I jeszcze jedno...Przedstawiciel próbował "obniżyć" mi cenę "doskonałej promocji" i powiedział, że to wszystko, co może zrobić, już więcej obniżyć naprawdę się nie da.
Za trzy godziny, gdy ponownie dzwonił i gdy ostatecznie powiedziałem stanowczo, że nie, dziękuję, nagle dało się jeszcze obniżyć ( oczywiście i tak byłby to abonament podwyższony ).
Nie wiem, kto go szkolił i czy w ogóle go szkolił, ale ja z takimi osobami - cwaniaczkami - nie współpracuję.
Zaletyjak napisałem poniżej: żadnych zalet
WadyJak napisałem poniżej - mnóstwo
MiejscowośćKraków
~Dariusz / 2019-10-06 01:22
Ocena: 1.75 / 5
Jestem w UPC już od kilku lat i szczerze odradzam. Za niecały rok kończy mi się umowa i nie podpiszę następnej. UWAŻAJCIE na UPC! Dla nowych klientów proponuje się świetne warunki, ale zobaczycie, jak będzie, jak już zostaniecie stałymi klientami. Firma UPC, jeśli już pozyska klienta, to traktuje go po macoszemu, liczy się dla nich tylko to, że mają z niego pieniądze. Dzwonią w połowie umowy potencjalnie proponując "lepsze" warunki. Oczywiście droższe. W konsekwencji każą sobie płacić o więcej za to, co w POŁOWIE tylko dostaje nowy klient. Przykład: nowy klient za 120 zł dostanie tv do 165 kanałów, internet do 1 GB/s, nagrywarkę i pakiet HBO z umową na 24 miesiące, a bez umowy za 110 zł takie samo tv jak wyżej, internet do 500 mb/s i nagrywarkę. Dla mnie, jako stałego klienta, płacącego bez opóźnień rachunki dostaję propozycję przy umowie na 24 miesiące za 120 zł mam tv do 125 kanałów ( nowy klient 165 kanałów ), internet do 500 mb/s ( nowy klient do 1 GB/s ) i nagrywarkę. A jak chcę tyle samo kanałów, czyli 165, to internet do 300 mb/s. I instalacja 50 zł ( nowy klient 1 zł ).
Absolutnie się nie opłaca, nie szanują klientów, widać, że zależy im tylko na pieniądzach.
Zaletybrak
Wadyliczą się dla nich tylko pieniądze. Jak już pozyskają klienta, to już ich on nie obchodzi, ale oczywiście pieniędzmi klienta są jak najbardziej zainteresowani.
MiejscowośćKraków
~Dariusz / 2021-12-14 21:09
Ocena: 1.00 / 5
Dno i same wodorost. Internet nie działa a serwis nie potrafi przyjść i naprawić. Notorycznie oszukują, nie dzwonią , nie przychodzą i tak w kółko
ZaletyBRAK
WadyCałę mnóstwo
MiejscowośćWarszawa
~Dariusz / 2024-01-02 23:06
Ocena: 1.00 / 5
Marka UPC została kompletnie zniszczona przez Play. Kiedyś w UPC internet śmigał a problemy występowały sporadycznie. Obecnie sytuacja jest dokładnie odwrotna. Internet muli i zrywa, transfery znacznie poniżej wartości deklarowanych, pingi osiągają kosmiczne wartości, modem restartuje się samoczynnie w czasie oglądania TV po czym nie może nawiązać połączenia. Obsługa klienta to teraz tragedia. Na szczęście mam umowę na czas nieokreślony więc mogę wypowiedzieć w każdej chwili, co z całą pewnością uczynię. Wszystko byle nie Play.
