Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

UPC Internet opinie

Ocena na podstawie 3501 opinii

1.81 / 5

  • Niezawodność
    1.66
  • Obsługa klienta
    1.64
  • Cena
    2.01
  • Parametry
    1.96
  • Cena/Jakość
    3.00
  • Oferta
    5.00

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~Dorota / 2020-12-17 09:48
    Ocena: 1.00 / 5
    Chamstwo i niekompetencja konsultantów. Kasowanie reklamacji. Zmiana danych dostępowych do panelu Moje UPC na dane obcej osoby czyli przekazanie w obce ręce dostępu do tego panelu więc i możliwości zmiany zakresu umowy. Brak merytorycznych odpowiedzi na reklamacje. Dno.
    ZaletyBrak.
    MiejscowośćWarszawa
  • ~Dorota / 2020-12-23 00:17
    Ocena: 1.00 / 5
    Po raz pierwszy spotykam się z sytuacją że nowy klientów tak się olewa. Po trzech próbach wyczekiwania na montera, dziś się poddaje i rezygnuje. Jeśli tak zaczynają współprace to strach pomyśleć co będzie dalej.
    MiejscowośćWarszawa, pow. Warszawa
  • ~Dorota / 2021-03-25 12:43
    Ocena: 1.00 / 5
    Tragedia,ciągle coś nie działa,na technika czeka się kilka dni,na infolinię się dodzwonić też problem,nie polecam!
    MiejscowośćGdańsk
  • ~Dorota / 2022-01-25 08:57
    Ocena: 1.00 / 5
    UPC cjetnie sprzedaje usługi, apózniej dramat w kontakcie z załatwieniem formalności. Straciłam sporo czasu odsyłanna do 3 kolejnych osób. Strona internetowa jak chce sie skontaktowac przez formularz wypowiedziec umowe to raczej ciezko sie połapac gdzie sa odpowiednie zakładki. Nawet konsultamci nie są w stanie powiedziec gdzie jest odpowiedni formularz. dramat.
    MiejscowośćWarszawa
  • ~Dosia / 2022-05-06 21:50
    Ocena: 1.00 / 5
    UPC to jedna wielka kpina.
    Internet który nie działa tak jak powinien, zgłaszany problem wielokrotnie na infolinię, zero jakiejkolwiek pomocy z ich strony, lekceważenie klienta.
    Po informacji sms że technik pojawi się o danej godzinie, technik się nie pojawia oraz także nie kontaktuje się że wcale się nie pojawi ani nie informuje o spóźnieniu.
    Najgorszy Internet.
    Człowiek płaci za coś co nie działa.
    Absurd.
    ZaletyBrak
    Wadywiele
    MiejscowośćWarszawa
  • ~dot / 2020-10-22 16:43
    Ocena: 2.50 / 5
    Jeśli już działa to jest ok. Problem w tym, że częściej nie działa niż działa.
    ZaletyBrak
    WadyNie działa
    MiejscowośćWrocław
  • ~Douglas / 2020-04-17 12:07
    Ocena: 1.00 / 5
    Internet co chwile wyrzuca ostatnio skrócone mb/s do maks. 5 kiedy mówią, że mogą dostarczać od 50-90 mb/s. Kiedy zadzwonisz na infolinię powiedzą, że coś blokuje internet po czym przyprowadzą ci jakiegoś brudasa do domu, który zrestartuje router powie, że powinien już działać a nic się nie stanie. Jednym słowiem nie polecam jest to według mnie najgorsza możliwa sieć w polsce.
    ZaletyKOMPLETNY BRAK
    MiejscowośćWarszawa
  • ~Drake / 2018-12-06 03:21
    Ocena: 2.00 / 5
    no coz generalnie zawsze chcialem miec UPS internet swiatlowodowy ale jak to na madrego czlowieka przystalo uprzednio wole sprawdzic opinie i widze ze mialem bledny obraz teraz juz szukam innej firmy ktora mi udostepni swiatlowody thx opiniowicze:D
  • ~Drakula / 2020-02-02 16:19
    Ocena: 1.00 / 5
    Internet działa jak działa w telewizji zabierają kanały bez powiadomienia do tego podwyższają kwotę rachunku nie informując klienta przy rozwiązaniu umowy kolejny problem nie można rozwiązać umowy w salonie nie można rozwiązać przez telefon jedyne wyjście to wysłać rezygnację przez formularz kontaktowy na stronie UPC który działa raz na jakiś czas jak trafisz w ten jedyny dzień w miesiącu to rozwiążesz umowę. Podsumowując w oddziale mówią jedno na infolinii mówią drugie na stronie piszą trzecie więc radziłbym Wybrać inną firmę.
