Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

UPC Internet opinie

Ocena na podstawie 3501 opinii

1.81 / 5

  • Niezawodność
    1.66
  • Obsługa klienta
    1.64
  • Cena
    2.01
  • Parametry
    1.96
  • Cena/Jakość
    3.00
  • Oferta
    5.00

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~End / 2019-11-15 10:07
    Ocena: 1.00 / 5
    Dekoder Horizon uszkodzony od początku,instalator nie potrafił połączyć pilota z dekodera z telewizorem.Konsultanci notorycznie dzwonili z nową ofertą,do dnia kiedy dostali info o wciśnięciu mi uszkodzonego dekodera.Brak jakiegokolwiek zainteresowania ani oferty pomocy zmiany dekodera ze strony konsultanta.Dekoder miał być z nagrywarką,jest bez.Nie można dodzwonić się na infolinie.Dekoder notorycznie się tnie,blokowanie kawałów Puls i Puls 2.Moja ostatniaostatnią umowa UPC,prędkość internetu też inna już w umowie.
    ZaletyBrak
    WadySłabszy internet,problemy z dekoderem,częste awarie,utrudnienia na infolinii,brak dekodera z nagrywarką co było ustalone z konsultantką
    MiejscowośćJastrzębie-Zdrój
  • ~endoex / 2022-06-02 12:17
    Ocena: 1.75 / 5
    Po dziesieciu latach korzystania z UPC , przy przedluzeniu umowy poznalem prawdziwa organizacje tej firmy a raczej jej brak. W ramach przedluzenia uslugi zostala ona odlaczona wolgole w wszelkie proby kontaktu z obsluga koncza sie na informacji ze trzeba czekac bo taka jest procedura ....
    Jesli chodzi o aspekty techniczne to w ciagu dnia sa robione aktualizacje oprogramowania urzadzen UPC co wplywa na przerwy w dostepie do internetu .
    Wady-Czeste aktualizacje oprogramowania sieciowego w ciagu dnia co skutkuje zerwaniem polaczenia
    MiejscowośćWarszawa
  • ~Endriu / 2018-06-19 16:53
    Ocena: 1.50 / 5
    Dla mnie UPC to kicha programy ok,ale internet to kicha a Wi_Fi to klapa .Dzwonisz do serwisu a ktoś ci mówi żebym poszukał wolnego kanału.Ja nie jestem od szukania wolnego pasma tylko włączam i ma być. Ogólna kupa i nie polecam
    MiejscowośćPabianice
  • ~epidemic / 2019-06-12 08:18
    Ocena: 1.25 / 5
    Tragedia, co chwilę jakieś problemy, nie ma internetu przez pół dnia, potem magicznie wraca i tak w kółko. Ciężko polecić coś takiego.
    MiejscowośćGdańsk
  • ~Equillibrium. / 2022-05-13 10:57
    Ocena: 3.00 / 5
    Byłem klientem w Warszawie UPC przez prawie 15 lat i opowiem o moich doświadczeniach. Najpierw pozytywnie: co do parametrów i niezawodności nie mam uwag.

    Natomiast co do technik sprzedażowych i utrzymania klienta to są one BRUTALNE, po prostu BRUTALNE. Wykorzystują manipulatywne techniki psychologiczne polegające na wzbudzeniu poczucia winy i wstydu u klienta, a także emocji smutku. UPC bardzo dobrze wie, że każdy człowiek wstydzi się przyznać do błędu względnie chce jak najszybciej wyjść z negatywnej emocji w postaci smutku względnie pozbyć się poczucia winy. Stąd, żeby się nie skompromitować w trakcie rozmowy z telemarketerem, klient jest skłonny pójść na ustępstwo w rozmowie z telemarketerem, byleby zakończyć dokuczliwą rozmowę telefoniczną. Z MOJEGO DOŚWIADCZENIA WYNIKA, ŻE KAŻDY TELEFON OBSŁUGI KLIENTA BYŁ BRUTALNA PRÓBĄ MANIPULACJI !!!

