Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

UPC Internet opinie

Ocena na podstawie 3501 opinii

1.81 / 5

  • Niezawodność
    1.66
  • Obsługa klienta
    1.64
  • Cena
    2.01
  • Parametry
    1.96
  • Cena/Jakość
    3.00
  • Oferta
    5.00

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~Byku / 2023-04-01 21:42
    Ocena: 2.25 / 5
    Czy ktoś z tu obecnych miał problem z wypożyczalnia filmów. A mianowicie chodzi o to że nie wypożyczam żadnych filmów, mam blokady na kanałach i blokadę rodzicielska. I jak zwykle dostaje wiadomość że wypozyczylam film. W marcu nawet dwa. Ileż można płacić za coś czego nie używam
    ZaletyInternet ok
    WadyDodawanie usług bez zgody
    MiejscowośćLubartów
  • ~Były klient / 2018-07-25 16:33
    Ocena: 1.75 / 5
    To są wyrafinowani oszuści którzy na każdym kroku oszukują klienta! Pieprzeni krętacze! Usunęli nagrania które ich obciążały w moje sprawie i domagają się zapłaty prawie 600zl za wciśnięcie mi dodatkowych usług gdzie na nagraniach był jedyny i niepodważalny dowód! Nic nie dał na tą chwilę wniosek do UKE ale zastanowię się co dalej zrobić
    ZaletyBrak zalet!
    WadySłaby sprzęt, oszuści i naciągacze bez honoru! Nikomu nie polecam korzystania z ich usług
    MiejscowośćLublin
  • ~Były Użytkownik UPC / 2021-07-25 15:57
    Ocena: 1.50 / 5
    Jestem klientem UPC od 2012 roku. W 2020 kolejny raz przedłużyłem umowę i to był poważny błąd. Praca z domu w czasie pandemii gdy oczekuje się, że połączenie do Internetu będzie tak stabilne jak w biurze to niestety droga przez kłopoty i pełną ignorancję BOK UPC. Jestem informatykiem z wieloletnim stażem i pytania czy router jest włączony i czy mam dobrze skonfigurowany komputer staram się ominąć informując pracownika BOK na początku rozmowy. Główne problemy zgłaszane do zanik połączenia w warstwie sieciowej. Systematycznie zrywa połączenie pomimo że oczywiście router jest sprawny i widać MAC’a czyli standardowa odpowiedź sieciowca. Próba puszczenia PING’a na adres w internecie kończy się niepowodzeniem a po odzyskaniu sygnału w warstwie sieciowej dość długo trzeba czekać na serwery DNS czyli PING na nazwę domenową nadal nie działa. Niestety każdy telefon do BOK kończy się tym samym. Serwisant już nawet nie ukrywa, że problemy są a rozwiązanie jest zawsze to samo czyli restart routera. Ostatnio dowiedziałem się, że w umówie jest zapis o braku gwarancji dostępności połączenia z Internetem poprzez sygnał WiFi. Odrobinę mnie to zaskoczyło ale zadałem sobie trud i przejrzałem umowę i faktycznie jest tam taki zapis. Firma nie gwarantuje połączenia z Internetem poprzez WiFi w usłudze którą nazywa WiFi i chwali się jednym z najszybszych usług WiFi na rynku. Podłączyłem więc komputer do routera po kablu i niestety efekt jest ten sam. Gdy zażądałem rozmowy z przełożonym konsultanta dostałem to samo rozwiązanie czyli restart routera. Podczas jednej z rozmów zaproponowano mi sprzedaż szybszego internetu z nowym routerem i oczywiście kolejną umową na 2 lata. Ręce opadają ….
