strona 61 z 176
- « poprzednia
- 1 ...
- 59
- 60
- 61
- 62
- 63
- nastepna »
-
~Chuj was to obchodzi / 2022-02-23 13:05
Najgorsze gówno jakie kiedykolwiek powstało. Telewizja i internet nie działają -
-
~chujeUPC / 2023-09-22 11:07
W losowych momentach po prostu odcina internet. Podczas pracy przy poważnych projektach jest to dla mnie niedopuszczalne. ZaletyNie ma, internet jak od każdego innego dostawcyMiejscowośćBydgoszcz -
~ciastek222 / 2021-05-23 13:36
miało być 300mbs a jest 20 i ciągłe awarie nie polecam ZaletybrakWadywolny internet,ciągłe awarie ,słaby suportMiejscowośćCiechanów -
~Cierpliwy / 2019-10-07 11:40
Dodzwonienie się do obsługi klienta nie jest możliwe dla nawet cierpliwego człowieka. To duży dyskomfort kiedy trzeba coś wyjaśnić. ZaletyJest internet, keiedy jest.WadyBrak telefonicznego kontaktu z klientem. Zamiast tego puszczają muzykę do tańca przerywaną swoimi reklamami i komunikatami z prośbą o cierpliwość.MiejscowośćGdańsk -
~cknin / 2021-02-25 13:48
Panuje tam permanentny bałagan i chaos, który przypomina bredzenie w malignie. Ta firma istnieje tylko dlatego, że często nie ma innej alternatywy. Brak słów... ZaletyBo są.Wadysame wady.MiejscowośćGdynia -
~Coma / 2023-04-14 10:36
Posiadam najlepszy pakiet. Od miesięcy występują spadki o ponad połowę. Doradcy klienta potrafią jedynie powiedzieć "prace nad problemem powinny potrwać do ..." i zmieniać ten termin CODZIENNIE. W dodatku występują u mnie problemy z modemem, internet przestaje działać. Sieć widnieje na liście, jednak po połączeniu informacja "połączono, brak dostępu do internetu". Reset nawet do ustawień fabrycznych nic nie dał, podobnie jak złote rady doradców klienta tyou "wyjmij kabel i dmuchnij". Za ÓSMYM razem udało mi się wreszcie doprosić o serwisanta. Miał się kontaktować w celu ustalenia terminu. Nikt nie zadzwonił, więc ponownie nawiązałam czat z obsługą klienta, a koleś proponuje mi umówienie rozmowy telefonicznej, ale z Działem Sprzedaży. XDDD No tragedia, ci ludzie chyba w ogóle nie wiedzą nawet jak mają na imię. Dzisiaj wreszcie dostałam telefon w celu umówienia serwisu, serwisant ma się jutro pojawić. Zobaczymy co z tego wyniknie. :) Zalety+ Cena za dostępne pakietyWady- Często dysponujemy jedynie połową danego pakietu
- Tragiczna obsługa klienta, zero kompetencjiMiejscowośćChorzów -
~Cora / 2023-11-09 00:16
Do h.pana skaczcie powrarzac te same programy i filmy co tydzien i weekend i tak co tydz. ZaletyNicWadyPowtarzanie sie programow filmow co tydz.ten sam serial film itd do kituMiejscowośćKatowice -
~Cursik / 2019-01-26 18:19
Cały czas przycina i przerywa, bardzo nie polecam tego dostawcy ! ZaletyBRAK !WadyJak opisano w opiniachMiejscowośćWrocław -
-
~cyprian / 2023-08-06 16:32
Nadaje się jedynie do oglądania , zbyt szybko się przeciaza ZaletyBrakWadyInternet mimo obiecywanych przez obsługę popraw działa tak samo, a czasami nawet gorzej, rozłącza sie.
Reset samego routera zajmuje około 10-15 minut , siec bardzo szybko sie przeciaza.
Jest to moim zdaniem najgorszy dostawca internetu, nikomu go nie polecamMiejscowośćKraków -
~Cyr4x / 2023-10-18 21:47
Stabilnie i szybko. Mam jeszcze stary modem Cisco i opcję 120/25 MBps. Nie mogę narzekać. Lokalne awarie czy prace planowe zdarzają się bardzo rzadko. ZaletyStabilność i ogólnie bezawaryjność.WadyWymuszanie zawarcia cyrografu na 24 miesiące przy chęci podwyższenia parametrów usług. Nie można umowy na 12 miesięcy, czy bezterminowej, nawet z wyższą ceną abonamentu. Cena sama w sobie też średnio konkurencyjna.MiejscowośćKraków -
~Czapek / 2018-01-10 20:14
UPC posiadam od ponad roku, jestem bardzo zadowolony Ping na poziomie 9 w moim mieście nie zdarza się żadnemu z dostawców internetowych, dla mnie to ogromna zaleta, przez rok czasu ani razu internet nie rozłączył się podczas grania, pobierania, przeglądania. MiejscowośćBolesławiec -
~czaro / 2023-03-30 20:08
Internet 600, w rzeczywistości po kablu najwyższy wynik na sppedtest to koło 200.
Pierwszy miesiąc po podłączeniu bez zarzutów. Po pół roku coraz więcej problemów. Reset routera itp nic nie dają. Kontakt tylko przez infolinię, która "zgłasza problem dalej" i "dalej" nic..
Ping po kablu powyżej 30ms, po wifi w granicach 80 (dobra karta sieciowa).