    ZaletyBrak
    WadyWad jest tyle że nie zmieszczą się w tym okienku.
    MiejscowośćGdańsk
  • ~Dramat / 2024-01-17 17:11
    Ocena: 1.25 / 5
    Internet w Krakowie okropnie się zacina, poprzedni dostawca (NETIA) nie miał takiego problemu. Stanowczo nie polecam.
    ZaletyCzasem jest internet
    WadyGłównie nie ma internetu
    MiejscowośćKraków
  • ~Drdr / 2021-12-30 12:51
    Ocena: 2.25 / 5
    Po kilkunastu latach rezygnuje z usług, coraz bardziej zawodnych, w nieadekwatnej cenie. Decyzje pomogła mi podjąć chamska obsługa klienta, zwłaszcza pana Artura z działu rezygnacji, który skutecznie pozbywa się klientów firmy, w której został zatrudniony. Dno.
    MiejscowośćWarszawa
  • ~Drizztt / 2021-03-16 15:29
    Ocena: 1.00 / 5
    Jakość usługi dobra, obsługa klienta beznadziejna. Czat praktycznie nie działa, czas oczekiwania przez telefon codziennie praktycznie ponad 20min. ocena 1 właśnie ze względu na brak szanowania czasu klientów.
    Zaletydobra telewizja i internet
    Wadyu konkurencji tak samo dobra oferta i dużo łatwiejszy kontakt
  • ~DROGA KLIENTKA / 2021-07-31 22:29
    Ocena: 1.00 / 5
    Ta usługa po prostu nie działa, zrywa po kilku min. Pierwsza reklamacja i sms: monitoring nie wykazuje nieprawidłowości, wizyta technika odwołana". Druga reklamacja nieprzyjęta, bo "na monitoringu jest ok". Trzecia reklamacja, technik z laptopem usiłuje udowodnić, że skoro u niego "śmiga", to wina naszego sprzętu. Odstąpienie od umowy zignorowane, rezygnacja nieprzyjęta, list polecony, priorytet, ze zwrotką, leży na poczcie. Odłączony modem i dekoder też leżą u mnie i od tygodnia czekają na odpowiedź UPC na moją rezygnację. Drugi komplet dokumentów (odstąpienie od ostatniej umowy oraz rezygnacja z usług zostały złożone w BOK, a UPC przysyła maila: "drogi Kliencie, zainstaluj pakiet bezpieczeństwa", co dotyczy umowy, od której odstąpiłam. Jednym słowem ŻENADA
    Zaletybrak
    Wadyten internet to tylko istnieje w umowie, fizycznie, niestety, nie. Obsługa fatalna, brak kontaktu, dzwonią tylko wtedy, gdy chcą wcisnąć "drogiemu klientowi" następną usługę. Klient to nie bezwolna owca i nie da się bez końca strzyc.
    MiejscowośćWARSZAWA
  • ~Druzus / 2022-04-14 19:58
    Ocena: 4.75 / 5
    Zawsze może być taniej. Próba oferowania coraz droższych usług i pakietów. Nie zawsze dopilnują wymiany sprzętu odpowiedniego do gwarantowanej prędkości Internetu!
    ZaletyDuża niezawodność
    MiejscowośćWarszawa
  • ~dryyyyyyyy / 2021-08-31 16:14
    Ocena: 1.75 / 5
    Po 12 latach użytkowania muszę stwierdzić że obsługa klienta po wypowiedzeniu umowy to zwykłe chamy. Mało tego jeszcze kilka razy dzwonili żeby dowiedzieć się dlaczego zrezygnowałem próbując mnie naciągnąć na nową umowę. W sytuacji gdy nie mam możliwości zwrotu sprzętu z przyczyn zdrowotnych i z przyczyn iż nie ma mnie po prostu w miejscu zamieszkania od roku doliczają karę 50zł za niezwrócenie sprzętu. Mimo iż przez prawie rok płaciłem im bez umowy 110zł/m (skończyła się) i po informacji że nie mam jak zwrócić sprzętu obsługa nie chce iść na kompromis w kwestii dogadania się. No nic, czekam na pozew i najwyżej spotkam się z nimi w sądzie. Wtedy wyjaśnimy czy nalezy im się opłata karna w co akurat wątpię. Przy okazji przypomnę że UOKIK nakłada na UPC co jakiś czas kary za naciąganie klientów. Proponują wtedy swoim klientom różne dodatki np dodatkowe kanały które akurat mnie nie interesowały bo jedynie HBO potrzebowałem dlatego miałem pakiet filmowy. Normalnie przez prawie 11 lat miałem od nich tylko internet.

