MiejscowośćWarszawa
strona 48 z 176
- « poprzednia
- 1 ...
- 46
- 47
- 48
- 49
- 50
- nastepna »
-
~Andrzej / 2021-12-29 21:15
Dno i 2 metry mułu, nie polecam, tydzień temu podpisałem umowę. Jedna z usług nie działa! Dzwonienie na infolinie i zgłaszanie problemu nie przynosi żadnego rezultatu. Kontakt z Panem Handlowcem zero nawet na maile nie raczy odpowiedzieć! Wypowiadam umowę i idę do innego operatora. Nie polecam tego usługodawcy. -
-
~Andrzej / 2022-01-14 19:54
20 lat temu dbali o klienta. Poczekajcie aż cos się zepsuje .. i tu mój przykład ze stycznia 2022. Jeszcze w okresie 2020-2021 przez 1,5 roku czekałem na naprawienie funkcji dekodera i .. nie doczekałem się, dwa serwisy i nic. Ale teraz dekoder padł kompletnie. Serwis umówiony najszybciej .. za 7 dni ! a przecież nie działa cała usługa. W kolejnym dniu wizyta odwołana przez UPC, bo odpowiedzenie w sms "Zmiana" nie oznacza możliwości zmiany ale anulowanie wizyty ! Po 8 dniach miałem kolejna wizytę, zwolniłem się z pracy, dostałem sms, że serwis będzie o 15:45, o 17:45 dzwoniłem na infolinię (każde połączenie to 20 minut oczekiwania na połączenie z UPC!) obsługiwana przez niedouczonych pracowników z Lublina. usłyszałem, że serwisant nie mógł się ze mną skontaktować ! choć miałem cały czas włączony telefon, domofon. Oczywiście wolał pewnie piwo z kolegami niż pracę. Serwisant poprosił o mój telefon i .. zablokował go i nie mogłem się już dodzwonić tego wieczoru (to kolejny taki numer UPC), bo oczekiwałem że jak jest umowa to UPC jej dotrzymuje, ależ się przeliczyłem jak zawsze.
UPC działa w dużym mieści, ale jak przestanie to jest koszmar obsługowy z każdej strony ! Niestety konkurencja jeszcze gorsza czyli Vectra, ale wystarczy porządniejszy operator który zadba o klientów i umowy UPC będą padały jak mirabelki z drzewa.ZaletyRo niezawodnościWadypo roku koszmar obsługi i brak serwisu i kłamstwa UPCMiejscowośćWARSZAWA -
~Andrzej / 2022-02-05 10:59
Bardzo słaba obsługa klienta ! Uzgodniłem przeniesienie numeru Kom. I w dniu, kiedy miał być przeniesiony okazało się, ze UPC JEST NIEPRZYGOTOWANA . zwalono na mnie, ale ja dostałem od nich potwierdzenia, ze spełniłem wszystkie warunki !!! Żadnego przepraszam do dzisiaj, winnych nie ma. Najlepiej wychodzi im milczenie. Ciężko się dodzwonić i przerzucają na innych rozwiązywanie problemów. WI FI nie spełnia parametrów, a oni zalecają zakup wzmacniacza sygnału. KPINA ! MiejscowośćKrakow -
~Andrzej / 2022-03-23 09:53
Absolutne dno. Modem co kilka godzin wywalony i zielone światełka. Magicy z infolinii coś w nim grzebią przywracając połączenie i tak w kółko.
Rozwiązałem umowę, ale jeszcze do końca przyszłego miesiąca muszę się z tą nieszczęsną firmą męczyć.
ODRADZAM KAŻDEMU.MiejscowośćWarszawa -
~Andrzej / 2022-05-25 12:49
Od 21 maja do dzisiaj czyli 25 maja brak wszystkich usług. Codziennie dzwonię i zero odzewu. Nie przedłużę więcej umowy nie ma szans. Normalne średniowiecze i zero kontaktu. MiejscowośćOsówka -
~Andrzej / 2022-05-31 14:56
już chyba 20 lat albo i więcej należę do UPC, stały klient, firma bez specjalnych zarzutów. POsiadam w tej firmie internet, telefon komórkowy, wszystko działą ok. Jestem bardzo zadowolonym klientem Zaletywszystkie usługi na wysokim poziomieWadynarazie brakMiejscowośćWarszawa -
~Andrzej / 2022-06-09 12:23
UWAGA I
Ostrzegam wszystkich przyszłych użytkowników przed cenami promocyjnymi,a mianowicie ja zamówiłem pakiet za 119 zł
internet + tV + 2 dekodery 14,99 zł/ szt. montaż gratis .Okazało się ,po otrzymaniu pierwszej faktury okazało się,że
pakiet 119 zł , montaż 49 zł, a za każdy dodatkowy dekoder multi rum 29. zł z kawałkiem. z uzyskanych informacji z bura obsługi klienta wynikło ,że koszt dodatkowego dekodera 14,99 dotyczy dekodera z połączeniem kablowym ( w ofercie nie było o tym wzmianki) i teraz z planowanych wydatków w wysokości ok. 150 zł / miesiąc ( jest to duża kwota ale miałem nadzieję ,że wybrany abonament spełni moje i rodziny potrzeby) będę płacił ok. 180 zł.
