Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

UPC Internet opinie

Ocena na podstawie 3501 opinii

1.81 / 5

  • Niezawodność
    1.66
  • Obsługa klienta
    1.64
  • Cena
    2.01
  • Parametry
    1.96
  • Cena/Jakość
    3.00
  • Oferta
    5.00

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~Amen / 2023-11-28 02:30
    Ocena: 2.00 / 5
    Co dziennie jest buferowanie a teraz jak ogladalam film po powrocie z pracy hj pokazuje sie problem cs9004 i jest napisane ze modem zosyal odlaczony na kilka dni sprawdz czy kable sa prawidlowo podlaczone lub sprobuj ponownie uruchomic modem ,ja nic nie tykam tak jak podlaczyl technik,jak upc weszlo z play do km.. nic nie dziala prawidlowo
    WadyPo 12 w nocy wylaczacie sygnal i nad ranem i po poludniu buferowane od 2 tyg
    MiejscowośćKatowice
  • ~Anastasia / 2023-12-07 13:53
    Ocena: 2.00 / 5
    Moja znajoma miała problem z telewizją a raczej było brak jakichkolwiek programów...zadzwoniłam po specjalny numer i było mi dane rozmawiać z Wirtualną konsultantka . Śmiech na sali .a raczej ciężko rozmawiać z nie człowiekiem ...po paru dobrych minutach udało mi się skonsultować z realna obsługa klienta ,,pomoc techniczna ,,odezwał się pan w niezbyt dobrym humorze, wytłumaczyłam mu w czym problem i krok po kroku tłumaczył mi co mam zrobić ,, trwało to jakiś czas , zabawa na zasadzie włącz i wyłącz kabelek . Gościu był irytujący , wkurzający i niezbyt miły ...taki młody cham. Na koniec rozmowy podziękowałam oczywiście za pomoc , on chciał bym wyraziła zgodę na jakieś promocje w telewizji , internecie itp - stanowczo odmówiłam bo on sam nie wiedział o jakie promocje chodziło a kit chciał mi wcisnąć ot tak by sobie kieszeń nabić za kolejnego ,, jelenia ,, który się zgodzi na coś o czym nie ma pojęcia .
    ZaletyNa razie działa wszystko jak powinno
    WadyPoczątkowa rozmowa z robotem ,
    Konsultanci niezbyt mili uprzejmi ,
    Częste usterki w sieci telewizyjnej...
    MiejscowośćZielona Góra
  • ~and / 2019-01-20 14:44
    Ocena: 2.25 / 5
    Używam internetu od UPC dość dawna. Mam łącze 250 Mb/s dekoder Horizon. Pomiar prędkości przez Wi-Fi to około 26 Mb/s. Po kablu do 80 Mb/s. Oczywiście o umownych 250 Mb/s nie ma mowy. Od jakiegoś czasu strony Google Maps , You Tube a nawet Gmail otwierają się bardzo wolno. Laptop podłączyłem do innej sieci i nie widzę tych wad szybkości wczytywania stron. Zgłosiłem problem do UPS. Zadzwonił jakiś pan z UPC , któremu w szczegółach wyłuszczyłem problem. Wg niego nie jest to sprawa UPC bo gdy inne programy chodzą dobrze to problem jest po stronie właściciela Google. Jeżeli się to nie zmieni noszę się z zamiarem rozwiązania umowy. Myślę iż firma Google nie pozwoliła by sobie na takie usterki. Wina jest raczej po stronie UPC. Proszę o odpowiedź czy i u Was taki problem występuje ?
    Zaletybez uwag ????
    Wadyjw
    MiejscowośćDąbrowa Górnicza
  • ~And2 / 2019-05-28 15:15
    Ocena: 2.75 / 5
    Wi fi w UPC to jakieś nieporozumienie i firma o tym wie ,bo w umowie nie odpowiada za sygnał.Masz w umowie 300 MB internetu ,w rzeczywistości dostajesz 175 MB . Jak zgłaszasz problem to w zależności na kogo trafisz jesteś traktowany jak albo idiota, albo próbują ci wepchnąć większą prędkość lub dodatkowe kanały , jak by to miało pomóc w niezawodności .Cena dla stałych klientów dwa razy wyższa niż dla nowych , to jakieś nieporozumienie i prędzej to się zemści na firmie .Ja czekam jeszcze miesiąc na uruchomienie światłowodu w orange i po 10 latach znikam z tej firmy . Dekoder Horizon ,ponoć najlepszy zawiesza się co i rusz ,wyłączanie go i resetowanie to jego ukryte przed klientem cechy. Firma dzwoni tylko wtedy jak kończy się umowa i mami. Nie proponuje dla stałych klientów obniżek ,tylko wręcz namawia do zakupu jeszcze droższych pakietów.
