Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

UPC Internet opinie

Ocena na podstawie 3501 opinii

1.81 / 5

  • Niezawodność
    1.66
  • Obsługa klienta
    1.64
  • Cena
    2.01
  • Parametry
    1.96
  • Cena/Jakość
    3.00
  • Oferta
    5.00

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~tomey / 2017-08-27 00:59
    Ocena: 4.00 / 5
    Przeczytałem kilka ciekawych opinii. Każdy marudzi że na wifi ma około połowę transferu niż powinien mieć. Oczywiście wypowiadają się osoby co nie mają pojęcia co oznacza www lub wifi. Liczysz ze na wifi bedzie taki sam transfer jak po kablu? Żart. To jakby liczyć że poczta polska dostarczy paczke lub list w ten sam dzień co go wyślesz... Wiem coś na temat infolinii upc i około 80% połączeń to problem ze sprzętem klienta lub brakiem umiejętności konfigurowania swoich prywatnych urządzeń. Zanim zaczniecie marudzić na dostawce i internet poczytajcie na internecie jak możecie skonfigurować swój router ewentualnie polecam połączenie kablowe ;) na telefonie i tak nie pobieracie plików paru Gb więc po co wam po wifi transfer 250 Mb? Żeby szybciej otwierać strony www? hahaha. Opinie mijają się tutaj z całą prawdą. Nikt nie wymaga od klienta wiedzy technicznej itp. Ale zanim ktoś zacznie oceniać firmę niech poczyta na internecie czy problem nie leży po ich stronie i spróbujcie najpierw naprawić problem po waszej stronie a dopiero po stronie Upc...( po coś ten internet jest a większość osób nawet nie wie gdzie jest przycisk "start" na pulpicie swojego komputera) Ludzie liczą że upc skonfiguruje wszystkie urządzenia prywatne klientów, nie ma problemu ale to wasz sprzęt więc cena za technika jest taka jak za informatyka, który wam to zrobi. Jedyna wada to dekoder horizon i tyle nic więcej.
    ZaletyPomoc techniczna upc.
    Parametry usług.
    WadyDekoder horizon
  • ~UPC to gówno / 2017-04-04 16:47
    Ocena: 1.00 / 5
    Internet jest żałosny. Ping wynosi min 400 jak tylko jedna osoba jest na internecie. Zasię ch*****. Plik 10 mg pobiera mi się 5 min. To jest dramat
    Zaletybrak
    Wadywszystko
  • ~w_s / 2017-03-18 18:57
    Ocena: 1.75 / 5
    jeżeli chodzi o cenę to w moim przypadku jest całkiem niezle w 2015 zabrałem promocje studencką (okres zobowiązania 8 miesięcy) a po zakończeniu trwania umowy przeszedłem z tą samą ceną na umowę bez zobowiązania i płacę 69 zł za pakiet 250mbit - i na tym plusy się kończą... ciągłe problemy z jakością połączenia w godzinach szczytu o graniu w cokolwiek można zapomnieć, nie wiem czy to tak może ma działać ale po tym jak zaczynam ściągać na raz kilka dużych plików modem staje :( to już 3 sztuka którą mam i już skończyłem z reklamacjami... siedzę na nim nadal ponieważ nie mam innej alternatywy
    Zalety- cena
    Wady-niska jakość łącza,
    za długo
  • ~Webdev / 2015-02-13 12:30
    Ocena: 2.50 / 5
    UPC robiło mi wielkie problemy przy próbie przejścia z usługi power fiber 30 na power fiber 60. Wydzwaniałem kilka razy i dowiadywałem się najpierw, że w ogóle nie mogę mimo, że mam modem spełniający warunki. Potem jak już udało mi się dowiedzieć, że jednak się da to oprócz oczywistej podwyżki abonamentu kazali dodatkowo płacić za przejście na opcję wyżej (przez stronę 100 zł, na chacie 20zł i dopiero telefonicznie po którejś z kolei rozmowie 10 zł). Machnąłem ręką i zapłaciłem ale co się na użerałem to moje.
    Zaletydziała
    Wadytragiczna obsługa klienta, sami podwyższają abonament
    3 lata, najpierw 59 zł, potem 66 zł, teraz 70 zł
  • ~wis / 2016-05-20 09:42
    Ocena: 3.25 / 5
    Witam. W umowiem mam 120Mb a na speed tescie UPC 82Mb.Zgłosiłem. Oddzwonili stosunkowo szybko z wyjaśnieniem że taka róznica jest dopuszczalna!!!.
    Wadyjak wyżej
  • ~Wkurzony Klinet / 2017-09-15 14:37
    Ocena: 1.00 / 5
    Nie można się dodzwonić do BOK. Infantylny, monotonny i denerwujący kobiecy głos automatu zgłoszeniowego kieruje nas w fatalnie skonstruowane menu usług wplatając przy okazji
    kwiatki w stylu "Tu UPC. Pomagamy się Tobie cieszyć każdą chwilą" - czy jakoś tak. Jajo można znieść wysłuchując na okrągło te nagrane komunikaty i ogarniać zawiłe menu (trzeba wpisywać swój numer ID lub PESEL) nie mając praktycznie żadnych szans na szybkie połączenie z żywym człowiekiem. Ciągle leci muzyczka i nudne "Przepraszamy. Czas oczekiwania na połączenie wynosi 10 minut". Kiedyś, jak nasza kablówka nie należała do UPC, telefon wykonywało się bezpośrednio do serwisu i sprawa była załatwiana błyskawicznie. No cóż, MAMY POSTĘP :) Serdecznie odradzam wszystkim korzystanie z usług tej podejrzanej i niesolidnej firmy. Wszystko scentralizowali, idioci. Nawet lokalne serwisy kierowane są przez "Cyntralę" :) DNO
    ZaletyPraktycznie żadnych
    WadyDrogo
    Fatalny serwis i obsługa klienta
    Ciągle ta sama, szminkowana, oferta podawana w nieco zmodyfikowanej formie
  • ~wkurzony-fest / 2014-06-20 11:26
    Ocena: 2.00 / 5
    O ile jakość usługi jest w miarę OK, to obsługa klienta przez infolinię jest fatalna. Oczekiwanie 25min na dostępność konsultanta po czym komunikat "Dziękujemy za telefon"... i połączenie zostaje zakończone. Szlag trafia człowieka.
    Wadyobsługa klienta przez infolinię jest fatalna
    24mieś
  • ~zniesmaczona / 2014-11-17 09:20
    Ocena: 2.50 / 5
    do usługi nie mam zastrzeżeń - działa dobrze (kilka mniejszych awarii było, ale poza tym wszystko ok).