    Nie polecam w ogóle telewizji. Mnóstwo reklam na każdym kanale. Kanały wykupione są pomieszane z kanałami których nie wykupiłem . Ogólnie mordęga z szukaniem. Jedynie internet polecam
    MiejscowośćDąbrowa Górnicza
  • ~duda / 2020-05-28 00:44
    Ocena: 1.00 / 5
    filmy tłumaczenia widzicie terminatora najnowszego bez napisów polski dubbing żałosne czy oni tego nie słyszą?:) co za żenada...
    Wady10
    Miejscowośćwarszawa
  • ~Dudak swistak / 2022-01-19 22:42
    Ocena: 1.00 / 5
    Internet po zapłaceniu nie działa przycina jestem już z nim od 2019 i okropność brak internetu teraz mam i mam dosyć tego internetu
    ZaletyNajgorsze
    WadyNajgorsze co może byc
    MiejscowośćWarszawa
  • ~Dymek227 / 2019-04-17 12:12
    Ocena: 2.50 / 5
    Kupilem dekoder HORIZON nie dziala w nim internet ktory tez zamowilem w zestawie i nikt nie udzielil nam pomocy z upc
    ZaletyNie ma zalet
    WadyNie dzialajacy internet i obsluga nie pomaga
    MiejscowośćGdańsk
  • ~Dzień Świra / 2019-03-05 20:38
    Ocena: 1.00 / 5
    Brak mi słów na całą historię jaka mnie spotkała. Od dwóch dni nie mam internetu ani tv, ponieważ jacyś inteligentni panowie robotnicy, którzy kładli kabel sąsiadowi, odcięli mój od upc. W ciągu tego czasu dzwoniłam na infolinię 12 razy! co chwila opowiadając co się stało i że zależy mi na czasie aby to naprawiono. Najpierw dowiedziałam się, że musi to zostać zgłoszone do spółdzielni, aby uzyskać pozwolenie na ponowne położenie kabla? po 4 dniach rzekomego zgłoszenia do spółdzielni przez upc pan na infolini powiedział mi, że jest już kosztorys i pozwolenie ( co mnie zastanawia, po co dwa razy ubiegać się po ponowne pozwolenie, aby położyć ten sam kabel?, wymiana). Człowiek pełen nadziei myśli no super to teraz tylko facet przyjdzie i naprawi. Nic bardziej mylnego. Instalator był umówiony na sobotę, nie pojawił się. Dzwonię z zapytaniem co się stało, że ten pan się nie pojawił? nakłamali, że w systemie była informacja, że na poniedziałek. Ja się nie umawiałam na ten dzień, zresztą dostałam smsa z przypomnieniem o jego wizycie w sobotę ! więc pan jeszcze raz wyznaczył termin na wtorek, czekam, sms oczywiśćie znów przyszedł ale instalator po raz drugi się nie pojawił ! dzwonię ponownie na infolinię, wyraźnie zniesmaczona całą sytuacją i pytam ponownie, dlaczego instalatora nie było? na co pan oczywiście nie potrafił mi odpowiedzieć i wyznaczył termin po raz trzeci. Mówiłam, że jestem zmęczona całą tą sytuacją i chce aby sprawa byłą jak najszybciej rozwiązana. Po dwóćh godzinach pan z infolini z którym rozmawiałam wcześniej powiedział, że jest problem typu, że nie dostali jeszcze zgody od spółdzielni !! nie dowierzałam temu co mówi, gdyż wcześniej pan mnie zapewniał, że wszystko jest już załatwione i kwestia przybycia instalatora. Podobno spółdzielnia ma 5 dni roboczych aby da zgodę i to też powiedziałam temu panu na infolini, po czym mówi "teoretycznie tak, ale czasem to trwa do miesiąc czasem dwóćh". Zaniemówiłam. Miałam wrażenie, że to jakaś ukryta kamera czy program "Mamy cię", chciałabym ale niestety. Powiedział także, że jeśli będzie odmowa, najwyżej rozwiążemy umowę. Nie wierzę w całą tą historię, co za brak kompetencji, olewanie klienta, zwodzenie. A to wszystko przez ludzi , którzy przypadkiem naruszyli kabel kładąc inny do sąsiada. A byłam zadowolona z ich usług. TEraz marzę tylko o tym aby rozwiązać jak najszybciej z nimi umowę i podpisać ją z firmą bardziej kompetentną i uczciwą.
    Zaletybyło dobrze do czasu awarii, potem zaczęły się schody
    Wadybrak kompetencji, zwodzenie klienta,
    MiejscowośćGdynia
  • ~DziewczynaPL / 2018-12-15 12:13
    Ocena: 1.00 / 5
    Po prostu nie wiem jak to możliwe!
    Ciągle przerywa tylko jednemu urządzeniu!
    Kiedy nie dopłacić dwudziestu groszy to nawet Cię nie poinformują. Tylko sam się dowiedzieć co jest źle że nie masz Internetu!!!!!!
    ZaletyŻadna
    WadyZa dużożeby wymieniać
    MiejscowośćBydgoszcz
Dodaj własną opinię »

Podobne wyszukiwania

Zobacz również

VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4456
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3501
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3203
Play Online
Ocena: 1.74, ilość opinii: 2240
T-Mobile Internet
Ocena: 1.88, ilość opinii: 2084
Plus GSM iPlus
Ocena: 1.65, ilość opinii: 1916
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4606
Orange
Ocena: 1.40, ilość opinii: 3927
Plus
Ocena: 1.45, ilość opinii: 2982
T-Mobile
Ocena: 1.59, ilość opinii: 2581
Cyfrowy Polsat Internet
Ocena: 1.51, ilość opinii: 2551
mBank
Ocena: 1.66, ilość opinii: 2017