    Zaletybrak
    Wadycena, jakość i sposób traktowania klientów
    MiejscowośćKraków
  • ~ando / 2021-11-20 12:21
    Ocena: 1.00 / 5
    Problemy z UPC zaczęły się w kwietniu, brak niektórych programów telewizyjnych zgłosiłem problem został "rozwiązany" zmniejszeniem rachunku na okres jednego miesiąca. Następny miesiąc do dziś (7 miesięcy) brak tych samych programów a usterki usuwają aktualizacją dekodera oczywiście nieskuteczną. W ostatnim okresie chciałem rozwiązać już umowę bo czując zmęczenie ciągłymi nieudanymi próbami rozwiązania problemu, chcą mnie ukarać sum ponad 3 tyś za przedterminowe rozwiązanie umowy która otrzymałem w "promocji" mając świadomość, że sami nie dotrzymują pełnej oferty zawartej w umowie. Ostatnio wysłali mi dwa rachunki każdy za to samo tylko z inną kwotą. Myślę, że w ostatnim czasie firma skierowała swoją uwagę nie na użytkownika ich usług a na przejęciu firmy. Zakładam, że założenia firmy są perfekcyjne ale firma to ludzie a jak ludzie to rutyna, widać korozje komunikacji między działami UPC. Zarząd UPC obdarzył zaufaniem swoich pracowników a wszystko działa wtedy gdy istniej kontrola, inaczej zaufanie poprzez brak zaufania. Każdemu który chce skorzystać z usług firmy muszę ostrzec, że kontakt telefoniczny czy mailowy (nie korzystajcie z ich komunikatora) bywa frustrujący, powtarzanie tego samego coraz to innej osobie może być męczące. Jak coś działa jest OK ale niech coś będzie nie tak, stracicie czas i zdrowie.
    Zaletyinternet i nie zamawiajcie nic więcej
    WadyEwidentny brak nadzoru i komunikacji miedzy działami, ludzie działają jak roboty pewnie płacą im za prace a nie za myślenie
    MiejscowośćWarszawa
  • ~andreas166@op.pl / 2020-02-20 14:20
    Ocena: 1.25 / 5
    UPC Kraków to oszuści i złodzieje, co roku podwyżka abonamentu, bgrak technika a jak przyjdzie to pobierana jest opłata
    Zaletynie ma zalet
    Wadyco roku podwyżka, brak technika bo pobierają pieniądze, żenada
    MiejscowośćKraków
  • ~Andrei / 2023-06-05 19:08
    Ocena: 1.00 / 5
    Prawdziwe oszusty. Nie polecam UPC. Jak chcesz zrezygnować z umowy w terminie 14 dni, mówią ze process rezygnacji w trakcie. A po 14 dniach powiedzieli ze nic nie dostali, zagnych rezygnacji. Prawdziwe oszusty.
    MiejscowośćWarszawa
  • ~Andrey / 2023-07-06 20:55
    Ocena: 1.00 / 5
    4 miesiące po podłączeniu Internet zniknął. Ponowne uruchomienie routera pomogło na 10 minut, po czym internet znów zniknął. Czytałem na ich stronie internetowej, że w takim przypadku można przywrócić ustawienia fabryczne. Po resecie internet pojawił się ale tylko na pół godziny. Po tym nie pomogło ani zresetowanie ustawień, ani ponowne uruchomienie modemu. Zwróciłem się do serwisu - oczekiwanie na wizytę specjalisty - 6 dni. Technik się spóźnił i musiałem wyjść do pracy zostawiając syna. Przyszedł technik, przekręcił router w dłoniach, odwrócił się i wyszedł. Na moje pytanie, kiedy dzwoniłem do pomocy technicznej, co to było, odpowiedzieli, że nie mogą znaleźć miejsca, w którym znajduje się drugi punkt połączenia GPON i że w domu musi być osoba powyżej 18 roku życia. Nie wiem, jak zrozumiał, że jego syn ma mniej niż 18 lat, nawet nie zapytał go, ile ma lat. W mieszkaniu 34 metrów mam - nie fachowiec, jego poszukiwania zajęły 10 sekund. Następną wizytę zaplanowano na 5 dni później. Po zakończeniu umowy na pewno nie zawrę z nimi drugiego razu.
