Odliczam dni aż mi się skończy umowa. Nie ma dnia, żeby internet się nie zacinał. 120 mb jest tylko na papierze. Każdego wieczoru nie da się wczytać nawet strony internetowej.
Drugi raz podpisałem umowę z upc, wcześniej 4 lata temu - było dokładnie tak samo. Zero stabilności, zdecydowanie odradzam jeżeli są inne opcje.
ZaletyBRAK
Wadyniestabilność, słabe routery
~Piotr / 2017-03-28 00:14
Ocena: 1.50 / 5
Ta firma bez powodu rozłącza Internet o północy, jest nie kompetenta a infolinia nieosiągalna. Ilości awarii w ciągu roku nie idzie zliczyć. Jakość jest nawet dobra, ale firma to ludzie a tu naprawdę się zawiodłem. Sam jestem nocnym Markiem i tak jak w większości nikt nie zauważy nocnych ubytków, mnie wręcz rażą.
Zbyt długo, zbyt dużo
~Przemyslaw / 2017-03-27 13:59
Ocena: 2.50 / 5
jakość infrastruktury fatalna,
warszawa Gocław,
nie ma tygodnia lub 2 żeby nie było jakiejś poważniejszej awarii gdzie internetu nie ma pół dnia
jeśli ktoś szuka stabilnego dostawcy do np pracy zdalnej nie polecam
Zaletycena dobra
parę lat, 40zł
~Radoslaw / 2017-09-11 16:37
Ocena: 1.50 / 5
Praktyczny brak uslugi wskutek wadliwej instalacji (np. koniecznosc przeladowowania strony wielokrotnie przez 5-10 min, zeby zaladowac strone np. UPC). Technik UPC podczas wizyty stwierdzil wadliwa izolacje kabla zainstalowanego przez UPC wewnatrz sciany, ktora powoduje przerywanie sygnalu na kablu. Zamiast rozbijac sciane w celu naprawy, wypowiedzialem umowe i zawarlem nowa z innym dostawca, z lepszymi parametrami i podobna cena. Przy zerwaniu umowy UPC nie zgodzil sie z faktem, ze ich winy usluga nie jest dostarczana i wymaga kary za zerwanie umowy. Tlumaczenie UPC: awaria to calkowity brak internetu.
~raskej / 2016-09-11 17:21
Ocena: 4.00 / 5
Z UPC jestem raczej zadowolony owszem zdarzały się mniejsze czy większe awarie ale na obsługę jak i jakość narzekać raczej nie mogę.
Korzystam jakieś 3 lata zakupiony w salonie sferis gdy przez jakiś czas prowadzili z UPC współprace
~Roberta / 2015-05-13 22:12
Ocena: 4.00 / 5
właśnie zrezygnowałam z UPC ponieważ rzekomo miała mój dom przejąć Netia, teraz czytam że netia do niczego, vectra do niczego, to gdzie przejść?
Zaletyinternet szybki, tv płacę i nie oglądam, bo niby co?
Wadycena
ok. 10 lat, za ile nie pamiętam, ale teraz płacę 110/ tv, internet, tel. stacj. zupełnie niewykorzystywany
~Ryszard / 2017-06-28 22:45
Ocena: 1.67 / 5
Notoryczny problem Horizon Go zero kontaktu po informacjach z konsultantem w sprawie interwencji lekceważenie klienta 0 słowa przeprosin ze strony UPC modernizacja w toku okres trwania 6 8 miesięcy i dalej nic
ZaletyBrak
WadyPrzypadku niekorzystnej opinii nawet adres mailowyPrzypadku niekorzystnej opinii nawet adres mailowy przeszkadza w wysłaniu
Długość bycie klientem nie świadczy o zadowoleniu
~semen / 2017-05-21 13:35
Ocena: 2.50 / 5
Szkoda nerwów omijajcie ich szerokim łukiem, jakość mizerna obsługi jak również tv czy inernetu; umowy niejasne mające naciągnąć klientów na kase.
Wadyobsługa wadliwe działanie
ok3 miesiące bydgoszcz , zapłaciłem więcej niż ustalałem przez telefon.
~Sheldon / 2017-10-04 15:58
Ocena: 1.00 / 5
Syf i brak pomocy. Nigdy wiecej zadnego upc w moim mieszkaniu.
