MiejscowośćWarszawa
strona 78 z 176
- « poprzednia
- 1 ...
- 76
- 77
- 78
- 79
- 80
- nastepna »
-
~i've had it / 2021-06-20 13:12
Słabej jakości usługa i dbanie o jej jakość również na niskim poziomie. Zaczęło się od niezamontowania tv podczas montowania światłowodu. Musiałam sobie później zamówić Pana oddzielnie i dopłacić, bo “z reklamacjami to wie Pani, zależy na kogo się trafi”. Internet notorycznie się rozłącza lub zwalnia. Od kilku miesięcy nagle płacę 6 zł więcej, ponieważ UPC stwierdziło, że zwiększy mi prędkość, żebym była bardziej zadowolona z tej usługi najwyższej jakości, w związku z czym będę płacić więcej, chyba że sobie odwołam w wyznaczonym terminie (!). Wspaniała polityka wciskania ludziom kosztów. Współczuję wszystkim staruszkom, którzy nie ogarniają na tyle, żeby takiego maila przeczytać i zdążyć się wypisać. Od czasu rzekomego zwiększenia prędkości – jeszcze częstsze problemy z siecią. Po wykonaniu telefonu okazuje się, że jest za dużo modemów podpiętych do jednego sygnału i już mi Pan konfiguruje. Dlaczego nie jest to konfigurowane z automatu dla wszystkich użytkowników danego sygnału? Dziś drugi dzień siedzę bez Internetu. Wczoraj awaria, naprawiona o 21, dzisiaj jest znów, i znów planowany czas naprawy 21. NIE POLECAM NIKOMU!!! -
-
~IamSoAngryMan / 2019-04-26 12:15
Bardzo wolny internet... filmy na YouTube trzeba w 480p oglądać ZaletyBrakWadyJeżeli lubicie sobie czasem zagrać w jakąś gierkę na PC lub Xbox One nie myślcie że z UPC będziecie mieć stały PING....MiejscowośćKatowice -
~ibisa / 2019-02-07 12:46
Chamstwo,informuja o podwyzce 25 % i rzucaja sluchawka.
"Informuje, jak sie panu nie podoba proszer rozwiazac umowe" I bach słuchawkaMiejscowośćKraków -
~Ida / 2018-07-14 11:45
Z dala od nich! Zatrudniają manipulantów obiecujących gruszki na wierzbie! MiejscowośćKraków -
~Iga / 2019-09-18 12:51
Najgorsza sieć . Okropna obsługa klienta .
Nagminny problem z telewizja i internetem .
Nie uznają żadnej reklamacji!!
Nie polecam !!!!!!MiejscowośćWarszawa -
~ignorant / 2019-01-11 15:37
UPC mam od 10 lat. Jeden domowy i jeden na firme. Wielkim plusem jest niezawodnosc internetu oraz dobry kontakt z obsluga techniczna (zwlaszcza gdy net na firme). Na infolinii siedza autentyczni fachowcy. Pomogli nawet w konfiguracji strony domowej! Opcje internetu oczywiscie zmienialy sie na przestrzeni lat. Obecnie mam predkosc 50-60 Mbps na moje potrzeby w zupelnosci wystarcza(na umowie fibre power 120). Nie narzekam bo UPC od poczatku dawala polowe tego, co w ofercie. A w ofercie jeszcze telewizja i telefon. Place po jakichs tam promocjach 119zl. Predkosc wifi to polowa po kablu a zasieg b. dobry ale to dlatego ze mam stary modem z 2 antenkami i nie pozwolilem go wymienic!) Faktury sciagam ze strony UPC i jestem zadowolony bo nie zmieniaja hasel ani interface'u. Jesli chodzi o router to daje sporo mozliwosci, miedzy innymi otwieranie portow, zabezpieczanie MACadresow, sledzenie ruchu, konfiguracja firewalla i wiele wiecej. Tez wiecej niz potrzebuje. W telewizji mozna nastawic jezyk angielski.
A teraz minusy:
1) przez dobry rok co jakis czas na sekunde zrywalo polaczenie co objawialo sie wyrzuceniem z czatow. Na inne formy korzystania z netu wplywu nie mialo. Interweniowalem pare razy az zdiagnozowali problem - nadajnik na osiedlu mial byc uszkodzony. Po jego wymianie jest OK. Wyglada to na problem lokalny ktory jednak rozwiazano.
2) programow telewizyjnych nie mozna nagrac na zadne zrodlo poza magiczna skrzynka UPC. Dane na wewnetrznym dysku sa szyfrowane. Oznacza to ze po awarii albo wymianie urzadzenia traci sie cala filmoteke.
