ta sama procedura i automat nie chciał mnie przełaczyc do konsultanta tylko tracilam czas na ponowne sprawdzenie od początku tego samego. Masakra!! Czy nie można tak ustawić automatu, że jeśli już dzwonie kolejny raz z tym samym problemem to nie można automatycznie przelanczac do konsultanta.Dlaczego na siłę jesteśmy zmuszani na ponowne dyskusje z automatem i tracimy tylko czas.
WadyAutomat przy pierwszym kontakcie, powinien być inaczej ustawiony, powinno nam się pozwolić na kontakt z konsultantem
MiejscowośćGdynia
~Irena / 2024-01-25 23:26
Ocena: 2.50 / 5
Korzystam z upc dosść dlugo i zwykle jakosc usługi była naprawdę dobra. Od roku tosie zdecyzdowanie zmieniło. Średnio raz w miesiącu jest problem z dostępem do internetu a o praramertach nawet nie wspomnę, znacznie pniżej wymaganych w umowie Nicierpliwie czekam na zakończenie terminu umowy by podziękować i odejść.
Zaletyawarie w dostępie dointernetu i tv
Wadyawarie w dostępie dointernetu i tv, zaniżoone parametry usług
MiejscowośćWołomin
~ireneusz / 2019-12-15 14:46
Ocena: 1.00 / 5
Ciągle coś nie działa .NIE POLECAM Przy założeniu instalator nie potrafił uruchomić dekodera .Ciągle albo programòw nie ma albo coś z dekoderem
Miejscowość Bytom
~Ireneusz / 2022-01-16 17:43
Ocena: 1.00 / 5
Od grudnia mam zmienna umowę z internetem i telefonem ,bardzo zaluje ze nie zrezygnowałem jest coraz gorzej . Internet działa w kratkę a telewizja co chwile jest buforowana,zgroza za to rachunek przychodzi bardzo terminowo.
MiejscowośćOpole
~Ireneusz / 2022-10-16 19:58
Ocena: 1.00 / 5
Jak te kur wy z Play przejęły UPC nic nie działa tfu tfu tfu omijać szerokim łukiem.
ZaletyDno
WadyDno
MiejscowośćWarszawa
~irminka / 2023-02-16 14:57
Ocena: 2.50 / 5
PO BLISKO 13 LATACH ROZSTAJEMY SIĘ...PONIEWAŻ NIKT NIE PRÓBUJE NAWET UDAWAĆ ŻE KLIENT JEST KIMŚ WAŻNYM , ŻE TO ON PŁACI WASZE PENSJE ŻE CZASAMI WARTO SŁUCHAĆ CO MÓWI... ROZUMIEM WY TAM TYLKO PRACUJECIE !!! PRÓBA ZMIANY PAKIETU NA MNIEJSZY(taki jaki oferuje się nowym klientom 300mb i 34 kanały za 49.99)-nie dla nas - NA SZCZĘŚCIE NIE OFERUJECIE SZYNKI ANI NAWET CHLEBA I BEZ WASZEGO UPC PRZEŻYJEMY...JA i MAZ ZROBIMY WAM REKLAMĘ (1000 pacjentów usłyszy szczegóły)zrobię Wam reklamę jak się patrzy...pozdrowienia z Lublina
Jezeli checsz mieć internet który działa jak na papierze to tu odbijesz sie od ściany. Pobieranie czegokolwiek stabilnie przez zewnętrzne serwisy jest cudem, skoki pobierania to normalność. Opóźnienia mimo niskiej ilości urządzeń w sieci zdarzają się notorycznie. Opcje routera to jakiś żart i nawet nie można ustawić przekierowania portów, tylko trzeba PRÓBOWAĆ się dodzwonić do centrali by mogli ci włączyć taką możliwość zdalnie. Dodam że korzystam z internetu po kablu sieciowym. Jednym słowem nie polecam, chyba że ktoś lubi jak go przelewa wkurwienie
Zaletybrak
Wadywszystko
MiejscowośćWarszawa
~iruloid / 2018-02-22 16:34
Ocena: 3.00 / 5
brak zniżek dla stałych klientów, za wymianę starego dekodera na nowszy podnoszą stawkę abonamentu, przecież to firmie powinno zależeć na zadowoleniu klienta. Firma w dalszym ciągu myśli że jest monopolistą na rynku. umowy na 24 miesiące to jakaś kpina.
Zaletyinternet szybki, bez awarii
Wadydrogi abonament, wymiana dekodera płatna
MiejscowośćJastrzębie-Zdrój
~Irwineq / 2018-05-08 19:54
Ocena: 1.50 / 5
Powiem tak oszuści, internet miał być mega szybki i duzy zasieg po czym w drugim pokoju ledwo co łapał a szybkosc internetu zapewniaja tylko na kablu nie obejmuje normalnego zasiegu. Nie polecam
ZaletyW sumie to chyba nic
WadyOj za duzo wymieniac, co chwile jakies rozlaczenia zawieszania spadki
MiejscowośćWrocław
~Irytacja / 2024-01-07 22:33
Ocena: 1.00 / 5
W czasach UPC z grubsza działało, tylko czasem były awarie. Kiedy przejął Play w zasadzie internetu nie ma, jedna wielka awaria, wszystko się rwie. Czasem się pojawia, ale nie ma pewności, czy zaraz nie zniknie. Ogólnie tragedia, jestem załamana. Dziś 6 godzin nie było netu. To znaczy niby był, mam 500 Mb/s, ale wyciągało max 20. Do du..py ta zamiana wyszła.
