Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

UPC Internet opinie

Ocena na podstawie 3508 opinii

1.81 / 5

  • Niezawodność
    1.66
  • Obsługa klienta
    1.64
  • Cena
    2.01
  • Parametry
    1.96
  • Cena/Jakość
    3.00
  • Oferta
    5.00

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~Dariusz / 2019-08-28 15:54
    Ocena: 2.00 / 5
    Jestem w UPC już kilka lat i zdecydowanie odradzam tę firmę. Rozważam wypowiedzenie umowy. Zakupiłem szybszy internet i chyba nigdy nie osiągnął deklarowanych parametrów, w porównaniu z innymi sieciami, chodzi jak z innej epoki. Coraz częstsze problemy z sygnałem, nagle podczas pracy potrafi nie działać w ogóle. Z sygnałem tv również problemy, normą jest zanikanie obrazu. Zgłaszałem to, z UPC nie chce wziąć za to odpowiedzialności. Dopiero jak sam zapłaciłem, przyszedł "technik". "Technik", bo profesjonalistą to on raczej nie był. Stwierdził, że już w porządku. Po wyjściu dalej było to samo i mam zanikający sygnał codziennie od kilku lat. Przyzwyczaiłem się do tego, bo mało oglądam i nie mam czasu na spory z nimi, chociaż oni chyba na to liczą. Obsługa klienta to AMATORSTWO. Próbują stosować pseudo-psychologiczne sztuczki, by podwyższyć abonament. I w tej sprawie to potrafią dzwonić niemalże na życzenie i kilka razy dziennie. Dzisiaj też. Ale w momencie, kiedy jasno i wyraźnie odpowiedziałem, że nie zgadzam się na przyjęcie nowych warunków ( czyli żebym drożej płacił ), to skończyła się uprzejmość konsultanta i nawet nie było go stać na powiedzenie "do widzenia", najzwyczajniej odłożył słuchawkę. Jako psycholog ( bo nim jestem ) to mogę powiedzieć państwu z UPC, że Państwa "szkolenia" dotyczące sprzedaży to AMATORSTWO I PRZEDSZKOLE. Nie macie państwo z UPC o tym pojęcia. Zero poziomu. Pseudo-psychologia i całkowity brak kultury. To są dorobkiewicze. Nawet opis wyświetlanych programów zawiera błędy stylistyczne, błędy ortograficzne i gramatyczne. Zgłaszałem to i nic. Jak publicznie można dopuścić do pisania informacji, publikowanych potem na całą Polskę, przez osoby, które nie znają poprawnej pisowni??? Żenada!!!
    ZaletyTylko takie, że coś jakoś działa, ale ponieważ to, że coś jakoś działa jest niewystarczające, to trudno uznać to za zaletę, chyba że w Korei Północnej, gdzie dostęp do internetu jest praktycznie niemożliwy.
    WadyCałe mnóstwo:
    - przerwy w dostawie internetu
    - zanikanie sygnału internetu
    - zanikanie sygnału tv w ciągu dnia wielokrotnie
    - podczas oglądania filmów obraz potrafi nagle zawiesić się i słyszymy głos toczącej się akcji, ale wszystkie postacie są zatrzymane
    - lekceważenie reklamacji klienta
    - totalne amatorstwo, nastawienie na zysk, próby podwyższania abonamentu
    - brak kultury w kontakcie z klientem, jeśli okazuje się, że klient nie przyjmuje proponowanej oferty
    MiejscowośćKraków
  • ~Dariusz / 2019-08-28 16:17
    Ocena: 1.75 / 5
    I jeszcze jedno...Przedstawiciel próbował "obniżyć" mi cenę "doskonałej promocji" i powiedział, że to wszystko, co może zrobić, już więcej obniżyć naprawdę się nie da.
    Za trzy godziny, gdy ponownie dzwonił i gdy ostatecznie powiedziałem stanowczo, że nie, dziękuję, nagle dało się jeszcze obniżyć ( oczywiście i tak byłby to abonament podwyższony ).
    Nie wiem, kto go szkolił i czy w ogóle go szkolił, ale ja z takimi osobami - cwaniaczkami - nie współpracuję.
    Zaletyjak napisałem poniżej: żadnych zalet
    WadyJak napisałem poniżej - mnóstwo
    MiejscowośćKraków
  • ~Dariusz / 2019-10-06 01:22
    Ocena: 1.75 / 5
