Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

UPC Internet opinie

Ocena na podstawie 3501 opinii

1.81 / 5

  • Niezawodność
    1.66
  • Obsługa klienta
    1.64
  • Cena
    2.01
  • Parametry
    1.96
  • Cena/Jakość
    3.00
  • Oferta
    5.00

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~Aleksandra / 2022-11-01 13:18
    Ocena: 1.50 / 5
    Wcześniej byłam w firmie Vectra i trzy miesiące temu zamieniłam na UPC. Od tego czasu mam kłopoty z internetem. Wifi nie działa prawidłowo ciągle tnie, zamówiłam technika na którego czekałam parę dni jedyny wolny termin był 1 listopada i technik powiedział że nic tutaj nie poradzi bo trzeba wymienić modem a i to może nie pomóc a nie miał młodemu bo oczywiście było to 1 listopada. Dodał że jakość WiFi nie jest gwarantowana w umowie a problemy są dlatego że jest to w bloku co oczywiście nie jest prawdą Bo WiFi z Vectry działało bez zarzutu.Po prostu dramat.
    ZaletyŻadne
    WadyWszystko
    MiejscowośćGliwice
  • ~Aleksandra / 2023-10-11 00:48
    Ocena: 2.50 / 5
    Mam umowę z UPC od 6 lat i nigdy nawet do głowy mi nie przyszło, żeby się na coś skarżyć. Od czasu połączenia z Play więcej czasu spędzam na połączeniach z infolinią niz na korzystaniu z uslugi- w sumie nie wiem po co , bo oni tam nic nie wiedzą i nic nie mogą . Masakra. Umowa do rozwiązania. Dodam ,że przed UPC też byłam w Play wtedy też był dramat ale w porównaniu tym co teraz to był luxus... niestety. Ta fuzja z Play to był zły pomysł, ale to już jest chyba dla wszystkich jasne.
    ZaletyBrak
    WadyBrak mozliwosci korzystania z usługi
    MiejscowośćKatowice
  • ~Aleksandra / 2023-10-23 17:05
    Ocena: 1.00 / 5
    Brak profesjonalizmu .W czwartek dostałam smsa ze jest problem techniczny i wyłączają mi Upc i internet mam się skontaktować z działem technicznym gdzie nie była wina po mojej stronie ich awarii która po skontaktowaniu się pani przypisała mi gdzie telewizja i internet nie był w tym dniu używany ponieważ byłam w pracy po konsultacji z działem technicznym wyznaczono termin na usunięcie usterki nikt na umówiony termin się nie zjawił dzień wolny wzięłty w pracy poszedł na marne po konsultacji na infolini pani powiedziała ze niewie czemu nie przyszedł ich technik i nie potrafi się z bim skontaktować ani mi w żaden sposób pomoc śmiech na sali kazała czekać do wieczora dzwoniąc wieczorem na infolini kolejna pani mówi ze technik był ale mnie nie bylo kolejne kłamstwo i stwierdziła ze trzeba umówić kolejna wizytę kolejna wizyta wyznaczona na jutro ciekawe czy ktoś łaskawie sie zjawi jeśli jutro zrobią kolejny numer zgłaszam sprawę do wydziału konsumenta i nie omieszkam walczyć o odszkodowanie
    Zalety
    MiejscowośćOpole
  • ~ALEKSANDRA / 2024-01-08 21:22
    Ocena: 1.75 / 5
    Dramat ???? od kiedy UPC jest w Play wszystko tnie w weekend już tragedia
    MiejscowośćBytom
  • ~Alex / 2019-09-03 18:37
    Ocena: 1.00 / 5
    Jeszcze się nie spotkałam z tak fatalna obsługa klienta. Umówieni na konkretny dzień i godzinę, czekałam 2 godziny w domu na montera po czym łaskawie pan zadzwonił żeby mnie poinformować że on ma za dużo zleceń na dzisiaj i nie przyjedzie. Trzykrotnie dzwoniliśmy na infolinię żeby ustalić kiedy ktoś łaskawie raczy się u nas pojawić. W końcu z wielkim wyrzutem pracownica infolinii powiedziała, że ewentualnie może przysłać pracownika 2 dni po wyznaczonym terminie o 11! 11!! Żart.. zerwalismy umowę, to żenujące jak się traktuje klienta!
