Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

UPC Internet opinie

Ocena na podstawie 3501 opinii

1.81 / 5

  • Niezawodność
    1.66
  • Obsługa klienta
    1.64
  • Cena
    2.01
  • Parametry
    1.96
  • Cena/Jakość
    3.00
  • Oferta
    5.00

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~Agathka / 2021-11-02 10:00
    Ocena: 2.75 / 5
    Obsługa klienta to jakie żart 20 min czekałam aż ktoś łaskawie odbierze i pomoże mi w problemie po czym zostałam przekazana z rozmowa do informatyków do których oczywiście się nie dodzwoniłam
    Obsługa to wielki żart !
    ZaletySzybko internet
    WadyObsługa klienta
    MiejscowośćKraków
  • ~Agatka / 2018-08-06 16:38
    Ocena: 1.00 / 5
    ciągłe przerwy i problemy z internetem, prawie codzienne, czasami kilku godzinne, czasami trwające całą dobę, totalne niewykwalifikowana obsługa klienta i zero pomocy, hasła typu "proszę spróbować zresetować router" są tu codziennością
    Zaletygdy już czasami dojdzie do sytuacji gdy internet DZIAŁA to jest on nawet szybki
    Wadyciągłe przerwy i problemy z internetem, prawie codzienne, czasami kilku godzinne, czasami trwające całą dobę, totalne niewykwalifikowana obsługa klienta i zero pomocy, hasła typu "proszę spróbować zresetować router" są tu codziennością
    MiejscowośćOlkusz
  • ~AgGa / 2022-05-15 10:42
    Ocena: 1.25 / 5
    Od ponad roku jestem klientem UPC. Zgodnie z umową powinnam mieć dostęp do internetu, telewizji kablowej i telefonu łącznie z roamingiem. Internet działa przeciętnie. Jeśli chodzi o telewizję, to raz zdarzyło się, że nie miałam dostępu do telewizji. Raz, ale porządnie. Przez pięć dni jedynym dostępnym kanałem było TVP1. Telefoniczna pomoc techniczna nie poradziła sobie z problemem, a technicy pojawili się w domu dopiero we wtorek, pomimo tego, że problem zgłosiłam w piątek. Po kilku miesiącach było tylko gorzej, bo postanowiłam wyjechać na urlop. Przed wyjazdem sprawdzałam u operatora ilość internetu w ramach roamingu. Zapewniano mnie, że wszystko będzie działać. Jednak po wyjeździe z polski nie działało nic, nie miałam internetu, nie mogłam dzwonić, wysyłać sms. Mój telefon był jedynie zegarkiem i aparatem telefonicznym. Wiele osób z wycieczki próbowało rozwiązać problem, niestety bezskutecznie. Po powrocie do domu usłyszałam od pracownika UPC - "niemożliwe".
    ZaletyBRAK
    Wadycałe UPC to jedna wielka wada
    MiejscowośćRadlin
  • ~Agnieszka / 2018-09-19 11:07
    Ocena: 1.00 / 5
    U mnie nie ma internetu i telewizji ponad 24h, czy w tym przypadku można zerwać umowę, ktoś coś wie? Dzwoniąc na infolinię informują za każdym razem o innej godzinie usunięcia awarii.
    MiejscowośćMichałowice
  • ~Agnieszka / 2018-12-10 09:58
    Ocena: 2.00 / 5
    UPC jako dostawca Internetu to najgorszy wybór. Kontakt tragiczny, niekompetencja pracowników. Ciągle, długie oczekiwanie na połączenie . Naprawde nie polecam UPC.
    ZaletyBrak
    MiejscowośćWarszawa
  • ~Agnieszka / 2019-11-12 16:30
    Ocena: 1.00 / 5
    4 dni bez internetu i telewizji. Moja praca = dostęp do internetu. Kto mi zapłaci za poniesione straty?
    ZaletyBrak
    WadyBardzo dużo
    MiejscowośćTarnowskie Góry
  • ~Agnieszka / 2020-10-17 20:58
    Ocena: 1.00 / 5