    MiejscowośćKraków
  • ~Andrzej / 2017-01-01 17:45
    Na trzech mieszkaniach mam usługi z UPC. Internet oraz tv, umowy mam 5-6 lat na dzień dzisiejszy mogę ich tylko pochwalić, wszystko jest ok.
    ZaletyStabilne łącza, czytelne faktury czy kontakt z w/w firmą.
    WadyChyba ceny.
    Poprzez internet.
  • ~Andrzej / 2018-01-29 13:59
    Ocena: 1.50 / 5
    dublowanie kanałów TV daje radość UPC w ofercie np. 150 kanałów a faktycznie masz 75 kanałów. Niedoskonałość dekodera Horizon - kilkakrotne resetowanie urządzenia w ciągu miesiąca. Częste zawieszanie się internetu. Gdy wpuszczasz serwis do domu, pozamykaj drzwi innych pokoi. Ruter wg instalatora ma zasięg 30 mtr, zaś fakty są takie, w innym pokoju przy zamkniętych drzwiach odległości 8 mtr sygnał zanika (drzwi nie są siatka Faradaya !!!!). Niekompetencja pracujących w dziale klienta w Szczecinie wręcz powalająca. Dokumenty złożone w połowie listopada 2017 roku jeszcze nie dotarły do biura w Katowicach (dziś mamy 29 stycznia 2018. Wnioski: tak działająca firma nie ma szans na utrzymanie klienta, dlatego też należy przypuszczać, że wpisane opinie przez klientów na tej stronie są tylko przelewaniem swoich żalów frustrowanych działalnością UPC, zaś UPC zauważy to dopiero gdy pozostanie im tylko 4 klientów i to bezpłatnych (dyrekcja tej firmy)
    Zaletydublowanie kanałów TV - miodzio z benzynką, po roku korzystania podnoszą opłaty - reklamacja to wciskanie kitu, że tak było uzgodnione podczas rozmowy tfn. Przy rozwiązaniu umowy bądź gotowy na dodatkowe "NIESPODZIEWANE OPŁATY".
    Wadyopieszałość pracowników w Szczecinie, niekompetencja tychże, jakiekolwiek niedociągnięcia ze strony UPC są przerzucane na klienta. Opryskliwość na info-lini. Nieadekwatna cena do usługi.
    MiejscowośćSzczecin
  • ~Andrzej / 2018-06-20 16:35
    Ocena: 2.50 / 5
    Byłem klientem UPC przez bodaj 9 lat, po tym czasie nadszedł czas na zmianę operatora i tu pojawiły się schody. Proces rezygnacji w UPC jest zaplanowany tak aby to klientowi maksymalnie utrudnić. Niby można przez www ale trzeba najpierw zadzwonić (czytaj - czekać przy durnowatej muzyczce 10 minut na połączenie), niby jest to opisane w regulaminie (ale nie akurat w tym który był pod formularzem rezygnacji tylko w innym miejscu. Jak na firmę która powinna dbać o klienta i zadbać o to by wychodząc chciał kiedyś wrócić to UPC skutecznie zachęciło mnie do tego, żeby następnym razem zrobić wszystko byle nie podpisać z UPC. A przez te zawiłe i nie jasne procedury, jestem miesiąc do tyłu podczas rezygnacji.
