Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

UPC Internet opinie

Ocena na podstawie 3497 opinii

1.81 / 5

  • Niezawodność
    1.66
  • Obsługa klienta
    1.64
  • Cena
    2.01
  • Parametry
    1.96
  • Cena/Jakość
    3.00
  • Oferta
    5.00

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~Arkadiasz / 2021-10-12 17:18
    Ocena: 2.25 / 5
    Takiego absolutnego braku profesjonalizmu i tak tragicznej organizacji jeszcze nie było. Po prostu wstyd, że w ogóle wpadłem na pomysł jakiejkolwiek umowy z taką firmą.
    Jeżeli ktokolwiek miał w planie popełnić podobny błąd jak ja, niech przeczyta sobie najpierw historyjkę o tym, jak firma próbująca pokazywać się w świetle nowoczesnej poprzez usranie każdej infolinii i czatu botami o inteligencji orzecha (które i tak biją serwisanta na głowę w tej kategorii) traktuje klientów:
    1. Występuje awaria internetu na moim obszarze. Po ustawieniu bota na klikanie awarii na downdetectorze w końcu zostaje ona odnotowana na stronie UPC.
    2. Po zakończeniu awarii nadal nie działał u mnie internet. Podjąłem wszystkie kroki z sekcji pomocy na stronie. Nic nie działa. Konieczne zamówienie serwisu.
    3. Podczas rozmowy już z ludzkim konsultantem na czacie, umawiam serwis (w czwartek 07.10) zaznaczając, że internet jest mi niezbędny do pracy więc proszę o jak najszybsze umówienie specjalisty. Zostaje on umówiony na wtorek (12.10). No dobra, pół biedy, niech będzie - proszę tylko konsultanta, żeby były to godziny wieczorne, ponieważ do 17 pracuję. Pan sugeruje jedyny dostępny przedział na 15 - 18 (zajebisty rozstrzał tak przy okazji, to nie tak że wasi klienci pracują czy coś żeby móc opłacić te usługi). Zaznaczam wtedy raz jeszcze, że proszę o jak najpóźniejszą porę ze względu na pracę.
    4. Przychodzi wtorek, godzina 15:40 - dostaję smsa z UPC że serwis już w drodze (dzięki mordeczki). Z racji, że nie mogę sobie pozwolić na dalsze przepychanki, bo już prawie tydzień nie mam łącza, zwalniam się z pracy od razu i zapierd**** na wynajętej hulajnodze jak pershing na wrotkach żeby zdążyć na wizytę serwisanta. Godzina 15:55 dzwoni już serwisant, że jest pod klatką - informuję go, że jestem w drodze i za 5 minut będę - równo o zapowiedzianej 16.
    UWAGA TERAZ - Serwisant przy użyciu fistaszka który służy mu za główny procesor informuje mnie, że on nie poczeka, BO MA CO ROBIĆ. Brawo, 50 punktów dla Gryfindoru - jak ten człowiek ma pracę, nie wiem, ale ma i to najwyraźniej taki as wywiadu, że trzeba do niego w kolejce i na kolanach, żeby naprawił to białe pudło. Ostatnia informacja jakiej mi raczył udzielić Sir Serwisant III to że muszę zamówić serwis raz jeszcze.
    5. Dzwonię na infolinię aby umówić serwis ponownie - KONIECZNIE na ten sam dzień, ponieważ na tym etapie musiałem zakupić już dwa dodatkowe pakiety internetu w telefonie, aby móc korzystać z sieci. Konsultant informuje mnie, że nie ma już na dzisiaj wolnych terminów. Koniec tematu. Pomimo że ten 'serwisant', który sobie odpuścił wizytę u mnie, ze względu na swój napięty grafik, ewidentnie miał teraz więcej przestrzeni, skoro mógł zlać klienta jak psa pomimo własnej niezdolności do dotrzymywania terminów.
