strona 7 z 176
- « poprzednia
- 1 ...
- 5
- 6
- 7
- 8
- 9
- nastepna »
-
~sunshu / 2013-07-14 21:33
Otóż wypowiedziałem UPC internet z regulaminowym jedno miesięcznym a tu mi przysyłają w następnym miesiącu fakturke za pełną kwotę, a jak zadzwoniłem do obsługi klienta to konsultantka mi bezczelnie mówi że mojego wypowiedzenia nie ma w systemie. Teraz muszę się bawić w wysyłanie dokumentów potwierdzających rozwiązanie umowy... Dodam że formalności załatwiałem w oddziale w Krakowie. -
-
~vera / 2014-08-07 13:50
Obsługa na infolinii fatalna. Zaspany facet któremu nie chce się rozmawiać z klientem robi łaskę, że cokolwiek mówi. Odpowiada wymijająco na pytani,a co gorsze i NIEDOPUSZCZALNE!!! podnosi na klienta głos. Od dawna nie przypominam sobie takiej rozmowy z żadnym konsultantem. Marna oferta, a obsługa poniżej krytyki. ZaletybrakWadyza wiele by pisać, szkoda słów2 lata -
~Waldemar Kowalski / 2013-08-20 20:37
brak utrzymywania standardów internet słaby nigdy nie trzyma parametrów. Klientów mają w nosie. ZaletybrakWadymonopoliści którzy mają w nosie klienta1,5 roku -
~zbimat / 2013-02-06 11:09
Transfer do 120 Mb/s wskazywany w umowie Fiber Power 120 od początku korzystania z usługi (10 m-cy) praktycznie nie jest zapewniany. Zazwyczaj oscyluje w wysokości poniżej 20 Mb/s często nie przekracza 4 Mb/s. Uważam, że reklama UPC dotycząca poszczególnych pakietów wprowadza klienta w błąd.
Zgłaszane w tej sprawie reklamacje zawsze rozpatrywane są terminowo ale negatywnie dla klienta z obietnicą, że będą przyglądać się działaniu sieci.10 m-cy -
~zupa / 2013-10-10 11:52
Dramat. Nie ma drugiej firmy z gorszą obsługą klienta, a usługi wcale nie lepsze. Jak dzwonisz do normalnej firmy to czekasz na połaczenie z konusltantem max 2 min, w UPC czekasz 20 min, i wkurzony rołączasz się o ile masz jeszcze baterie w telefonie.
Korzystałam z ich usług 2 lata i za każdym razem jak coś się działo kończyło się na tym, że musiałam marnować 2 h, żeby jechać do nich do biura, bo na połączenie z konsultantem się nie doczekasz. Jeden wielki dramat. Zatrudnijcie więcej ludzi, jak sobie nie umiecie poradzić ze skarżącymi się klientami!WadyDramatyczna obsługa klienta. -
~bob / 2014-01-16 12:47
Fatalna obsługa klienta, robią wszystko,żeby nie wysyłać serwisanta gdy jest problem tylko przez telefon, jak już się do nich dodzwonisz (też nie lada wyzwanie)poinstruować i radz sobie sam. Łącze też bez szału Zalety-Wadykiepskie łącze, kiepska obsługa BOK2 lata -
~BP / 2015-09-14 13:12
Nigdy więcej UPC. Z chwilą podpisania umowy i podłączenia usług stajesz się petentem do płacenia i akceptowania wszelkich bezprawnych działań UPC. Jakość usług przeciętna, ciągle są problemy z dekoderem. Rozpatrywanie reklamacji - to już kryminał po prostu. Obsługa klienta to absolutne dno. W BOK siedzą jakieś niedouczona i chamskie buraczki. ZaletybrakWadywyjątkowo podła jakość obsługi klienta1,5 roku -
~Były klient upc / 2013-03-28 17:38
Nie polecam tych naciagaczy ignorancja arogancja -
-
~Dorota / 2013-04-10 14:55