3) raz na pare miesiecy warto zresetowac box i router (co niektorzy moga uznac za zalete bo to jednak w miare rzadko)
4) w telewizji po nastawieniu jezyka angielskiego po zmianie kanalu wraca na domyslny polski, czyli ambitni musza wybierac jezyk po przelaczeniu
5) za duzo przyciskow na pilocie a te najczesciej wykorzystywane za slabo uwypuklone - efekt pomylki przy korzystaniu wieczorem. W ogole caly pilot malo ergonomiczny
6) chodziaz obsluga techniczna onlina fachowa to tego samego nie mozna powiedziec o instalatorach.Calkowita porazka. Dla ilustracji podam dwa fakty: A) majac przed nosem telewizor ful HD instalator pozostawia domyslna rozdzielczosc 720 zamiast 1080. Podejrzewam ze z powodu ignorancji i/ lub lenistwa instalatorow czesc uzytkownikow latami oglada programy ponizej optymalnej rozdzielczosci. B) niektorzy instalatorzy nawet nie znaja domyslnych loginow i hasla na router. Trzeba przypilnowac i zmusic ich do wysilku najlepiej patrzac na rece.Zaletyniezawodnosc netu dostepna i fachowa obsluga techniczna onlineWadyniemoznosc rchiwizacji nagranych programow, tragiczna niekompetencja instalatorowMiejscowośćGdańsk -
~Igor / 2022-01-18 18:47
upc totalne scierwo, nic na tym internecie na da sie zrobic. Oblsuga klienta to jeszcze gorasza rzecz nie polecam -
~Igor / 2022-09-19 09:44
Internet bez powodu się zrywa pare razy dziennie telewizja się ciągle zacina i bufuruje NIE POLECAM Zaletynie ma zaletWadyszybkość mam wykupioną najszybszą a internet zamula i ciagle sie zrywaMiejscowośćKnurów -
-
~Igor / 2023-07-10 14:17
Tragiczny internet zacina cały czas mimo że na infolinii mówią że po ich stronie nie ma żadnych problemów. Wymieniali router 3 razy na nowy nic nie pomaga. Oczywiste kłamstwa wiedzą, że mają problemy z siecią i mają to w dupie ZaletyBRAKWadyWSZYSTKIE MOZLIWE CHYBA:
KŁAMSTWA
URYWA ZASIĘG
W UMOWIE 600MB/S A CZĘSTO JEST MNIEJ NIŻ 100MiejscowośćWarszawa -
~Igor112 / 2018-11-22 21:16
najgorze gowno jakie jest, zero pomocy ze strony technicznej o ile wgl uda sie dozwonic do tego burdelu!!!! MiejscowośćZawiercie -
~Igx / 2023-01-17 15:40
Niestety byłam zmuszona do korzystania z usług upc ze względu na brak innego dostawcy internetu w okolic. Standardem był brak internetu, uporczywe telefony reklamowe i pseudopromocje, źle działająca telewizja, którą trzeba było zakupić wraz z internetem... Nie mówię o zupełnym braku odpowiedzi na wszelkie prośby o naprawy. Na sam koniec, po rozwiązaniu umowy, sprawdziłąm, czy router należy odesłać. Po wysiłkach rozmowy z botem dostałam pełną listę urządzeń wymagających zwrotu. NIe było na niej mojego routera. Po ok. miesiący dostałam informację, że za nieterminowy zwrot zostanie naliczone 50 zł. Konsultowałam się też przez czat upc, gdzie twierdzono, że sprzęt jest do zwrotu. Mimo patrzenia prosto na wspomnianą listę, zostałam poinformowana, że takiej listy wcale nie ma i opłata za nieterminowy zwrot może być jak najbardziej naliczona. Wadysłąby internet, fatalna obsługaMiejscowośćSosnowiec -
~ihawk / 2018-11-16 21:28
Ja jestem generalnie zadowolony z usług UPC , na początku przesadzali z telefonicznymi ofertami pakietów tv i tym sposobem naciągnęli moją mamuśkę naciągnęli na kanały sportowe których nie ogląda. Internet chodzi stabilnie i jestem zadowolony. MiejscowośćSzczecin -
~iiii / 2021-02-27 00:47
omijać szerokim gestem.omijać szerokim gestem.omijać szerokim gestem.omijać szerokim gestem. -
~Imienick / 2023-05-02 07:51
Złodzieje i jeszcze raz złodzieje, naliczają do fv dodatkowe koszty, a potem tłumaczą, że onj zapomnieli dodać to wcześniej, i tak miesiąc w miesiąc płacisz za coś, o czym nawet nie wiesz. Jesteś przygotowany na konkretną kwotę, a masz do zapłaty znacznie więcej. Przejęłam internet upc po poprzednich lokatorach i na szczęście na dniach będę wypowiadać umowę, bo nie wywiązują się w ogóle z umowy ZaletyŻadnych zaletMiejscowośćKraków -
~Imię / 2023-03-06 14:51
Obsługa klienta to jakiś żart. Zostałem wyśmiany przez konsultanta. Podnieśli cenę usługi nawet po zapewnieniu że nie będzie to miało miejsca - pracownik mnie okłamał bo w umówie był zapis o podniesieniu ceny po danym okresie. MiejscowośćKraków -
~Ines / 2023-09-20 12:22
Olewają klienta ….