    Mojemu bardzo staremu i bardzo choremu Ojcu, który nie wie, nawet co to Internet, wciśnięto najdroższy możliwy pakiet z dekoderem z nagrywarką i kolekcją płatnych kanałów. To są praktyki skandaliczne i nieetyczne. To powinno być karane, to są praktyki w stylu przekrętu na wnuczka. I najlepiej bronić sie pazurami przed kontaktem, żeby złożyć reklamację, trzeba to zrobić przez formularz kontaktu a w tym celu, trzeba mieć konto. Nie można po prostu wysłać maila. Ojciec chce zrezygnować nieuczciwej, kłamliwej oferty od zaraz. Oczywiście przełączenie do działu rezygnacji to czekanie 20 mi i nic, bo to są techniki zniechęcania klienta. TO JEST SKANDAL i żerowanie na starości i demencji!
    MiejscowośćKraków
  • ~Agnieszka / 2020-11-30 19:44
    Ocena: 1.25 / 5
    Ciekawie dbają o nowych klientów. Osoba, która miała mi podłączyć modem nie przyjechała, nie da sie połączyć z nikim z infolni, a ja nawet jeszcze nie podpisałam umowy... no i raczej nie podpisze.
  • ~Agnieszka / 2022-02-24 13:36
    Ocena: 1.00 / 5
    Firma bardzo nierzetelna. Zdecydowanie odradzam korzystania z jej usług. Kurier nie kontaktuje się zz odbiorcą przesyłki, podjął 3 próby doręczenia paczki w godzinach porannych 9-11 wtedy gdy ludzie są w pracy. Nie pozostawił awizo w skrzynce, zero kontaktu. Po 3 dniach przesyłka po prostu wraca do sklepu. Koszmar.
    MiejscowośćOlsztyn
  • ~Agnieszka / 2022-09-24 10:43
    Ocena: 1.50 / 5
    Brak kompetencji,oszustwa,brak znajomości usług, nieterminowość,wysokie ceny, ostrzegam klientów proszę nie korzystajcie z usług UPC jeśli macie taką możliwość.
    ZaletyŻadnych
    WadySame wady
    MiejscowośćSosnowiec
  • ~Agnieszka / 2023-01-13 22:08
    Ocena: 1.25 / 5
    Częste awarie dekoderów ,za przyjazd technika wina po stronie upc 50zł.
    Dwa razy czekałam na technika ,skłamał że nie było nikogo w domu.
    Na infolini ludzie niekompetentni bezcszacunku dla klienta
    WadyBrak kontaktu email
    MiejscowośćWarszawa
  • ~Agnieszka / 2023-03-12 13:40
    Ocena: 1.00 / 5
    Najgorsza telewizja i internet. Zaproponowano wymianę dekodera na bialy plus kostka do internetu . Jest gorzej niż bylo a cena jeszcze wyzsza. Albo internet pada albo tv nie działa. Resetuje, odlaczam kable, a non stop wyswietla sie błąd albo pisze, że kable byly odłączone kilka dni. Dno dna!!!!!! Kompletne zero i zero zainteresowania ze strony UPC na problemy. Technika wysyłają- po jego wizycie w ogóle sygnału nie było. Zwalali winę na remonty obok mieszkania remonty skończone ponad rok temu, a dekoder jak sie zawieszał tak zawiesza.
    ZaletyNie ma zalet
    WadyMnostwo!
    MiejscowośćGdansk
  • ~Agnieszka / 2023-04-30 22:38
    Ocena: 1.00 / 5
    Do niczego.ciagle problem z internetem a co z tym się wiąże brak telewizji w całym domu.NIE POLECAM chyba że lubicie bardzo się złościć
    ZaletyBrak
    WadyDużo
    MiejscowośćPionki
  • ~Agnieszka / 2023-08-16 16:59
    Ocena: 1.75 / 5
    Korzystam z usług UPC od 17 lat. Do tej pory byłam bardzo zadowolona, ale odkąd Play przajął infrastrukturę UPC współpraca z tą firmą to jakiś dramat! Na infolinii zgłaszają się idioci, którzy nie mają pojęcia o usługach, a każdy konsultant opowiada inna bajkę często podając sprzeczne informacje. Do tego umówieni monterzy albo się nie pojawiają wcale a jak już przyjdą, to bez sprzętu i twierdzą, że nic się nie da zrobić (a pieniądze za ich wizytę są pobierane w ramach abonamentu).