    Zaletydużo możliwości
    Wadyfatalna obsługa klienta, nieakceptowalna niestabilność
    MiejscowośćWarszawa
  • ~ByłyKlient / 2019-03-13 08:27
    Ocena: 1.50 / 5
    Wydzwaniają, utrudniają rezygnację, podnoszą ceny.
    MiejscowośćWarszawa
  • ~bziczek43 / 2016-02-04 22:09
    Ocena: 4.50 / 5
    upc to totalna porażka ! w Rzeszowie nie sygnału tv i internetu od soboty 30 stycznia ! dzwiniąc do nich ciągle słyszę o nowym terminie podłączenia-oczywiście mówi nagranie !!! tylko dzisiaj były 3 terminy-godz. o 15 > o 19 a potem o21.30 przed godz.21 ,30 już jest zmiana na jutro na godz.9 rano i pewnie znowu nie będzie ! ciekawe co upc zrobi w tej sytuacji !!! teraz piszę od sąsiadki bo jestem ,,odcięta'' a ich klientka jestem dopiero 4 miesiąc !!!
    Zalety1
    Wady10
    niecałe 4 miesiące a płacę 150 zł za tv + internet
  • ~bziczek43 / 2016-04-08 22:00
    Ocena: 3.25 / 5
    ja to mam pecha !jak raczyli mi włączyć z powrotem sygnał po 7 dniach to teraz dostaję kosmiczne rachunki ! Owszem za dni,w których nie było sygnału pomniejszono fakturę ale za to podnieśli mi sami od siebie rachunek w następnym miesiącu i znowu złożyłam reklamację=miałam dostać odpowiedż w ciągu 7 dni i dostałam-list zwykły do skrzynki pocztowej,że moja reklamacja będzie rozpatrzona w term. 30 dni od otrzymania powiadomienia,jest już ponad 30 dni i cisza nawet nie mam siły już do nich dzwonić bo trzeba mieć nerwy ze stali,żeby z nimi rozmawiać a w upc i tak każdy mówi swoją wersję
    Zaletyinternet i tv-nie mam teraz żadnych problemów ani z szybkością ani z jakością
    Wadyniezgodne rachunki z wysokością opłat w umowie,konsultanci nie kompetentni
    prawie 200 zł.!!! zamiast 165
  • ~C / 2019-03-27 22:28
    Ocena: 4.25 / 5
    Owszem zdarza się, że nagle nie ma internetu, ale to raczej maksymalnie 1-2 dni w miesiącu (szkoda, że nie informują o tym zawczasu). Jednak te opinie, które czytam są nieco wyssane z palca i administratorzy powinni to jakoś ogarnąć. Bo generalnie nie ma (póki co) oferty internetu, który byłby niezawodny 10000 dni bez przerwy. Więc jeżeli w jakiś losowy dzień urwało Ci neta, to zamiast dodawać bzdety na opiniuj.pl, lepiej weź kabel usb, podłącz telefon do komputera i przez te 5 godzin przeglądaj internet z transferu sieci (w tych czasach to nie jest wcale takie drogie). Faktycznie w umowie jest do 300 mb/s, ale jeszcze ani razu od czerwca 2018 roku nie miałem prędkości poniżej 250 mb/s. https://www.speedtest.net/result/8144720270 oto mój wynik.
