W UPC żyło mi się dobrze, początki kablówki, potem internet byłam ich zawziętą fanką UPC. Szybko awarie usuwane, dobre łącza bez zrywów. Na jednej ręce policzę ile przez lata musiałam restartować router bo coś nie mogło zatrybić. Obecnie na dwóch rekach policzę ile razy internet zrywa się w ciągu dnia! Na wcześniejszych umowach o słabszym transwerze wyciągało więcej Mb/s jak teraz ze znacznie większą kwotą. Przy zakończeniu umowy uciekam gdzie pieprz rośnie.
ZaletyBrak
WadyZrywane łącza, śmieszna prędkość ktora w 99% nie osiąga nawet 5% prędkości jaką powinien.
MiejscowośćZabrze
~Dalia / 2019-06-27 16:13
Ocena: 1.25 / 5
Internet, który posiadam to do 300mb/s prędkość internetu rzeczywista wg speed testu to 16 max 24mb/s. Drukarka sieciowa nie działa od miesięcy. Obsługa klienta bardzo słaba. Obiecują obniżenie rachunku za internet (od lutego) do dziś (27.06.19) nic nie zrobiono, więc uznaje za kłamstwo ze strony obsługi i firmy. Po kolejnym kontakcie z obsługą techniczną, powiedziano mi że prędkość internetu, którą obiecują/oferują jest po kablu... Ludzie mamy XXI wiek i drukarki sieciowe, które wejść na kabel nie posiadają. Z obsługą techniczną nie ma co rozmawiać bo wmówią wam wszystko tylko po to abyście przedłużyli umowę. Oczywiście obiecanki bez jakiegokolwiek pokrycia. Wieczne kłamstwa i przesuwanie terminów na "poprawne działanie usług".
WadyTak słabe wi-fi, że drukarki sieciowe nie działają.
MiejscowośćBolesławiec
~Dam / 2023-05-21 19:35
Ocena: 1.00 / 5
Od czasu przejęcia UPC przez PLAY awarie występują kilka razy w tygodniu.
Brak internetu na kilka godzin.
Czytaj: brak internetu, telewizji, telefonu. Wszystkie usługi UPC/PLAY opierają się na połączeniu internetowym.
Brak wyjaśnień Od usługodawcy w czym jest problem.
Na ten moment podpisywanie umowy na usługi UPC/PLAY to ogromne ryzyko.
Dodam że przed połączeniem się z PLAY awarie nie występowały. Mam z nimi umowę Od 6 lat.
ZaletyBrak
WadyAwarie, stabilność, transfer
MiejscowośćWrocław
~Damian / 2017-03-31 20:09
Zgadzam sie odlaczyc usluge potrafa szybko ale zeby pozniej wlaczyc to trzeba czeac niewiadomo ile maja czas !!!!!!!!!
~Damian / 2018-11-04 19:52
Ocena: 2.75 / 5
W niedzielę już nawet nie próbuję obejrzec jakiegoś filmu czy serialu,bo jest to praktycznie niewykonalne.Internet zwalnia do poziomu,który uniemozliwia loading filmu ...w ogóe w weekend to szybkość neta to ponury żart...strony się ładują tak powoli,ze można iśc walnąć flaszkę,wrócić,nadal się będa łądowac a potem i tak dupa bo internet kaput.Myślałem,ze Vectra jest gówniana...ale UPC przebiło ich na kazdej płaszczyźnie.Nie polecam.P{s niby mi właczyli 5GHz,miało być na to samo hasło,ale hasło nie działa,nowego nie chcą podac hahaha xDKabaret
ZaletyObsłyga klienta baaardzo spoko
WadyLejek
MiejscowośćRadom
~Damian / 2018-12-11 14:57
Ocena: 1.25 / 5
UPC HORIZON Cena możliwa gdyby nie to że sami sobie naliczają dodatkowe płatności. Internet kompletnie do dupy nie raz są dni że wifi w ogóle nie działa jakby chciało ale nie mogło 240mb/s niby a w rzeczywistości max 20 nawet na kablu telewizja większość kanałów poblokowana nic tylko zerwać umowe
WadyInternet wifi
Internet na kablu
Telewizja
Cena
MiejscowośćNysa
~Damian / 2019-05-16 18:24
Ocena: 1.50 / 5
Wszystko pięknie ładnie jak podpisujemy umowę. Po podpisaniu jej zaczynają się problemy ze stabilnością, prędkością i ciągłymi awariami. Cały czas zwalane jest, że to wina mojego sprzętu. Po poinformowaniu UPC o tym, że wezmę niezależny serwis który oceni czy to wina mojego sprzętu czy łącza i UPC zostanie obciążone w przypadku problemów z ich strony internet nagle zaczyna działać bez problemów. Jednym słowem jesteś wrogiem masz płacić nawet wtedy jak nie masz usług i się nie sprzeciwiać.
