Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

UPC Internet opinie

Ocena na podstawie 3501 opinii

1.81 / 5

  • Niezawodność
    1.66
  • Obsługa klienta
    1.64
  • Cena
    2.01
  • Parametry
    1.96
  • Cena/Jakość
    3.00
  • Oferta
    5.00

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~12345678910 / 2019-08-06 22:36
    Ocena: 2.50 / 5
    Zrywa łacze kilka razy w ciągu dnia. Sam internet działa bardzo wolno. Obsługa klienta nie widzi problemu. Technicy to już szkoda pisać. Nigdy więcej UPC.
    Zaletybrak
    Wadywszystko
    MiejscowośćWarszawa
  • ~123jshdbxj / 2019-03-02 21:05
    Ocena: 1.00 / 5
    Technicy nie chcą przyjechać, bo nie chce im się podłączyć drugiego kabla i przeprowadzić go z klatki, przy czym idioci z infolinii ciągle dzwonią i umwaiaja nowych mówiąc, że da się to zrobić.
    MiejscowośćKraków
  • ~13mma / 2023-11-30 18:20
    Ocena: 1.00 / 5
    dramat i niekompetencja , szkoda czasu i nerwów na tą firmę.
    Wadybrak kontaktu z kurierem,
    dostawy o 12PM
  • ~150 na klate / 2024-02-12 12:07
    Ocena: 2.00 / 5
    Od 6 lat jestem użytkownikiem upc. Nigdy nie narzekałem, ping był niski mogłem grać w w CS go. Od stycznia problemy z lagami, głównie wieczorem. U UPC wszystko dobrze, technik był 2 razy, wina nie leży po ich stronie. Także dlaczego problem jest gównie po 20? Jak zaczyna się godzina szczytu. Masakra....
    ZaletyAktualnie żadne.
    WadyPing w godzinach wieczornych
    MiejscowośćKatowice
  • ~205 / 2022-05-23 18:50
    Ocena: 3.50 / 5
    Parametry: Nie jest źle, ale mogłoby być lepiej. Mieszkam w średniej wielkości mieście i w mojej okolicy nikt póki co nie oferuje szybszego internetu niż UPC, ale wydaje się, że z tego powodu także rozwój infrastruktury stanął w miejscu, przez co najmocniejsze oferowane przez UPC opcje nadal nie są tutaj dostępne.
    Cena: Zdecydowanie taniej niż u większości konkurencji.
    Niezawodność: Korzystam z usług UPC od ładnych kilku lat i takich poważnych awarii chyba nie uświadczyłem. Sporadycznie zdarzają się krótkotrwałe spadki prędkości internetu.
    Obsługa klienta: Tu niestety totalna klapa. Wszystko niby jest ok - do momentu, gdy chce się załatwić coś innego niż zamówienie usług, np. kwestie techniczne takie jak ustawienia naszego połączenia czy te z ustawień modemu, które UPC może zmienić jedynie zdalnie. Metody kontaktu są bardzo ograniczone. Strona internetowa przekierowuje obecnie wszystko na automatycznego konsultanta, który nie potrafi odpowiedzieć na