Zaletybrak bo nie dziala zbyt dlugo aby ocenic
Wadytylko i wylacznie same wady od jakosci uslug po fatalny infolinie i pomoc techniczna
~slawekwawo / 2014-12-09 18:34
Ocena: 1.00 / 5
Totalne dno internet 60mb/s to tak naprawdę 10mb/s tak pokazują speed testy.Do tego tępi konsultanci i technicy próbują zawsze wmówić że wina leży po stronie klienta.
ZaletyBrak Zalet
Wadywolny internet przerwy w dostawie
Produkt miałem 2 lata
~studentka / 2015-10-13 11:17
Ocena: 1.00 / 5
Nikomu nie polecam tej firmy. Wystepuje ogromna rozbieżność pomiędzy tym, co nam mówi konsultant, a rzeczywistością. Jeżli w czasie nie wypowiesz umowy(o czym nie było mowy podczas podpisywania), to czkają Cie dodatkowe, nie małe koszty... Za podłączenie internetu(routera) się płaci 60 zł i po zakończeniu umowy trzeba go oddać, inaczej czekają Cię kolejne koszty...
~Sylwia / 2016-09-20 20:26
Ocena: 5.00 / 5
Podziekowania dla dwóch przesympatycznych panów Tomków, którzy dzisiaj przed chwilą wykazali się profesjonalnym podejsciem do sprawy:-) kamień spadł mi z serca:-)
Polecam :-) pozdrawiam :-)
~tadek / 2011-10-24 18:46
Ocena: 1.00 / 5
Naciągacze jakich mało. Podpisując umowę musisz zgodzić się na pakiet bezpieczeństwa. Nie ma innej możliwości. Jeśli w porę nie zrezygnujesz telefonicznie bądź mailowo będziesz przez dwa lata dodatkowo obciążony. To jest oszustwo w biały dzień. podobnie było z sms-ami konkursowymi wysyłanymi na komórkę- na które trzeba było odpisywać, że "nie chcesz brać udziału w konkursie". Jeśli nie odpisałeś to brałeś udział i pobierano z Twojego konta opłatę. Podobnie jest w upc- JEŚLI NIE ODPISZESZ TO ZOSTANIESZ DODATKOWO OBCIĄŻONY I NIE MA MOŻLIWOŚCI REZYGNACJI PRZEZ 2 LATA. BEZCZELNI! Dziwne, że UOKiK nie reaguje na takie praktyki.
WadyNie ma możliwości podpisania umowy TYLKO na INTERNET. W rzeczywistości podpisuje się umowę na kilka usług, z których trzeba pisemnie zrezygnować.
~tank75 / 2009-04-11 08:03
Ocena: 4.50 / 5
Szybki i niezawodny, troche drętwa obsługa klienta, na technika musze czekać tydzień.
~tomas / 2016-04-01 16:27
Ocena: 1.25 / 5
internet do dupy, obsługa szkoda gadać, nic tylko uciekać spod skrzydeł tego dostawcy - co sądząc po kontakcie z obsługą nie bedzie łatwe. NIE POLECAM
warszawa
~ufo / 2015-04-24 15:51
Ocena: 2.25 / 5
To jest firma, która działa jak P.P. Poczta, Telegraf, Telefon z czasów komuny. Zamówiłem w ich punkcie (M!-Bytom) instalację internetu. Pani Patrycja bardzo sprawnie mnie załatwiła (nawet uzyskałem zniżkę za instalację za 1 zł.), ale dała mi ofertę, która była o 10 zł/mieś. droższa od oferty, która była dostępna przy zamówieniu przez -net. Pod koniec uzgodnionego terminu, z dokładnością do 2h był Wielki Piątek) przyszedł instalator i stwierdził, że nie poprowadzi kabla bo klatka schodowa jest po remoncie i może odpaść farba z pomalowanych korytek i on musi mieć dokument, że nie będzie musiał przywracać "stanu poprzedniego" w przypadku uszkodzenia malatury. W adm spółdzielni popatrzyli na mnie jak na idiotę i zaproponowali napisanie pisma do działu technicznego o treści "Proszę o zgodę na instalację internetu kablowego przez firmę UPC" co uczyniłem. Po kilku dniach zadzwonił do mnie kierownik tego działu z pytaniem o co mi chodzi, przecież oni mają zgodę spółdzielni (mają w bloku własną infrastrukturę - blok ma 110 mieszkań/11 kondygnacji). Moich wyjaśnień słuchał z niedowierzaniem. Jest rzeczą oczywistą, że złożyłem skargę na instalatora (byle gnój nie może decydować o polityce tak dużej firmy) i dostałem maila potwierdzającego mi to co powiedział instalator (z wyglądu przypominał kablarza telefonicznego z czasów komuny). Tego maila wysłałem jako FW do ww. kier. w spółdzielni. Agentka UPC, która sporządziła zamówienie bardzo naciskała na założenie mi tego netu, nawet załatwiła mi możliwość podpisania umowy na warunkach oferty netowej "online". Wszystko na nic. Na spotkanie zainicjowane przez spółdzielnię, na której był obecny kierownik działu technicznego spółdzielni i inspektor nadzoru budowlanego adm budynków mojego osiedla (a więc osoby funkcyjne) przyszedł tylko robol (instalator) z firmy, która wykonuje instalację na zlecenie UPC). Jest rzeczą oczywistą, że nie będę malować/pokrywać kosztów uszkodzeń poza lokalem do, którego mam tytuł prawny. Szczerze mówiąc to boję się wpuścić tego instalatora do domu - a co będzie jak przy wierceniu dziury w ścianie uszkodzi przewód instalacji elektrycznej (brak światła w domu)? Powie "sorry Winnetou - napraw sobie sam - to nie moja wina, że on tam był).