ZaletyBrak
WadyWolny internet
Słaba telewizja
Niestabilne łącza
Ciągłe awarie
MiejscowośćOpole
~Damian / 2019-10-02 14:05
Ocena: 1.00 / 5
Internet nie działa po 3 dniach od montażu nie działa... Bo inny serwisant z UPC nas wypiął Ktoś przyszedł z UPC to naprawić i powiedział że nie umie.. Sprzedawca internetu mówi że to nasz problem nie jego i jest bardzo nie miły wręcz chamski. Brak słów.
MiejscowośćKatowice
~Damian / 2019-11-12 10:45
Ocena: 1.00 / 5
W panelu klienta nie ma możliwości rozwiązania umowy, trzeba zadzwonić do nich i czekać pół godziny na konsultanta, żeby się dowiedzieć, że on musi odblokować mi tą opcję i wtedy będę mógł sobie wyklinać, że chcę rozwiązać umowę, poza tym trzeba do nich było wysłać pismo. Ta opcja nie działała poprawnie, coś się chyba wtedy wysypało na ich serwerze. W każdym razie dzisiaj dostałem sms, że brakuje im jakiejś wpłaty jak by naliczyli mi to i myśleli, że umowa nie jest rozwiązana. Życzę tej firmie upadłości, niech się ode mnie odczepi raz na zawsze.
W przypadku wyprowadzki nie dali żadnej możliwości negocjowania, ani możliwości przeniesienia usług, ani ich zamrożenia na pewien czas.
ZaletyBrak
Wady- najgorsza obsługa na świecie
- pół godziny czekania aby odblokowali mi opcję rozwiązania umowy w panelu
- panel klienta lubi nie działać
- internet się zacina
MiejscowośćWarszawa
~Damian / 2020-11-17 08:46
Ocena: 1.00 / 5
Brak internetu od 3 miesięcy. Kijowa obsługa. Jak ktoś lubi się męczyć polecam. Jak ktoś szuka kogoś rzetelnego odradzam!
ZaletyBRAK!!!!
WadyWszystko co możliwe!!!
MiejscowośćKatowice
~Damian / 2020-12-31 00:15
Ocena: 1.00 / 5
Firma nie uprzedza swoich klientów o przerwach w dostępie do internetu. Trzeba dzwonić do nich na infolinię by się czegokolwiek dowiedzieć. Reklamację przyjęli dopiero po 2 tygodniach od jej złożenia. Jest teraz cały czas problem z internetem, który kilka dni temu miał być już rozwiązany. Nie polecam nikomu.
MiejscowośćWarszawa
~Damian / 2021-10-20 22:30
Ocena: 1.50 / 5
Częste awarie brak internetu pomimo nie za niskiego rachunku.
MiejscowośćBydgoszcz
~Damosz / 2024-06-30 22:31
Ocena: 5.00 / 5
Chyba najlepszy dostawca w Polsce obecnie, po przejęciu przez P4 było trochę zgrzytów, ale nic co by mnie zniechęciło. Niestety z przyczyn technicznych (wynajmowane mieszkanie) musiałem zmienić operatora i był to kardynalny błąd. W UPC miałem może ze 2-3 usterki przez okres 9 LAT, które dodatkowo były rozwiązane bardzo sprawnie. Przyznam szczerze, że jeśli nie będzie możliwości instalacji UPC/Play ponownie pod moim obecnym adresem, to się przeprowadzę, bo internet to jak trzecia ręką w obecnych czasach i jest to tak samo ważne jak dobra komunikacja, czy cicha okolica.
Jest mi niezmiernie przykro, że postanowiłam zakupić u Państwa usługi telekomunikacyjne, tj. telewizję + multiroom + internet. 16 marca br. zamówiłam wyżej wymienione usługi UPC i po 3 dniach, tj. 19 marca br. pojawił się instalator i od tego dnia zaczęły się problemy. Zacznijmy od tego, że Państwa pracownik był niesamowicie bezczelny i niesympatyczny, nie wspominając o jego braku profesjonalizmu i wiedzy, na temat tego, co robi. Montując multiroom popsuł telewizor, do którego miał być podłączony. Po jego wyjściu zgłosiłam całą sprawę na infolinię i zostałam poinformowana, że w ciągu 48h ktoś się do mnie odezwie. Niestety nikt tego nie uczynił. Następnie zadzwoniłam 21.03.18 próbując uzyskać informację, co w takiej sytuacji zrobić i jak otrzymać rekompensatę za zniszczenia, których dokonał Państwa pracownik, gdyż nikt nie wykonał żadnego kroku, żeby sytuację wyjaśnić czy chociażby przeprosić za zniszczenie ściany i zepsucie telewizora. W związku z czym ponowiłam próbę kontaktu i wykonałam telefon do firmy UPC w okolicy 3-4 kwietnia br., aby ponownie wyegzekwować zajęcie się moją sprawą i tym razem otrzymałam informację, iż rozpatrzenie skargi zajmuje 30 dni, a Pani która ze mną rozmawiała nie miała dostępu do wglądu w moją sprawę, jak twierdziła bynajmniej, więc teraz spróbuję swoich sił na Facebooku, aby inni klienci mogli zobaczyć jak traktujecie swoich nowych klientów. Na dzień dzisiejszy sprawa wygląda następująco: telewizor nie działa, multiroomu brak, wielka dziura w ścianie( do wglądu zdjęcie).
