Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

UPC Internet opinie

Ocena na podstawie 3501 opinii

1.81 / 5

  • Niezawodność
    1.66
  • Obsługa klienta
    1.64
  • Cena
    2.01
  • Parametry
    1.96
  • Cena/Jakość
    3.00
  • Oferta
    5.00

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~Adrian z Mokotowa / 2024-02-29 21:57
    Ocena: 1.75 / 5
    Ten internet to dramat, prewywa mi przynajmniej kilka razy dziennie, obsługa klienta każę ciągle resetować modem co działa na jeden dzień może a trwa pół godziny. Poza tym, żeby dostać się do obsługi klienta to trzeba poświęcić z pół godziny, podając dane do weryfikacji
    ZaletyBrak
    WadyMnóstwo
    MiejscowośćWarszawa
  • ~Adrian7382 / 2019-08-06 20:39
    Ocena: 1.00 / 5
    Internet słaby raz pobierało mi grę 7godzin ...dziś wywaliło mi go 4 razy nie działał dobre 2 h za każdym razem cały czas pisało "połączono ,brak internetu " jest tak co kilka dni internet jest wolny ,słaby ,i podatny na rozłączenia NIE POLECAM GO już lepiej pogadać z sąsiadem i podłączyć się pod jego internet niż płacić za tak niską jakość internetu
    ZaletyNiema wogóle
    WadyPołączenie słabe
    Internet słaby
    Rozłączenia kilka razy dziennie
    Wszystko słabe
    MiejscowośćCzęstochowa
  • ~Adriana / 2021-06-25 17:14
    Ocena: 1.00 / 5
    W UPC nie traktują ludzi poważnie. 22 czerwca 2021 zgłosiłam problem z internetem, coś nie tak z routerem. Na 25 czerwca umówiono wizytę serwisanta, niestety pół godziny przed wizytą otrzymałam smsa, że mój internet działa bez zarzutu i wizyta została odwołana. Po mojej interwencji na infolinii otrzymałam nowy termin wizyty na 1 lipca. Świetnie po prostu. Bez jakiegokolwiek kontaktu odwołują wizytę i mają klienta gdzieś. Nie podoba mi się polityka firmy!!! Lepiej traktują nowych klientów, a o stałych nie dbają.
    MiejscowośćGdańsk
  • ~ag / 2018-11-13 10:59
    Ocena: 1.00 / 5
    Tragedia
    miałam dostać abonament (telewizja internet) za 50 zł a dostałam za 80 zł
    Szkoda czasu!!!
    Nie polecam chcąc pozyskać klienta obiecują dużo!!! I na tym koniec!!!
    Zaletybrak
    WadyBardzo niekompetentna obsluga
    MiejscowośćLublin
  • ~Aga / 2018-08-21 08:51
    Ocena: 1.00 / 5
    Niedziała mi internet telewizja awaria kolejna dekodera a do biura obsługi klijenta można dzwonić i tak nikt nie odbierze
  • ~Aga / 2019-09-03 09:32
    Ocena: 1.50 / 5
    Pilot wiecznie się blokuje, dekoder nie nadąża z przełączanie kanałów, przez co często się zacina, nagrywarka ma bardzo małą pojemność i nie uprzedzam o kończącym się na niej miejscu. Udupilam pieniądze i dwa lata życia z nimi.
  • ~Aga / 2020-06-17 13:34
    Ocena: 2.50 / 5
    Od 3 lat nic nie robię tylko co 3-4 miesiące zgłaszam problemy techniczne. Już myśle o zmianie operatora! Naprawy trwają do 2 tygodni i są krótkotrwałe. Sprzęt chyba zbierany na złomowisku i składany na kolanie! Internet w UPC to totalna porażka!
    ZaletyBrak
    WadyJakość usługi i sprzętu
    MiejscowośćKraków
  • ~Aga / 2022-07-06 10:45
    Ocena: 1.50 / 5
    Non stop rwie się internet na Kalinie w Lublinie. Tak samo telewizja online teraz jest popierdo#@&lona. Widzę że nowy właściciel ma klientów głęboko w czarnej otchłani. Jeszcze trochę i ja też!!!
    ZaletyBrak
    WadyNieskończoność
    MiejscowośćLublin Kalina
  • ~Aga / 2022-07-17 17:56
    Ocena: 1.00 / 5