    MiejscowośćWarszawa
  • ~Alex / 2020-04-01 16:06
    Ocena: 1.75 / 5
    Płacę za 250 mb/s wifi, od niedawna mam ledwo 60. Upc w żaden sposób nie zwiększyło , nie polepszyło jakości mimo, że jestem ich klientem od 10 lat.
    Zaletybrak
    Wadywiele
    MiejscowośćWarszawa
  • ~Alex / 2023-09-03 22:26
    Ocena: 1.50 / 5
    Fatalna jakoś internetu. Nie polecam !!!!!!!!!!!!!¡
    ZaletyBrak
    WadyWszytko
    MiejscowośćGdańsk
  • ~Alex / 2023-10-20 23:11
    Ocena: 1.00 / 5
    Ten dostawca usług internetowych jest pełen gówna!!!
    Prędkość - gówno!!!
    Cena - gówno!!!
    Serwis - gówno!!!
    MiejscowośćWarszawa
  • ~Alexander / 2021-11-22 17:02
    Ocena: 1.00 / 5
    Most terrible service !! I waited for the installer twice and it didn't come twice! I wasted 2 days and there is no result
    MiejscowośćМосква
  • ~Alf / 2023-07-03 12:02
    Ocena: 1.00 / 5
    Najgorszy internet i telewizja jakie mogą być. Ciągłe awarie.Brak internetu oraz tv potrafi byc naeet dwa rszy dziennie po kilka godzin. Wcześniej było lepiej i dlatego przedłużyłem umowe ale od kaď przeszli do play to tragedia. Przy podpisywaniu umowy telefonicznie pani powiedziala ze cena idzie w góre bo drozeje. Placilem 100zl a teraz mam 130zl. A okazalo sie że mi jakis pakiet wcisnela bez mojej wiedzy i dlatego place drozej. Oszuści. Do tego fatalna obsluga klienta.Rachunki ltóre powinny mi przychodzic pocztą nie przychodzą lub raz na 3 miesisce a płace za to dodatkowo 5zl wiecej. Nie polecam. Umowe mam na 2 lata ale myśle że zerwe wczrsniej.
    ZaletyBrak
    WadyCzęste awarie oszuści,fatalna obsługa klienta
    MiejscowośćDąbrowa Górnicza
  • ~Alfons / 2019-09-22 17:22
    Ocena: 1.75 / 5
    Z UPC nie jestem zadowolony gdyż jestem u nich 19 lat płacę 140 zł za internet 120mb/s i telewizję cyfrową kanały podstawowe 160 bez żadnych dodatków typu HBO, Canal plus itp. bez multiroomu. Stary dekoder Mediabox, stary modem Thomson. Nie chcą nic zmienić, żeby płacić mniej czy dać nowy dekoder horizon z replay tv też nie chcą dać. Rozmowa na chat tragedia. Nie chcą oddzwaniać. Nie można skorzystać z promocji dla nowych klientów jeżeli się jest obecnym Abonentem. Także stary abonamencie płać i płacz, bo nic ci nie damy ani nie obniżymy ceny. Jedyne rozwiązanie rezygnacja i ponowne podłączenie usług jako nowy klient za miesiąc czyli miesiąc okres wypowiedzenia plus okres karencji czyli za dwa miesiące, bo nie podłącza od razu. A i internet tylko w rzeczywistości prędkość 40mb/s a nie 120mb/s tak jaka deklarują.
    ZaletyCeny promocyjne dla nowych klientów bardzo niskie i atrakcyjne, replay tv i telewizja mobilna horizon go.
    WadyKoszt usług wysoki bardzo dla obecnych starych klientów, Rozmowy bezsensowne. Nie chce się przyjeżdzać technikowi zainstalować usługi. Nic nie dają. Brak komunikacji z nimi. Internet zbyt wolny do deklarowanego.
    MiejscowośćGdańsk
  • ~Alfons2 / 2019-11-23 09:58
    Ocena: 2.50 / 5
