MiejscowośćWarszawa
strona 56 z 176
- « poprzednia
- 1 ...
- 54
- 55
- 56
- 57
- 58
- nastepna »
-
~Bartosz / 2021-10-07 21:45
Czasem działa dobrze, a czasem zupełnie do niczego. -
-
~Bartosz / 2021-11-13 21:20
Szkoda gadać, najgorszy syf na świecie... Traktują klienta jak ostatniego śmiecia. ZaletybrakWadysameMiejscowośćWarszawa -
~Bartosz / 2022-03-04 16:09
Obsługa klienta to jest jakiś dramat. Zepsuli zlecenie nie dając dwóch urządzeń które są niezbędne (w moim budynku router musi być w piwnicy i drugi dopiero w mieszkaniu - obsluguja go wiec wiedzą). Monter przyjechał z jednym. Od 2 tygodni nikt nie dowozi drugiego. Przekazuja niby notatki do kogos kto sprzedawal i nikt nie oddzwania. Dramat. Sugerowałem nawet że pod domem mam ich oddział i mogę odebrać osobiście. Też się nie da.
Dodatkowo mimo że konsultant zapewnił, że wprowadza wypowiedzenie starej umowy z poprzedniego adresu (bo kolejna bralem na firme), to jednak jest dalej aktywna, dawno po zdaniu sprzetu. Potweirdzałem to z drugim ponownie i mowil ze zdanie sprzetu tylko zostało, a dzisiaj otrzymuje kolejny rachunek do zapłacenia i konsultant mówi żę jest aktywna. Kpina!ZaletyJak działa to net jest szybkiWadyCzęsto się zrywaMiejscowośćWrocław -
~Basia / 2016-11-06 23:34
Połączenie z internetem przez wifi w moim komputerze praktycznie nie działa. W innych komputerach wifi działa słabo i niknie w miarę oddalania się od routera (mieszkanie ok. 50 m^2).
Obsługa klienta nie była pomocna, kiedy się do niej zwracaliśmy. Za pierwszym razem wezwaliśmy specjalistę do domu, w sprawie wolnego internetu przez wifi, to jeszcze miał pretensję, że przyjechał na darmo, bo w UPC po prostu mają takie routery i to jest normalne działanie tego internetu.
Za drugim razem telefonicznie w tej samej sprawie, konsultantka zaproponowała samodzielną zmianę kanałów. Ten zabieg zakończył się także fiaskiem.
Płacę słono za usługę, to wymagam jakości. Firma UPC nie wywiązuje się z tej prostej umowy, ponieważ nie zapewnia choć poprawnej jakości.
Nie polecam nikomu firmy UPC!!ZaletyBrakWadyBrak połączenia przez wifi -
~bat75 / 2017-12-16 22:42
Ogólnie to szybki internet n papierze, szybki w skanie, ale w ogólnym odczuciu: wolny, niestabilny, zanikające wi-fi w routerze, często zrywane połączenie Zalety- bardzo dobre parametry na papierze i w ofercie za dobrą cenęWady- niestabilne wi-fi w routerze
- piątek-niedziela sieć niby stabilna, ale natflixa nie pooglądasz czy HBO GO przy czym w neostradzie na 1/4 tych parametrów nigdy nie było problemu -
~Bazyli / 2023-06-08 11:55
Już trzeci raz w tym tygodniu wystąpiła awaria. Kontakt z UPC odbywa się przez automat. Nie ma jak zgłosić awarii. WadyFatalna obsługa klienta. Nie ma możliwości rozmawiania z konsultantemMiejscowośćWrocław -
~Bb / 2023-07-26 22:42
Od tygodnia coraz częściej połączenie jest niestabilne. Jeszcze chwila i zmienie operatora, bo jest to niedopuszczalne ZaletyByło dobrzeWadyJest źleMiejscowośćSiemianowice Śląskie -
~bbcbb / 2014-06-20 22:27
mam Internet 60mb nigdy nie miałem z nim problemów
nawet drobnej usterkiZaletystabilnyWadyobsługa,droga instalacjarok internet + tv 115 zł -
-
~Bdjm / 2023-06-26 23:04
Miałem internet z upc od kilku lat i byłem bardzo zadowolony. Po wykupieniu ich przez play wystąpiła bardzo uciążliwa awaria (w praktyce nie można korzystać w sposób ciągły z internetu gdyż co chwilę rozłącza). Zgłosiłem ją 24.04. Deklarowali naprawę do 10.06. Do dzisiaj nie naprawili. Wypowiedziałem umowę. W międzyczasie dzwonili do mnie 3 razy: raz żebym przeniósł swój numer do Play i dwa razy pytali dlaczego wypowiedziałem umowę a może dadzą mi lepszą ofertę. Ta firma stała się nieporozumieniem. Jeden dział nie wie nic o drugim. Dział utrzymania klienta nie wie że mam awarię, po poinformowaniu go o tym (a przecież oni do mnie dzwonią) odsyła mmie do działu technicznego, dział techniczny zwala na podwykonawcę, którego danych nie chce jednak podać i następnie cisza, nic nie robią. Naprawdę nie warto z nimi zostawać. Byłem kiedyś zadowolony, bo dotrzymywali jakości i przede wszystkim dotrzymywali słowa. A teraz szkoda gadać jak ta firma została zniszczona ZaletyBrakWadyObsługa klienta to nieporozumienie