    Tak wygląda moja historia. Na konsultancie nie będę się wyżywał, bo oczywiście żadna z tych rzeczy nie leży w jego kompetencjach. Osoby prowadzące ten fp również, ale wiem, że robienie szumu w mediach społecznościowych daje o wiele lepszy efekt niż standardowe formularze spychane do wora na później. Tak więc tyle chciałem powiedzieć, oprócz tego że oczywiście zrywam umowę przedwcześnie, nie zamierzam opłacić żadnej kary, ani ostatniego rachunku - te pieniądze pójdą prosto na pokrycie rachunku za telefon i dodatkowe pakiety internetu.
    Nie polecam firmy, jest na rynku obecnie tyle o niebo lepszej konkurencji, że jeżeli mamy zasięg innych dostawców - zawsze lepszym wyborem jest ten, który nie jest UPC.
    Dziękuję dobranoc.
    ZaletyJak działa to działa
    WadyCała reszta
    MiejscowośćWarszawa
  • ~Artmarus / 2021-05-25 18:34
    Ocena: 2.25 / 5
    Okropne podejście do klienta. Jak już nim jesteś to możesz liczyć tylko na gorsze traktowanie i olewanie ze strony UPC.
    Jeśli tylko możesz to omijaj szerokim łukiem.
    WadyObsługa, podejście do klienta.
    MiejscowośćWrocław
  • ~ASAP / 2020-03-25 20:05
    Ocena: 2.25 / 5
    Długo długo doili mnie za ich przeciętne usługi, na szczęście pojawiła sie konkurencja i wypowiedziałem umowę.
    Okazało się że dają mi dotychczasowe usługi za połowę ceny żeby mnie zatrzymać. Co za patologia UPC.
    Powiedziałem grzecznie ... goodbye never again. Nie polecam tego szajsu.
  • ~Awo / 2022-05-06 18:52
    Ocena: 2.25 / 5
    Internet? Śmieszne! "Posiadam internet" który uwaga rozłącza sie z 5 telefonów co kilka godzin. Możecie zapytać co mam na myśli rozłącza otóż jak są te kreski przy znaczku wi-fi na telefonie to magicznie znikają wraz z internetem za który płacę. Po drugie częste awarie i nie chodzi mi tu tylko o ogólne awarie, które zdarzają się często ale takie gdzie tylko wykrywa, że jest wi-fi ale o zużyciu danych na kilka godzin po prostu nie ma. Po 3 internet niby szybki dzielisz na 7 urządzeń niby po 107 mb per urządzenie oczywiście każde urządzeń zużywa go mniej lub więcej ale jeśli pc gdzie jest ethernet działa ale nie za bardzo to troszkę jest to śmieszne.
    ZaletyNie.
    WadyDużo.
    MiejscowośćWarszawa
  • ~awokado / 2019-03-09 17:03
    Ocena: 2.25 / 5
    Miało być 150mb/s a ledwo jest 1mb/s, czasami nawet 40kb/s, albo automatycznie się wyłącza wi-fi
    ZaletyBrak
    WadyTak dużo, że nie potrafie wymienić
    MiejscowośćPolska
  • ~Babinex / 2023-12-17 16:09
    Ocena: 2.25 / 5
    Na infolinii wciskają co się da, kłamią ze musze mieć Internet z TV. Przerzucają od jednego do drugiego. Jeden pisze mi umowę nową a inny załatwia mi rezygnację haha co to ma być?
    Wiedziałem ze jak przejmie ich play to będzie bagno i jest.
    Zaletyjuż żadnych
    Wadywszystko
  • ~Bartosz / 2022-03-04 16:09
    Ocena: 2.25 / 5
    Obsługa klienta to jest jakiś dramat. Zepsuli zlecenie nie dając dwóch urządzeń które są niezbędne (w moim budynku router musi być w piwnicy i drugi dopiero w mieszkaniu - obsluguja go wiec wiedzą). Monter przyjechał z jednym. Od 2 tygodni nikt nie dowozi drugiego. Przekazuja niby notatki do kogos kto sprzedawal i nikt nie oddzwania. Dramat. Sugerowałem nawet że pod domem mam ich oddział i mogę odebrać osobiście. Też się nie da.

