Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

UPC Internet opinie

Ocena na podstawie 3501 opinii

1.81 / 5

  • Niezawodność
    1.66
  • Obsługa klienta
    1.64
  • Cena
    2.01
  • Parametry
    1.96
  • Cena/Jakość
    3.00
  • Oferta
    5.00

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~Iga / 2019-09-18 12:51
    Ocena: 1.00 / 5
    Najgorsza sieć . Okropna obsługa klienta .
    Nagminny problem z telewizja i internetem .
    Nie uznają żadnej reklamacji!!
    Nie polecam !!!!!!
    MiejscowośćWarszawa
  • ~ignorant / 2019-01-11 15:37
    Ocena: 4.00 / 5
    UPC mam od 10 lat. Jeden domowy i jeden na firme. Wielkim plusem jest niezawodnosc internetu oraz dobry kontakt z obsluga techniczna (zwlaszcza gdy net na firme). Na infolinii siedza autentyczni fachowcy. Pomogli nawet w konfiguracji strony domowej! Opcje internetu oczywiscie zmienialy sie na przestrzeni lat. Obecnie mam predkosc 50-60 Mbps na moje potrzeby w zupelnosci wystarcza(na umowie fibre power 120). Nie narzekam bo UPC od poczatku dawala polowe tego, co w ofercie. A w ofercie jeszcze telewizja i telefon. Place po jakichs tam promocjach 119zl. Predkosc wifi to polowa po kablu a zasieg b. dobry ale to dlatego ze mam stary modem z 2 antenkami i nie pozwolilem go wymienic!) Faktury sciagam ze strony UPC i jestem zadowolony bo nie zmieniaja hasel ani interface'u. Jesli chodzi o router to daje sporo mozliwosci, miedzy innymi otwieranie portow, zabezpieczanie MACadresow, sledzenie ruchu, konfiguracja firewalla i wiele wiecej. Tez wiecej niz potrzebuje. W telewizji mozna nastawic jezyk angielski.
    A teraz minusy:
    1) przez dobry rok co jakis czas na sekunde zrywalo polaczenie co objawialo sie wyrzuceniem z czatow. Na inne formy korzystania z netu wplywu nie mialo. Interweniowalem pare razy az zdiagnozowali problem - nadajnik na osiedlu mial byc uszkodzony. Po jego wymianie jest OK. Wyglada to na problem lokalny ktory jednak rozwiazano.
    2) programow telewizyjnych nie mozna nagrac na zadne zrodlo poza magiczna skrzynka UPC. Dane na wewnetrznym dysku sa szyfrowane. Oznacza to ze po awarii albo wymianie urzadzenia traci sie cala filmoteke.
    3) raz na pare miesiecy warto zresetowac box i router (co niektorzy moga uznac za zalete bo to jednak w miare rzadko)
    4) w telewizji po nastawieniu jezyka angielskiego po zmianie kanalu wraca na domyslny polski, czyli ambitni musza wybierac jezyk po przelaczeniu
    5) za duzo przyciskow na pilocie a te najczesciej wykorzystywane za slabo uwypuklone - efekt pomylki przy korzystaniu wieczorem. W ogole caly pilot malo ergonomiczny
    6) chodziaz obsluga techniczna onlina fachowa to tego samego nie mozna powiedziec o instalatorach.Calkowita porazka. Dla ilustracji podam dwa fakty: A) majac przed nosem telewizor ful HD instalator pozostawia domyslna rozdzielczosc 720 zamiast 1080. Podejrzewam ze z powodu ignorancji i/ lub lenistwa instalatorow czesc uzytkownikow latami oglada programy ponizej optymalnej rozdzielczosci. B) niektorzy instalatorzy nawet nie znaja domyslnych loginow i hasla na router. Trzeba przypilnowac i zmusic ich do wysilku najlepiej patrzac na rece.
    Zaletyniezawodnosc netu dostepna i fachowa obsluga techniczna online
    Wadyniemoznosc rchiwizacji nagranych programow, tragiczna niekompetencja instalatorow
    MiejscowośćGdańsk
  • ~Igor / 2022-01-18 18:47
    Ocena: 1.00 / 5
    upc totalne scierwo, nic na tym internecie na da sie zrobic. Oblsuga klienta to jeszcze gorasza rzecz nie polecam
  • ~Igor / 2022-09-19 09:44
    Ocena: 1.00 / 5
    Internet bez powodu się zrywa pare razy dziennie telewizja się ciągle zacina i bufuruje NIE POLECAM
    Zaletynie ma zalet
    Wadyszybkość mam wykupioną najszybszą a internet zamula i ciagle sie zrywa
    MiejscowośćKnurów
  • ~Igor / 2023-07-10 14:17
    Ocena: 1.25 / 5
    Tragiczny internet zacina cały czas mimo że na infolinii mówią że po ich stronie nie ma żadnych problemów. Wymieniali router 3 razy na nowy nic nie pomaga. Oczywiste kłamstwa wiedzą, że mają problemy z siecią i mają to w dupie
