Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

UPC Internet opinie

Ocena na podstawie 3501 opinii

1.81 / 5

  • Niezawodność
    1.66
  • Obsługa klienta
    1.64
  • Cena
    2.01
  • Parametry
    1.96
  • Cena/Jakość
    3.00
  • Oferta
    5.00

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~Anna / 2018-11-25 13:34
    Ocena: 2.25 / 5
    Niestety trafiam cały czas na niesympatyczne osoby w UPC. Dziś dzwoniłam o 12:12 i chciałam tylko zapytać, gdzie znajdę numer identyfikacyjny, żeby się zalogować, pan odpowiedział mi, że dziś pracuje tylko dział sprzedaży i mi nie pomoże. Gdyby miał mi coś sprzedać to by odnalazł, bo by musiał, a tak... mam zadzwonić w poniedziałek.

    Poprzez liczne awarie (po dwa dni bez internetu, lub wiele godzin kilka razy w m-cu) i zgłaszanie reklamacji przeze mnie i całe osiedle, otrzymałam w ramach zadośćuczynienia 50% abonamentu (79pln - mój abonament) za okres od czerwca do 25.10.2018r. Początkowo się ucieszyłam z tak rzetelnego podejścia. Po czym okazało się, że otrzymałam 50% rabatu, lecz tylko na abonament internetowy, który wynosi cały 11 pln, czyli 5 pln za m-c. Dodatkowo będzie to odliczone dopiero w grudniu, a najbliższą fakturę mam płacić w całości.

    Czyli nie polecam.