    Dodatkowo mimo że konsultant zapewnił, że wprowadza wypowiedzenie starej umowy z poprzedniego adresu (bo kolejna bralem na firme), to jednak jest dalej aktywna, dawno po zdaniu sprzetu. Potweirdzałem to z drugim ponownie i mowil ze zdanie sprzetu tylko zostało, a dzisiaj otrzymuje kolejny rachunek do zapłacenia i konsultant mówi żę jest aktywna. Kpina!
    ZaletyJak działa to net jest szybki
    WadyCzęsto się zrywa
    MiejscowośćWrocław
  • ~Bb / 2023-07-26 22:42
    Ocena: 2.25 / 5
    Od tygodnia coraz częściej połączenie jest niestabilne. Jeszcze chwila i zmienie operatora, bo jest to niedopuszczalne
    ZaletyByło dobrze
    WadyJest źle
    MiejscowośćSiemianowice Śląskie
  • ~Beata / 2019-11-30 02:01
    Ocena: 2.25 / 5
    Beznadziejni, głupi komsutanci. Płaci się za usługę która jest gówno warta, np awarie z netem etc . UPC to GÓWNNO

    MiejscowośćWarszawa
  • ~beka / 2022-09-20 12:04
    Ocena: 2.25 / 5
    Przy zrywaniu umowy w czerwcu nadplacilem za resztę miesiąca, pieniądze miały być zwrócone po otrzymaniu przez nich routera. Mamy koniec września, pieniędzy jak nie było tak nie ma, po zadzwonieniu na infolinię, już dwa miesiące pani mówi że składa wniosek o zwrot nadpłaty a czas oczekiwania to 30 dni roboczych. Cyrk i kpina
  • ~Brat / 2024-03-05 08:19
    Ocena: 2.25 / 5
    Po tym jak Play przejął UPC internet jest praktycznie nieużywalny. Kilka razy dziennie na krótką chwilę zrywa połączenie, koło godziny 19-20 zaczyna się najgorsze, nie da się obejrzeć filmu w fhd, ciągle buforowanie przy parametrach ściętych do minimum. Przed przejęciem tych problemów nie było...
    ZaletyCzasem internet jest
    WadyTragiczna jakość sygnału, beznadziejny BOK
    MiejscowośćWarszawa
  • ~Brotek / 2022-08-29 09:35
    Ocena: 2.25 / 5
    Internet sam z siebie zły nie jest, działa, nie przerywa. Minusem z pewnością jest słaby upload. Natomiast rezygnacja z usług po zakończeniu umowy i próba zatrzymywania klienta na siłę to koszmar. Po raz ostatni miałem umowę z UPC.
    MiejscowośćLublin
  • ~Byku / 2023-04-01 21:42
    Ocena: 2.25 / 5
    Czy ktoś z tu obecnych miał problem z wypożyczalnia filmów. A mianowicie chodzi o to że nie wypożyczam żadnych filmów, mam blokady na kanałach i blokadę rodzicielska. I jak zwykle dostaje wiadomość że wypozyczylam film. W marcu nawet dwa. Ileż można płacić za coś czego nie używam
    ZaletyInternet ok
    WadyDodawanie usług bez zgody
    MiejscowośćLubartów
  • ~chodzik księżycowy / 2019-01-19 13:44
    Ocena: 2.25 / 5
    Jestem w UPC od 15 lat.
    Problemem tej firmy jest fatalna obsługa techniczna. Jak się coś tanie, to przychodzą na serwis ludzie, którym
    nie specjalnie zależy na zadowoleniu klienta, a raczej na odbębnieniu wizyty.
    Trzy lata temu zgłaszałem problem z kiepska jakością obrazu. Przychodzili 4 razy, mierzyli cmokali i powiedzieli, że na mierniku maja wszystko OK, a obraz musi być taki jaki jest. Dalej zgłaszałem awarie. Przyszedł młody człowiek, usiadł, zastanowił się przez chwilę i poszedł do skrzynki piętro wyżej. Po 15 minutach awaria została
    usunięta i obraz był OK. Wcześniej nikomu się nie chciało pójść piętro wyżej.
    Wypuścili Horaizona, ale byli do tego kompletnie nieprzygotowani. Na początku był dramat. Trzy lata nie zgaszałem usterki. Dwa miesiące temu bardzo zwolniło WiFi. Mam 120MB/s i jak jest wszystko dobrze mój Mac
    bezprzewodowo ciągnie około 117MB a PC około 105MB Wtedy miałem poniżej 50MB/s, a oni mi wciskali kit, że to jest wszystko dobrze i abym im podał szybkość po kablu. Tyle tylko, że ja nie mam takich urządzeń. Era kabli się skończyła. To, że kiedyś mialem 117 a teraz mam 50 nikogo nie przekonało, ale naprawili.
    Ostatnio mam jednak problem z Horaizonem. Jest tak czasami, że jak się włączy, to obraz jest blady i miga.
    Pomaga jedynie restart Horaizona. Nagrałem trzy filmy i pokazałem serwisantowi. To go nie przekonało, bo musi to zobaczyć na własne oczy. Nie jest dostępny adres e-mail, gdzie można by opisać problem i dołączyć załączniki.
    Dramat, nikt nie chce pomóc. Prosiłem o wymianę Horaizona, jest to niemożliwe. Można to zrobić jak serwis zdecyduje. Napisałem list polecony i opisałem wszystko. Zachowanie jednego z serwisantów skandaliczne.
    Jedna wizyta trwała 2 minuty, druga 5. Najpierw stwierdził, że to kabel. Zmienił kabel HDMI, zrestartował Horaizona i wyszedł. Na drugi dzień problem wrócił. Prosimy, z żoną błagamy, jesteśmy traktowani skandalicznie.
    Jak kasę brać to jest komu, jak człowiek ma problem, to zaczynają się schody. Pytam się co jest grane, dlaczego
    nie można wymienić Horaizona, koro tego zadamy. Nie można i koniec
    Nie wiem jak się to zakończy, czekamy na odpowiedź. Jeśli nam dekodera nie wymienią, złożę skargę do odpowiedniej instytucji. Telewizor chodzi jak należy na bezpośrednim podłączeniu kabla czyli bez pośrednictwa
    dekodera. DVD, czy BD również bez zarzutu. Tak jak napisałem pomaga jedynie restart Horaizona i dopóki nie
    wyłączę go, wszystko jest ok. Potem losowo jak Bóg da.