    "Obsługa klienta" - właściwie to tylko przełączenie do kolejnych niekompetentych pracowników. Oni potrafią przełączać 7-8 razy, a ten ósmy rozłącza się. Tydzień bez telefonu - UPC nie widzi problemu ze swojej strony. Jeśli ktoś szuka operatora to polecam omijać UPC szerokim łukiem. A skoro Play ma zamiar ich przejąć to też należałoby mieć to na uwadze. Nikt rozsądny nie kupuje tak działającego czegoś - bo trudno to nazwać firmą, przedsiębiorstwem czy czymś w tym rodzaju.
    ZaletyBRAK
    WadyUPC TO JEDNA WIELKA WADA
    MiejscowośćRadlin
  • ~Aga / 2022-08-02 19:55
    Ocena: 1.00 / 5
    Na infolinii otrzymałam informację, żeby skorzystać w nowego pakietu (dostępnego dla nowych klientów) muszę złożyć wypowiedzenie usług cinemax i polsat sport (miałam za darmo dołączone te pakiety do obecnej umowy) Zadzwoniłam po miesiącu zgodnie z informacją jaką otrzymałam wcześniej na infolinii i Pan mnie poinformował, że mogę jak najbardziej skorzystać o atrakcyjnej oferty, ale muszę poczekać aż dodatkowe pakiety zostaną wyłączone - miały zostać wyłączone tego samego dnia o północy i on do mnie oddzwoni następnego dnia. Niestety o umówionej godzinie nikt do mnie nie oddzwonił więc po kilku godzinach zadzwoniłam na infolinię. Tam, niestety dowiedziałam się, że nie mogę skorzystać w oferty, którą wcześniej wybrałam bo nie jest dostępna. Jedyna dostępna oferta jest w dokładnie a takiej samej cenie w jakiej jest mój obecny abonament (dodam, że jest to różnica 45 zł miesięcznie). Mogę złożyć wypowiedzenie, żeby skorzystać z nowej oferty, ale po okresie wypowiedzenia dodany jest okres karencji 30 dni i dopiero po tym czasie można podpisać nową umowę. I tak dzięki obsłudze klienta UPC zostałam pozbawiona dodatkowych pakietów, nie mówiąc o straconym czasie i nerwach. Nie polecam.
    MiejscowośćKraków
  • ~Aga / 2022-10-27 14:45
    Ocena: 1.00 / 5
    Tragedia internet, ścina non stop, kilka razy dziennie. TV pikseluje. Spadliście na psy upc!
    ZaletyNie ma
    WadySame wady
    MiejscowośćTychy
  • ~Aga / 2022-11-01 13:56
    Ocena: 2.50 / 5
    Dlaczego nie można w tradycyjny sposób połączyć się z operatorem ,dlaczego nie ma adresu email do kontaktu ?dbałość o klienta i kontakt równa się zeru
    WadyKontakt
    MiejscowośćSosnowiec
  • ~Aga / 2023-10-05 22:05
    Ocena: 1.00 / 5
    Najgorsza usługa ze wszystkich! Światłowód. Tnie na okrągło, wiele razy w ciągu dnia. A jeszcze wciskali mi dekoder na wi fi. To nawet i tv cięłoby. Co trzeba mieć we łbie, żeby nie reagować na ocenę 1,8?? Macie klientów w d.pie!
    ZaletyNie ma!!
    WadyWszystkie!
    MiejscowośćTychy
  • ~Agata / 2020-06-12 22:04
    Ocena: 1.00 / 5
    Technik miał podłączyć internet między 19:00 a 21:00, czekałam, nikt się nie pojawił. Zadzwoniłam do biura obsługi klienta, pani mnie przełączyła do działu technicznego, gdzie czekałam 15 min na linii. Okazało się, że niestety ani ja nie mogę dostać nr do technika, ani nawet dział techniczny nie może się z nimi skontaktować (!) Technicy są najważniejsi w tej firmie i reszta jest zdana na ich łaskę i niełaskę. Dowiedziałam się tylko, że technik nie zostawił żadnej wiadomości, że np nikogo nie zastał w domu czy przyjdzie później. Nic, zero. Pan z działu technicznego polecił, żebym poczekała jeszcze 15min, jeśli coś ustalą to się że mną skontaktuja. Oczywiscie nikt nie zadzwonił. Jestem wściekła, straciłam mnóstwo czasu, obsługa klienta jest fatalna, bo nikt nic nie wie, mam ochotę już zerwać umowę.
