Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

UPC Internet opinie

Ocena na podstawie 3501 opinii

1.81 / 5

  • Niezawodność
    1.66
  • Obsługa klienta
    1.64
  • Cena
    2.01
  • Parametry
    1.96
  • Cena/Jakość
    3.00
  • Oferta
    5.00

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~A na chuj wam to / 2019-01-14 12:55
    Ocena: 1.00 / 5
    chuje z was Same zacinki Nie stać was na dobra obsługę klienta i na dobre okablowanie śmieszy mnie to ciągle zrywanie 200razy na dzień internetu
    Zaletybrak
    Wadywszystko
    MiejscowośćGdańsk
  • ~A. / 2021-12-30 21:54
    Ocena: 1.67 / 5
    Oszustwo. Pobieranie 100 Mb/s, cena za 300 Mb/s. Rwanie połączenia. Brak sensowności utrzymywania usługi. Po wypowiedzeniu umowy wyjątkowo niekulturalny i arogancki konsultant próbował wyłudzić płatność za rzekomo nieuregulowane faktury mimo braku zaległości. Proszony o wyjaśnienie sytuacji, która wygenerował - odmówił. Jak pokazują komentarze- to się zdarza! Nie wiem, może te zdarzenia dotyczą tego samego konsultanta - Artura W, może jest to odgórna polityka BOK, by czesać klientów, zwłaszcza w obliczu zmian właścicielskich (UPC zostało przejęte przez PLAY). Żegnam się bez łez. Są lepsze propozycje na rynku i wyższy poziom kultury pracowników.
    ZaletyJuż brak.
    WadyParametry usługi niezgodne z ofertą, cena nieadekwatna do usługi. Problem z połączeniem z BOK - boty utrudniające kontakt. Prymitywne próby wyłudzenia płatności przez konsultanta, fatalna kultura obsługi.
    MiejscowośćWarszawa
  • ~a... / 2019-01-02 20:29
    Ocena: 1.50 / 5
    - obiecane;
    - kłamliwa i manipulacyjna,
    - ruchoma - stali klienci płacą więcej niż nowi - taki marketing.
    - przez dwa lata udawali, że likwidują usterkę, łącznie z wymianą instalacji, po czym okazało się, "infrastruktura
    przesyłowa' wprowadza zakłócenia nie do usunięcia.
    Zaletybo jest?
    Wadyjw.
    MiejscowośćWarszawa
  • ~a.3201 / 2021-03-19 15:46
    Ocena: 1.00 / 5
    Bardzo utrudniony kontakt, ciągłe przekazywanie rozmowy do innego operatora. Instalacja kolejny raz nie doszła do skutku z niewiadomych przyczyn. Dzień wcześniej została potwierdzona instalacja, a w dniu kolejnym „technik” się nie stawia. Żadnego odzewu ze strony upc i technika. Nikt nie został poinformowany o odrzuceniu instalacji. Bardzo niekompetentni ludzie. Nie polecam.
    ZaletyBrak
    WadyBardzo wiele
  • ~aa / 2023-12-28 19:19
    Ocena: 1.00 / 5
    Przy więcej niż 1 podłączonym urządzeniu niesamowicie laguje i co chwilę zrywa.
    Zaletybrak
    Wadydużo
    MiejscowośćWarszawa
  • ~Aaa / 2022-09-05 22:00
    Ocena: 1.75 / 5
    Tragedia codzinnie przez ostatni tydzień są awarie internet znika albo na godidznr albo na 2 dni nie polecam nic się nie da załatwić tylko przepraszamy mamy awarie
    MiejscowośćWrocław
  • ~Aaaa / 2019-02-20 10:44
    Ocena: 2.25 / 5
    Pracownicy to debile. Czekałem tydzień żeby się w końcu dowiedzieć że jednak nie da się podłączyć drugiej instalacji . Jeden mówi tak drugi inaczej
  • ~Aaabbcc / 2020-09-15 17:19
    Ocena: 1.75 / 5
    Obsługa klienta w UPC to jedna wielka porażka.. obiecują miesiącami naprawienie szkody i jak zwykle zero kontaktu.. osoby pracujące na infolinii niekompetentne, cała firma porażka, nie wspominając o monterach.. co do działania internetu to tez pozostawia wiele do życzenia ..