    ZaletyJak jest wszystko OK, dobra jakość obrazu, oraz przesyłu danych. Horaizon jeśli pracuje bezawaryjnie, to jet OK
    WadyKiepski serwis, nie zależy im na dobru klienta
    MiejscowośćWarszawa
  • ~Cierpliwy / 2019-10-07 11:40
    Ocena: 2.25 / 5
    Dodzwonienie się do obsługi klienta nie jest możliwe dla nawet cierpliwego człowieka. To duży dyskomfort kiedy trzeba coś wyjaśnić.
    ZaletyJest internet, keiedy jest.
    WadyBrak telefonicznego kontaktu z klientem. Zamiast tego puszczają muzykę do tańca przerywaną swoimi reklamami i komunikatami z prośbą o cierpliwość.
    MiejscowośćGdańsk
  • ~cknin / 2021-02-25 13:48
    Ocena: 2.25 / 5
    Panuje tam permanentny bałagan i chaos, który przypomina bredzenie w malignie. Ta firma istnieje tylko dlatego, że często nie ma innej alternatywy. Brak słów...
    ZaletyBo są.
    Wadysame wady.
    MiejscowośćGdynia
  • ~D100 / 2020-05-06 15:47
    Ocena: 2.25 / 5
    Warszawa, częste awarie internetu, okresowo spadki predkosci
    Za częsty marketing, czasem nachalny
    Oferta światłowodu, przy podłączeniu rutera kablem antenowym, o czy nie wspomniał konsultant.
    W maju 2020 duże awarie codziennie



    ZaletyBrak
    WadyJak wyzej
    MiejscowośćWarszawa
  • ~d2 / 2014-05-02 20:37
    Ocena: 2.25 / 5
    Nie polecam, zakłamana, niewyszkolona obsługa w BOK, sami nie wiedzą co sprzedają.
    Zaletyszybki interne
    Wadynieprzeszkolona, zakłamana obsługa
    ponad 12 miesięcy, ok.120.-
  • ~danuta / 2016-07-11 11:46
    Ocena: 2.25 / 5
    Korzystam z tej tv od lat chyba 15 -tu, ostatnim razem dając mi mozliwość obejrzenia filmów za darmo podstępnie przedłużyli mi umowe o 2 lata / w czasie trwania poprzedniej/. Mam 2 telewizory ale ooczywiście w jednym jest tv analogowa i dzisiaj tj. 11 lipca okazało sie,że zabrali mi masę kanałów a dali więcej z tv państwowej i oczywiście trwam. Jestem wściekła bo komunikat podaje,że zmniejsza ilość kanałów do 30-tu a nie ,że zmienia programy. Dotrwam do końca tej umowy jakoś ale nigdy w życiu nie chcę mieć z nimi nic wspólnego. Oceniam UPC bardzo negatywnie bo bez słowa wyjaśnienia i przepraszam manipuluje umową jak chce.
    Zaletyna dzien dzisiejszy żadnych
    Wadybrak szacunku dla stałych klientów
  • ~Dariusz_Darter / 2022-10-26 09:44
    Ocena: 2.25 / 5
    Witam wszystkich
    Zanim kupicie ściemę warto przeczytać warunki techniczne jaki otrzymałem od UPC (linki na samym dole) po tym jak upomniałem się że mam za małą prędkość. Oczywiście w trakcie rozmowy ze wsparciem technicznym prędkość rosła nawet;) do 650mb/s (mam podpisaną umowę na 1000 mb/s). Po zakończeniu rozmowy natychmiast spadało do 300mb/s i tak było 4 może 5 razy pod rząd. Przy ostatniej rozmowie dostałem linki do parametrów technicznych usług internetowych ważne od 4 września 2022r.
    Zaletybrak
    Wadyzaniżanie prędkości łącza
    MiejscowośćKraków
Dodaj własną opinię »

Podobne wyszukiwania

Zobacz również

VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4438
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3497
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3201
Cyfrowy Polsat Internet
Ocena: 1.51, ilość opinii: 2551
Play Online
Ocena: 1.74, ilość opinii: 2238
T-Mobile Internet
Ocena: 1.88, ilość opinii: 2081
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4545
Orange
Ocena: 1.40, ilość opinii: 3914
Plus
Ocena: 1.45, ilość opinii: 2962
T-Mobile
Ocena: 1.59, ilość opinii: 2564
mBank
Ocena: 1.66, ilość opinii: 2016
Mobile Vikings
Ocena: 4.56, ilość opinii: 1266