Z poważaniem D. K.
MiejscowośćBydgoszcz
~Daniel / 2018-08-15 14:59
Ocena: 1.00 / 5
15.08 dostaje maila - potwierdzenie wycofania zgody na elektroniczny rachunek, od teraz przysyłamy w formie papierowej, Pański rachunek wzrośnie o 5,01 zł. Aby zmienić zdanie czat, zadzwonić pod numer 813 813 813 lub salon.
Teraz konia z wozem temu kto mi wytłumaczy jak mogłem zrezygnować z rachunku w dzień ustawowo wolny od pracy. Bo żeby przywrócić rachunek elektroniczny muszę skontaktować się w dzień roboczy. m
Ocena za wycofanie rachunku bez jakiejkolwiek mojej ingerencji, dodanie dodatkowej usługi przy nawiązywaniu umowy.
Dno i dalej toniemy w mule.
Zalety-internet czasem jest
Wady- dziwne operacje bez zgody klienta
-wciskanie usług na siłę
- internet czasem tak wolny, że nawet przeglądanie stron nie wchodzi w grę
- kontakt tragiczny
MiejscowośćWrocław
~Daniel / 2019-04-27 22:15
Ocena: 1.00 / 5
jeśli nie przeszkadzają Ci częste awarie w dostawie internetu czy tv płacąc 124 zł to proszę bardzo ja już powiedziałem że to jest ostatni miesiąc współpracy z nimi. dzisiaj jest między innymi dzień w którym mają swoje przerwy techniczne.
Zaletybrak
Wadywszystko
MiejscowośćGniezno
~daniel / 2021-08-04 21:39
Ocena: 1.00 / 5
nie polecam problem z siecią technik odwołany powiadomienie w kółko ze jesteśmy zajęci i proszę dzwonić między 8-23 o za godzinami otwartymi do tego kobita w upc do której dzwonisz ma twe dane osobowe udostępnione przez osoby trzecie i jeszcze próbuje cie naciągnąć na zapłatę za dobry modem bo im się nie chce ani technika przysłać bo prawdopodobnie kos się włamał na kompa nie polecam złodzieje i oszuści, i najlepsze bab na drugi dień wie że ty pisałeś o nich ładnie pewnie sami wpuscicli hakera
Zaletybrak
Wadyoszusci
Miejscowośćkraków
~daniel / 2021-12-25 22:33
Ocena: 1.00 / 5
Pisze świeżo po rozmowie z krowa która śmiała się przez telefon z mojego problemu , Internet po kablu 500mega plus pakiet podstawowych kanałów , problem polega na tym ze Internet osiąga wartości blisko 60-90mega , gdzie by się chciało chociaż mieć polowe tego 500mega , wi fi totalnie nie działa po prostu nie istnieje , 5 minutowy film z yt ogląda się w 15 minut przez ciągle lądowanie , ruter może stać tylko w jednym miejscu żeby Internet oraz tv jako tako działało a jest to górna szafka gdzie żeby podłączyć laptopa przez kabel musze ściągnąć ruter na dol , wyklucza to możliwość oglądania tv ponieważ obraz od razu staje się czarny oraz spada prędkość Internetu . wizyta technika 50 zł co miesiąc place 60zl za to ze mam do wyboru slaby internet albo kilka kanałów w tv .. konsultantka bardzo nie przyjemna i bardzo nie mila śmiała się z tego ze mogę sobie wybrać co w danym momencie chce robić czy korzystać z Internetu czy oglądać tv, oczywiście przy większej ilości mieszkańców nie da się tego pogodzić .. a czy wiedzieliście o tym ze słaba praca rutera zależna jest od pracy innych ruterów u sąsiadów ? chora sytuacja , i najciekawsze oraz najprzyjemniejsze oczywiście po kablu zdarza się ze Internet osiąga 500mega ale czy ktoś z was resetuje ruter co kilka dni ? w orange nie miałem takich problemów
Zaletybrak
Wadycudny Internet
MiejscowośćPułtusk
~Daniel / 2022-08-23 00:21
Ocena: 1.00 / 5
Porażka , to samo co u reszty bez przerwy awarie trochę gorsza pogoda zaraz internet i tv zanika
ZaletyBrak
WadyWszystko
MiejscowośćPułtusk
~Daniel / 2022-10-27 14:53
Ocena: 1.00 / 5
Tragedia i z internetem i z tv. Internet przerywa non stop a w tv obraz się psuje, piksele się robią. Stało się tak odkąd play przejął upc. Wcześniej była rewelacja.