MiejscowośćWarszawa
strona 45 z 176
- « poprzednia
- 1 ...
- 43
- 44
- 45
- 46
- 47
- nastepna »
-
~Ala / 2018-08-06 23:52
Internet przy wiatracznej 13 ciągle przerwa, nie ma dnia , żeby nie było zrywanego połączenia, czasem trwa to dosyć sporo. Ciągle naprawiają coś a nigdy nie naprawili do końca. Masakra -
-
~Ala / 2021-11-09 11:59
obsługa klienta - dno. oszukują przy przedłużaniu umowy. włączają na siłę dodatkowe usługi a potem nie chcą wylączyć. porażka. MiejscowośćGdańsk -
~Alan / 2021-12-08 20:23
Częsta awaria związana z brakiem internetu, a nawet nie da się tego zgłosić bo nikt nie odbiera telefonu. Ta firma to jakiś żart MiejscowośćWałbrzych -
~Alan / 2022-01-29 00:24
Ten internet to jakiś żart za tyle samo co ja płacze to mogę sobie kupić lepszy internet ZaletyNicWadyZa dużoMiejscowośćKraków -
~Albumina / 2023-05-30 13:40
UPC bez mojej wiedzy i zgody podłączyło do mojej świeżo zawartej umowy na wyłącznie internet numer telefonu mojego byłego męża, którego z oczywistych względów w umowie mieć nie chcę. Rozumiecie? Bez rozmowy ze mną, tak po prostu. Teraz od 15 dni nie są w stanie rozpatrzyć reklamacji, za to w fakturze uwzględnili usługę telefonu, której nie zamówiłam. W firmie panuje koszmarny bałagan, nikt nic nie wie i nie potrafi załatwić. Nie polecam. MiejscowośćGdańsk -
~Aldona / 2023-03-03 16:02
Ta śmieciowa firma zakłada mi internet od polowy Grudnia i jest na tyle beznadziejna ze na początku marca nadal nie mam internet. Konsultanci nie znają się na swojej pracy, każdy podaje mi inne informacje, potrzebowali pozwolenia od wspólnoty na podłączenie i przez miesiąc kontaktowali się z niewłaściwa wspólnota. Jak skontaktowała się ze mną Pani Barbara Raczyńska jako mój indywidualny doradca myślałam ze w końcu moja sprawa zostanie zakończona, ale ta Pani zapadła się pod ziemie inny konsultant przerywał mi w połowie zdania mówiąc "tyle z mojej strony" nie pozwalając mi wytłumaczyć o co chodzi w efekcie czego po raz piąty wysłali złego technika.szkoda czasu i nerwów. ZaletybrakWadydługo by wymieniaćMiejscowośćKatowice -
~Alek / 2019-03-12 18:01
Internet to porażka, zamiast 400/40, wyciąga ledwo 50/18. Wieczorami,co kilka dni 1-2 godz. awarie. Aby oglądać telewizję,trzeba mieć mocne nerwy, gdyż co 18-20 minut 15 minutowe bloki reklamowe z "progmatorami", po których 2 raz leci ten sam blok reklam. 1/2 programów występuje na co najmniej 2 różnych kanałach, a pozycje na nich lecą przez tydzień takie same. O powtórkach już nie wspomnę. Ogólnie, jak za teką cenę to porażka. Zakupię satelitę i nie będę wiązał się na kolejne 2 lata, więc zaoszczędzę w tym czasie 24x160=3840zł. Zaletyposiadam już okablowanieWadywszystkie wymienione powyzejMiejscowośćSzczecin -
~Alekit / 2022-04-02 19:15
Cześć wszystkim, UPC totalne dno. Dużo obietnic najlepszy sprzęt a po montażu badziewie I według UPC to wszystko jest w porządku, za to router gubi prędkość, częsty brak sygnału
Najważniejsze - masz zapłacić, obsługa - totalna klapa nie mają czasu.ZaletybrakWadywszystkieMiejscowośćWieliczka -
-
~Aleksander / 2019-04-01 09:47
Internet - codziennie po kilka razy występują przerwy. Teoretyczny zasięg sygnału z dekodera 30 m - praktycznie w kuchni (linia łamana 10 m) już nie odbiera. Dekoder wymaga ciągłego resetowania.