Firma UPC to faktycznie jakieś "czyste techno" Infolinia to koszmar, a na dodatek za te wielominutowe połączenia Klient płaci. Dowiedzieć się czegoś, lub załatwić, to po prostu niemożliwe, gdyż osoby pracujące tam wykazują się beznadziejnym wręcz brakiem kompetencji i z każdą sprawą i tak muszą się zwracać do przełożonych, człowiek czeka a licznik bije.... Pierwsza i ostatnia umowa z UPC. Nigdy więcej! ZaletybrakWadygeneralnie ogólny "bajzel"trzy miesiące -
~Gadar / 2014-09-29 22:44
Obsługa klienta jest fatalna. Przedstawiciele bez przerwy próbowali naciągać mnie na różne opcje. Niektórzy mówili nawet, że tylko ich oferta jest prawdziwa a pozostali najprawdopodobniej mnie próbują oszukać!! Absurd! Jak w końcu wynegocjowałem warunki dla stałego klienta (mam UPC od 3 lat) to przechodząc na umowę na czas nieokreślony okazało się, że nikt już nie pamięta o rozmowie i mam standardową ofertę dla nowych klientów. VECTRA ma o niebo tańszy internet więc przenoszę się do nich. Jednak przede mną jeszcze walka z UPC bo nie bedą chcieli mnie puścić łatwo. Z DALEKA!!! ZaletyNie widziałem rażących przerw w dostawie netaWadyObsługa klienta fatalna, drogi internet, niesłowni oferenci, naciągacze telefoniści... to nie jest tego warte3 lata -
~Gandi / 2015-08-19 14:42
Proponuję kilkukrotne rozważenie skorzystania z usług UPC, zwłaszcza w Krakowie. Jak widać dowolna burza jest w stanie wyłączyć internet w połowie miasta na kilka dni. Dodatkowo technicy na infolinii wymyślają kolejne terminy napraw, które z dnia na dzień ulegają zmianie. Dopiero dzisiaj trafiłem na szczerego technika, który wprost powiedział "może będzie dzisiaj, może jutro, może później - nie wiem"... Generalnie nie polecam - słabe 2/10. WadyDługie naprawy wszelkich awarii, prędkość internetu wielokrotnie niższa, niż na umowie, oszukiwanie przez techników.1.5 roku. -
~i32 / 2013-04-19 14:39
Przez kilka lat korzystałam z Aster i nigdy nie było żadnych problemów, odkąd UPC przejęło Aster i dali swój sprzęt ciągle coś się dzieje, zwłaszcza z telewizją. Dekodery to totalny szmelc, ucinają zaprogramowane do nagrywania programy, z pikselami, że niektórych nie da się w ogóle oglądać, a gdy reklamuję usługę twierdzą, że jakość i siła sygnału jest dobra, bez zakłóceń, a wszystko zostało zarejestrowane przeze mnie jak dowód. Mam pakiet w promocji ale bardzo żałuję bo jakość telewizji jest beznadziejna a cena promocji za taką jakość wcale nie jest atrakcyjna. -
~jolanka / 2016-02-26 22:38
nie polecam płacę za 250 Mb/s a dostaję 41/20, jak chciałam to reklamować to dostałam odpowiedź, że mam zapłacić jeszcze za przyjście technika 50 PLN, zaznaczę, że płace około 100 PLN za internet, to jest bezczelność i chamstwo, cały czas wmawiają ludziom, że może to kwestia wirusa, sprzętu itp., zastanawia mnie tylko dlaczego za granicami naszego państwa korzystając z internetu takich problemów nie mam i tam internet mi działa na tym samym sprzęcie u innego operatora pokazując przy speed teście 250/50 Mb/s Zaletynie ma żadnych zalet, nikomu nie polecam ich usługWadysame wady, nie mogę o ich usługach powiedzieć ani jednego pozytywnego zdaniakorzystam od kilku lat i za każdym razem słyszę, że jak zapłacę więcej to już problem zniknie, od roku płacę 100/m-c, miejsce Kraków -