    WadyObsługa klienta
    Słaby zasięg
    MiejscowośćWarszawa
  • ~Abababa22 / 2022-02-06 21:05
    Ocena: 1.00 / 5
    Mając umowę na 300 mb/s, w rzeczywistości jest poniżej 20 mb/s. Mieszkam w centrum Warszawy więc nie ma mowy o tym, że w mniejszych miejscowościach działa gorzej. W domu są 3 urządzenia korzystające z internetu.
    Nie jest możliwym odpalenie żadnego filmu, oglądania czegokolwiek online...
    MiejscowośćWarszawa
  • ~abc / 2019-08-05 22:55
    Ocena: 2.75 / 5
    Ostatnie miesiące to ciągłe resety rootera i nie wiele dające wizyty serwisantów. Porażka.
    Wadyjakość usługi
    MiejscowośćW-wa Ursus.
  • ~abc / 2022-04-22 12:05
    Ocena: 1.00 / 5
    Stanowczo nie polecam firmy UPC! Odłączają usługę zdalnie, a fizycznie nie ma możliwości podpięcia mieszkania do anteny zbiorczej, jak było to pierwotnie, gdyż nie jestem już ich klientem! Połowa ludzi na infolinii urwała się z choinki i nie zna się na prostych zagadnieniach technicznych. Wielki problem, żeby cokolwiek załatwić, bot z którym rozmowa jest przeprowadzana na początku jest mega niedopracowany i nie rozumie, że nie jestem klientem i nie mam numeru klienta, ani nie podam mu numeru pesel. Unikać jak ognia!
    MiejscowośćWarszawa
  • ~abcdefg / 2021-01-25 16:00
    Ocena: 2.00 / 5
    Używam UPC internet od ponad półtora roku i zdecydowanie nie polecam. Internet jest powolny strony ładują się minutami a centrum obsługi klienta twierdzi że wszystko jest okej. Nie da się grać w gry online ponieważ jest za duże opóźnienie. Zdecydowanie nie polecam
    Zaletybrak
    WadyPowolne działanie internetu
    Duże opóźnienie w grach
    MiejscowośćKalisz
  • ~abonent / 2022-10-21 16:31
    Ocena: 1.75 / 5
    Uszkodzono mi kabel gdzieś w ścianach na klatce (ktoryś sąsiad coś wiercił), za cholerę nie wykryli w którym miejscu, chcieli mi zamontować kabel rynienkami na klatce to Zarząd osiedla się nie zgodził (bo ściany nie są własnością UPC tylko sam kabel w peszlach w ścianach), zamknięty krąd. Bujałem się z nimi ponad dwa miesiące, naliczali w międzyczasie abonament za telewizję choć ja miałem tylko umowę na internet a kanały tv dodawali za darmo, ale jak zgłosiłem awarię internetu to dalej za tv naliczali bo na fakturze jest to rozbite po połowie (cwaniaki) mimo iż tv darmowa miała być. Rozwiązałem umowę. Zawarł nową właściciel mieszkania, przyjechał monter, zamontował taki sam modem, włączył... internet działa. Istne czary mary urwa mać... Ostatnio, jak korzystam z internetu to na każdym kanale tv mam makrobloki takie, że nie da się oglądać. Zgłaszałem usterkę, przyjechał technik, wzruszył ramionami i tyle. A w usłudze Horizon czyli tv internetowej UPC, zamiast 32 kanałów jak w ofercie z internetem, dają około 16 z czego może trzy są spoza TVP, widać jaka jest narracja tego operatora. O różnic między pakietem kanałów dostępnym na początku umowy a obecnym już nie wspomnę. Mnóstwo kanałów zabrali albo zamienili na jakieś beznadziejne.
    ZaletySzybki internet
    Wadyopisane w opinii
    MiejscowośćSzczecin
  • ~ac / 2019-04-01 18:02
    Ocena: 1.33 / 5
    Od 15.03.2019roku czekam na przeniesienie numeru telefonu z Netii do UPC. Netia przekazała do dyspozycji UPC nr. telefonu w dniu 15.03.2019r. Konsultanci przyjmują zgłoszenia reklamacyjne i nic się nie dzieje.
