Technik miał podłączyć internet między 19:00 a 21:00, czekałam, nikt się nie pojawił. Zadzwoniłam do biura obsługi klienta, pani mnie przełączyła do działu technicznego, gdzie czekałam 15 min na linii. Okazało się, że niestety ani ja nie mogę dostać nr do technika, ani nawet dział techniczny nie może się z nimi skontaktować (!) Technicy są najważniejsi w tej firmie i reszta jest zdana na ich łaskę i niełaskę. Dowiedziałam się tylko, że technik nie zostawił żadnej wiadomości, że np nikogo nie zastał w domu czy przyjdzie później. Nic, zero. Pan z działu technicznego polecił, żebym poczekała jeszcze 15min, jeśli coś ustalą to się że mną skontaktuja. Oczywiscie nikt nie zadzwonił. Jestem wściekła, straciłam mnóstwo czasu, obsługa klienta jest fatalna, bo nikt nic nie wie, mam ochotę już zerwać umowę. WadyObsługa klienta nie udziela pomocy. Brak kontaktu z technikami, nie wiadomo czy w ogóle się pojawią, jeśli nie to brak jakiejkolwiek informacji
MiejscowośćWarszawa