    ZaletyBRAK
    WadyWSZYSTKIE MOZLIWE CHYBA:
    KŁAMSTWA
    URYWA ZASIĘG
    W UMOWIE 600MB/S A CZĘSTO JEST MNIEJ NIŻ 100
    MiejscowośćWarszawa
  • ~Igor112 / 2018-11-22 21:16
    Ocena: 1.00 / 5
    najgorze gowno jakie jest, zero pomocy ze strony technicznej o ile wgl uda sie dozwonic do tego burdelu!!!!
    MiejscowośćZawiercie
  • ~Igx / 2023-01-17 15:40
    Ocena: 2.00 / 5
    Niestety byłam zmuszona do korzystania z usług upc ze względu na brak innego dostawcy internetu w okolic. Standardem był brak internetu, uporczywe telefony reklamowe i pseudopromocje, źle działająca telewizja, którą trzeba było zakupić wraz z internetem... Nie mówię o zupełnym braku odpowiedzi na wszelkie prośby o naprawy. Na sam koniec, po rozwiązaniu umowy, sprawdziłąm, czy router należy odesłać. Po wysiłkach rozmowy z botem dostałam pełną listę urządzeń wymagających zwrotu. NIe było na niej mojego routera. Po ok. miesiący dostałam informację, że za nieterminowy zwrot zostanie naliczone 50 zł. Konsultowałam się też przez czat upc, gdzie twierdzono, że sprzęt jest do zwrotu. Mimo patrzenia prosto na wspomnianą listę, zostałam poinformowana, że takiej listy wcale nie ma i opłata za nieterminowy zwrot może być jak najbardziej naliczona.
    Wadysłąby internet, fatalna obsługa
    MiejscowośćSosnowiec
  • ~ihawk / 2018-11-16 21:28
    Ocena: 3.75 / 5
    Ja jestem generalnie zadowolony z usług UPC , na początku przesadzali z telefonicznymi ofertami pakietów tv i tym sposobem naciągnęli moją mamuśkę naciągnęli na kanały sportowe których nie ogląda. Internet chodzi stabilnie i jestem zadowolony.
    MiejscowośćSzczecin
  • ~iiii / 2021-02-27 00:47
    Ocena: 1.00 / 5
    omijać szerokim gestem.omijać szerokim gestem.omijać szerokim gestem.omijać szerokim gestem.
  • ~Imienick / 2023-05-02 07:51
    Ocena: 1.00 / 5
    Złodzieje i jeszcze raz złodzieje, naliczają do fv dodatkowe koszty, a potem tłumaczą, że onj zapomnieli dodać to wcześniej, i tak miesiąc w miesiąc płacisz za coś, o czym nawet nie wiesz. Jesteś przygotowany na konkretną kwotę, a masz do zapłaty znacznie więcej. Przejęłam internet upc po poprzednich lokatorach i na szczęście na dniach będę wypowiadać umowę, bo nie wywiązują się w ogóle z umowy
    ZaletyŻadnych zalet
    MiejscowośćKraków
  • ~Imię / 2023-03-06 14:51
    Ocena: 1.00 / 5
    Obsługa klienta to jakiś żart. Zostałem wyśmiany przez konsultanta. Podnieśli cenę usługi nawet po zapewnieniu że nie będzie to miało miejsca - pracownik mnie okłamał bo w umówie był zapis o podniesieniu ceny po danym okresie.
    MiejscowośćKraków
  • ~Ines / 2023-09-20 12:22
    Ocena: 1.00 / 5
    Olewają klienta ….
    Technik od internetu nie może dotrzeć do klienta .
    Otrzymujemy tylko widmo wiadomości ze będzie za 15 min albo ze mimo ze jesteśmy w domu nas nie ma ….
    Brawo !
    MiejscowośćWarszawa
  • ~Infinitum / 2019-04-12 13:54
    Ocena: 1.25 / 5
    Okropna obskuga. Odstapilem od umowy z 2 miesacy temu. Otrzymalem rozkiczenie za 2 miseaca, chociaz w dziale obslugi klienta pan ktory pryjal moja decyzje, powiedzial ze na reygnacje jest podany 1 miesac za ktory musze zaplacic. Po otrzymaniu faktury zadzwonilem do obslugi klienta na co pani powiedzala ze dzil obslugi klienta w ogole tym nie zajmuje( chodzi o lokal) i niestety musze zaplacic za 2 miesace. Nie polecam
    ZaletySzybki internet
    WadyOkropna obsluga
    MiejscowośćWarszawa
  • ~INGgGerr 6969 / 2022-09-21 20:29
    Ocena: 1.00 / 5
    Siemka cip cia jestem Karol 18 lat
    chcesz się ruchać?:smirk:
    Zaletyxd
    Wadywszystkie mozliwe
    MiejscowośćMały Płock
  • ~Inia / 2023-10-27 22:13
    Ocena: 3.75 / 5
    Od kiedy Play przejęło UPC z netem są problemy. Zaczyna mnie to irytować. Czas i pora zmienić dostawcę usług.
    ZaletyTv działa puki co
    WadyInternet już od dwóch godzin nie działa mimo resetu twardego.
    MiejscowośćOtwock
  • ~inq / 2016-11-09 22:33
    Ocena: 1.25 / 5
    Jedno podstawowe słowo: ŻENADA