    Co do "działu utrzymania klienta" (dzwonią do Ciebie jak złożysz wypowiedzenie umowy) - dzwoni pracownik zupełnie nieprzygotowany (nie wie kiedy kończy się umowa, jakie prawa Ci przysługują), wmawia jakieś niestworzone rzeczy, które są nieprawdą. Szkoda, że nie nagrywałam rozmowy - sprawa nadaję się co najmniej do zgłoszenia do odpowiednich służb.

    Nie mówiąc o tym, że coś kręcą (wmawiają dłuższy okres wypowiedzenia). Czytajcie dokładnie regulamin i nie słuchajcie co mówią.

    Nigdy więcej UPC - ściemniacze gorsi niż w bankach.
    Zaletyinternet działa - zgodnie z warunkami umowy
    Wady"dział utrzymania klienta" - brak kompetnecji, brak wiedzy, chamstwo, naciąganie.
    o dwa lata za długo, 70zł
  • bozka / 2012-04-12 10:15
    Upc to firma która z jawną ignorancją traktuje klienta. Zgłosić awarię...koszmar....wadliwy sprzęt...a biuro klientów tylko dla zawierających umowy.Na klatkach pęk kabli..gratulacje
    Zaletybrak
    Wadyignorancja..
    10
  • morpheus13 / 2010-08-18 16:55
    Ocena: 2.00 / 5
    Zmieniają ceny usług w trakcie trwania umowy co jest niezgodne z prawem.Nawet 350 minut nie wystarczy żeby połączyć sie z obsługą techniczną.Co innego biuro sprzedaży.Przez miesiąc np. prubuję poprosić o wymianę dekodera
    Wadymam w bloku tylko upc
    3 lata
  • ~Adam / 2011-01-22 13:27
    PO prostu szkoda słów - proszę - -dla własnego dobra, zdrowszych nerwów, i zachowania zasobności portfela - dajcie sobie spokój z tym dziadostwem...
    - trzymanie parametrów - zerowe,
    - awaryjność sieci i telefonu - regularnie doskonała - wręcz niezawodna ...zawodność...
    - obsługa klienta i serwis - totalnie absolutnie nieudolne, lub niedouczone!!!
    ZERO DBAŁOŚCI O KLIENTA, WYSTARCZY, ŻE PODPISAŁ UMOWĘ...
    ZaletyŻADNE
    WadyZszarpane nerwy i wydane pieniądze... na nic...
    półtora roku
  • ~Adam / 2014-11-28 14:48
    Ocena: 1.00 / 5
    Internet co chciwla się rozwłącza, nic nie można zrobić. BEZNADZIEJA!
    ZaletyBRAK
    Wadyinternet się rozłącza co kilka minut, szybkość o wiele mniejsza w rzeczywistości niż w ofercie
    2 rok
  • ~adi / 2016-03-25 23:06
    Ocena: 2.50 / 5
    dzwonie na infolinie a tu się rozłączają po kilku minutach rozmowy. Jestem abonentem od kilkunastu lat a teraz myślę o rezygnacji a opisze to na linkach zewnętrznych bo zależy mi mi na konkretnej obsłudze nie ważne jak się wysławiam. można to uznać za człowieka pijanego ale ja po prostu tak mówię.
  • ~Administrator SERWERÓW firmowych / 2016-11-27 12:21
    Ocena: 2.75 / 5
    Nie polecam. Od półtorej miesiąca ciągłe zaniki internetu. Wrocław okolice placu Grunwaldzkiego. Firma ma spore problemy z Utylizacją pakietów (sprzedaje więcej produktu niż jest w stanie obsłużyć). Pazerna polityka firmy zmusza nas do wypowiedzenia umowy z winy dostawcy i poszukania lepszego stabilniejszego usługodawcy w tym rejonie. Szkoda, ale kilka lat było dobrze. Widocznie chęć zysku przerosło firmę UPC. Z żalem ale nie POLECAMY!!!!!
    ZaletyMiła obsługa zirytowanego klienta biznesowego
    WadyZaniki internetu i ciągłe awarie co najmniej 2-3 razy w tygodniu w godzinach szczytu(17-21).
    Jest to nasza 3 umowa (na 2 lata)
  • ~Agnieszka / 2016-03-15 10:05
    Ocena: 3.00 / 5