nic, oprócz bardzo podstawowych kwestii, a koniec końców przekierowuje na kontakt telefoniczny, gdzie - co ogromnie zaskakujące - też zbyt sensownej pomocy nie otrzymamy, szczególnie jeśli dzwonimy z problemem stricte technicznym. Ma się wrażenie, że konsultanci przez większość czasu grają na zwłokę i odsyłają nas oraz nasze zgłoszenia w coraz to inne miejsca, do coraz to innych działów. Zaś formularze kontaktowe są tak skrzętnie ukryte, że zakładam, iż wiele osób zrezygnowało z prób załatwienia swoich spraw zanim do tych formularzy zdołało się dokopać. Masakra.
    Zaletyniezłe ceny
    dobre parametry
    stabilne połączenie
    Wadyfatalnie zorganizowana obsługa klienta
    zerowe zaangażowanie w kwestii wsparcia technicznego
  • ~20kris1 / 2023-05-03 16:34
    Ocena: 1.00 / 5
    gdzie ta predkosc internetu od momentu przedluzenia umowy internet z 200Mbps spad do 20Mbps gratulacje!!!
  • ~23123 / 2022-11-08 18:19
    Ocena: 1.00 / 5
    Wow kolejny dzień kolejna proażka UPC XDDDD na discordzie 7600 pingu w grach po 3000 przeglądarka sie pali od samego przeglądania facebooka czy yt
    ZaletyBRAK
    WadyMNÓSTWO
    MiejscowośćKatowice
  • ~23123 / 2022-11-12 23:21
    Ocena: 1.00 / 5
    Youtube jakość: 144p i się zacina a ping to 9000 :) i tak codziennie a wymówka ta sama "Serwery obciążone" STFU NA WAS
    ZaletyBRAK
    WadyMnóstwo!
    MiejscowośćKatowice
  • ~231231231 / 2022-12-16 21:56
    Ocena: 1.00 / 5
    Głupie śmiecie nie roby z jakieś nory złodzieje i tyle nie da się połączyć z siecią robią ludzi na kasę i są frajerami
    ZaletyBRAK
    WadyMNÓSTWO
    MiejscowośćKatowice
  • ~246 / 2020-09-26 14:41
    Ocena: 1.50 / 5
    "500mb/s", a w rzeczywistości mniej niż 5mb/s. Aby dodzwonić się do obsługi, najpierw trzeba znaleźć ukryty nie wiadomo gdzie numer, i potem czekać wieki aż konsultant odbierze. Połączenie Internetu i telewizji w jednym to okropny pomysł, ze względu na niższe osiągi oraz częste przegrzewanie się Horizona. Okropnie wysoki ping oraz częste problemy.
    ZaletyBrak
    WadyPowyżej
    MiejscowośćSiedlce
  • ~5 letni klient / 2022-08-16 13:43
    Ocena: 1.00 / 5
    Moja opinia na upc to jest taka że jedynie co chca od ciebie do pieniadze w wszytko mają wywalone i okazje robią caly czas zeby dostac od ciebie jedynie pieniadze a z tymi pieniadzami jedynie uzywają na siebie a nie na innych nawet jak im powiesz ze twoj internet nie dziala to oni albo rozlączą sie albo ci poda okazje ktorą znizke jest tylko 5 zł i nie bedzie wieciej niz 5