Zaletybrak
Wadybrak informacji przy zamawianiu o dodatkowych warunkach jakie mogą pojawić się w trakcie realizacji zamówienia
produkt nie został mi dostarczoany
~Warszawa-Wola / 2016-11-29 12:22
Ocena: 3.75 / 5
Internet 250 mb/s, najnowszy router - po 3-ch miesiącach praktycznie braku internetu mam spowrotem to co miałem, czyli osiągi na maksa, pingi 8-12, nie ma już makabrycznych skoków co kilkadziesiąt sekund. Nowy router/modem "wifi conect box" do wifi rewelacyjny (dwie częstotliwości i trzecia tzw. sieć gościnna. Trochę dziegciu na koniec: fakt, że po pierwszym zgłoszeniu problemów czekałem miesiąc czasu, aż upc się przyzna, że ma poważne problemy techniczne w moim rejonie; ponieważ miałem cały czas "jakiś tam niby internet", to nie dostałem złotówki odszkodowania, ale za to dostałem słowo przepraszam i telefon z serwisu, że wszystko powinno być ok.
Porównuję w okolicy Netię i Orange/neostradę - te dwie są niestety jakieś 10 lat za upc.
Żeby mnie nie oskarżano o kryptoreklamę to proszę przeczytać mój post tutaj 09.10.2016 o godz.: 17.27 - zupełnie inny ten post :)
ZaletyTeraz: stabilność, doskonały modem do wifi, szczególnie, jak kilka osób korzysta w domu z wifi
WadyTrochę są drodzy, ale jakość nie do pobicia ze wspomnianą konkurencją
kilka lat
~wiesiek / 2015-01-29 13:18
Ocena: 3.75 / 5
Mam internet od UPC obecnie od roku 60mb. Wcześniej przez rok 30Mb/s. Jestem bardzo zadowolony z jakości usługi. Cena jednak nie jest najniższa na rynku i rozglądam się za czymś tańszym.
Zaletyjakoś działania
Wadydość wysoka cena
60Mb/s od roku 70 zł
~wojtek / 2013-03-31 19:46
Ocena: 4.50 / 5
Posiadam tylko INTERNET (Bydgoszcz) na umowie bez terminowym 25mb/s , działa idealnie zawsze prawie na max , zależy z jakim się serwerem łączy. Umowę podpisałem już chyba z 8 lat temu i zaczynałem od 250kb/s i sami mi podciągnęli do 25mb/s , a kasa ciągle ta sama.
Teraz zastanawiam się nad telewizja bo oferta nc+ jest zupełnie dla mnie nie do przyjęcia , płacić więcej za mniej
Zaletyinternetu przez te 8 lat niemiałem tylko z 3 razy po parę godzin
Wadyniema
8 lat 75zł
~Wojtek / 2016-03-24 08:21
Ocena: 2.50 / 5
Witam jestem z Warszawy rzeczywiście internet zamiast 120 mam 3 mega , Instalatorzy idą pod jeden adres dwa dni opłaty są drogie wciskają dekoder HORAJZON który przy najmniej u mnie był wadliwym sprzętem jest to u nich nowość więc ceny są Bardzo Wysokie wciskają do umów telefon ja płaciłem po 160 złotych i Umowy wciskają na dwa lata Konkurencja daje mi za 60 złotych i ewentualnie na ROK Umowę