    WadyRezygnacje
    MiejscowośćWarszawa
  • ~Andrzej / 2019-01-04 22:11
    Ocena: 1.00 / 5
    Podła firma całkowicie lekceważąca klienta. Prawie rok w porozumieniu z przedstawicielami UPC czekałem na koniec umowy z Orange by przed terminem automatycznego odnowienia umowy na kolejny okres w Orange przenieść usługi do oferującego więcej i lepiej UPC. Pani z UPC uprzejmie wyznaczyła termin instalacji, podczas niej miały być podpisane papiery - upoważnienie do przeniesienia numeru telefonicznego, przyszedł mail przypominający o terminie instalacji. Na ten dzień w domu dokonałem przemeblowania, popakowałem rzeczy by ułatwić pociągnięcie kabla i... instalator nie przyszedł. Na skutek mojej interwencji obiecali, że pojawi się w dzień następny - nic z tego, termin upływa, a w domu nadal na walizkach. Kolejna interwencja, głownie, że upływa termin wypowiedzenia umowy bez konsekwencji w Orange, i co słyszę - że zlecenie odwołane, przez kogo? - Pani nie wie. Kolejna prośba o pilne załatwienie papierów i znów obiecanka, po której mijają dni bez jakiegokolwiek odzewu.
    Wychodzi na to, że pomimo wielomiesięcznych nadziei, uzgodnień i wydawałoby się oczekiwań od samego UPC, na kolejny długi okres pozostaję w Orange, a specjalnie zainstalowane w tym celu zakończenia światłowodowe w skrzynkach z napisem UPC, wiszących na dwóch słupach przed moim domem pozostaną na długo tylko martwą, bezużyteczną, wątpliwą ozdobą, w tej sytuacji niepotrzebną inwestycją UPC. Wściekłość i rozgoryczenie można sobie wyobrazić.
    WadyJeśli UPC dopuszcza się tak chamskiego traktowania nowego klienta na samym początku, przy instalacji, to jak "sprawne" będzie załatwianie, a raczej olewanie wszystkich awarii i potrzeb klienta w trakcie eksploatacji łącza?
    MiejscowośćKatowice
  • ~Andrzej / 2019-02-12 22:38
    Ocena: 1.00 / 5
    Co raz bardziej do dupy wieczorami różnie od 21 do północy działa ,nie działa , działa i tak w kółko . Zapyta ktoś czy polecam : nie napewno UPC NIE POLECAM
  • ~Andrzej / 2019-07-18 19:14
    Ocena: 1.50 / 5
    Problemy z obsługą. Umowa podpisana na okres 10 miesięcy okazała się umową na czas nieokreślony, oczywiście problemy z wypowiedzeniem, konieczność wysłania listu z wypowiedzeniem. Z kolei w czasie trwania problemy z samym routerem od UPC - naprawdę uciążliwy brak zasięgu. Pani z obsługi klienta miła, natomiast nic nie mogąca zrobić ze względu na naciągane na niekorzystne klienta zasady panujące w firmie. Nie polecam.
  • ~Andrzej / 2019-10-15 18:14
    Ocena: 1.00 / 5
    PORAŻKA. Co chwila awaria lub prace modernizacyjne. ODRADZAM
    ZaletyBrak
    WadyCała oferta.
    MiejscowośćWarszawa
  • ~Andrzej / 2020-03-03 21:32
    Ocena: 1.75 / 5
    Warszawa Górczewska/Płocka. Awarie tu występują średnio raz na dwa miesiące.
    Lecz dziś przebili wszystko. Jaka to awaria że tak długo trwa przywrócenie usług.
    Co najmniej od 9-tej nie ma internetu, wg komunikatów miał być o 11,46, 14,00 18,00 teraz jest 21,18 i ciągle nic.
    ZaletyModuł CI z TV
    WadyBardzo słaba obsługa informacyjna klienta
    MiejscowośćWarszawa
  • ~Andrzej / 2020-03-18 16:31
    Ocena: 1.00 / 5
    Internet działa tragicznie. Obsługa fatalna. Po rozmowie telefonicznej Pani stwierdziła, że coś jest nie tak i zadecydowała, że wyśle serwisanta. Podczas wizyty serwisanta sprawdził prędkość internetu i według niego jest jak w umowie bez zarzutów prawie 500Mbs na połączeniu LAN oraz wi-fi, a na naszych urządzeniach ledwie 50MBS,a może to zbieg okoliczności. Serwisant kazał nam wyrzucić sprzęt bo mamy przestarzały i powiedział, że będzie opłata 50PLN. Nikt nie poinformował o jakichkolwiek kosztach związanych z wizytą. Kolejna sprawa związana z koronawirusem, Pani z obsługi zapytała czy ktoś jest na kwarantannie, a serwisant podczas wizyty ma zdezynfekować ręce, oczywiście niczego takiego nie zrobił.