    Ja nie mam wyjścia, tylko UPC funkcjonuje na moim osiedlu, chyba, że zamontuje nc+
    MiejscowośćGdańsk
  • ~Anna / 2018-12-11 10:48
    Ocena: 1.00 / 5
    Korzystam z usług upc od wielu lat. I tak, jak kiedyś byłam bardzo zadowolona, tak w ostatnim czasie jest tragedia. Polecają droższe pakiety, bo lepsze, bo szybszy internet, a to nieprawda. Płace krocie a i tak muszę korzystać z pakietu internetowego w telefonie bo wifi działa jakby chciało a nie mogło. Oczywiście kiedy nie ma awarii, bo te występują bardzo często. Choćby w tym momencie, nie mogę zrobić nic. Poważnie zastanawiam się nad zmiana operatora bo tak nie da się żyć, zwłaszcza, ze dla niektórych praca w internecie jest obowiązkowa.
    MiejscowośćGniezno
  • ~Anna / 2019-06-27 00:15
    Ocena: 1.75 / 5
    Jesteśmy bardzo nie zadowoleni UPC internet!!! Na początku po podłączeniu wszystko działało dobrze,za jakiś czas w ogóle przestał działać internet,nawet czytanie na stronach stało niemożliwe! Dzwonił mąż do serwisu, przyjechał Pan, powiedział,że źle podłączyli kable, że ma być w mieszkaniu biały kabel,a mamy tylko szary. Właściciel mieszkania dzwonił i powiedział gdzie jest połączenie szarego i białego kabla,na co serwisant powiedział że on tego nie naprawi,ma być inny majstra. " Muszą Państwo zadzwonić do serwisu i ustąpić z nimi termin z innym majstrem". Mąż zadzwonił ponownie, opowiedział co jest,na co znów przyjechał serwisant z problemów urządzeń,a nie potrzebny do zmiany kabla. Potem w UPC zaczęli opowiadać że potrzebna jest zgoda spółdzielni mieszkaniowej ( bo to jest na klatce), już ją dostaliśmy,Chocza spółdzielnia powiedziała że nie są potrzebne od nich zgody,bo specjalnie zabudowy dla internetu i tv. Teraz w UPC mówią że nie ma terminów,nie ma majstra, który mógłby przyjść!!!! W zasadzie, jeżeli w najbliższym czasie nie zrobią mi normalnie połączenie, pójdzie już skarga do urzędu konsumentów... Ponad dwa miesiące czekam naprawy, i już wystarczy
    MiejscowośćWarszawa
  • ~Anna / 2019-10-14 17:24
    Ocena: 1.50 / 5
    Nie polecam UPS. Kompletne olewactwo klienta. Jesteśmy około 7 lat i już miarka się przebrała. Od następnego miesiąca zmienimy dostawcę internetu. Jestem kompletnie zawiedziona !!! Transfer zaniżony!! Kompletnie nie da się na tym czymś oglądać!!! Czujemy się oszukani. Muszę korzystać z internetu w smartfonie. PORAŻKA
    ZaletyBrak
    MiejscowośćJastrzębie-Zdrój
  • ~Anna / 2020-02-15 10:37
    Ocena: 2.50 / 5
    Przez montera straciłam możliwość podłączenia w promocji usługi w UPC. Monter się spóźnił i stwierdził, ze nie da rady podłączyć usługi na czwartym pietrze tylko ze u sąsiadów których mam aż trzech na moim pietrze ma usługi UPC monter był leniwy i mu się nie chciało podłączać. Obsługa klienta beznadziejna złożyłam reklamacje i nikt się nie odezwał sama zadzwoniłam i pytam się pani co z reklamacja która złożyłam prawie dwa miesiące temu ona na to ze nic nie może zrobić. Za to z mojej rodziny zrezygnowali z UPC i przeszli do innej sieci wiadomo sprzęt kazali cały zwrócić w ciągu dwóch tygodni ( zwrócony został na początku grudnia bo do końca listopada była umowa ) a oni przesłali rachunek za telefon w lutym za telefon którego nie mogli korzystać bo sprzęt musiał być zwrócony
    ZaletyBrak
    WadyNie miła obsługa klienta, kiepscy monterzy i leniwi ,
    MiejscowośćWrocław
  • ~Anna / 2020-12-08 19:17
    Ocena: 1.75 / 5
    Internet na umowie do 300 a w rzeczywistości problem by otwierać strony. Chcąc sprawdzić prędkość internetu-jest to niemożliwe ze względu na przekroczony czas otwarcia strony.Masakra-nie polecam UPC-oferują więcej a nie są w stanie zapewnić tego co jest w umowie.U mnie szybkość internetu działa tragicznie -ostatni pomiar to : pobr.39,6 a wysył.19,5 -sukces bo nie raz pomiary są odpowiednio : 6,3 i 11 .To nie godne polecenia.
    Zaletybrak
    WadyNiezgodność z umową dot.prędkości internetu
    MiejscowośćStarogard Gdański
  • ~Anna / 2021-11-25 18:40
    Ocena: 1.00 / 5
    Fatalna obsługa i obieg informacji. Wielominutowe połączenia, brak klarownego przekazu informacji. mówią, że wysyłają monity w postaci sms a takie nie przychodzą.
    MiejscowośćKraków
  • ~Anna / 2022-01-18 20:30
    Ocena: 1.00 / 5
    Dno, totalne dno. Nic nie działa, obsługa klienta nie istnieje. Szkoda czasu na pisanie, tej firmy NIE MA!!!
    ZaletyBrak
    WadyWszytlko
    MiejscowośćGdańsk
  • ~ANNA / 2022-09-14 16:20
    Ocena: 5.00 / 5
    jestem zadowolona czasem obraz się kwadracikuje ale już dawno tegonie było i jest ojk polecam