Ponadto zamontowane bezprzewodowe dekodery często odmawiają połączenia i trzeba je na nowo konfigurować, również , często odbywa się tzw. buforowanie co nie należy do przyjemnych chwil przed tv.Jak chcecie UPC to dobrze się zastanówcie. Decyzja należy do Was. Mam nadzieję,że Wy będziecie zadowoleni.Zaletymałe gabaryty,ładny wygląd, proponowana łączność bezprzewodowa ( pomijając działanie które ma wiele do życzenia)Wadykonieczność częstej ponownej konfiguracji, częste buforowanie , częsty brak połączenie między odbiornikiem a telewizorem i dekodera głównego z internetemMiejscowośćSiemianowice Śląskie -
~Andrzej / 2022-07-07 12:35
Totalnie nie polecam tego usługodawcy!!! Jakaś żenada i brak poszanowania dla klienta. Celowe wprowadzanie w błąd na porządku dziennym. Konsultant przyjąl zlecenie, zobaczył w systemie, że jesteśmy w ich sieci i może zlecić podłącznie usługi, (na klatce wrzystko jest) sąsiedzi wszyscy mają. No to czekamy. Jednakże przyszedł technik i stwierdził, że się nie da... Musieliśmy trafić na jakiegoś leniwego, który nawet drabiny ze sobą nie miał... Po prostu nie dostał zgody od administracji na pociągniecie nowych korytek na klatce, a w starych oczywiście, że zgoda jest - tylko chyba nikomu w tej firmie się nie chce pracować... ???? MiejscowośćSzczecin -
-
~andrzej / 2022-07-09 15:39
Bardzo często brak sygnału. Obsługa fatalna natręctwo komputera Mija. Brak empatii i pomocy ze strony konsultantów. Zwłaszcza na
zmianie lidera p.marcin biegun. Cała zmiana do zwolnienia z pracy.ZaletyBrakMiejscowośćWarszawa -
~Andrzej / 2022-11-13 16:02
TV ok , jakość obrazu i dźwięku ok. Niestety całkowity brak możliwości kontaktu z kimś kompetentnym. Na stronie moje upc nie można się zarejestrować. MiejscowośćPłock -
~Andrzej / 2022-11-23 18:25
Dramat. Zmieniłem poprzedniego dostawcę na noc. I nagle w domu Internetu. Znaczy Jest Ale tylko przy routerze. Na ifnolini dostałem odpowiedz ze taki jest sprzęt i oni niczego nie gwaratowali. Serdecznie nie polecam. WadyWszytkoMiejscowośćGniezno -
~Andrzej / 2022-11-28 09:37
Często zrywa połączenie, nie ma takiej prędkości jak zamówiona. WadyNie działa stabilnieMiejscowośćKraków -
~Andrzej / 2023-02-03 14:49
Nie da się nawet dodzwonić do konsultanta tylko rozmowa jest z botem który nie pomaga w rozwiązaniu problemu -
~Andrzej / 2023-09-21 10:46
Internet nie działa, obsługa klienta potrafi tylko przełączać cały czas -
~Andrzej / 2023-09-21 13:56
Ok. 2 miesiące temu nastąpiło katastrofalne załamanie jakości usług. Zaoferowano mi zwiększenie szybkości intermnetu przy abonamencie: telewizja-internet-telefon stacjonarny. Technik instalujący nie zainstalował telefonu stacjonarnego. Po umówieniu wizyty serwisowej: (1) nie przyszedł w ustalonym przedziale 3-godzinnym!! (2) przysłano sms, że będzie za 30 min, (3) po 30 min przyszedł sms, że przyjdzie za 3 dni w kolejnym przedziale 3-godzinnym, (3) w kolejnym wskazanym dniu najpierw przyszedł sms, że będzie nie między w przedziale 15-18, a o 8:45, potem przyszedł sms, że przepraszają, bo to była pomyłka, a około 13:00 przyszedł sms, że nowy termin wizyty to jutro między 9:00 a 11:00. Żadnego osobistego kontaktu, po prostu arbitralne