MiejscowośćWarszaws
strona 63 z 176
- « poprzednia
- 1 ...
- 61
- 62
- 63
- 64
- 65
- nastepna »
-
~Daniel / 2023-01-13 22:14
Bardzo nie kompetentni pracownicy.Zatrudniają młodych aroganckich nie zadowolonych z pracy.Firma jakby staczała się na dno .Bez klienta nie istniejecie.Macie słabego zarządzającego .Przede wszystkim liczy się klient bo was utrzymujemy!! -
-
~Daniel / 2024-04-16 00:07
internet jest okropny a o dostawcach nie mówie, ciągle internet przerywa i nie jest możliwe normalne korzystanie Zaletydziała w nocy gdy jest tylko jedno urządzenie podłączone (1MBps download, 0.5MBps upload)Wadyokropność, niska przepustowość pobierania oraz przesyłania, tragiczny ping, ciągłe przerywanie, "prace konserwacyjne i przerwy techniczne" trwające wieczność, dostawca chyba sie na hawaiiach opalaMiejscowośćZabrze -
~danielka / 2022-06-30 21:21
Od kiedy połączyli się z Play nie mam co dwa-trzy dni dostępu do internetu. A jeśli jest to pregdkość odbiega od deklarowaniej. Obsługa klienta bezczelnie zaleca złożenie skargi zgodnie z formularzem dostępnym przez internet!!!! Nie przewidują żadnych zniżek bo i po co. Awarie się zdążają. Tylko dlaczego trzy razy w tygodniu??? ZaletyTo najgorsza firma oferująca niesatysfakcjonujące mnie pakiety. Wciskają TV nie wiadomo po co.WadySygnał albo nieobecny albo słabszy od deklarowanego w umowie.MiejscowośćBytom -
~Danuta / 2022-09-02 13:56
Wojciech Zarzycki (operator upc) to max niekomtencji MiejscowośćGdynia -
~Danuta Rek numer abonenta 5197182 / 2022-11-03 07:22
Mój numer klienta UPC 5197182 Danuta Rek.upc to oszustwo nie informując mnie przeszli do Pley a podpisałam umowy z UPC ,nie chce mieć doczynienia z firmą pley.to oszuści nie można rozwiązać umowy przed końcem okresu promocji ja mam umowę na 24 miesiące jestem już 18 miesięcy z UPC ,jestem inwalidką nie mówię i nie słyszę nie mogę normalnie się porozumieć ,jak rozmawiam pisząc na czacie to pani jarze mi zadzwonić do obsługi klienta przecież nie mowie i nie słyszę to chore ,naliczają dziwne faktory co miesiąc mam coraz większą fakturę a powinny być równe nie polecam tej firmy było dobrze dopóki nie przeszło do Pley a Pley to oszustwo!!!!!! ZaletyNie ma żadnych zalet!!!!!WadyPrzeszli do Pley nie informując abonentów a powinni poinformować mnie ponieważ ja nie chcę być w Pley!!!! To złamanie umowy!!!!MiejscowośćWarszawa -
~Dar / 2022-02-04 16:04
Obsługa klienta pod psem! czlowiek wisi na telefonie i slucha muzyczki, albo denerwujacego Prokopa i bota a potem nie moze uzyskac tego czego chce... jak sie poda haslo "nowa umowa" to zaraz przelączają to konsultanta. Jak chcesz porozmawiac o obecnej umowie to wiś i słuchaj muzyczki az sie rozączy! Wadyobsluga klienta pod psem! -
~darecki / 2023-08-28 21:09
Od 2 tygodni nie można oglądać telewizji.na godz jest około 5 minut.kontakt to farsa.na początku automat potwierdzał awarie która miała być usunięta w ciągu 12 godzin. Teraz automat przekonuje że wina leży po stronie odbiorcy bo sygnał rwie albo nawet go niema.gdybym 3 miesiące nie przedłużył z nimi umowy to napewno już był zmienił dostawcę tv i internatu. Szczerze odradzam ZaletyBrakWadyTelewizja której niema.i internet który przerywaMiejscowośćWrześnia -
~Darek / 2018-09-24 21:46
Naciaganie klienta wprowadzanie w błąd pezy kazdej ofercie telefonicznej zawsze przy rozmowie przedstawiane sa inne warunki a potem okazuje się ze ze trzeba za cos placic chociaz w ofercie praciwnicy twierdza ze jest okres próbny ZaletyDla stalego klienta żadneWadywprowadzanie w blad przy telefonicznych ofertach niby okres probny jest oferoeanu a potem okazuje sie ze trzeba placic kary za odstapienie naciaganie i oszukiwanieMiejscowośćKraków -
-
~Darek / 2019-05-26 00:52
Niestety 2 lata użytkowania, a 3 razy reklamacje już składałem. 3 razy wymieniali dekoder - kompletna porażka. MiejscowośćNowy Sącz -
~Darek / 2020-12-09 11:40
Mama z chorobą Alzheimera podpisała umowę z UPC. Sprzedali jej wszystko, co dało się sprzedać.