    Zaletynet nie ma przzerw za dnia
    Wadybrak
    MiejscowośćKraków
  • ~Anna / 2022-12-17 10:21
    Ocena: 1.00 / 5
    W Kółko się wiesza i przerywa. Nie można normalnie niczego obejrzeć czy posłuchać dokumentu. Strony stają lub Się nie otwierają. Przy oglądaniu czegokolwiek z YouTube w kółko przerywa lub staje. Oszuści namówili nas z prędkości 500 lub 1000 a jest gorzej niż 100 MB !!!!!! NIE POLECAM!!!!! NAJGORSZY Internet jakiego używałam.
    ZaletyBRAK
    WadyNic nie działa dobrze a w nocy w ogóle!!!!!!!
    MiejscowośćSzczecin
  • ~Anna / 2022-12-29 14:03
    Ocena: 3.50 / 5
    Kończy mi się umowa. Jestem klientem przeszło 10lat. Dostałam ofertę o 10 zł droższą niż dla nowych klientów. UPC myśli, że stary klient musi zostać, w ogóle nie dba o stałych klientów. Dlatego wypowiadam wam umowę i twierdzę, że stary klient nie musi zostać i brać co mu wciśniecie!
    ZaletyNiezawodność
    WadyBrak komunikacji i dbania o klienta.
    MiejscowośćKatowice
  • ~Anna / 2023-03-17 00:42
    Ocena: 2.50 / 5
    Jeśli tylko macie możliwość wyboru, to nie wybierajcie internetu ani telewizji UPC. Obsługa klienta to najczęściej dno dna (z małymi wyjątkami w osobach niektórych konsultantów). Ceny usług bardzo wysokie (płacę 164 zł miesięcznie), a w razie awarii nie ma kto pracować. Skontaktować można się cudem, a czas oczekiwania na naprawę to minimum tydzień. UPC zabetonowało się bardziej niż firmy ubezpieczeniowe. Na stronie brak danych kontaktowych. Nie da się napisać maila, ani normalnie zadzwonić. Jedyny numer telefonu to 813813813, gdzie rozmawia się z robotem. Gdy mówię (robotowi), że chcę zgłosić awarię, bo kabel od internetu jest zerwany i leży na ulicy, robot pyta co wyświetla się na telewizorze i czy dekoder jest podłączony do odpowiedniego wejścia. Ponadto każe resetować router. Dopiero po kilku minutach łączy z żywym człowiekiem. Klient traktowany jest w UPC jak zło konieczne. Od tygodnia nie mam internetu ani telewizji i nie będę mieć jeszcze minimum przez drugi tydzień, bo obsługa techniczna też jest okrojona. 10 marca wysoki pojazd zerwał kabel światłowodowy na mojej ulicy. 14 marca technicy naprawili kabel, jednak zawiesili go za nisko. 15 marca kabel na ulicy został znowu zerwany, nie utrzymał się nawet przez dobę. Udało mi się dodzwonić do żywego człowieka z obsługi klienta. Nie mogłam jednak zgłosić nowej awarii, bo technicy zaklepali termin wizyty u mnie na 16 marca (nie wiem po co, skoro 14 marca naprawili awarię). Pan na infolinii, na moje prośby o przyjęcie zgłoszenia nowej awarii zachowywał się po chamsku i rozłączył się, mówiąc, że nie da się ze mną merytorycznie rozmawiać. 16 marca czekałam na techników, dostałam smsa, że będą o 12.45. Nikt nie przyjechał. Udało mi się znowu dodzwonić do żywego człowieka i umówić kolejną wizytę na za tydzień 23 marca. Czyli nie będę mieć internetu ani telewizji, za które płacę, minimum przez 2 tygodnie. Jest to moje narzędzie pracy, jestem adwokatem, dokupuję cały czas nowe pakiety internetu na telefon w Play, ale ile można? Jeśli kabel zostanie zerwany po raz trzeci, czwarty itd. to mam cały czas nie mieć usług, płacić UPC faktury za nic i dokupować pakiety internetu? A co z telewizją? UPC to monopoliści, więc wiedzą, że nawet jeśli potraktują klienta jak śmiecia, to ten klient nie zrezygnuje z usług, bo nie ma żadnej alternatywy. Mogę jedynie zrezygnować z abonamentu na telefon w Play, bo przynajmniej w tym zakresie mam jakiś wybór. Nie mam pretensji do szeregowych pracowników (z wyjątkiem tych zachowujących się po chamsku), bo nie oni są winni, a osoby, które wymyśliły ten chory system i okrojenie załogi. Jeśli tylko można, zalecam trzymać się z daleka od UPC.
    ZaletySzybki internet, dużo programów tv - zakładając że nie ma awarii!
    WadyTragiczna obsługa klienta, oczekiwanie 1-2 tygodnie na naprawę awarii (zerwany swiatłowód na ulicy), chamskie odzywki konsultanta na infolinii, traktowanie klienta jak zło konieczne, brak możliwości normalnego skontaktowania się (trzeba przejść przez rozmowę z robotem), za mało pracowników na liczbę abonentów liczoną w milionach
    MiejscowośćMichałowice
  • ~Anna / 2023-05-23 18:43
    Ocena: 1.00 / 5
    Najgorszy dostawca z możliwych brak reakcji na reklamacje sprzęt wadliwy Serdecznie nie polecam
    ZaletyBrak
    WadyWszystko jest u nich wada
    MiejscowośćKleczanow
  • ~Anna / 2023-07-18 09:27
    Ocena: 1.00 / 5
