Jestem w UPC od 15 lat.
Problemem tej firmy jest fatalna obsługa techniczna. Jak się coś tanie, to przychodzą na serwis ludzie, którym
nie specjalnie zależy na zadowoleniu klienta, a raczej na odbębnieniu wizyty.
Trzy lata temu zgłaszałem problem z kiepska jakością obrazu. Przychodzili 4 razy, mierzyli cmokali i powiedzieli, że na mierniku maja wszystko OK, a obraz musi być taki jaki jest. Dalej zgłaszałem awarie. Przyszedł młody człowiek, usiadł, zastanowił się przez chwilę i poszedł do skrzynki piętro wyżej. Po 15 minutach awaria została
usunięta i obraz był OK. Wcześniej nikomu się nie chciało pójść piętro wyżej.
Wypuścili Horaizona, ale byli do tego kompletnie nieprzygotowani. Na początku był dramat. Trzy lata nie zgaszałem usterki. Dwa miesiące temu bardzo zwolniło WiFi. Mam 120MB/s i jak jest wszystko dobrze mój Mac
bezprzewodowo ciągnie około 117MB a PC około 105MB Wtedy miałem poniżej 50MB/s, a oni mi wciskali kit, że to jest wszystko dobrze i abym im podał szybkość po kablu. Tyle tylko, że ja nie mam takich urządzeń. Era kabli się skończyła. To, że kiedyś mialem 117 a teraz mam 50 nikogo nie przekonało, ale naprawili.
Ostatnio mam jednak problem z Horaizonem. Jest tak czasami, że jak się włączy, to obraz jest blady i miga.
Pomaga jedynie restart Horaizona. Nagrałem trzy filmy i pokazałem serwisantowi. To go nie przekonało, bo musi to zobaczyć na własne oczy. Nie jest dostępny adres e-mail, gdzie można by opisać problem i dołączyć załączniki.
Dramat, nikt nie chce pomóc. Prosiłem o wymianę Horaizona, jest to niemożliwe. Można to zrobić jak serwis zdecyduje. Napisałem list polecony i opisałem wszystko. Zachowanie jednego z serwisantów skandaliczne.
Jedna wizyta trwała 2 minuty, druga 5. Najpierw stwierdził, że to kabel. Zmienił kabel HDMI, zrestartował Horaizona i wyszedł. Na drugi dzień problem wrócił. Prosimy, z żoną błagamy, jesteśmy traktowani skandalicznie.
Jak kasę brać to jest komu, jak człowiek ma problem, to zaczynają się schody. Pytam się co jest grane, dlaczego
nie można wymienić Horaizona, koro tego zadamy. Nie można i koniec
Nie wiem jak się to zakończy, czekamy na odpowiedź. Jeśli nam dekodera nie wymienią, złożę skargę do odpowiedniej instytucji. Telewizor chodzi jak należy na bezpośrednim podłączeniu kabla czyli bez pośrednictwa
dekodera. DVD, czy BD również bez zarzutu. Tak jak napisałem pomaga jedynie restart Horaizona i dopóki nie
wyłączę go, wszystko jest ok. Potem losowo jak Bóg da.
ZaletyJak jest wszystko OK, dobra jakość obrazu, oraz przesyłu danych. Horaizon jeśli pracuje bezawaryjnie, to jet OK
WadyKiepski serwis, nie zależy im na dobru klienta
MiejscowośćWarszawa