    Nie rozumiem jak UPC Internet może mieć niższą ocenę niż Orange Światłowód, kiedy najczęściej moi znajomi narzekają na Orange, następnie po mojej opinii przenoszą się do UPC i już więcej nie narzekają na internet. Wręcz śmieje się z ludzi, którzy nie mają internetu albo mają, ale powolny, a ja mam szybki internet prawie zawsze.
    Dlatego szczerze i osobiście polecam UPC.
    ZaletySzybki i dość niezawodny internet
    WadyZdarza się, że w losowy dzień internetu nie ma
    MiejscowośćWrocław
  • ~calineczka / 2019-11-23 18:22
    Ocena: 1.25 / 5
    MASAKRA! Obsługa klienta to dno i jakaś kpina. Chamska infolinia no jakiś żart. Dekoder został wymieniony na taki który kompletnie nie działa. Poprzedni router rozprowadzał wi-fi po całym domu a teraz wi-fi przy tym HORIZONIE jest tylko w salonie. NIE KUPUJCIE TEGO!
    Zaletyabsolutny brak
    Wadymnóstwo aż za wiele
    MiejscowośćWarszawa
  • ~camper / 2021-02-04 14:58
    Ocena: 3.75 / 5
    Korzystam z ich internetu (centrum Krakowa) - jestem zadowolony, szybko i bez problemów. Jeśli chodzi o obsługę klienta, rozmowę z konsultantem to ruletka - jedni konsultanci są ok, wszystko sprawnie można załatwić.. ale też można trafić na takich gdzie na początku powinieneś przeprosić, że w ogóle dzwonisz... a jak nie chcesz zgodzić się od razu na następną umowę, którą Ci próbują wcisnąć, a prosisz o informacjeszczegóły to od razu traktują Cię z buta i rozłączają..
    Zaletyszybki Internet, bez problemowe łącze
    Wadypoziom obsługi w call center to ruletka
    MiejscowośćKraków
  • ~Carlito / 2021-03-30 10:43
    Ocena: 1.50 / 5
    Parametry - internet 300Mb/s a przez rj-45 jest to 80-150.
    obsługa klienta: podczas 8 dniowej awarii codziennie oszukiwanie wszystkich klientów, że "jutro będzie naprawione". Brak też zgody na rozwiązanie umowy z tego powodu.
    Niezawodność: awaria raz na tydzień to standard, ale tygodniowa awaria przebiła wszystko
    MiejscowośćJózefosław
  • ~cathy / 2020-02-08 08:09
    Ocena: 2.75 / 5
    Horizon zbyt często się wiesza. Net zwłaszcza wieczorami strasznie muli lub zrywa połączenia
    Zaletynie mam pomysłu
    WadyZbyt częste awarie.
    MiejscowośćWarszawa
  • ~CCC / 2020-11-09 18:49
    Ocena: 2.50 / 5
    Lokalizacja Szczecin Centrum - jak działa jest ok ale bardzo często zrywa połączenie i brak możliwości dodzwonienie się na infolinię. NIE POLECAM
    WadyBARDZO CZĘSTO ZRYWA POŁĄCZENIE
    MiejscowośćSZCZECIN
  • ~CDIV / 2023-07-30 02:35
    Ocena: 2.75 / 5
    Obsługa, jeśli uda się do niej dodzwonić, jest uprzejma i stara się pomóc, chociaż nie są w stanie nic zrobić. Nie mają żadnej sprawczości, ani żadnych kompetencji poza przyjmowaniem zgłoszeń i wprowadzaniem korekt płatności za dni w których występowały awarie. Skargi i zgłoszenia do niczego nie prowadzą, jakość się nie poprawia.