Technik od internetu nie może dotrzeć do klienta .
Otrzymujemy tylko widmo wiadomości ze będzie za 15 min albo ze mimo ze jesteśmy w domu nas nie ma ….
Brawo !MiejscowośćWarszawa -
-
~Infinitum / 2019-04-12 13:54
Okropna obskuga. Odstapilem od umowy z 2 miesacy temu. Otrzymalem rozkiczenie za 2 miseaca, chociaz w dziale obslugi klienta pan ktory pryjal moja decyzje, powiedzial ze na reygnacje jest podany 1 miesac za ktory musze zaplacic. Po otrzymaniu faktury zadzwonilem do obslugi klienta na co pani powiedzala ze dzil obslugi klienta w ogole tym nie zajmuje( chodzi o lokal) i niestety musze zaplacic za 2 miesace. Nie polecam ZaletySzybki internetWadyOkropna obslugaMiejscowośćWarszawa -
~INGgGerr 6969 / 2022-09-21 20:29
Siemka cip cia jestem Karol 18 lat
chcesz się ruchać?:smirk:ZaletyxdWadywszystkie mozliweMiejscowośćMały Płock -
~Inia / 2023-10-27 22:13
Od kiedy Play przejęło UPC z netem są problemy. Zaczyna mnie to irytować. Czas i pora zmienić dostawcę usług. ZaletyTv działa puki coWadyInternet już od dwóch godzin nie działa mimo resetu twardego.MiejscowośćOtwock -
~inq / 2016-11-09 22:33
Jedno podstawowe słowo: ŻENADA
Dostarczam klientom Internet, jestem providerem i korzystam z usług UPC. Płacę miesięcznie (a przynajmniej powinienem płacić, ale wstrzymałem się z opłatami z uwagi na niewywiązywanie się przez UPC z umowy) 240 zł za prędkość (dzieloną następnie na moich klientów) 180/120 MPBS.
Co ciekawe, na początku została mi sprzedana usługa 220/180, która, jak się okazało wkrótce NIE JEST przez nich świadczona, a w okresie do zmiany umowy dostarczano mi usługę o łącznej prędkości poniżej nawet 180/120. Na marginesie, działanie sprzedawcy było CELOWE, co wynika z polityki UPC, którą można nazwać po prostu wyłudzaniem pieniędzy i doprowadzaniem do niekorzystnego rozporządzania swoim mieniem lub też wprowadzaniem kontrahenta w błąd. Zwał, jak zwał, rozważam drogę sądową.
Obecnie świadczona przeze mnie usługa na skutek działań srUPC do 2 godzin dziennie w godzinach wieczornych osiąga do 20/10 MBPS (dzielone następnie na moich klientów), przez co klienci (oraz ja) są pozbawieni jakiegokolwiek praktycznego dostępu do Internetu.
Niewykwalifikowani konsultanci wykazujący skrajną niewiedzę i lekceważenie poinformowali mnie (okłamując z premedytacją), iż sieć wymaga modernizacji, co nastąpi do końca października. Teraz ma to nastąpić do końca listopada. Ale prawdopodobnie nie nastąpi ŻADNA modernizacja, a pieniążki spływają. Chyba że ktoś ma dostatecznie dużo oleju w głowie i nie płaci im, gdyż nie wywiązują się z umowy.ZaletyŻadne.WadyJak w opinii, wprowadzanie klienta w błąd i sprzedaż usługi, której UPC nie świadczy. Niewywiązywanie się z umowy. Okłamywanie na temat planów rozwiązania problemu.
strona 78 z 176
- « poprzednia
- 1 ...
- 76
- 77
- 78
- 79
- 80
- nastepna »