    W podsumowaniu internet upc jest bardzo slaby ogólnie
    ZaletyNic ani troche
    WadyWszystko
    MiejscowośćWarszawa
  • ~69 / 2024-02-28 17:32
    Ocena: 5.00 / 5
    Wszystko gra! W przypadkach drobnych awarii - szybka pomoc i doradztwo
    ZaletyZgodnie z wymaganiami, szybka pomoc i doradztwo.
    MiejscowośćWarszawa
  • ~99usa / 2023-11-29 21:59
    Ocena: 1.75 / 5
    Najgorsza firma w Warszawie. Pakiet teoretycznie oferuje pobieranie do 500mb/s i wysyłanie 30mb/s, w rzeczywistości jest 100mb/s pobierania i 0,19mb/s przesyłania. Strony ładują się po 3 minuty. Płacisz za szybki internet dostajesz jego brak.
    ZaletyBrak
    WadyRzekome zakłócenia w okolicy 24/7(to odpowiada konsultant) które trwają od 4 miesięcy i termin naprawy jest cały czas przekładany
    MiejscowośćWarszawa
  • ~A / 2018-10-23 15:59
    Ocena: 1.00 / 5
    Generalnie do... A obsługa klienta? Zgłoś problem ze jest problem z netem to każą ci wysłać info o problemie mailem ????????????no qfa mistrzostwo świata
    Zaletybrak
    WadyWszystkie
    MiejscowośćGdynia
  • ~A / 2022-02-02 18:20
    Ocena: 2.00 / 5
    Internet osiąga zawrotne 15Mb/s w pakiecie 300Mb/s
    MiejscowośćZielona Góra
  • ~A / 2022-09-23 18:20
    Ocena: 4.50 / 5
    Mialam UPC 5 lat na starym mieszkaniu i wszystko bylo w jak najlepszym porzadku. Nigdy zadnej awarii.
    Skusilam sie korzystniejsza cenowo oferta konkurencji - D R A M A T. Nawet nie zdolalam zalozyc Internetu od nich - czekalam na montaz 2 miesiace. Wróciłam do UPC - Pani w dniu zdecydowania sie ponownie na ich uslugi umowila montera na kolejny dzien!
    Dodam tylko, ze przy wypowiedzeniu uslug na starym mieszkaniu nie mialam z nimi ZADNYCH problemow (wysylka routera paczkomatem) podczas gdy u konkurencji zalozyli mi zle uslugi i przez ich blad musialam odsylac router poczta na swoj koszt.
    Także poki co UPC bardzo na plus. Zaluje, ze stracilam 2 msce na konkurencje...
    Mam nadzieje, ze jakosc uslug bedzie podobna jak przez ostatnie 5 lat
    ZaletyJakosc, obsluga klienta
    WadyCena
    MiejscowośćKrakow
  • ~A / 2023-03-07 22:43
    Ocena: 1.00 / 5
    Tragedia ciągle awarie a doradca techniczny Pan KK niestety nie udzielił pomocy, tak nieprofesjonalnego zachowania nie widzialam i oczywiście najpierw zaczął uspakajać by potem beż udzielenia pomocy zakończyć rozmowy, potem już tylko automatyczna sekretarka a tv nie mam , przechodzę do vectry tam była profesjonalna obsługa, upc to jakaś porazka
    ZaletyZadnych
    WadyTo co napisałam powyzej
    MiejscowośćGdańsk
  • ~A / 2023-03-07 23:04
    Ocena: 1.00 / 5
    Niestety nie chcą podać warunków rezygnacji z upc automatycznie jestem przełączana na automatyczna kolejna sekretarkę, dosyć przechodzę do vectry tam działają profesjonalnie
    ZaletyŻadne
    WadyAutomatyczne sekretarki, niekompetentny doradca, który nie może pomóc, nie chcą podać warunków rezygnacji
    MiejscowośćGdańsk
  • ~A / 2023-03-07 23:04
    Ocena: 1.00 / 5
    Niestety nie chcą podać warunków rezygnacji z upc automatycznie jestem przełączana na automatyczna kolejna sekretarkę, dosyć przechodzę do vectry tam działają profesjonalnie
    ZaletyŻadne
    WadyAutomatyczne sekretarki, niekompetentny doradca, który nie może pomóc, nie chcą podać warunków rezygnacji
    MiejscowośćGdańsk
  • ~a / 2023-06-16 10:52
    Ocena: 1.75 / 5
    Internet UPC od kilku miesięcy ma kilka/kilkanaście razy w tygodniu awarie. Sieć staje się niedostępna. Urządzenia tracą z nią kontakt, a ponowne uzyskanie połączenia trwa do kilkunastu minut. W tym miesiącu router samoistnie zrestartował się mimo, że jest podpięty pod linię z upsa. Może poszedł update software bez informowania Klientów? Od 2017r mam tego dostawcę i nigdy nie było takich przerw technicznych jak teraz. Dziś to samo - nie ma możliwości niezakłóconej pracy z domu. Na podorędziu mam już Internet mobilny żeby szybko zrobić przesiadkę w takiej sytuacji ale nie stanowi to rozwiązania problemu. To nie klient powinien szukać redundantnych połączeń/rozwiązań. Ogromne rozczarowanie po zmianie właściciela UPS.
    WadyWada krytyczna - Nieprzewidziane, niezapowiedziane, bardzo częste przerwy w dostępie do sieci. Zdalny restart UPS bez zgody i wiedzy Klienta.
    MiejscowośćWarszawa
Dodaj własną opinię »

Podobne wyszukiwania

Zobacz również

VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4456
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3501
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3203
Play Online
Ocena: 1.74, ilość opinii: 2240
T-Mobile Internet
Ocena: 1.88, ilość opinii: 2084
Plus GSM iPlus
Ocena: 1.65, ilość opinii: 1916
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4605
Orange
Ocena: 1.40, ilość opinii: 3927
Plus
Ocena: 1.45, ilość opinii: 2981
T-Mobile
Ocena: 1.59, ilość opinii: 2581
Cyfrowy Polsat Internet
Ocena: 1.51, ilość opinii: 2551
mBank
Ocena: 1.66, ilość opinii: 2017