Oszustwo. Pobieranie 100 Mb/s, cena za 300 Mb/s. Rwanie połączenia. Brak sensowności utrzymywania usługi. Po wypowiedzeniu umowy wyjątkowo niekulturalny i arogancki konsultant próbował wyłudzić płatność za rzekomo nieuregulowane faktury mimo braku zaległości. Proszony o wyjaśnienie sytuacji, która wygenerował - odmówił. Jak pokazują komentarze- to się zdarza! Nie wiem, może te zdarzenia dotyczą tego samego konsultanta - Artura W, może jest to odgórna polityka BOK, by czesać klientów, zwłaszcza w obliczu zmian właścicielskich (UPC zostało przejęte przez PLAY). Żegnam się bez łez. Są lepsze propozycje na rynku i wyższy poziom kultury pracowników.ZaletyJuż brak.
WadyParametry usługi niezgodne z ofertą, cena nieadekwatna do usługi. Problem z połączeniem z BOK - boty utrudniające kontakt. Prymitywne próby wyłudzenia płatności przez konsultanta, fatalna kultura obsługi.
MiejscowośćWarszawa