    Dostarczam klientom Internet, jestem providerem i korzystam z usług UPC. Płacę miesięcznie (a przynajmniej powinienem płacić, ale wstrzymałem się z opłatami z uwagi na niewywiązywanie się przez UPC z umowy) 240 zł za prędkość (dzieloną następnie na moich klientów) 180/120 MPBS.
    Co ciekawe, na początku została mi sprzedana usługa 220/180, która, jak się okazało wkrótce NIE JEST przez nich świadczona, a w okresie do zmiany umowy dostarczano mi usługę o łącznej prędkości poniżej nawet 180/120. Na marginesie, działanie sprzedawcy było CELOWE, co wynika z polityki UPC, którą można nazwać po prostu wyłudzaniem pieniędzy i doprowadzaniem do niekorzystnego rozporządzania swoim mieniem lub też wprowadzaniem kontrahenta w błąd. Zwał, jak zwał, rozważam drogę sądową.
    Obecnie świadczona przeze mnie usługa na skutek działań srUPC do 2 godzin dziennie w godzinach wieczornych osiąga do 20/10 MBPS (dzielone następnie na moich klientów), przez co klienci (oraz ja) są pozbawieni jakiegokolwiek praktycznego dostępu do Internetu.
    Niewykwalifikowani konsultanci wykazujący skrajną niewiedzę i lekceważenie poinformowali mnie (okłamując z premedytacją), iż sieć wymaga modernizacji, co nastąpi do końca października. Teraz ma to nastąpić do końca listopada. Ale prawdopodobnie nie nastąpi ŻADNA modernizacja, a pieniążki spływają. Chyba że ktoś ma dostatecznie dużo oleju w głowie i nie płaci im, gdyż nie wywiązują się z umowy.
    ZaletyŻadne.
    WadyJak w opinii, wprowadzanie klienta w błąd i sprzedaż usługi, której UPC nie świadczy. Niewywiązywanie się z umowy. Okłamywanie na temat planów rozwiązania problemu.
  • ~Insta / 2021-06-15 15:29
    Ocena: 1.00 / 5
    Dno i 3 metry mułu.
    Internet zrywa po 30-40 razy dziennie (nie przesadzam).
    Nie wiem, jak mam pracować z domu, bo czasami to zwyczajnie mi już wstyd, jak podczas jednej wideokonferencji (albo i bez kamer), jako jedyny uczestnik, co chwile tracę łączność. Dramat.
    Zaletybrak
    Wadysame
    MiejscowośćWarszawa
  • ~Internautka / 2023-06-15 22:57
    Ocena: 1.00 / 5
    Internet od pół roku w Warszawie rwie się prawie codziennie. Nie miesiąca bez jakiejś dłuższej awarii. Na infolinii nic nie wiedzą, zwalają winę na klienta, a w ostatniej chwili odwołują technika i piszą smsa, że jednak to wina na cały region. Czuję się okradziona przez nich. Nie pozwalają zerwać umowy przed końcem, mimo że sami nie dostarczają usług. Nie polecam UPC.
    ZaletyBrak
    WadyAwarie non stop. Nie da się pracować, oglądać filmów itp.
    MiejscowośćWarszawa
  • ~internet / 2022-10-26 20:22
    Ocena: 1.00 / 5
    najgorszy internet jaki istnieje, gdyby nie to ze tylko on moze dostarczać uslugi bym nigdy tego gowna nie wział
  • ~internet z drutu / 2020-02-13 19:28
    Ocena: 1.50 / 5
    Działanie Internetu pozostawia wiele do życzenia, braki w dostępie oraz problemy z utrzymaniem prędkości. Kontakt jest praktycznie zerowy infolinia to 15 min oczekiwania natomiast z konsultantem online nigdy nie da się skontaktować. Bardzo często zdarzał się bardzo wysoki ping 200-250 ms nie były to skoki ale notoryczna sytuacja która utrzymywała się przez cały wieczór
    Zaletybrak
    Wadylagi, duży ping, przerwy w działaniu, słaby kontakt z obsługą
    MiejscowośćLublin
Dodaj własną opinię »

Podobne wyszukiwania

Zobacz również

VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4456
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3501
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3203
Play Online
Ocena: 1.74, ilość opinii: 2240
T-Mobile Internet
Ocena: 1.88, ilość opinii: 2084
Plus GSM iPlus
Ocena: 1.65, ilość opinii: 1916
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4606
Orange
Ocena: 1.40, ilość opinii: 3928
Plus
Ocena: 1.45, ilość opinii: 2982
T-Mobile
Ocena: 1.59, ilość opinii: 2581
Cyfrowy Polsat Internet
Ocena: 1.51, ilość opinii: 2551
mBank
Ocena: 1.66, ilość opinii: 2017