    WadyObsługa klienta nie udziela pomocy. Brak kontaktu z technikami, nie wiadomo czy w ogóle się pojawią, jeśli nie to brak jakiejkolwiek informacji
    MiejscowośćWarszawa
  • ~Agata / 2020-11-23 23:00
    Ocena: 1.25 / 5
    Internet ciągle przerywa, nie pamiętam dnia, w którym nie byłoby choć jednej przerwy w jego dostawie. Cały czas są braki internetu, zdążają się kilkudniowe (np. dziś minęły równo 3 dni) . Codziennie rano przed pracą zjada mnie stres, bo nie wiem czy łaskawie będzie dziś działał internet czy nie? Pracownicy obsługi klienta jedyne co robią, to każą resetować modem, żeby mieć święty spokój, mają gdzieś, że zrobienie tego po raz 15 nie pomoże, byle by mieć święty spokój. Zdecydowanie odradzam korzystanie z usług upc.
    ZaletyBrak
    WadyBRAK INTERNETU
    MiejscowośćKielce
  • ~Agata / 2021-06-08 14:43
    Ocena: 3.25 / 5
    Ogólnie wszystko fajnie działa, czasami dostaje komunikat, że są jakieś pracę w moim terenie i słabiej działa co potrafi irytować, bo dość często się to zdarza. Jeżeli chodzi o tv to pilot nie wiadomo czemu przestaje działać... Promocje dla stałych klientów są słabe ale i tak nie jest drogo
    MiejscowośćWarszawa
  • ~Agata / 2022-10-21 00:39
    Ocena: 2.00 / 5
    Mam złe doświadczenia. 1) dziś czekałam w domu na montera, nagle dostałam smsa, że z powodu mojej nieobecności instalacja jest anulowana. Pewnie technikowi nie było do mnie po drodze. Następny wolny termin montera za 6 dni. Szkoda, że nie mogłam dostać tel do technika jak ma to miejsce przy kurortach 2) byłam klientka od ponad 20 lat i wciąż miałam bardzo nieatrakcyjna ofertę. Dopiero jak zakończyłam umowę i zawarłam nowa dostałam dobrą ofertę. Stałych klientów źle traktują. 3) zachodzi kompletna dezinformacja pomiędzy pracownikami i dzialam... Źle poinformowani pracownicy na infolinii, często wprowadzają w błąd.
    ZaletyOferta Wifi i tv
    WadySorry ale brak dobrej woli i kompetencji pracowników.
    MiejscowośćWarszawa
  • ~Agata / 2023-07-17 18:27
    Ocena: 1.25 / 5
    najgorszy internet, a w sumie jego brak
    ciągłe problemy i moja frustracja
    nie polecam nikomu
    Zaletybrak
    Wadywszystko
    MiejscowośćGdańsk
  • ~Agata / 2023-08-07 17:36
    Ocena: 1.00 / 5
    Dramat Dramat i jeszcze raz Dramat. 3 razy odwoływana wizyta serwisanta bo mają awarie.
    ZaletyBrak
    WadyZero podejścia do klienta
    MiejscowośćKielce
  • ~Agata22 / 2019-11-25 11:01
    Ocena: 2.50 / 5
    Konsultanci nie oddzwaniają w ustalonych godzinach. Wciskają mało korzystne oferty - za każdym razem jak przedłużałam umowę oferowano mi gorsze parametry za wyższą cenę, wciskając dodatkowo opcje z telefonem i telewizją, mimo że informowałam, że tych usług nie potrzebuję.
    MiejscowośćWrocław
Dodaj własną opinię »

Podobne wyszukiwania

Zobacz również

VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4456
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3501
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3203
Play Online
Ocena: 1.74, ilość opinii: 2240
T-Mobile Internet
Ocena: 1.88, ilość opinii: 2084
Plus GSM iPlus
Ocena: 1.65, ilość opinii: 1916
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4605
Orange
Ocena: 1.40, ilość opinii: 3927
Plus
Ocena: 1.45, ilość opinii: 2981
T-Mobile
Ocena: 1.59, ilość opinii: 2581
Cyfrowy Polsat Internet
Ocena: 1.51, ilość opinii: 2551
mBank
Ocena: 1.66, ilość opinii: 2017