Ich "Fachowcy" to partacze. Aby połączyć przewodem dekoder z istniejącego gniazdka, wnętrze gniazdka zostało zdemontowane, przewód przełożony przez otwór w gniazdka, a tym samym gniazdo i ramka wisi na przewodzie. Zdjęcie tej partaniny zamieszczę na You Toubie.ZaletyŻadneWadyInternet. Brak kontaktu z obsługą. Obiecują poprawę i nic z tego wychodzi.MiejscowośćWarszawa -
~Aleksander / 2021-05-25 00:06
Gorąco nie polecam, mam dwa abonamenty w dwóch domach tylko dla tego że w czasie covid nie mam wyboru. Gdy tylko będzie to możliwe zrezygnuję. W jednym i drugim przypadku ciągle awarie, żeby dodzwonić się do działu obsługi trzeba mieć anielską cierpliwość, umówieni technicy nie przyjeżdżają, a w call centre walą glupa że nie wiedzą o co chodzi. Sredni czas naprawy 2 dni średnia ilość zerwanych połączeń 3 dziennie. ZaletyJest.WadyObsługa, serwis, ciągle awarie, prędkość przesyłu o 0 do 300 (zmienna) przy usłudze 500MbpsMiejscowośćWarszawa -
~Aleksander / 2021-05-30 19:18
nie ma to jak grać w gry/przeglądać yt na internecie z komórki, bo upc nie jest w stanie zapewnić stałego łącza przez dłużej niż 40 minut, serdecznie nie polecam... ZaletybrakMiejscowośćWrocław -
~Aleksander / 2021-11-23 11:57
Internet zawieszał się od 2 tygodni co 15 min. Przyszedł monter coś podkręcił i jest sukces. Teraz zawiesza się co 41 min. Nie można korzystać z Amazon Prime Video, zrywa i zawiesza. Totalne dno, ale niestety umowa ważna jeszcze 1.5 roku. Na infolinii możesz posłuchać Prokopa, pogadać z botem i na końcu jak masz siłę z żywym człowiekiem (z zastrzeżeniem, że bot ma większą wiedzę niż laska z info). O tym żeby zmienili IPv6 na IPv4 dowiedziałem się oczywiście z netu, bo tam nikt nic nie wie. ZaletyProgramy tv są okWadyKurna internet z upc to syf i porażka.MiejscowośćWarszawa -
~Aleksander / 2021-11-25 15:13
Mam pakiety usług tv/interenet w dwóch domach w okolicy Warszawy -gdyby nie był to jedyny dostawca światłowodu dawno bym rozwiązał te umowy. ZaletyświatłowódWady1. sieć na miarę 3 śwata rozciągnięta jak pajęczyna pomiędzy latarniami, 2. Awarie średnio raz na tydzień, a raz w miesiącu kilkugodziny brak dostaw, 3. niestabilny sygnał od 1-300Mb/s, 3. Obsługa klienta to farsa, problem z dodzwonieniem sie, podczas zgłaszanej awarii w okolicy za każdym razem mówią, że nie mieli wcześniej zgłoszeń, serwisantów umawiają na z tygodniowym terminem, w 9 na 10 przypadków serwisant jest spóźniony albo nigdy się nie pojawia.MiejscowośćWarszawa -
~Aleksander / 2021-12-03 15:30
Podczas rozmowy z Panią w punkcie UPC Zielona Góra,Pani X doradziła mi że najlepszą opcją którą, UPC posiada dla moich oczekiwań jest podpisanie umowy 12 miesięcznej na czas określony Nieobowiązujący,czyli mogę wypowiedzieć umowę z miesiecznym uprzedzeniem, także mi to odpowiadało.Przeprowadziłem się 3 miesiące temu w miejsce gdzie UPC nie swojego okablowania,ok rozumiem, chciałem być ok i 3 miesiące płaciłem internet i telewizje nie miejąc sygnału, ale w końcu zadzwoniłem