Nie pozwalają na odstąpienie od umowy, mimo przedłożonych dokumentów lekarskich potwierdzających
chorobę, która nie pozwala na oglądanie telewizji. Internet !? Nigdy nie umiała korzystać.
"Ludzki" operator.ZaletybrakWadybrak rozsądku, elastyczności.MiejscowośćZielona Góra -
~Darek / 2022-02-05 20:08
Obsługa klienta nie działa. Dekoder horizon jest przestarzałym i zacinającym się sprzeętem.
Nie polecam absolutmoe.
-
~Darek / 2022-10-20 12:56
Witam,
Posiadam UPC od początku dawniej PTK Kraków kiedyś to było coś.Kanały na wysokim poziomie np.M6,Pro7,RTL,RTL2, dużo kanałów sportowych,bajek,filmowych i cena znośna.Potem doszedł internet 10Mb/s cena za ten pakiet wynosił 102zł po rabatach.Potem już tylko gorzej zaczęły znikać kluczowe kanały i podnosili ceny.Aż pojawiła się telewizja naziemna i zrezygnowałem z anologowej w UPC(wieczne problemy z odbiorem i dublowanie kanałów).Internet chciałem zachować cena 34.99zł i przystali na to.Za miesiąc doszło do wyłączenia TV i co ciekawe wyłączyli internet.Po kontakcie przyjechali natychmiast i przepraszali za pomyłkę i udzielili rekompensaty na 50%.Potem już tylko podwyżki i żadnej konkretnej propozycji na chwilę obecną płacę 39.97zł i mam do 100Mb/s/20Mb/s umowa bezterminowa.Przejecie UPC przez Play tylko pogarsza stan non-stop telefony i oferty Play.Oferują drożej niż było.Kilka razy już były zagrywki podwyżki o 5zł(ale mieli problem bo nie poinformowali o tym)Zaletymała awaryjność, stała cenaWadypogorszenie usług,zła obsługa,gorszy własciciel Play(sieć nastawiona na zysk,a nie jakość)MiejscowośćKraków -
~Darek / 2022-12-23 13:15
Trudno mi ocenić jakość internetu, ponieważ dwukrotnie byłem umówiony z ekipą monterów: 9 grudnia 2022 między 13-tą a 15-tą i dziś, między 11-tą a 13-tą. NIKT nie przyjechał, żadnego telefonu, sms-a. Jeżeli UPC już na wstępie traktuje ludzi jak szmaty, to strach pomyśleć, co będzie, jak się z nimi podpisze umowę. Czułem się tak, jakbym się cofnął do czasów komuny; cytując Bareję: "ja tu jestem kierownikiem szatni, nie mamy Pana płaszcza i co Pan nam zrobi?" Spróbuję w Orange. ZaletyNie maWadyWszystkie możliweMiejscowośćSzczecin -
~Darek / 2023-08-14 14:35
Syf to mało powiedziane
Trzeci dzień nic nie działa a technik może przyjść za 4 dni
Porażka to mało powiedzianeMiejscowośćGdynia -
~Darek / 2023-09-25 17:45
Kupiłem usługę 300Mb/s z nowym routerem i jest tragedia. Zrywa łącza jest wolny (61Mb/s) a obsługa kiepska. Wcześniej miałem router w Horizon i było dużo lepiej. ZaletyŻadnych zaletWadyWszystkoMiejscowośćOpole -
~darekq / 2014-12-25 19:29
od 10 lat w upc mam internet i tylko 3 awarie mialem ZaletywszystkoWadybrak10 -
-
~Daria / 2018-12-07 13:08
Jak pierwszy raz brałam upc wszystko fajnie i ładnie aż do momentu zmiany dekodera non stop awarie trwające po kilka a nawet kilkanaście godzin zarówno telewizji jak i Internetu jestem coraz bardziej nastawiona na zmianę WadyCzęste naprawy techniczneMiejscowośćBydgoszcz -
~Daria / 2021-12-30 11:21
Pani, która chyba za kare mnie obsługiwała przez telefon była niemiła, mówiła za szybko, jakby z pretensją na odczepkę. Bardzo nieprzyjemna rozmowa, pomimo, że ja jako klient z problemem byłam miła. Zaletysztywne wskazanie rozwiązania problemuWadyBardzo nieprzyjemna rozmowa.MiejscowośćWarszawa -
~Daria / 2022-01-08 12:35
Niestety, ale jestem zmuszona do napisania negatywnej opinii na temat usług świadczonych przez UPC.