    Nie warto być Abonentem UPC, kilkanaście lat płacenia za usługi w tej samej cenie tj. telewizja 165 kanałów dekoder mediabox + internet 150Mb/s za 140zł. Nowi klienci dostają telewizja 165 kanałów + internet 300mb/s za 80zł + dekoder horizon. Czemu nie zrobią żeby każdy płacił tyle samo nowi i starzy klienci. Nie chcą zejść z ceny, jak się zamówi to nie chcą podłączać leniwi monterzy technicy nie przyjeżdzają wcale. Lepiej rezygnować. Uwaga po wysłaniu pisma z rezygnacja nękają telefonami nawet w nocy po pięć razy, lepiej nie odbierać, jak się już odbierze to pytają o wszystko do jakiego operatora chce się przejść, jak sie powie że do orange to twierdzą, że orange nie ma telewizji cyfrowej, że tylko w upc maja cyfrówke żałosne. Nie da się nic wytłumaczyć konsultant chrypie zipie smarka. kaszle. Normalnie absurd i parodia. Chcą wcisnąć telewizje z pakietem hbo canal plus i internet 150mb/s za 180zł, kto tyle zapłaci, jak się pytałem czy da się taniej nie, można zrezygnować z pakietu hbo i canalplus nie, konsultant chamsko mówi, ze kanały się spodobają na co mi aż tyle. nie ma nic taniej więc rezygnacja. Mówią ze nie znasz ich oferty. Uwaga okres karencji ponownego podłączenia usług to miesiąc. Żenada. Idę do innego operatora.
    ZaletyBezawaryjność internetu o telewizji, Nowi Abonenci atrakcyjna cena, dekoder horizon, kablówka, internet bez limitu.
    WadyTechnicy monterzy nieroby, zgraja banda chapaczy pieniędzy bo tylko na tym im zależy, nie na kliencie, Cena usług zbyt wysoka, tragiczny kontakt,
    MiejscowośćGdańsk
  • ~Ali / 2022-04-14 17:24
    Ocena: 1.00 / 5
    Nie polecam nikomu, niezgodzilam się na podniesienie opłat o 8 zł w lutym 2022, to zmniejszyli mi ilość programów telewizyjnych z 136 do 55. A kontakt zerowy.Do końca umowy i koniec nerwów.
    ZaletyBrak
    WadyObsługa i kontakt.
    MiejscowośćWarszawa
  • ~Alicja / 2020-03-08 16:41
    Ocena: 1.00 / 5
    Fatalna obsługa, montaż przekładany 4-krotnie. Miała być instalacja w ciągu 48 h, minął tydzień i nadal nikt się nie zjawił... Infolinia nieprofesjonalna, arogancka, olewa klienta. Strata czasu. Jeśli tak się traktuje klienta zanim jeszcze podpisze umowę, to boję się myśleć, jaka jest obsługa posprzedażowa... Nie polecam.
    Wadynieprofesjonalna obsługa, brak opieki i jakiejkolwiek pomocy na infolinii
    MiejscowośćWarszawa
  • ~ALICJA / 2023-09-04 12:39
    Ocena: 1.00 / 5
    KOSZMAR!!!! OD DWÓCH MIESICY NIKT NIE PRZYJECHAŁ PODPIĄĆ MI INTERNETU!!!!!!! PRZEZ ICH OPIESZAŁOŚĆ I OLEWANIE KLIENTA (CODZIENNIE DZWONIĘ NA INFOLINIĘ I SŁYSZĘ "PROSZE CZEKAĆ") JESEM OD 2 MIESIĘCY BEZ TELEWIZJI I INTERNETU!!!! W MIEJSCU PODŁĄCZENIA PROWADZĘ FIRMĘ. PRZEZ UPS MAM DODATKOWE KOSZTY I KŁOPOTY . ODRADZAM CAŁKOWICIE!!!!!!!!!!!!!!!
    ZaletyŻADNYCH
    WadyOLEWANIE KLIENTA, BRAK KONTAKTU
    MiejscowośćKACZYNA
  • ~Alidżi / 2021-12-09 23:16
    Ocena: 2.50 / 5
    Widzę że nie jestem jedyny z tym problemem w Dąbrowie.
    Mam internet u nich od 7 lat, najpierw 300 potem 500 i 750mb/s. Wszystko po kablu. Od pół roku zacząłem sprawdzać prędkości pobierania na ich stronie upc, co sie okazało..
    Z 750 mam czasem 100, 200, 300 mb/s zdarza się i 400 rzadziej ponad 500 (upc zapewnia że nie może spaść poniżej 70% -525mb/s). Dzieje sie tak zazwyczaj od południa do wieczora. Było już u mnie dwóch techników którzy potwierdzili zaniżony transfer. Infolinia już nic nie może zrobić, mówią że jest duża utylizacja i proszą o restart urządzenia, mogą zaproponować mniejszy transfer na próbę i rekompensatę za te pare miesięcy. Sprawa jak narazie jest w toku, testuję 500, jeśli nadal bedzie zaniżony to zrywam umowę i biorę na szybko u innego dostawcy. Szkoda że tak drastycznie obniżyli jakość swoich usług.