    Codziennie ponawiam zgłoszenie i za każdym razem konsultanci przyjmują je jako nowe zgłoszenie mimo tego,że było już wielokrotnie zgłaszane.
    Lekceważą klientów. Najważniejsze, żeby podpisać umowę a potem klient idzie w ,,odstawkę''.
    Zaletybrak
    Wadylekceważenie klienta; zupełny brak reakcji na zgłoszone problemy techniczne.
    MiejscowośćPodkowa Leśna
  • ~acocieto / 2021-05-28 10:20
    Ocena: 3.75 / 5
    Internet potrafi zrobić cosplay jezusa po podłączeniu kolejnego urządzenia po kablu ethernet
    Zaletydziała dobrze ping nie przekracza 10
    Wadyrobi cosplay jezusa
  • ~Adam / 2017-10-16 18:29
    Ocena: 1.25 / 5
    Tak beznadziejnej firmy jeszcze nie widziałem. Zwiększyłem moc internetu do 120Mb/s po namowie Pana z infolinii, że to uzdrowi moje problemy. Internet mam średnio z prędkością 25Mb/s i to w centrum Warszawy. Kpina i paranoja. Ludziki na infolinii są niekompetentne, forma rozmowy poniżej zera. Jedynym ich rozwiązaniem na wszystko jest twardy reset routera, co zmusza mnie potem do długotrwałych procesów ustawiania wszystkiego od nowa: drukarki, komputery itp. Skandal i żenada. Nigdy więcej tego badziewia.
    ZaletyBrak
    WadyCzasu by zabrakło, żeby wymieniać.
  • ~Adam / 2017-06-21 01:43
    Ocena: 4.25 / 5
    Internet mam 4 miesiące, kupiłem łącze 60Mb a pokazuje na oficjalnej stronie do 20Mb wifi, przebolał bym i to,ale faktyczne prędkości to jedna wielka huśtawka od 0.1KB DO 2.7MB, filmy z netu to od 2KB transferu do 2.2MB zależy od strony i też huśtawka parę sekund 2MB-ty a za chwilę parę minut 2KB-ty i muszę buforować, przeglądanie stron bez problemów pingi od 17 do 222 i też skaczą i zaakceptował bym te 2.7MB za te pieniądze (płaciłem tyle samo za 512Kb) gdyby nie te huśtawki
    ZaletyStabilne łącze nie zacina się
    WadyHuśtawka transferu
    korzystam 4 miesiące, zapłaciłem 49 zł za 60 Mb
  • ~Adam / 2017-10-31 19:23
    Ocena: 1.00 / 5
    Niestabilne polaczenie, dziala bardzo wolno mimo rzekomej 250mb/s.
    Umowa od 2 lat i napewno nie dluzej
  • ~Adam / 2018-06-25 08:50
    Ocena: 1.00 / 5
    Reklamują że mają internet światłowodowy a to jest kit, oszukują, to jest zwykły kabel zwykły sygnal który jest przydatny na zakłucenia i przerwy przy nadawaniu. OSZUKUJĄ swiadomie i tyle.
  • ~Adam / 2018-08-24 11:28
    Ocena: 5.00 / 5
    Jak na moje potrzeby wystarczająco dobrze wszystko funkcjonuje. Niedawno skorzystałem także z oferty dla biznesu, ze stałym ip. Z moich doświadczeń z obsługą klienta nie miałem nigdy problemu.
    MiejscowośćLublin
Dodaj własną opinię »

Podobne wyszukiwania

Zobacz również

VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4456
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3501
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3203
Play Online
Ocena: 1.74, ilość opinii: 2240
T-Mobile Internet
Ocena: 1.88, ilość opinii: 2084
Plus GSM iPlus
Ocena: 1.65, ilość opinii: 1916
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4605
Orange
Ocena: 1.40, ilość opinii: 3927
Plus
Ocena: 1.45, ilość opinii: 2981
T-Mobile
Ocena: 1.59, ilość opinii: 2581
Cyfrowy Polsat Internet
Ocena: 1.51, ilość opinii: 2551
mBank
Ocena: 1.66, ilość opinii: 2017