    Zakładając, że internet by nie padał średnio co drugi dzień (i ja nie przesadzam w tej chwili, w samym lipcu internet padł 14 razy), cena by była przeciętna, może nieznacznie atrakcyjniejsza od średniej, ale niestety internet siada co moment i nie można na nim kompletnie polegać, więc stosunek cena/jakość jest bardzo niekorzystny.

    Gdy akurat internet działa, mają bardzo konkurencyjne prędkości światłowodów.
    Wszystko na dobrą sprawę się rozbija o wysoką zawodność i brak chęci poprawy. Ciągle są awarie i odnoszę wrażenie, że nie ma chęci wprowadzenia trwałych rozwiązań.
    Zalety+ Miła i uprzejma obsługa.
    Wady- Obsługa niezdolna do pomocy.
    - Wysoka zawodność.
    - Brak chęci do ulepszania jakości usług.
    - Uparty bot na infolinii któremu trzeba kilka razy powiedzieć "połącz mnie z doradcą" żeby porozmawiać z człowiekiem.
    MiejscowośćWrocław
  • ~centrum korygowania wad słuchu "ACUSTIC / 2019-08-16 11:26
    Ocena: 1.00 / 5
    Odradzam, nie otrzymasz prędkości neta za którą płacisz, kupujesz 140 programów ale podwójnych np. TVN i TVNHD, pod koniec umowy zaproponowano technika, który wszystko sprawdzi jeszcze raz, przyszedł nic nie zrobił a teraz w fakturze dopisano 50 zł za usługę technika więcej-szok. Konsultant proponując przedłużenie umowy zaproponował dodatkowo 2 programy HBO i "odświeżenie" prędkości hahaha ale nie chciał obietnicy zawrzeć pisemnie i przesłać na e-maila. MANIPULACJA DALEKO NIEUCZCIWA
    MiejscowośćOpole
  • ~Chciałbym żeby UPC zaczeło byc dobrym d / 2019-02-16 15:53
    Ocena: 1.25 / 5
    Mam dwa dekodery jeden mediabox i drugi horizon(w którym mam internet) Kilka razy w miesiącu na horizonie brakuje telewizji lub internetu lub też obu naraz i to po kilka godzin i w tym czasie na media boxie tv jest (lecz czasem jest też na odwrót Horizon działa a mediakloc nie) za takie badziewne usługi każą sobie płacić ok 150 zł
    Zalety+Prędkość internetu ( o ile działa)
    +bo ja wiem ilość kanałów(o ile też działają)
    Wady-Bardzo czeste awarie
    -spadki predkosci internetu z 250 Mb's do 10 Mb's
    MiejscowośćGniezno
  • ~chodzik księżycowy / 2019-01-19 13:44
    Ocena: 2.25 / 5
    Jestem w UPC od 15 lat.
    Problemem tej firmy jest fatalna obsługa techniczna. Jak się coś tanie, to przychodzą na serwis ludzie, którym
    nie specjalnie zależy na zadowoleniu klienta, a raczej na odbębnieniu wizyty.
    Trzy lata temu zgłaszałem problem z kiepska jakością obrazu. Przychodzili 4 razy, mierzyli cmokali i powiedzieli, że na mierniku maja wszystko OK, a obraz musi być taki jaki jest. Dalej zgłaszałem awarie. Przyszedł młody człowiek, usiadł, zastanowił się przez chwilę i poszedł do skrzynki piętro wyżej. Po 15 minutach awaria została
    usunięta i obraz był OK. Wcześniej nikomu się nie chciało pójść piętro wyżej.
    Wypuścili Horaizona, ale byli do tego kompletnie nieprzygotowani. Na początku był dramat. Trzy lata nie zgaszałem usterki. Dwa miesiące temu bardzo zwolniło WiFi. Mam 120MB/s i jak jest wszystko dobrze mój Mac
    bezprzewodowo ciągnie około 117MB a PC około 105MB Wtedy miałem poniżej 50MB/s, a oni mi wciskali kit, że to jest wszystko dobrze i abym im podał szybkość po kablu. Tyle tylko, że ja nie mam takich urządzeń. Era kabli się skończyła. To, że kiedyś mialem 117 a teraz mam 50 nikogo nie przekonało, ale naprawili.
    Ostatnio mam jednak problem z Horaizonem. Jest tak czasami, że jak się włączy, to obraz jest blady i miga.
    Pomaga jedynie restart Horaizona. Nagrałem trzy filmy i pokazałem serwisantowi. To go nie przekonało, bo musi to zobaczyć na własne oczy. Nie jest dostępny adres e-mail, gdzie można by opisać problem i dołączyć załączniki.
    Dramat, nikt nie chce pomóc. Prosiłem o wymianę Horaizona, jest to niemożliwe. Można to zrobić jak serwis zdecyduje. Napisałem list polecony i opisałem wszystko. Zachowanie jednego z serwisantów skandaliczne.
    Jedna wizyta trwała 2 minuty, druga 5. Najpierw stwierdził, że to kabel. Zmienił kabel HDMI, zrestartował Horaizona i wyszedł. Na drugi dzień problem wrócił. Prosimy, z żoną błagamy, jesteśmy traktowani skandalicznie.
    Jak kasę brać to jest komu, jak człowiek ma problem, to zaczynają się schody. Pytam się co jest grane, dlaczego
    nie można wymienić Horaizona, koro tego zadamy. Nie można i koniec
    Nie wiem jak się to zakończy, czekamy na odpowiedź. Jeśli nam dekodera nie wymienią, złożę skargę do odpowiedniej instytucji. Telewizor chodzi jak należy na bezpośrednim podłączeniu kabla czyli bez pośrednictwa
    dekodera. DVD, czy BD również bez zarzutu. Tak jak napisałem pomaga jedynie restart Horaizona i dopóki nie
    wyłączę go, wszystko jest ok. Potem losowo jak Bóg da.