    Jestem w UPC już od kilku lat i szczerze odradzam. Za niecały rok kończy mi się umowa i nie podpiszę następnej. UWAŻAJCIE na UPC! Dla nowych klientów proponuje się świetne warunki, ale zobaczycie, jak będzie, jak już zostaniecie stałymi klientami. Firma UPC, jeśli już pozyska klienta, to traktuje go po macoszemu, liczy się dla nich tylko to, że mają z niego pieniądze. Dzwonią w połowie umowy potencjalnie proponując "lepsze" warunki. Oczywiście droższe. W konsekwencji każą sobie płacić o więcej za to, co w POŁOWIE tylko dostaje nowy klient. Przykład: nowy klient za 120 zł dostanie tv do 165 kanałów, internet do 1 GB/s, nagrywarkę i pakiet HBO z umową na 24 miesiące, a bez umowy za 110 zł takie samo tv jak wyżej, internet do 500 mb/s i nagrywarkę. Dla mnie, jako stałego klienta, płacącego bez opóźnień rachunki dostaję propozycję przy umowie na 24 miesiące za 120 zł mam tv do 125 kanałów ( nowy klient 165 kanałów ), internet do 500 mb/s ( nowy klient do 1 GB/s ) i nagrywarkę. A jak chcę tyle samo kanałów, czyli 165, to internet do 300 mb/s. I instalacja 50 zł ( nowy klient 1 zł ).
    Absolutnie się nie opłaca, nie szanują klientów, widać, że zależy im tylko na pieniądzach.
    Zaletybrak
    Wadyliczą się dla nich tylko pieniądze. Jak już pozyskają klienta, to już ich on nie obchodzi, ale oczywiście pieniędzmi klienta są jak najbardziej zainteresowani.
    MiejscowośćKraków
  • ~Dariusz / 2021-12-14 21:09
    Ocena: 1.00 / 5
    Dno i same wodorost. Internet nie działa a serwis nie potrafi przyjść i naprawić. Notorycznie oszukują, nie dzwonią , nie przychodzą i tak w kółko
    ZaletyBRAK
    WadyCałę mnóstwo
    MiejscowośćWarszawa
  • ~Dariusz / 2024-01-02 23:06
    Ocena: 1.00 / 5
    Marka UPC została kompletnie zniszczona przez Play. Kiedyś w UPC internet śmigał a problemy występowały sporadycznie. Obecnie sytuacja jest dokładnie odwrotna. Internet muli i zrywa, transfery znacznie poniżej wartości deklarowanych, pingi osiągają kosmiczne wartości, modem restartuje się samoczynnie w czasie oglądania TV po czym nie może nawiązać połączenia. Obsługa klienta to teraz tragedia. Na szczęście mam umowę na czas nieokreślony więc mogę wypowiedzieć w każdej chwili, co z całą pewnością uczynię. Wszystko byle nie Play.
    Zaletyżadne
    Wadysame
    MiejscowośćLublin
  • ~Dariusz / 2024-01-03 23:15
    Ocena: 2.00 / 5
    Zauwazalny spadek jakosci po przejeciu przez play (predkosc mam 500mb a na wifi download pokazuje 16mbs upload 4 MBS w porywach czasami 8Mbs, zrywanie polaczen podczas gier oline, trudnosci w korzystaniu z tv podlaczonego do internetu np netflix)
    Wadyproblemy w korzystaniu z gier online, netfilxa
    MiejscowośćMielec
  • ~Dariusz_Darter / 2022-10-26 09:44
    Ocena: 2.25 / 5
    Witam wszystkich
    Zanim kupicie ściemę warto przeczytać warunki techniczne jaki otrzymałem od UPC (linki na samym dole) po tym jak upomniałem się że mam za małą prędkość. Oczywiście w trakcie rozmowy ze wsparciem technicznym prędkość rosła nawet;) do 650mb/s (mam podpisaną umowę na 1000 mb/s). Po zakończeniu rozmowy natychmiast spadało do 300mb/s i tak było 4 może 5 razy pod rząd. Przy ostatniej rozmowie dostałem linki do parametrów technicznych usług internetowych ważne od 4 września 2022r.
    Zaletybrak
    Wadyzaniżanie prędkości łącza
    MiejscowośćKraków
  • ~Dariusza / 2020-11-18 18:00
    Ocena: 1.00 / 5
    Kontakt tragedia dzwonie kilka razy miałem dostać dodatkowy dekoder zero odzewu a rachunek musze płacić
    ZaletyBrka
    WadyOlewają klienta
    MiejscowośćWroclaw
  • ~darkbudda / 2019-02-20 21:46
    Ocena: 4.50 / 5
    Posiadam UPC 120 Mb/s i Orange swiatłowód 100 Mb/s , zdecydowanie stabilniejszy bezawaryjne jest UPC ,Orange zmula Youtuba ale szybciej pobieram pliki , Upc też w miarę pobieranie plików ale wolniej zato gry online nie zmulają i youtube miód.
    Zaletystabilnie od lat , serwis i kontakt z infolinią " pięć gwiazdek "