Posiadałam pakiet TV + Internet. W momencie rezygnacji z TV po rocznej umowie zostałam wprowadzona w błąd przez niekompetentnego doradcę klienta (niemało ich w UPC..) o niskich kosztach za Internet, niestety te okazały się horrendalnie wysokie (300 zł za 500 mb/s !!!). Zero dbania o klienta, w celu przedłużenia umowy. Zero sensownej oferty, która mogłaby zachęcić do pozostania wśród grona klientów UPC.
Kadra obsługująca klienta kompletnie nie radzi sobie z prostymi pytaniami, ale świetnie radzą sobie z przełączaniem klienta do kolejnej osoby. Mój rekord 7 osób w 40 min.. Porażka.
Szczerze nie polecam wybierania usług od tego dostawcy, chyba że posiadacie zapas nerwów i duży zasób portfela.
Cena nieadekwatna do jakości usług.
Unikać..MiejscowośćWrocław -
~Dariusz / 2019-08-28 15:54
Jestem w UPC już kilka lat i zdecydowanie odradzam tę firmę. Rozważam wypowiedzenie umowy. Zakupiłem szybszy internet i chyba nigdy nie osiągnął deklarowanych parametrów, w porównaniu z innymi sieciami, chodzi jak z innej epoki. Coraz częstsze problemy z sygnałem, nagle podczas pracy potrafi nie działać w ogóle. Z sygnałem tv również problemy, normą jest zanikanie obrazu. Zgłaszałem to, z UPC nie chce wziąć za to odpowiedzialności. Dopiero jak sam zapłaciłem, przyszedł "technik". "Technik", bo profesjonalistą to on raczej nie był. Stwierdził, że już w porządku. Po wyjściu dalej było to samo i mam zanikający sygnał codziennie od kilku lat. Przyzwyczaiłem się do tego, bo mało oglądam i nie mam czasu na spory z nimi, chociaż oni chyba na to liczą. Obsługa klienta to AMATORSTWO. Próbują stosować pseudo-psychologiczne sztuczki, by podwyższyć abonament. I w tej sprawie to potrafią dzwonić niemalże na życzenie i kilka razy dziennie. Dzisiaj też. Ale w momencie, kiedy jasno i wyraźnie odpowiedziałem, że nie zgadzam się na przyjęcie nowych warunków ( czyli żebym drożej płacił ), to skończyła się uprzejmość konsultanta i nawet nie było go stać na powiedzenie "do widzenia", najzwyczajniej odłożył słuchawkę. Jako psycholog ( bo nim jestem ) to mogę powiedzieć państwu z UPC, że Państwa "szkolenia" dotyczące sprzedaży to AMATORSTWO I PRZEDSZKOLE. Nie macie państwo z UPC o tym pojęcia. Zero poziomu. Pseudo-psychologia i całkowity brak kultury. To są dorobkiewicze. Nawet opis wyświetlanych programów zawiera błędy stylistyczne, błędy ortograficzne i gramatyczne. Zgłaszałem to i nic. Jak publicznie można dopuścić do pisania informacji, publikowanych potem na całą Polskę, przez osoby, które nie znają poprawnej pisowni??? Żenada!!! ZaletyTylko takie, że coś jakoś działa, ale ponieważ to, że coś jakoś działa jest niewystarczające, to trudno uznać to za zaletę, chyba że w Korei Północnej, gdzie dostęp do internetu jest praktycznie niemożliwy.WadyCałe mnóstwo:
- przerwy w dostawie internetu
- zanikanie sygnału internetu
- zanikanie sygnału tv w ciągu dnia wielokrotnie
- podczas oglądania filmów obraz potrafi nagle zawiesić się i słyszymy głos toczącej się akcji, ale wszystkie postacie są zatrzymane
- lekceważenie reklamacji klienta
- totalne amatorstwo, nastawienie na zysk, próby podwyższania abonamentu
- brak kultury w kontakcie z klientem, jeśli okazuje się, że klient nie przyjmuje proponowanej ofertyMiejscowośćKraków
strona 63 z 176
- « poprzednia
- 1 ...
- 61
- 62
- 63
- 64
- 65
- nastepna »