~Leeni / 2013-05-21 18:43
ABSOLUTNIE NIEEEEEEEEEEEEEEEEE! INTERNET ROZLACZA SIE CODZIENNIE I NIE DA SIE NIC ZROBIC. A JAK SIE ZADZWONI TO ODPOWIADAJA ZE TO NIE ICH WINA I NIC NIE MOGA ZROBIC. A K.... CZYJA?ZA COS DO JASNEJ CH... PLACE!!! WadyCO CHWLE SIE ROZLACZA -
~naiwna / 2014-04-10 18:43
firma do której radziłabym się trzymać z daleka, brak kompetentnego biura obsługi, można sobie pogadać tylko przez infolinię gdzie trzeba czekać minimum 15 min i jeszcze naciągają na rozmowę nie na temat. w moim dekoderze urwała się wtyczka antenowa zamontowana na cienkim druciku. Elektryk powiedział, że należy kupić gniazdo za 10 zł i wymienić a tu przyszedł serwisant, który miał polecenie zabrać dekoder zamontować nowy i kosztować to ma 300 zł. ponieważ zapłaciłam za nowy dekoder to chciałam aby zostawili stary ale nie zabrali go dla siebie. Uważam, że specjalnie robią dziadowy sprzęt, gdzie gniazdo urwało się podczas wycierania kurzu. Zastanawiam się nad zerwaniem umowy. Rachunki wysokie. pokusiłam się na internet i wzięłam pakiet. Odradzam, jeśli macie tylko możliwość wybierzcie inną firmą. Wadysame wady -
~Nergath / 2013-04-07 14:03
Na UPC zdecydowalem sie po dobrych opiniach znajomych, ale to byl blad. Internet co chwile mi przerywa, za kazda pomoc kaza sobie placic. Internet niby 30Mbps, a dziala gorzej niz moj poprzedni 15Mbps. Dobrze, ze podpisalem tylko na 9 miesiecy, a nie na dluzej, to szybko sobie zmienie. Nie polecam Zaletyw miare przystepna cenaWadyciagle przerywa, koszty jakiejkolwiek pomocy, slaba predkoscpol roku, 66zl/miesiac -
-
~nowy (już nie) klient / 2016-02-22 21:46
Okropna obsługa. Po pierwsze przedstawiciel handlowy co innego proponuje i ustala z klientem, a co innego "wciska" do umowy. Po drugie instalator, mocno spóźniony wpada na chwilę, spiesząc się, bo już późno, rozkłada kable byle jak. Jest zażenowany, że musi zejść do samochodu po wiertarkę, żeby przeciągnąć kabel przez ścianę. Gniazdko zostawia wiszące, kable idą prawie przez środek pokoju. Żenada. Nie polecam. -
~Paweł Zugaj / 2012-10-28 08:16
Do czasu kiedy było ASTER to wszystko działało. Teraz jest znacznie gorzej. Do tego dochodzą problemy z Biurem Obsługi w Katowicach. Uważajcie na oferty od konsultantek - często są po prostu kłamliwe. NIE POLECAM. ZaletyŻadneWadyFatalna obsługa InfoliniiW ASTER 10 lat. Teraz uciekam! -
~ruda / 2013-06-17 17:18
oszustwo przez duże D, dra-mat! banda zlodzieii!!! -
~SKARGI na UPC / 2015-04-16 11:10
Po skargach do uokik@uokik.gov.pl, uke@uke.gov.pl natychmiast zaczynają szanować klienta ZaletyDo czasu podpisania umowy przemili, potem gehenna i chamstwo.WadyCałkowita ignorancja klienta przez BOKRozwiązuję umowę
strona 7 z 176
- « poprzednia
- 1 ...
- 5
- 6
- 7
- 8
- 9
- nastepna »