    Byłem przez UPC wielokrotnie zaskakiwany rozmowami telefonicznymi z katowickiego numeru obsługi klienta - prefix 032 - i nakłaniany do absurdalnie drogich abonamentów. W 2017 r. płaciłem abonament w wysokości 212 zł/miesięcznie brutto za internet 1 GBit/s i telefon w ramach działalności gospodarczej. Po zakończeniu działalności gospodarczej w 2019 r. złożyłem wypowiedzenie umowy, ale dział utrzymania klienta zaproponował mi pozostanie przy cenie za dokładnie te same usługi w wysokości 92 zł/miesięcznie. Bezterminowo, nikt nic nie wspominał o jakiejkolwiek promocji. Czyli jak widzicie wysokość abonamentu wynika wyłącznie z tego, jak łatwo dacie się nabić w butelkę. Sama usługa jest śmiesznie tania i mogliby ją oferować nawet za 20 zł w miesiącu.

    W maju 2022 r. dostałem bez żadnego powodu rachunek podwyższony do 102 zł. UPC powiedziało mi, że to dlatego, że skończyła się promocja. Promocja trwająca 3 lata? Spotkaliście się kiedyś z czymś takim ? W tym momencie rozejrzałem się u konkurencji i znalazłem ofertę na te same usługi w Netii za 74 zł w miesiącu. W trakcie rozmowy z biurem utrzymania klienta UPC próbowało w typowy sposób wykazać, że popełniłem błąd, bo byliby w stanie dać mi lepszą ofertę. To nieprawda, bo dzwoniłem do nich i trzymali mnie 1,5h na infolinii, przy czym ostatecznie nie udało się sfinalizować oferty za cenę poniżej 70 zł/mies. Czyli znów, od początku mogliby zaoferować 20 zł w miesiącu, tylko tego nie robią, bo tak jak ktoś już pisał, cennik jest objęty tajemnicą i UPC klientów traktuje jak pijane dzieci we mgle, ogłupiając je jeszcze dodatkowo poprzez wywoływanie ekstremalnych emocji w trakcie rozmowy. Cóż, nie mogłem dłużej zgodzić się na takie traktowanie mnie i zmieniłem operatora.