narzucanie terminu i ty sobioe śmieciu czekaj, aż ja - PAN TECHNIK - będę miał kaprys przyjść. Kompletna arogancja i zwykłe chamstwo. Telefony na numer do reklamacji niczego nie dają. Uprzejma osoba odbierająca telefon, mói, że faktycznie zmieniono termin wizyty, ale nie ma absolutnie żadnej możliwości zrobienia czegokolwiek. Wniosek: fatalna firma, odradzam jakiekolwiek kontakty z nią. Zaletyinternet i telewizja działają całkiem dobrze.WadyAbsolutne lekceważenie klienta i brak możliwości złożenia efektywnej, szybko uwzględnianej reklamacjiMiejscowośćWarszawa -
~Andrzej / 2024-02-07 12:30
Od przejęcia UPC przez Play to wygląda jakbym internet miał przesyłany alfabetem morsa jest nie ma jest nie ma . Równia pochyła ciekawe kiedy sięgnięcie dna !!! -
-
~Andrzej / 2024-07-19 16:15
Na początek moja ocena nie zasługuje na ani jedną gwiazdkę. Ale do dzieła, rozpoczęło się od "mojego wybryku" po ponad dziesięciu laty bycia klientem UPC i prośby wymiany starego routera internet0wego. Moja sugestia została przyjęta bez większych oporów i tu zaczyna się błyskotliwość realizatorów. Przysłano dekoder Horaizon jednocześnie wyłączając sygnał internetu ze starego routera na świeżo przysłany Horaizon, który leżał na stole w paczce dostawcy. Wymagano ode mnie umiejętność technika. Niestety technikiem nie jestem a w dodatku wieku zaawansowanego emeryta.
Kiedy okazało się iż wybitni! decydeńci odłączyli sygnał internetu w posiadanym starym routerze. Dziecko z przedszkola grupy maluchów zauważy, że zostałem pozbawiony z korzystania z opłacanego internetu. (Horaizon na stole a router zieje pustką ;(( )
To dopiero początek osiągnięć intelektualnych decydentów UPC.
Kiedy dzwoniąc do telefonicznej sekcji napraw, .... itd po wysłuchaniu upierdliwych informacji miałem zaszczyt spotkać AI (imienia nie pamiętam) i po moim wygłoszeniu potoku słów ogólnie uznanych za wulgarny, wspomniana "inteligencja" zdecydowała się dopuścić mnie przed oblicze jaśnie wielmożnego doradcy. Ten wstęp powtórzyłem wielokrotnie. W rozmowie, w której wyjaśniłem idiotyzm zachowania działu technicznego, dowiedziałem się, że Pani nic nie może jedynie przekazać notatkę do działu technicznego by rozwiązać mój problem a oczekiwanie na reakcję może potrwać do tygodnia uffff! Jak ta wiadomość dotarła do mnie ZAGOTOWAŁEM. Ryzykując radość rozmowy z doradcą po kilku próbach poprosiłem o powrotne podłączenie mojego routera. Decyzja pozytywna a termin realizacji pominę (..........) Zorganizowałem podłączenie Horaizona i cieszyłem się internetem w Horaizanie. Radość była krótka bo ekspresowo działający dział techniczny przyjął do realizacji moją prośbę z przed ok tygodnia o powtórne zasilenie internetem mojego starego routera. Niestety router był już w drodze powrotnej do UPC. jak nie trudno zauważyć mam Horaizona tyle, że bez internetu.
W tym momencie nastąpiła kolejna przygoda rozmów z działem klienta (nie będę powtórnie opisywał ilości telefonów i rozmów)przy kolejnej rozmowie pani powiedziała, że przekazała moją prośbie do działu technicznego w trybie PILNYM. Uznając długoterminowe załatwianie sprawy zawnioskowała zdjęcie opłat internetowych za czas braku dostawy internetu.