Największą bolączką są gry typu CS, gdzie o grze można zapomnieć przez utraty pakietów (loss) wynoszące ZAWSZE 1-2% a w godzinach wieczoarnych nawet 10%... Do tej pory korzystałem z usług lokalnego dostawcy, gdzie przez 10 lat miałem jeden problem. Po przeprowadzce wybrałem UPC po reklamie w windzie... szczerze NIE POLECAM!ZaletybrakWady- support
- brak stabilności
- zaniżona prędkośćMiejscowośćKielce -
~Czas na zmiany / 2023-12-01 17:56
Końcówka umowy tu mówia żeby czekać tu mówia żeby iść do salonu tam mówią żeby czekać. I tak liczą aż człowiek wpadnie w przejście na przedłużenie umowy na czas nieokreślony z podwyższoną ceną o 70 zł. Miła pani akurat mi się trafiła i zrozumiała że nie chce przedłużać oczywiście później wydzwanianie codziennie czy może jednak chciałbym przedłużyć. Na koniec umowy internet nagle przyspieszył. Zdarzyło mi się wiele razy że były przerwy w dostawie 10-20 min w nocy lub po 5-10 min w dzień. Cena nienajgorzej jeśli liczyć promocje bez niej tragedia. Z umowy radzę rezygnować telefonicznie. Do Play nie idźcie bo z kwitem was odeślą.
A i wisienka na torcie internet 600mb światłowód ale nie do końca. Metoda fttb czyli miedź do mieszkania (no to niezły światłowód) okej błąd w systemie pokazało mi że nie ma możliwości podłączenia takiego internetu jak sprawdzałem za drugim razem. Ale się przeprowadziłem i na klatce jest światłowód i co? No i znów mi miedź poprowadził. Dlatego też umowa się kończyła i powiedziałem dziękuję bardzo.MiejscowośćBydgoszcz -
~D / 2018-01-09 10:53
Odradzam. Problemy przy rozwiazaniu umowy. Nowi klienci otrzymują o połowę niższy abonament. MiejscowośćWarszawa -
~D / 2019-02-16 10:45
Mam upc biznes 300/30 w praktyce jest 35/25. Reklamacje parametrów pozostają ignorowane, w zamian podsyłają handlowców aby kupić większy transfer. Oferta obiecuje również wi-free oraz chmurę 1Tb, jedno i drugie nie działa. Zwykły dostęp jest niezawodny ale niezgodny z umową. ZaletyUpc dostarcza mi usługi od 10 lat praktycznie bez awariiWadyDownload to 10% obiecanych warunkow z umowyMiejscowośćWarszawa Bemowo -
~D / 2023-07-05 14:14
Dzial techniczny dziala jak chce 3 razy bez porozumienia zmieniali przyjazd i nikt nad nimi nie panuje. Można tylko pisać reklamację lub skargę , ale i tak chodza swoimi drogami. Brak możliwości kontaktu z wyzszymi przełożonymi. Czekam tylko na rozpatrzenie skargi i reklamacji i się żegnamy. Niech szukają sobie innych naiwnych. ZaletyBrakWadyBrak profesjonalizmuMiejscowośćWarszawa -
-
~D100 / 2020-05-06 15:47
Warszawa, częste awarie internetu, okresowo spadki predkosci
Za częsty marketing, czasem nachalny
Oferta światłowodu, przy podłączeniu rutera kablem antenowym, o czy nie wspomniał konsultant.
W maju 2020 duże awarie codziennie
ZaletyBrakWadyJak wyzejMiejscowośćWarszawa -
~d4ntr4g / 2020-12-08 21:19
Używam od dawna connect boxa, miał mi niby pomóc z sygnałem (nie pomógł) ale niech jest. Komp PC, łącze mam 0,5Gb/s i tyle wyciągam na wi-fi przez żelbetonową ścianę. Co prawda na początku była porażka. Na infolinii wciskali jak zwykle ciemnotę nie posiadając za bardzo wiedzy w tym temacie chyba.
Szybkim remedium było kupienie porządnej karty sieciowej z antenką wi-fi :) w moim przypadku ASUS PCE-AC56 802.11ac Network Adapter i oczywiście dobrze ją skonfigurować.
Mój laptop z jakąś biedną kartą sieciową nie posiadającą nawet 20% opcji co powyższa max wyciąga ~240Mb/s
Sieć puszczona na 5Ghz cudów na 2GHz nie oczekujcie za duży szum w świecie.Zaletystały sygnał bez zakłóceń, łącze jak w umowieWadyczasem trzeba zrobić reset dekodera lub c.boxa :) ogólnie brakMiejscowośćSosnowiec -
~daa / 2019-12-07 10:37
nie da się tam dodzwonić! wiszę od godziny na infolinii.. chyba tylko od nowych potencjalnych klientów odbierają telefon Zaletybrak -
~Daga / 2023-08-20 19:37
Internetowo Jesteśmy w UPC chyba już od ponad 12 lat, samym UPC znacznie więcej. Może się mylę, ale przejęcie UPC przez Play sprawia wrażenie, że ten internet nie chodzi. Do tej pory chwaliłam sobie ich usługi, wszystko było tak jak miało być. Umowa obecnie całe szczęście jest już na czasie nieokreślonym, czekam na dobrą ofertę innego dostawcy i uciekam. W dobie dzisiejszych czasów, wstyd że kiedyś mniejszy wykupiony pakiet chodził lepiej niż ten niby większy i szybszy. Jest znacznie gorzej. NIE POLECAM. Przykro mi, że tak się podziało. Z Play nie miałam dobrych doświadczeń i omijam tą firmę szerokim łukiem. Jak usłyszałam o przejęciu to wiedziałam, że zaczną się problemy ... i ... nie myliłam się. Dziękuję za wspólne lata, czas na rozwód! Zalety- obecnie brakWady- internet nie adekwatny do usługi od momentu połączenia firmy z PlayMiejscowośćZabrze
strona 61 z 176
- « poprzednia
- 1 ...
- 59
- 60
- 61
- 62
- 63
- nastepna »