    Z powyyższego wynika następujący wniosek: UPC NIE JEST WASZYM SPRZYMIERZEŃCEM, TYLKO WIKLIEM W OWCZEJ SKÓRZE. WASZYM PRAWDZIWYM SPRZYMIERZEŃCEM JEST TYLKO WOLNA KONKURENCJA I LEPSZE CENY U KONKURENTÓW !!!
    MiejscowośćWarszawa
  • ~Erni / 2019-09-05 11:19
    Ocena: 1.00 / 5
    Krótko i na temat:
    - płacisz za coś czego nie masz
    - średnio raz w tygodniu tracisz na kilka godzin telewizje i internet
    - ciągłe awarie
    - obsługa klienta kończy się na "proszę zresetować urządzenia"
    - przez 8 lat w Netii nie miałem tyle problemów co tutaj w 2 miesiące
    MiejscowośćJastrzębie-Zdrój
  • ~Erych / 2019-07-17 15:14
    Ocena: 2.25 / 5
    Od sześciu lat jestem klientką UPC. Od jesieni zeszłego roku internet działa bardzo wolno a od 2 miesięcy prawie wcale. Reklamuję usługę od listopada. Taką odpowiedź dostałam: "potwierdzam, że sprawa dotyczy wymiany kabla, jednak aby zrealizować tą naprawę UPC musi pozyskać wiele zgód, na podstawie których takie działania naprawcze mogą zostać zrealizowane i zakończone" Mieszkam w centrum Bytomia.Przez 8 miesięcy nie są w stanie naprawić usterki i namawiają mnie do rezygnacji z usługi. Nie polecam tej firmy!
    ZaletyTV
    MiejscowośćBytom
  • ~Eryk / 2023-11-08 21:46
    Ocena: 1.00 / 5
    Jedno wielkie nieporozumie. Jestem już ok 10 lat w UPC,do momentu przejęcia przez Play wszystko było w miarę Ok teraz katastrofa net zrywa i niestabilny, prace serwisowe ciągle i wciąż, kontakt z infolinią wręcz niemożliwy, zero kompetencji osób obsługujących klienta na infolinią,tel stacjonarny przerywa podczas rozmowy, tv obraz staje. Trzeba raczej przekazać sprawy w ręce instytucji które ich rozliczą za poziom usług, które świadczą tak być nie może aby abonament pobierać, a odpowiedzialności zero za sprzedany produkt.
    WadyTylko i wyłącznie same wady
    MiejscowośćKatowice
  • ~eugeniusz / 2021-09-12 14:49
    Ocena: 2.00 / 5
    od 2 tygodni wifi masakra zrywa połączenia albo wcale nie ma wifi sygnału wymieniono 2 modemy i kacha totalna jak miałem neta 150 Mb/s to działało dobrze po zmianie umowy na szybszy net 300Mb/s i dodatkowo wziąłem TV padł net TV działa ale na kablu Netflix zrywa albo nie łączy sie do serwera IPTV tak samo. Laptop ipad tel komórkowy 1 metr od routera modem
    Wadysieć wifi tandeta
    MiejscowośćDąbrowa Górnicza
  • ~Eugeniusz / 2024-02-27 15:38
    Ocena: 3.00 / 5
    Najgorszy internet z jakiego kiedykolwiek korzystałem, niestabilne połączenie, support nie chce niczego rozwiązać. Nie polecam
    ZaletyCena
    Wadypołączenie WI-FI, support
    MiejscowośćWarszawa
  • ~Eugeniusz Kotek / 2015-04-14 11:37
    Ocena: 3.25 / 5
    Bardzo dobry internet, ale za drogi.
    ZaletyDobry internet
    WadyCena
    Mam już z 3 lata
  • ~Eva / 2019-09-11 17:49
    Ocena: 2.50 / 5
    Chcą załatwić wszystko przez tel. (Klient od 3 lat) przez szybkość i niedokładność obsługi dochodzi do wielu niedomówień, ciężko się porozmawiać żeby coś wyjaśnić trzeba złożyć skargę.. po dokonaniu transakcji brak ciągłości kontaktu chyba że chodzi o płatność i próbę naciągnięcia... Nie polecam. Sam w sobie internet w miarę ale przy takiej obsłudze i kontakcie bardzo słabo w stosunku do klienta!
    WadyKoszmarna obsluga, brak profesjonalizmu i szacunku do klienta
    MiejscowośćWarszawa
  • ~Everlament / 2022-01-11 21:34
    Ocena: 1.50 / 5
    kiedyś bardzo dobrze. Teraz mega gówno... nie polecam
    Zaletybrak
    Wadypo prostu syf
    MiejscowośćLubelskie
  • ~Evi / 2021-12-22 15:11
    Ocena: 1.00 / 5
    Po śmierci bliskiej mi osoby, zgłosiłam firmie UPC ten fakt, że ich klientka nie żyje i chcę dopilnować zakończenia jej umowy. Jakaś idiotka z infolinii przez parę minut namawiała mnie do przejęcia owej umowy na siebie. Od razu mówiłam, że nie jestem zainteresowana, nie mieszkam pod tamtym adresem, mieszkanie będzie sprzedane. I słyszę: "A może jednak? Bo mamy promocję..." Powiedziałam ostrym tonem, że natychmiast chcę zakończyć umowę w imieniu zmarłej, to poskutkowało. Poinformowano mnie, że mam zapłacić jeszcze jeden rachunek oraz wysłać pocztą jakieś dekodery itd. Stanowczo oznajmiłam, że po jakiekolwiek sprzęty mają kogoś wysłać, czekam w owym mieszkaniu do 15:00. Postraszono mnie zapłatą 50 zł. Przyjechał facet, pozbierał sprzęt, dopilnowałam, aby podpisał protokół odbioru. Nic nie płaciłam!!! Zapłaciłam jednak fakturę, po śmierci kogoś, kogo kochamy staramy się zamknąć te sprawy, których ta osoba nie zdążyła! Po miesiącu doszło pismo zaadresowane na zmarłą... Oznajmiono w nim, że ostatni rachunek był zbyteczny i proszą o podanie konta, gdzie wpłacą nadpłatę. Podaję swoje konto... Po tygodniu dostaję kolejne pismo zaadresowane na zmarłą... że mam wysłać dokument że jestem spadkobiercą! Skandal! Udławcie się tymi pieniędzmi! daruję je wam, ale do końca życia za darmo wszystkim odradzam UPC!