Zaletyżadne
Wadysame
MiejscowośćLublin
~Dariusz / 2024-01-03 23:15
Ocena: 2.00 / 5
Zauwazalny spadek jakosci po przejeciu przez play (predkosc mam 500mb a na wifi download pokazuje 16mbs upload 4 MBS w porywach czasami 8Mbs, zrywanie polaczen podczas gier oline, trudnosci w korzystaniu z tv podlaczonego do internetu np netflix)
Wadyproblemy w korzystaniu z gier online, netfilxa
MiejscowośćMielec
~Dariusz_Darter / 2022-10-26 09:44
Ocena: 2.25 / 5
Witam wszystkich
Zanim kupicie ściemę warto przeczytać warunki techniczne jaki otrzymałem od UPC (linki na samym dole) po tym jak upomniałem się że mam za małą prędkość. Oczywiście w trakcie rozmowy ze wsparciem technicznym prędkość rosła nawet;) do 650mb/s (mam podpisaną umowę na 1000 mb/s). Po zakończeniu rozmowy natychmiast spadało do 300mb/s i tak było 4 może 5 razy pod rząd. Przy ostatniej rozmowie dostałem linki do parametrów technicznych usług internetowych ważne od 4 września 2022r.
Zaletybrak
Wadyzaniżanie prędkości łącza
MiejscowośćKraków
~Dariusza / 2020-11-18 18:00
Ocena: 1.00 / 5
Kontakt tragedia dzwonie kilka razy miałem dostać dodatkowy dekoder zero odzewu a rachunek musze płacić
ZaletyBrka
WadyOlewają klienta
MiejscowośćWroclaw
~darkbudda / 2019-02-20 21:46
Ocena: 4.50 / 5
Posiadam UPC 120 Mb/s i Orange swiatłowód 100 Mb/s , zdecydowanie stabilniejszy bezawaryjne jest UPC ,Orange zmula Youtuba ale szybciej pobieram pliki , Upc też w miarę pobieranie plików ale wolniej zato gry online nie zmulają i youtube miód.
Zaletystabilnie od lat , serwis i kontakt z infolinią " pięć gwiazdek "
Wadyhmmm UPC idzie po miedzianym kablu
MiejscowośćGdańsk
~daro / 2019-12-09 16:20
Ocena: 1.00 / 5
jestem ich klientem od 6 lat ostatnio mam pakiet 3 x 1 bo w pakiecie miało być taniej a jest totalny shit
interesuje mnie jedynie internet który ma mieć 300Mb/s a ledwo otwiera strony, WiFi ma prędkość 15-20 Mb/s.
Rozmawiam ze znajomymi co maja tez ten syf i każdy wiesza na nich psy ze wciskają co sie da aby złapać klienta .
Chciałem rozwiązać umowę to musiałbym zapłacić 2000 zl kary . Omijajcie łukiem tych naciągaczy i oszustów .
Zaletybrak
MiejscowośćKielce
~Daro / 2020-02-07 22:16
Ocena: 1.75 / 5
Internet DWA razy w miesiącu jest wyłączony na cały dzień
Tragedia
ZaletyNie ma
WadyDużo
MiejscowośćPiekary Śląskie
~daro / 2020-05-22 13:44
Ocena: 1.00 / 5
To zwykli krwiopijcy i wyzyskiwacze.
Gdy moja mama zachorowała na raka i poprosiłem o wcześniejsze rozwiązanie umowy, gdyż nikt nie korzysta w ich usług, odmówili.
Liczy się tylko ZYSK, najważniejsze by wydusić z klienta ostatni grosz, nieważne że jest śmiertelnie chory.
Nie polecam i ostrzegam przed tą firmą, bo nigdy nie będzie się liczyć z klientem i jego problemami.
NAJWAŻNIEJSZA DLA NICH JEST KASA !!!
ZaletyBRAK
WadyLICZY SIĘ TYLKO ZYSK
MiejscowośćJAWORZNO
~Darocha / 2018-11-27 15:04
Ocena: 2.33 / 5
Jestem niezwykle rozczarowana firma UPC , 3 podejścia do zamontiwania internetu . Trwało to ok 2,5 miesiąca !!!!
Wykupiony internet 120 mb/s działał czasami z prędkością 3 lub 7 mb/s .
Po złożeniu reklamacji przez 30 dni cisza . Jeżeli firma nie jest w stanie świadczyć usług w centrum stolicy wystarczy oświadczyć to przed podpisaniem umowy .
Jako klient czyje się zignorowana i rozczarowana Państwa postawą .