    Wadyhmmm UPC idzie po miedzianym kablu
    MiejscowośćGdańsk
  • ~daro / 2019-12-09 16:20
    Ocena: 1.00 / 5
    jestem ich klientem od 6 lat ostatnio mam pakiet 3 x 1 bo w pakiecie miało być taniej a jest totalny shit
    interesuje mnie jedynie internet który ma mieć 300Mb/s a ledwo otwiera strony, WiFi ma prędkość 15-20 Mb/s.
    Rozmawiam ze znajomymi co maja tez ten syf i każdy wiesza na nich psy ze wciskają co sie da aby złapać klienta .
    Chciałem rozwiązać umowę to musiałbym zapłacić 2000 zl kary . Omijajcie łukiem tych naciągaczy i oszustów .
    Zaletybrak
    MiejscowośćKielce
  • ~Daro / 2020-02-07 22:16
    Ocena: 1.75 / 5
    Internet DWA razy w miesiącu jest wyłączony na cały dzień
    Tragedia
    ZaletyNie ma
    WadyDużo
    MiejscowośćPiekary Śląskie
  • ~daro / 2020-05-22 13:44
    Ocena: 1.00 / 5
    To zwykli krwiopijcy i wyzyskiwacze.
    Gdy moja mama zachorowała na raka i poprosiłem o wcześniejsze rozwiązanie umowy, gdyż nikt nie korzysta w ich usług, odmówili.
    Liczy się tylko ZYSK, najważniejsze by wydusić z klienta ostatni grosz, nieważne że jest śmiertelnie chory.
    Nie polecam i ostrzegam przed tą firmą, bo nigdy nie będzie się liczyć z klientem i jego problemami.
    NAJWAŻNIEJSZA DLA NICH JEST KASA !!!
    ZaletyBRAK
    WadyLICZY SIĘ TYLKO ZYSK
    MiejscowośćJAWORZNO
  • ~Darocha / 2018-11-27 15:04
    Ocena: 2.33 / 5
    Jestem niezwykle rozczarowana firma UPC , 3 podejścia do zamontiwania internetu . Trwało to ok 2,5 miesiąca !!!!
    Wykupiony internet 120 mb/s działał czasami z prędkością 3 lub 7 mb/s .
    Po złożeniu reklamacji przez 30 dni cisza . Jeżeli firma nie jest w stanie świadczyć usług w centrum stolicy wystarczy oświadczyć to przed podpisaniem umowy .
    Jako klient czyje się zignorowana i rozczarowana Państwa postawą .
  • ~darwiatr / 2023-11-16 13:06
    Ocena: 1.00 / 5
    Poprzednio byłem w UPC i miałem wykupioną prędkość 800 Mb/s teraz w Inea mam 300 Mb/s. Chodzi dwa razy szybciej na 300 Mb/s niż 800 Mb/s - CZARY! Niema kłopotów z zawieszaniem routera. W UPC niemożliwa wymiana routera z wifi 5 na wifi 6 - TRAGEDIA, a ich router to porażka. Aktualnie do routera ZTE mam podłączonych 30 urządzeń i jeszcze dwa inne routery oraz NAS - WSZYSTKO DZIAŁA. W UPC oczywiście na infolinii mają człowieka za "podczłowieka". Na kolanach do Częstochowy idę po decyzji ucieczki z UPC do Inea :)
    Zaletybrak
    Wadyrouter = tragedia, przesył = oszukaństwo
  • ~datyths / 2022-01-04 10:52
    Ocena: 1.50 / 5
    Czekałem ponad 1.5 miesiąca na podłączenie usług internetu. Tragedia
    ZaletyDość szybki ten internet
    WadyWszystko
    MiejscowośćGdańsk
  • ~Dawid / 2018-05-04 19:16
    Ocena: 1.50 / 5
    Poziom obslugi klienta to dno totalne. Dwa dni probowalem zglosic brak internetu. Gdy w koncu mi sie udalo kazano mi czekac tydzien(!!!) na przyjazd technika. Kpina z klienta i oszustwo poniewaz za ow tydzien rowniez musze zaplacic. Zdecydowanie odradzam. Nie wiem jak jest u konkurencji ale gorzej byc chyba nie moze...
    WadyBrak szacunku do klienta
    MiejscowośćKielce
  • ~Dawid / 2018-08-23 16:35
    Ocena: 1.00 / 5
    Oszuści jestem użytkownikiem u nich 2lata przedluzylem umowę na następne 2lata z internetem 120mb i nie dostałem od nich żadnej promocji. A klientom co mają 50mb robią promocje na 150mb. Ale sprawiedliwość róbcie tak dalej a napewno nikt już nie będzie z wami przedłużal umowy.
    MiejscowośćNowy Sącz
  • ~Dawid / 2018-09-30 12:09
    Ocena: 1.00 / 5
    Kurier zamiast zostawić paczkę pod wskazanym adresem stwierdził że nie ma nikogo w domu i zostawił ją w punkcie odbioru paczek, nie polecam.
  • ~Dawid / 2019-01-01 15:25
    Ocena: 2.50 / 5
    UPC jest NIEUCZCIWY !