    Przykro, kolejna firma, której konsultanci są mili i uprzejmi przed podpisaniem umowy, natomiast po jej podpisaniu nie ma co się już zwracać do UPC po cokolwiek. Jedyna odpowiedż, jaką usłyszałam w odpowiedzi na prośbę o wymianę dekodera (dzień po podpisaniu umowy) ze względu na jego zbyt duże wymiary to: takie mamy prawo, nie przysługuje Pani nic, podpisała Pani umowę - trzeba było się zastanowić.
    Przykre to, ale to już ostatni raz, kiedy dałam się nabrać na przedłużenia umowy. A już na pewno z UPC
    ZaletySzybki i w miarę stabilny internet
    WadyBrak możliwości negocjacji, ignorancja wobec klienta, który umowę podpisał.
  • ~ala / 2015-06-02 23:18
    ja to jestem jakaś dziwna-nie narzekam na upc, konsultanci na ogół niedouczeni ale idzie wytrzymać
  • ~all / 2016-03-30 10:46
    Ocena: 2.50 / 5
    Używam internetu od upc od czerwca 2015 w opcji do250 Mb/s Na początku działał ok 90Mb/s na kablu. dla mnie po przejsssściu z neostrady to i tak było super '' BYŁO ..... teraz czyli marzec 2016 przez wi-fi BYWA 3-12 Mb/s ,tym dziwniej że w tym pokoju znajduje sie rotuer. natomiast po kablu najlepiej bywa że pociągnie do ZALEDWIE DO 70 Mb/s KPINA DOSTAWCA ZWALA NA MNIE WINA KABLA bo osiedle na zadupiu . NAJCZĘSCIEJ z tłumaczenia dostawcy usługi wynika TO OCZYWIŚCIE Z ZŁEJ KARTY ŚIECIOWEJ ITP.
    ZaletyŻE WOGULE JEST
    WadySPADKI PREDKOŚCI W WEEKENDY I CODZIEŃ W GODZ.18-22
    W PAKIECIE Z TV ITEL PRZYSTEPA CENA TAK NAPRAWDĘ JEDYNA ZALETA
  • ~Andrzej / 2016-03-17 13:16
    Ocena: 3.00 / 5
    Jakość usług do oferowanej ceny nieadekwatna. Internet o porównywalnych parametrach u konkurencji pond 20% tańszy. Za przedłużenie umowy wymyślili sobie opłatę administracyjną 20zł. Żenada. Wypowiadam umowę.
    Zaletybrak
    Wadycena
  • ~aneris / 2017-06-27 09:10
    Przestrzegam przed Horizonem - często brak sygnału w kablówce często brak internetu , arogancka obsługa : nie odbieraja telefonów , a jak odbiorą przerzucają winę na użytkownika , z góry zastrzegaja ,że jak z wuny użytkownika trzeba zapłacić , każą włączać i wyłączać ..: ..to się naprawi : , mam tego dość . Cena wysoka abonamentu -169,00zł/ internet, kablówka i telefon stacjonarny / Nie jestem zadowolona , chętnie rozwiążę z nimi umowę .
    Jestem z UPS od wielu lat ...spostrzegam ,że usługa bardzo się pogorszyła .

    ZaletyNie widzę.
    WadyDuża awaryjność Horizona , trudność skontaktowania się z operatorem.
    Gdańsk
  • ~arex80 / 2016-06-14 14:17
    Ocena: 3.75 / 5
    w mojej opini upc wypada bardzo dobrze mam 120 MB jakieś 2 lata. nigdy nie miałem problemu z netem .raptem jeden raz mieli problem ale to było kilka godzin przez 2 lata.nie wiem jak z telewizją ale internet mogę polecić
    Zaletypłynny internet bez jakichkolwiek spadków
    Wadybrak
Dodaj własną opinię »

Podobne wyszukiwania

Zobacz również

VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4456
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3501
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3203
Play Online
Ocena: 1.74, ilość opinii: 2240
T-Mobile Internet
Ocena: 1.88, ilość opinii: 2084
Plus GSM iPlus
Ocena: 1.65, ilość opinii: 1916
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4606
Orange
Ocena: 1.40, ilość opinii: 3927
Plus
Ocena: 1.45, ilość opinii: 2982
T-Mobile
Ocena: 1.59, ilość opinii: 2581
Cyfrowy Polsat Internet
Ocena: 1.51, ilość opinii: 2551
mBank
Ocena: 1.66, ilość opinii: 2017