Brak likwidacji awarii przez 2 miesiące
Przede wszystkim nie dotrzymują danego słowaMiejscowośćKraków -
~Beata / 2019-01-24 23:45
Jestem klientką UPC z G.Śląska od wielu wielu lat, i mimo paru niedogodności to myślę że i tak nie ma dla ich usług i ofert konkurencji. Przykład pierwszy z brzegu, to instrukcje obsługi usług. Weszłam na stronę Netii aby coś sprawdzić i się załamałam, instrukcja do konfiguracji urządzeń ma 238 stron o_O Brawo kurna brawo. To się nazywa kontrast.... MiejscowośćBytom -
~Beata / 2019-11-30 02:01
Beznadziejni, głupi komsutanci. Płaci się za usługę która jest gówno warta, np awarie z netem etc . UPC to GÓWNNO
MiejscowośćWarszawa -
~Beata / 2020-04-14 17:39
Nie polecam!!!!!! Od roku muszę płacić za abonament z którego nie korzystam.rozwiazanie umowy to jakaś porażka. Cały czas robią problemy!!!!!!!!!!!!!!!!Dziadostwo do potęgi. ZaletyŻadnych!!!!!!!!!!!!!!!!!!WadySame wady!!!!!!!!!!MiejscowośćKąty opolskie -
~BEATA / 2022-10-20 11:03
W KATOWICACH NA UŁ MLYNSKIEJ PRACUJE NACIĄGACZKA, ILE SIĘ DA PODNOSI CENY OFERTY PANI SIEDZI NA WPROST WEJŚCIA, SZCZERZE NIE POLECAM RAM USŁUG ZaletyDziałaWadyOferta za drogaMiejscowośćKatowiceBeata -
~Beata / 2023-06-15 08:42
Internet niestabilny, a najgorsze że jak mają awarie to zero podejścia do Klienta. Usuwają kiedy chcą i jak chcą, na infolinii konsultanci kłamią i nie są przygotowani do kontaktu z Klientem. Bardzo niska jakość -
~Beata / 2023-07-29 03:52
Jedna gwiazdka to zdecydowanie za dużo. Definitywnie nie polecam. ZaletyBrakWadyCiągły brak internetuMiejscowośćLutomia Górna -
~Beata / 2023-11-25 01:12
Klientką UPC byłam lata zawsze miałam najdroższe pakiety ale nie ważne już nic nie można załatwić online jak pilot od tv kiedyś szwagrowi nawalił wysłali nowy mi każą ze starym iść do salonu gdzie starego już nie ma nie idzie się wogole dogadać jakąś baba wydzwania ubezpieczenia nacionale propozycje z numerów spam masakra WadyJuż nic nie można z UPC załatwić dnoMiejscowośćKatowice -
-
~Beata / 2024-11-12 19:11
Prawie bez awarii, od ładnych paru lat. Cena dla stałych klientów mogłaby być niższa. ZaletyBrak awariiWadycenaMiejscowośćWarszawa -
~beka / 2022-09-20 12:04
Przy zrywaniu umowy w czerwcu nadplacilem za resztę miesiąca, pieniądze miały być zwrócone po otrzymaniu przez nich routera. Mamy koniec września, pieniędzy jak nie było tak nie ma, po zadzwonieniu na infolinię, już dwa miesiące pani mówi że składa wniosek o zwrot nadpłaty a czas oczekiwania to 30 dni roboczych. Cyrk i kpina -
~belfer / 2021-11-26 12:43
Od ok. 4 lat jestem klientem UPC. Z roku na rok jest coraz gorzej. Pojawiają się coraz częstsze awarie. Szybkość Internetu pozostawia wiele do życzenia. Niedawno wziąłem TV z dekoderem 4K. Porażka. Nawet przy oglądaniu przy niższej częstotliwości TV buforuje się. W ciągu ostatniego miesiąca dwie awarie. Krótko pisząc - porażka.
Nie wiem skąd biorą ceny za tak fatalnie funkcjonujące usługi. Żenujące reklamy w telewizji dają też dużo f=do myślenia.ZaletybrakWadyjak wyżejMiejscowośćWarszawa - Grochów -
~belfer / 2022-09-16 09:19
Raz na tydzień zrywa mi bez powodu połączenie z internetem. Po prostu router restartuje się i przez kilkanaście minut nie mam internetu. O oglądaniu telewizji przez dekoder UPC nawet nie wspominam bo walczę z firmą od kilku miesięcy w sprawie prawidłowego działania dekodera.
Po przejęciu UPC przez Play jest jeszcze gorzej.MiejscowośćWarszawa
strona 56 z 176
- « poprzednia
- 1 ...
- 54
- 55
- 56
- 57
- 58
- nastepna »