do PUNKTU X W Zielonej Górze do Pani X z możliwości zrezygnowania z usługi i nikt nie odbiera już 3 dzień, gdy dzwonię to jest napis PODEJRZENIE SPAMU Zablokuj Numer. OK,więc dzwonię do biura obsługi, przedstawiam swój numer Klienta i tłumacze moją prośbę o możliwość skorzystania z wypowiedzenia umowy,kulturalny Pan X z Biura informuje mnie że nie mogę odstąpić od umowy gdyż w momencie wypowiedzenia umowy będę płacił karę za zerwanie umowy, Morał z tego taki że nie przeczytałem umowy którą Pani X mi Wydrukowała gdyż jej uwierzyłem. POZDRAWIAM SERDECZNIE PANIĄ X Z ZIELONEJ GÓRY, ZaletyDobry internetWadyBłąd W punktach obsługiMiejscowośćZielona Góra -
~Aleksander / 2023-07-28 18:35
wywala jak włączysz więcej aplikacji w tle, cały czas mają awarie a ich światłowód to totalne dno ,już hotspot z telefonu działa lepiej. ZaletybrakWadybardzo częste i długie awarie
nie da się do nich dodzwonić
MiejscowośćGdańsk -
~Aleksander / 2023-10-22 15:35
Odkąd Play przyjął UPC co chwilę awarie internetu lub telewizji. Wcześniej jakąś awaria zdarzała się raz na 2-3 miesiące teraz 2-3razy w tygodniu. Masakra jakaś ZaletyBrakWadyPlayMiejscowośćSosnowiec -
-
~Aleksandr / 2022-08-31 08:24
To było moje najgorsze doświadczenie, w ciągu przeprowadzenia do innego mieszkania z niewiadomego powodu wyłączyli internet wcześniej niż koniec miesiąca i telefon, teraz już trzeci dzień mówią, że wrócą numer telefonu, ale tego nie robią i jestem zupełnie zablokowany, nie mogę nic zamówić lub załatwić sprawy z bankiem.
Przekierowali 5 razy i w ciągu tego kilku razy konsultanci skłamali, chamstwo, monopol i nieprofesjonalizm.ZaletySą usługi, działająWadyNajgorsze wsparcie i podejście do klientaMiejscowośćKraków -
~Aleksandra / 2019-06-12 18:21
Najgorszy dostawca internetu ever! Usługa baaaardzo awaryjna, ciągle jakieś braki, przerwy w dostępie do internetu a dodzwonić się do nich to też nie lada wyzwanie. Zero informacji dla klienta skąd awaria i kiedy będzie naprawiona. Raz w ogóle postanowili wyłączyć internet na 9 dni bez informowania o tym klinientow! Dopiero po telefonie na infolinię dowiedziałam się jak długo nie będzie usługi! Kpina. Omijać szerokim łukiem tego dostawcę! ZaletyBrakWadyAż szkoda wymieniaćMiejscowośćWarszawa -
~Aleksandra / 2019-09-26 13:00
Obsługa klienta to jakieś nieporozumienie - nie da się dodzwonić, nie odpisują na wiadomości fb, a maila nie mają nigdzie podanego. Z infolinii kierują na czat, a tam cały czas wisi info, że konsultanci są zajęci. Kpina WadyNajgorsza obsługa klientaMiejscowośćKraków -
~Aleksandra / 2021-08-02 23:19
Okropny Internet. Kłamstwo na kłamstwie!Co to za firma ?!I w jaki sposób nadal działa???odradzam wszystkim ! Najpierw mówią, że zwrócą kasę za nadpłatę, później, że juz sie nie da odkręcić i nadpłata poszła na poczet następnego miesiąca. Masakra ! ZaletyBrak !!!!WadyBardzo nie miła obsługa telefonicznaMiejscowośćKraków
strona 45 z 176
- « poprzednia
- 1 ...
- 43
- 44
- 45
- 46
- 47
- nastepna »