    UPC chyba zrobi wszystko abyś zmęczył się w procesie zgłaszania reklamacji i w przemyślany sposób unika kontaktu z klientem.

    Z racji iż zgodnie z prawem nie może pozbawić kontaktu klienta z którym ma zawartą umowę, to chociaż utrudni mu życie.

    Infolinia - zapłacisz nawet kilkadziesiąt złotych za rozmowę pomimo, że dzwonisz zgłosić niedziałającą usługę - czyli płacisz dodatkowo za to że upominasz się o coś za co już zapłaciłeś i tego nie dostałeś.

    E-maila nie napiszesz bo nie wiadomo do kogo - w umowie brak takiej informacji (brak wskazanego adresu).

    Z koleji o Twoje zgody i oświadczenia - aby mogli wejść Ci na głowę kliencie - zadbają w pierwszej kolejności.

    Przypadek ?
    A może błąd "systemu" ?
    Może to wszystko wymyślił i wdrożył "system" ?
    MiejscowośćGłogów
  • ~Dawid / 2020-02-05 14:42
    Ocena: 2.25 / 5
    Ciągłe problemy z internetem, brak rozwiązania tematu przez pół roku. Brak możliwości kontaktu, jeżeli nie jest się właścicielem usługi. Wysyłanie spamu na telefon, z którego nie można zrezygnować.
    WadyKiepska jakość, spam, olewanie klienta
    MiejscowośćGdynia
Dodaj własną opinię »

Podobne wyszukiwania

Zobacz również

VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4533
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3508
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3209
Cyfrowy Polsat Internet
Ocena: 1.51, ilość opinii: 2552
Play Online
Ocena: 1.75, ilość opinii: 2250
T-Mobile Internet
Ocena: 1.88, ilość opinii: 2090
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4745
Orange
Ocena: 1.40, ilość opinii: 3982
Plus
Ocena: 1.46, ilość opinii: 3078
T-Mobile
Ocena: 1.60, ilość opinii: 2637
mBank
Ocena: 1.66, ilość opinii: 2041
Mobile Vikings
Ocena: 4.52, ilość opinii: 1307