Zaletyżadnych nie ma
Wadyawarie, niestabilne łącze, bardzo niska przepustowość
MiejscowośćGdańsk
~itsashrose / 2017-06-19 16:15
Ocena: 4.25 / 5
Jest ok. Klientem byłam kilka lat. Ceny jak wszędzie, telewizja w porządku nigdy się nic nie zacina, internet trochę muli, ale da się korzystać. Jeden z lepszych dostawców.
Zaletydobra jakość telewizji, niezawodność, nigdy nie ma awarii
~ItsMe2000 / 2024-01-07 21:00
Ocena: 1.50 / 5
Odkąd ta fioletowa firma dotknęła upc, sieć ta zmieniła sie w straszną padake. Jak wszystko czego tknie sie ten beznadziejny gigant. Nie dałbym im prowadzić budki z hotdogami, nie wspominając o największej firmie telekomunikacyjnej...
Zaletyprzed przejęciem przez play jakieś były
WadyCiągłe awarie, przycięcia i spadki wydajności
MiejscowośćZabrze
~iugboiy / 2019-11-29 14:55
Ocena: 1.00 / 5
Nie używaj agresywnego jezyka -oczywiście bardzo ch..walebny szybki internet teraz dobrze ?
Zaletyhahahahahahahahahahahaha
Wadydarujcie sobie
MiejscowośćWarszawa
~Iwo / 2021-07-04 13:08
Ocena: 1.00 / 5
Codziennke trace internet 1-2 razy na parę godzin mimo, że mieszkam niedaleko centrum na osiedlu tak rozwiniętym jak centrum. Opinie UPC pewnie są kupowane na 1 stronach po wpisaniu "UOC OPINIE", więc proszę się nie sugerować
ZaletyNie ma
Wady0 profesjonalności, niby są od internetu, ale jednak go nie dostarczają, żyją w epoce kamienia
MiejscowośćKatowice
~iWONA / 2019-09-18 21:53
Ocena: 1.25 / 5
Najgorszy dostawca netu w Warszawie, z roku na rok coraz gorzej, tyle osob juz zrezygnowalo,ze zabrali klientom mozliwosc skladania wypowiedzenia w ich oddziałąch czy przez ich panel obslugi klienta- jedyna opcja to list polecony. -PORAZKA !!!!!
WadyfATALNA OBSLUGA PLUS FATALNIE NISKA JAKOSC PRZEPLYWU - NIE DA SIE OBEJRZEC FILMU PO GODZ. 20 - ZENADA!!!
MiejscowośćWarszawa
~Iwona / 2021-05-28 16:58
Ocena: 5.00 / 5
Różne firmy oferujące usługi nauczyły nas że przed sprzedażą jest słodko, lukier i miłe słówka. Przy rezygnacji po okresie umowy zazwyczaj tak sympatycznie nie jest. W przypadku pana Romualda Formickiego Starszego Doradcy Klienta z Krakowa ta naganna reguła nie działa.
Jest wspaniałym doradcą i zawsze służy pomocą . Po kilku latach mojego korzystania z usług UPC miałam problemy z rozliczeniem się z UPC ( błąd formalny).
Niezawodny pan Romuald Formicki pomagał tak samo życzliwie i profesjonalnie jak przy zakupie usług. Nastraja to życzliwie do firmy i gwarantuje w przyszłości korzystanie z usług UPC. Mając takich wspaniałych doradców klienta, UPC może konkurować z każdym. Klient zawsze pamięta sposób w jaki jest obsługiwany i traktowany. Ja też pamiętam.
DZIEKUJE Panie Romualdzie.
MiejscowośćKraków
~Iwona / 2023-09-17 14:14
Ocena: 1.75 / 5
Od kiedy jest play to porażka, nie ma możliwości by dodzwonić sue na infolinii,wkafzaha durnego boya,który mówi,że łączy z konsultantem, po czym po sekundzie połączenie jest zrywane i nie masz możliwości by nawet zgłosić awarie i zamówić serwis. Na szczęście mam umowę na czas nieokreślony i jutro ja wypowiem.
ZaletyCena
WadyFatalny serwis obsługi, niedziałający internet przez 2 dni w weekend, brak naprawy ani nawet opcji by porozmawiać z konsultantem, obsługa przez bota, porazka
MiejscowośćWarszawa
~Iza / 2021-05-22 12:24
Ocena: 2.00 / 5
Internet w Warszawie. w umowie UPC zapewnia 300 mb/s. W realu po wi-fi prędkość od 70 do 150 mb/s w porywach. Nie polecam.