~darwiatr / 2023-11-16 13:06
Ocena: 1.00 / 5
Poprzednio byłem w UPC i miałem wykupioną prędkość 800 Mb/s teraz w Inea mam 300 Mb/s. Chodzi dwa razy szybciej na 300 Mb/s niż 800 Mb/s - CZARY! Niema kłopotów z zawieszaniem routera. W UPC niemożliwa wymiana routera z wifi 5 na wifi 6 - TRAGEDIA, a ich router to porażka. Aktualnie do routera ZTE mam podłączonych 30 urządzeń i jeszcze dwa inne routery oraz NAS - WSZYSTKO DZIAŁA. W UPC oczywiście na infolinii mają człowieka za "podczłowieka". Na kolanach do Częstochowy idę po decyzji ucieczki z UPC do Inea :)
Zaletybrak
Wadyrouter = tragedia, przesył = oszukaństwo
~datyths / 2022-01-04 10:52
Ocena: 1.50 / 5
Czekałem ponad 1.5 miesiąca na podłączenie usług internetu. Tragedia
ZaletyDość szybki ten internet
WadyWszystko
MiejscowośćGdańsk
~Dawid / 2018-05-04 19:16
Ocena: 1.50 / 5
Poziom obslugi klienta to dno totalne. Dwa dni probowalem zglosic brak internetu. Gdy w koncu mi sie udalo kazano mi czekac tydzien(!!!) na przyjazd technika. Kpina z klienta i oszustwo poniewaz za ow tydzien rowniez musze zaplacic. Zdecydowanie odradzam. Nie wiem jak jest u konkurencji ale gorzej byc chyba nie moze...
WadyBrak szacunku do klienta
MiejscowośćKielce
~Dawid / 2018-08-23 16:35
Ocena: 1.00 / 5
Oszuści jestem użytkownikiem u nich 2lata przedluzylem umowę na następne 2lata z internetem 120mb i nie dostałem od nich żadnej promocji. A klientom co mają 50mb robią promocje na 150mb. Ale sprawiedliwość róbcie tak dalej a napewno nikt już nie będzie z wami przedłużal umowy.
MiejscowośćNowy Sącz
~Dawid / 2018-09-30 12:09
Ocena: 1.00 / 5
Kurier zamiast zostawić paczkę pod wskazanym adresem stwierdził że nie ma nikogo w domu i zostawił ją w punkcie odbioru paczek, nie polecam.
~Dawid / 2019-01-01 15:25
Ocena: 2.50 / 5
UPC jest NIEUCZCIWY !
UPC chyba zrobi wszystko abyś zmęczył się w procesie zgłaszania reklamacji i w przemyślany sposób unika kontaktu z klientem.
Z racji iż zgodnie z prawem nie może pozbawić kontaktu klienta z którym ma zawartą umowę, to chociaż utrudni mu życie.
Infolinia - zapłacisz nawet kilkadziesiąt złotych za rozmowę pomimo, że dzwonisz zgłosić niedziałającą usługę - czyli płacisz dodatkowo za to że upominasz się o coś za co już zapłaciłeś i tego nie dostałeś.
E-maila nie napiszesz bo nie wiadomo do kogo - w umowie brak takiej informacji (brak wskazanego adresu).
Z koleji o Twoje zgody i oświadczenia - aby mogli wejść Ci na głowę kliencie - zadbają w pierwszej kolejności.
Przypadek ?
A może błąd "systemu" ?
Może to wszystko wymyślił i wdrożył "system" ?
MiejscowośćGłogów
~Dawid / 2020-02-05 14:42
Ocena: 2.25 / 5
Ciągłe problemy z internetem, brak rozwiązania tematu przez pół roku. Brak możliwości kontaktu, jeżeli nie jest się właścicielem usługi. Wysyłanie spamu na telefon, z którego nie można zrezygnować.
WadyKiepska jakość, spam, olewanie klienta
MiejscowośćGdynia
~Dawid / 2021-06-18 16:59
Ocena: 1.00 / 5
Co chwila coś się sypie, internet jest tylko na papierze, rozłączanie, spowolnienie do prędkości sprzed 20lat, brak jakiejkolwiek możliwości się dodzwoninia na infolinię czy serwis przez chat. Konsultanci wydzwaniają by ci wcisnąć kolejny kit za wydłużenie umowy do wieczności. Prędzej Polska wyjdzie z grupy niż nie będzie na co narzekac na UPC.