    MiejscowośćSiemianowice Śląskie - Michałkowice
  • ~EvilWantCookie / 2023-06-19 13:13
    Ocena: 1.00 / 5
    Usługi oferowane przez UPC działają tak samo w momencie kiedy nie ma w domu prądu, jak i wtedy gdy jest. Internet 600mb pozwala na powrót do przeszłości, kiedy człowiek z zapartym tchem obserwował wyścig na pasku buforowania pomiędzy czasem filmu a załadowaniem się. W prawdzie przeglądanie social mediów jest też zbyt dużym obciążeniem dla tego giganta, ale czego nie wybacza się najlepszym. Wieszająca i buforująca się telewizja to marzenie każdego fana sportu i relacji live z jakichkolwiek wydarzeń.
    Dział obsługi klienta pozwala nawiązać setki, jeśli nie tysiące nowych znajomości. Przełączając się co chwilę między innymi pracownikami poznałem swoją obecną kochankę, Magdę. Żona z kolei nawiązała ciekawą relację z jednym z pracowników o imieniu Tomasz. Sumarycznie nie da się z nimi nic załatwić, ale po co człowiekowi rozwiązanie problemów, kiedy ma rodzinę?
    Ceny mają wprost proporcjonalne do poziomu swoich usług. Podejście logiczne bardzo dobre, jeśli płacisz krocie za internet to upc zadba o Twój portfel i uniemożliwi Ci załadowanie jakiejkolwiek strony, bo jeszcze byś chciał na coś wydać resztki pieniędzy. Po co to komu?
    Ogólnie polecam, tak jak zawistny sąsiad rosjanki i ukrainki świadczące promocyjne usługi bez zabezpieczenia przy drogach w środku lasu.
    ZaletyMożna wypowiedzieć umowę
    WadyTrzeba się poddać po tym jakiejś terapii. Mi już oko lata!
    MiejscowośćNowy Sącz
  • ~Ewa / 2011-04-26 12:24
    Chciałam sobie polepszyć i kupiłam tv + internet upc.
    Nie działało od razu po podłączeniu. Pan z łaską w niedzielę przyjechał naprawić (dodam, że w niedziele pracuję przez net).
    W ciągu dwóch miesięcy 2 duże awarie, z czego wczorajsza - całe Prawobrzeże Szczecina nie miało netu i tv w drugi dzień świąt. Geniusze, co?
    Odradzam!!!
  • ~ewa / 2018-10-16 22:56
    Ocena: 2.50 / 5
    ostatnio czesto brak internetu. dzisiaj brak nie tylko nie internetu,ale w tv brak programu tv-występuje jakiś bład sc9997. nie można się zalogować na Moje UPC.
    MiejscowośćChorzów Batory
  • ~Ewa / 2019-02-16 17:33
    Ocena: 1.25 / 5
    Od wielu miesięcy mam problem z prawidłowo działającym internetem.Generalnie chodzi o prędkość,która jest u mnie na bardzo niskim poziomie.Wielokrotnie pisałam do dostawcy usług,jednak nic się nie zmieniło.Po kolejnej reklamacji odpuściłam....niedługo kończy się umowa,szukam operatora,który wywiązuje się z umowy.
    MiejscowośćKielce
  • ~ewa / 2020-02-04 15:56
    Ocena: 4.75 / 5
    Jestem z UPC juz ok 6 lat raz była awaria /z winy dewelopera kopara przecieła kabel/ i chyba krotka przerwa jakies poł godziny
    Jestem zadowolony Polecam
    Zaletysame superlatywy oby dalej
    Wadybrak
    MiejscowośćWarszawa
  • ~Ewa / 2020-04-30 13:34
    Ocena: 1.75 / 5
    Mam internet 500 Mb/s z upc. Internet bardzo niestabilny i wolny. Średnia prędkość na poziomie 120 Mb/s. Potrafi pokazać też 40 MB/s.
    Wcześniej miałam internet u innego operatora 300 Mb/s i działał dobrze. Na speedteście pokazywał 300 Mb/s.
    Po okresie zobowiązania wypowiem umowę i wrócę do poprzedniego operatora. Nigdy więcej nie zdecyduję się na upc.
    Zaletybrak
    Wadyniestabilny i wolny internet
    czasem się rozłącza pomimo że jest podłączenie po kablu
    MiejscowośćPiotrków Trybunalski
Dodaj własną opinię »

Podobne wyszukiwania

Zobacz również

VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4456
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3501
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3203
Play Online
Ocena: 1.74, ilość opinii: 2240
T-Mobile Internet
Ocena: 1.88, ilość opinii: 2084
Plus GSM iPlus
Ocena: 1.65, ilość opinii: 1916
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4606
Orange
Ocena: 1.40, ilość opinii: 3927
Plus
Ocena: 1.45, ilość opinii: 2982
T-Mobile
Ocena: 1.59, ilość opinii: 2581
Cyfrowy Polsat Internet
Ocena: 1.51, ilość opinii: 2551
mBank
Ocena: 1.66, ilość opinii: 2017