    Myślę że jest wiele osób którzy maja zaniżony transfer i nawet o tym nie wiedzą.
    ZaletyNetflix działa
    WadyNiestabilny zaniżony transfer
    MiejscowośćDąbrowa Górnicza
  • ~Aligator / 2020-01-05 12:53
    Ocena: 2.00 / 5
    Przy przejściu z internetu dla osoby prywatnej na ofertę na DG dział sprzedaży dorzucił do umowy przejście z umowy na czas nieokreślony na dwuletni cyrograf.
    ZaletyJeśli działa, to z pełną prędkością.
    WadyCzęste awarie na pół dnia lub dłuższe.
    Do działu pomocy jako osoba prywatna nie da się dodzwonić.
    MiejscowośćWarszawa
  • ~all / 2016-03-31 14:03
    rozumiem że piszesz w imieniu UPC. FAJNIE ŻE ZAUWAŻYŁEŚ PROBLEMY KABLI I WIELU CZYNNIKÓW ...JA TO WSZYSTKO WIEM..NAPISAŁEM O TYM. MÓJ KOMENTAŻ NIE ZAWIERAŁ JADU, TYLKO Z MOJEGO PUNKTU WIDZENIA UCZCIWĄ OPINIĘ. DLATEGO KABLE POWYMIENIAŁEM JE NA INNE NIŻ DAŁ DOSTAWCA. WIĘC NIE PISZ MI CO POWINIENEM .....JESZCZ ZROBIĆ... ICH MONTERZY SĄ W MIARĘ OK, I CO TO DALISMY RADE USPRAWNIĆ - ZROBILISMY ONI SAMI TWIERDZĄ ZE OFEROWANE PRZEZ UPC PRĘDKOŚCI SĄ NIE MOŻLIWE DO UZYSKANIA. UCZCIWIE BYŁO BY INFORMOWANE KLIENTA IZ W DANEJ LOKALIZACJI NIE MA MOŻLIWOSCI ,I ZAPROPONOWANIE REALNYCH PARAMETRÓW NAPISAŁEM TEZ O SPADKU,,MOCY,, WNIEKTÓRYCH GODZINACH POCZYTAJ INNE OPINIE INNI TEZ TO WIDZĄ POZDRAWIAM
  • ~Almid Haid / 2019-09-09 16:05
    Ocena: 3.00 / 5
    Płacę za 600/60 Mbps a mam czasami 350-400/35. W pozostałym czasie wyciąga jakieś 180/25 jak nie zawiesi się router (średnio raz na tydzień)
    ZaletyMiła obsługa, czasem nawet fachowa
    WadyNiezgodne z deklaracjami parametry
  • ~Amelia / 2023-11-25 15:42
    Ocena: 1.00 / 5
    ja nie wiem czy wam sie w tym upc nudzi? nic sie nie da zrobic z tym netem, bylo dobrze a teraz to jakies gowno. wezcie sie ogarnijcie tam bo ja ani pograc spokojnie nie moge ani nic wsumie zrobic.
    ZaletyNIE MA
    Wadywszystko
    MiejscowośćWrześnia
Dodaj własną opinię »

Podobne wyszukiwania

Zobacz również

VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4456
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3501
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3203
Play Online
Ocena: 1.74, ilość opinii: 2240
T-Mobile Internet
Ocena: 1.88, ilość opinii: 2084
Plus GSM iPlus
Ocena: 1.65, ilość opinii: 1916
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4605
Orange
Ocena: 1.40, ilość opinii: 3927
Plus
Ocena: 1.45, ilość opinii: 2981
T-Mobile
Ocena: 1.59, ilość opinii: 2581
Cyfrowy Polsat Internet
Ocena: 1.51, ilość opinii: 2551
mBank
Ocena: 1.66, ilość opinii: 2017