    Najgors,a telewizja, z którą miałam doczynienia, automatyczna sekretarka wydłuża nawiązanie kontaktów albo w ogóle nie chce łączyć, kilka razy zrywało sygnał ale od wczoraj po kilkudziesięciu minutach próby połączenia z działem technicznym przez automatyczna sekretarkę pozwolono na łącze z działem technicznym, niestety Pan kazał odłączyć od prądu i po 15 minutach włączyć i zadzwonić, okazało się nie działa a próba zadzwonienia oczywiście przez automatyczna sekretarkę była niemożliwa bo 16 min już nikt nie pracował, nie obejrzałam reportażu, który chciałam obejrzeć, teraz znów zadzwoniłam i przez 1 godz czasu nikt nie potrafił mi pomóc, a serwis techniczny za 2 tyg beż oglądania tv ...a abonament place w tym czasie. Dzisiaj za chwilę po wysłaniu opinii pisze o rezygnację ale rezygnacja obejmuje 1 5 mcy dalej płacenia dla upc....jest to niewobrazalna porażka z tą tv, nigdy więcej upc!!!!!
    MiejscowośćGdańsk
  • ~Anna / 2023-07-24 14:58
    Ocena: 4.75 / 5
    Dziś byłam w salonie UPC przy ul.Jana Pawła w Warszawie celem przedłużenia umowy.Jestem klientem i korzystam z usług UPC od wielu lat(telewizja i internet). Z w/w usług jestem zadowolona. Dziś obsługiwał mnie b.miły pan Dominik który na wszystkie moje pytania udzielił szczegółowej odpowiedzi i w rezultacie z wizyty w salonie wyszłam b.zadowolona i usatysfakcjonowana. Życzyłabym aby wszyscy konsultanci byli tacy jak Pan Dominik, a życie byłoby łatwiejsze.
    ZaletyMiła i wyczerpującą obsługa. Mogę każdemu polecić.
    MiejscowośćWarszawa
  • ~Anna / 2023-08-02 09:34
    Ocena: 1.00 / 5
    Nie polecam,od 5 dni nie mam internetu i telewizji i cały czas na infolinii jest zabawa wtyczkami, niby reset,po czym mówią że zgłaszają do drugiej centrali i będzie w ciągu kilku godzin i będą się kontaktować. Oczywiście od pięciu dni to samo i jak nie działało tak nie działa. Nie potrafią pomóc klientowi, idę dziś wypowiedzieć umowę i zachęcam wszystkich do tego. Kpina kpina kpina
    MiejscowośćKielce
  • ~Anna / 2023-08-30 21:17
    Ocena: 2.50 / 5
    Od kiedy połączyli się z Play totalne dno. Jak się dzwoni na infolinię przełączają od osoby do osoby. Moja mama chciała wziąść u nich internet i telewizję jako nowy klient. Instalacja na dwa razy i oczywiście za instalacje 2 razy trzeba zapłacić. Ja osobiście do nich juz nie wrócę,bo kontakt z nimi jest naprawdę slaby.nie potrafili przedstawić nawet żadnej konkretnej oferty. Pan który miał do mnie oddzwonić na drugi dzień nie zrobił tego. Nie powiem bo internet mają super I telewizję również, korzystałam z ich usług 12 lat i bylam zadowolona,natomiast teraz jeżeli chodzi o obsługę jednym słowem masakra.
    ZaletyDobry internet
    WadyObsługa klienta
    MiejscowośćKędzierzyn-Koźle, Kędzierzyńsko-kozielsk
  • ~Anna / 2023-09-04 20:04
    Ocena: 1.00 / 5
    Złodzieje. Naliczone bezpodstawnie opłaty mimo, że sprzęt zwrócony w terminie. Sprawa ciągnie się już kilka tygodni i wciąż "rozpatrują" mój wniosek mimo dowodów w postaci potwierdzeń z Inpostu. Na infolinii brak jakichkolwiek informacji. Nie polecam!
    MiejscowośćKraków
  • ~Anna / 2023-10-27 18:50
    Ocena: 1.00 / 5
    Brak internetu ,nie ma komu zgłosić awarii ,konsultanc i nie mają żadnych kompetencji .Porazka !Technicy kłamią że sa w budynku !Nie widzą problemu ,mam pakiet 12-godzinny w razie problemu ,awarii za który oczywiście płacę!96 godzin tyle każą czekać na naprawę .Żart!
    Brak profesjonalizmu ,w dzisiejszych czasach tak traktować klientów.Odbiorca UPC jest tylko po to żeby płacić rachunki!!!
    ZaletyLenistwo ,brak wspołpracy ,-nie posiadaja zalet
    WadyKłamstwo ,brak kompetencji ,brak profesjonalizmu
    MiejscowośćWarszawa
  • ~Anna / 2023-12-03 14:02
    Ocena: 1.25 / 5
    Po wielu latach czas chyba zakończyć przygodę z UPC, praca zdalna do niczego, wciąż rwie internet, spotkania online tragedia, praca z interenetem trwa w nieskończoność.... jakaś masakra.
    Zaletyzero
    Wadyostatnio wszystko
    MiejscowośćLublin
Dodaj własną opinię »

Podobne wyszukiwania

Zobacz również

VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4456
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3501
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3203
Play Online
Ocena: 1.74, ilość opinii: 2240
T-Mobile Internet
Ocena: 1.88, ilość opinii: 2084
Plus GSM iPlus
Ocena: 1.65, ilość opinii: 1916
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4602
Orange
Ocena: 1.40, ilość opinii: 3926
Plus
Ocena: 1.45, ilość opinii: 2981
T-Mobile
Ocena: 1.59, ilość opinii: 2580
Cyfrowy Polsat Internet
Ocena: 1.51, ilość opinii: 2551
mBank
Ocena: 1.66, ilość opinii: 2017