    Jedyne w czym ta firma jest obecnie dobra to w wystawianiu faktur za usługi, których nie świadczy w należytym sposób.
    ZaletyBRAK ZALET!!!
    WadyNiekompetentni pracownicy, brak elementarnego szacunku dla klienta, nierzetelni i nieudolni monterzy!
    MiejscowośćKraków
  • ~aidmsjk / 2020-11-27 11:11
    Ocena: 1.00 / 5
    kur3stwo i to jeb4ne internet działa jakby chciał a nie mógł, mam po 1238123123 pingu w kazdej pi3rdolonej grze ten internet jest do wypierd0lenia i jeszcze za zerwanie umowy trzeba oszustą jeb4nym płacić miało być 500mb/s a jest 0,34kbs pozdrawiam i nie polecam
    Zaletynie działa po prostu nie działa
    Wadyinternet jest niedziałający i tyle
    MiejscowośćWodzisław Śląski
  • ~Ajja / 2022-05-07 17:00
    Ocena: 1.50 / 5
    Ciągle przerywa internet ...................................
    ZaletyNie ma
    WadyNie ma w ogóle internetu
    MiejscowośćJastrzębie-Zdrój
  • ~Ak / 2022-01-24 17:46
    Ocena: 2.00 / 5
    O ile obsluga w punkcie byla bardzo mila i profesjonalna to usługa jest beznadziejna. W dniu dzisiejszym monter zainstalowal mi internet predkosc do 500mb/s i tv dzialalo to wszystko jakas godzine po montażu pozniej niestety ani internetu ani co za tym idzie tv nie ma. W umowie wpisana minimalna predkosc pobierania 140mb/ lub 200mb/s w zaleznosci od infrastruktury niestety speed testy pokazywaly max 22mb/s czyli 1/10 tego co powinnam minimum miec dodzwonic sie na infolinie techniczna graniczy z cudem najpoerw zglasza sie boot z ktorym nie da sie dogadac pozniej laczy z konsultantem czekasz 38 mimut na polaczenie zeby sie dowiedziec ze boot polaczyl Cie ze zlym doradca i czelasz kolejne 23 minuty na polaczenie z wlasciwa osoba
    ZaletyBrak
    WadyCala masa wymieniona wyzej
    MiejscowośćŚwidnik
  • ~Aka / 2019-07-12 10:30
    Ocena: 1.75 / 5
    Od wielu lat korzystam z usług UPC, wcześniejszej kablówki, z niczym nie miałem takich problemów jak z internetem od nich, obsługa klienta miła i pomocna ale co z tego jak nic nie działa, odradzam, wybierajcie innych dostawców
    ZaletyObsługa klienta
    WadySieć, brak stabilności łącza, prędkości przekłamane
    MiejscowośćBoleslawiec
  • ~Akimbo / 2017-10-06 13:35
    Ocena: 1.00 / 5
    UPC zeszło na psy. Awarie non stop i ciągłe kłamstwa z ich strony, że wszystko działa prawidłowo. Nieustające przerwy w dostawie internetu, problemy z TV etc. Porażka.
    Zaletybrak
    Wadywysokie ceny, zawodny internet, ograniczanie użytkownikom dostępu do funkcji routerów, kłamstwa ze strony konsultantów na infolinii oraz czacie
  • ~Ala / 2018-05-28 17:43
    Ocena: 1.00 / 5
    Brak komunikacji między sobą po czym technik przyjeżdża z pustymi rękoma. Porażka.
    MiejscowośćOpole
Dodaj własną opinię »

Podobne wyszukiwania

Zobacz również

VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4456
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3501
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3203
Play Online
Ocena: 1.74, ilość opinii: 2240
T-Mobile Internet
Ocena: 1.88, ilość opinii: 2084
Plus GSM iPlus
Ocena: 1.65, ilość opinii: 1916
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4605
Orange
Ocena: 1.40, ilość opinii: 3927
Plus
Ocena: 1.45, ilość opinii: 2981
T-Mobile
Ocena: 1.59, ilość opinii: 2581
Cyfrowy Polsat Internet
Ocena: 1.51, ilość opinii: 2551
mBank
Ocena: 1.66, ilość opinii: 2017