Tu trzeci rozdział upojnego kontaktu z UPC. Po kolejnych dniach ciszy zdecydowałem się ponownie zadzwonić dzisiaj. I tu zaskoczenie na wstępie, bez głupkowatych informacji wstępnych oraz bez ociągania się AI zostałem dopuszczony przed oblicze doradcy. Przecierając oczy po wielokroć porozmawiałem z Panem Doradcą, który w dwadzieścia minut rozwiązał problem nierozwiązywalny przez ponad tydzień. Mam internet i cieszę się jak dziecko.
Wszystkie te moje przygody można sprawdzić na nagraniach. Proszę nie łapać mnie za szczegóły dat, ilość rozmów i pozostałych detali.
Proszę o rozliczenie osób, które zgotowały mi to piekło oraz wyraźne usatysfakcjonowanie i pochwalenie Kompetentnego i sprawnie działającego Doradcy z dzisiejszego poranka. (po raz kolejny przypominam, szczegóły na waszych nagraniach).
Przeprosin nie wymagam ale sugeruję wysnucie wniosków do Waszej obsługi klienta.
Z poważaniem wieloletni klient
AndrzejMiejscowośćSkawina -
~Andrzej667 / 2018-06-16 18:33
Pierwsze 3-4 miesiące było świetnie, po tym czasie jakość i niezawodność świadczonych usług spada po równi pochyłej. Szybkość łącza rzadko osiąga 50% należnej wartości, o stabilności nie mówiąc. Internet nadaje się idealnie do podnoszenia ciśnienia podczas gry online.
Serdecznie odradzam.ZaletyPierwsze 3 miesiące.WadyCała reszta.MiejscowośćBydgoszcz -
~Anel / 2022-08-23 08:09
Bardzo często zdarzają się awiarie internetu. Żeby dodzwonić się na infolinię trzeba poczekać swoje. Chociaż o wiele gorzej jest z dodzwonieniem się do salonu, bo tam chyba pracownicy mają odgórny zakaz odbierania telefonów. Jakoś internetu nie ma w ogóle pokrycia z tym co jest oferowane. ZaletyBrakWadyWysoka cena
Brak zniżek dla stałych klientów
Częste awarięMiejscowośćZielona Góra -
~Aneta / 2019-10-10 13:55
Firma dramat! W moim odczuciu oszuści i wyzyskiwacze. Jeśli jesteś nowym klientem możesz podpisać umowę i korzystać z usług już w kilka dni, a nawet zawrzeć ja przez telefon. Jednak kiedy chcesz rozwiązać umowę, oooo to już inna sprawa. Wtedy firma preferuje wyłącznie własnoręcznie podpisane wypowiedzenie wysłane pocztą. Wtedy nie można już przez telefon, ani przez internet, ani mailem w PDFie, a nawet uwaga - osobiście w oddziale też nie. Poza tym regulamin mówi, że rozwiązać umowę można z jednomiesięcznym okresem wypowiedzenia, który rozpocznie się na koniec okresu rozliczeniowego po jego otrzymaniu. W skrócie, jeśli złożysz wypowiedzenie 2 października to okres wypowiedzenia rozpocznie się 31.10 i potrwa do końca listopada. Ale firma zawiera umowy od środka miesiąca, kończące się również w środku miesiąca, ale nie można ich tego dnia rozwiązać.... Przeprowadzaliśmy się, firma nie dała nam możliwości odstąpienia od umowy przed jej końcem mimo, że nie mogliśmy korzystać z usług. 6 miesięcy płaciliśmy za nic, żeby uniknąć kary za zerwanie umowy. W naszej nowej lokalizacji nie było jeszcze ich kabli, więc nie było możliwości przeniesienia. Teraz już jest, ale teraz to my chcemy się od firmy wyłącznie uwolnić.
Inna sprawa - pracownik firmy zadzwonił do mojej mamy i wcisnął jej to samo co miała za większą kasę. Kiedy mama przyznała mi się na co zgodziła się przez telefon było już oczywiście za późno żeby cokolwiek zmienić. Do tego jeszcze jakaś opłata aktywacyjna i fv na ponad 200 zł.
Sama mam to szczęście, że właśnie jestem na wypowiedzeniu, ale razem z mężem już dopilnujemy, żeby nasi rodzice również zrezygnowali kiedy będzie taka możliwość. Dobrze się zastanówcie, bo nie będzie odwrotu. Zasada jest prosta, w trakcie umowy możecie zawsze zmienić pakiet usług tak żeby płacić więcej, ale nigdy w drugą stronę.MiejscowośćGdańsk
strona 48 z 176
- « poprzednia
- 1 ...
- 46
- 47
- 48
- 49
- 50
- nastepna »