    ZaletyJak jest wszystko OK, dobra jakość obrazu, oraz przesyłu danych. Horaizon jeśli pracuje bezawaryjnie, to jet OK
    WadyKiepski serwis, nie zależy im na dobru klienta
    MiejscowośćWarszawa
  • ~chris / 2018-11-09 16:49
    Ocena: 3.00 / 5
    Szeroka oferta - ok, ale permanentne awarie i słaby sygnał, od początku usługi, tj. od 6 lat.
    MiejscowośćMińsk Mazowiecki
  • ~chromatic / 2022-10-30 10:35
    Ocena: 1.50 / 5
    od przejęcia przez play internet gubi packety częściej niż nietresowany gołąb pocztowy, a jego stabilność jest porównywalna do izotopu uranu U-236m1

    od paru lat płacę 75 zł na umowie na czas nieokreślony, ale jak tylko dostanę zielonę światło od orange to odchodzę od UPC i zdecydowanie go nie polecam
    Zaletybardzo szybki kiedy działa
    Wadyz reguły nie działa
    Miejscowośćkraków
  • ~Chruki / 2023-12-08 17:12
    Ocena: 1.00 / 5
    Przed połączeniem z PLAY było średnio. Teraz to tragedia. Kiedy pracuje zdalnie, to w zasadzie nie pracuje. Co chwilę rwie, awarie przynajmniej raz w tygodniu. Nawet po pracy obejrzenie filmu w Ultra HD to tragedia (na każdej platformie streamingowej). Zamykajcie interes bo "nie potraficie w internety".
    1/10

    Ach... I od kiedy są połączeni z Play to od czasu do czasu zmniejszają ilość dobrych programów w pakietach telewizyjnych. I mówię tu o dobrych kanałach, a nie jakieś bzdurne radio kanały, czy inne estońskie telewizję, które nie interesują Polaków...
    ZaletyBrak aktualnie
    WadyTa firma to jedna wielka wada...
  • ~Chuj to cie obchodzie / 2019-10-10 15:13
    Ocena: 1.00 / 5
    Jak tylko napisałem tu złe opinie, odrazu mi w domu zaczął chujowo działać internet!!!
    Mówię wszystkim, nie polecam UPC!!!!!!!
    Będę wszystkim mówić ze to jest najgorszy internet!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Dodaj własną opinię »

Podobne wyszukiwania

Zobacz również

VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4456
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3501
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3203
Play Online
Ocena: 1.74, ilość opinii: 2240
T-Mobile Internet
Ocena: 1.88, ilość opinii: 2084
Plus GSM iPlus
Ocena: 1.65, ilość opinii: 1916
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4605
Orange
Ocena: 1.40, ilość opinii: 3927
Plus
Ocena: 1.45, ilość opinii: 2981
T-Mobile
Ocena: 1.59, ilość opinii: 2581
Cyfrowy Polsat Internet
Ocena: 1.51, ilość opinii: 2551
mBank
Ocena: 1.66, ilość opinii: 2017