    ZaletySame wady
    WadyFatalna obsługa - arogancja i brak poszanowania do klienta.
    MiejscowośćWrocław
  • ~Andrzej / 2020-05-27 17:08
    Ocena: 3.00 / 5
    absolutnie fatalna sprawa z uploadem
    JEST ZA NISKI W STOSUNKU DO DOWNLOADU.
  • ~Andrzej / 2021-01-12 00:26
    Ocena: 2.25 / 5
    Jestem klientem UPC od ładnych kilku lat. Zacznę od zalet. Możliwość oglądania dwóch telewizorów w dwóch pokojach Horizon i Multiroom oraz Internet do komputera PC Modem Connect Box z wifi. Do jakości przesyłu sygnału telewizyjnego raczej nie mam zastrzeżeń. Niestety proponowany pakiet programów zawiera bardzo dużo programów, które powtarzają się. Ten sam program jest np. kanale 20 i 310. na Ale to co UPC wyrabia z Internetem to jest skandal. Podpisałem umowę na na prędkość do 500Mb/s. Po emailu jaki otrzymałem z UPC, że odbiorcy wybrali UPC za najlepszego dostarczyciela telewizji kablowej i internetu zacząłem sprawdzać prędkość. Okazało się, że prędkość jaką otrzymywałem to 25% zagwarantowanej prędkości. Na początku gdy interweniowałem przekazano mi, że w umowie jest do 500Mb/s. A 160Mb/s mieści się w "do 500%Mb/s" . Nie ustąpiłem i poprosiłem o kontrole. Przyjechał fachowiec i swoim telefonem sprawdził prędkość. Stwierdził, że jest dobra prędkość i zapłacę za jego usługę. Po wyjeździe pracownika UPC sprawdzałem na komputerze prędkość i znowu wychodzi, że nawet nie ma połowy z 500Mb/s. Zadzwoniłem do UPC i poprosiłem aby dział techniczny od siebie sprawdził jaka jest prędkość. Wyszło na moje. Prędkość fatalna. Napisałem do UPC skargę. Przeprosili i obiecali poprawę. Przecież ja płacę za zwiększoną szybkość internetu i nie chcę być oszukiwany. Jeżeli chodzi o WiFi to bardzo często zawiesza się. Nie ma dnia aby można było oglądać w telewizorze nap. YouTube bez zawieszania się sygnału.
    Zaletymiła obsługa w informacji.
    WadyBrak dbałości o klientów, którzy podpisali z UPC, którąś z kolei umowę. Zniżki i lepsze pakiety są tylko dla nowych klientów. Jak jesteś stałym klientem to mają cię w nosie.
    Powtarzalność kanałów telewizyjnych ( na dwóch różnych kanałach te same programy.
    Prędkość przesyłu internetu kompletnie nie pokrywa się z prędkością wynikającą z umowy.
    Zawieszanie się WiFi.
    MiejscowośćBieruń
  • ~Andrzej / 2021-03-02 21:56
    Ocena: 1.50 / 5
    Internet UPC wi fi mozna porownac do ferrari z ograniczeniem predkosci do 30 km/godz. Brak pomocy przy ciaglych awariach. Gdy maja oddzwonic nigdy tego nie robią. Umawiasz sie na wizyty technika zmieniaja termin bez twojej zgody. Skladasz skarge nie odpowiadają
    ZaletyBrak
    WadyBrak pomocy przy awariach. Dwa tygodnie bez telewizji z winy UPC
    MiejscowośćLublin
Dodaj własną opinię »

Podobne wyszukiwania

Zobacz również

VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4456
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3501
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3203
Play Online
Ocena: 1.74, ilość opinii: 2240
T-Mobile Internet
Ocena: 1.88, ilość opinii: 2084
Plus GSM iPlus
Ocena: 1.65, ilość opinii: 1916
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4605
Orange
Ocena: 1.40, ilość opinii: 3927
Plus
Ocena: 1.45, ilość opinii: 2981
T-Mobile
Ocena: 1.59, ilość opinii: 2581
Cyfrowy Polsat Internet
Ocena: 1.51, ilość opinii: 2551
mBank
Ocena: 1.66, ilość opinii: 2017