Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

UPC Internet opinie

Ocena na podstawie 3501 opinii

1.81 / 5

  • Niezawodność
    1.66
  • Obsługa klienta
    1.64
  • Cena
    2.01
  • Parametry
    1.96
  • Cena/Jakość
    3.00
  • Oferta
    5.00

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~gosh889 / 2011-09-05 14:29
    Ocena: 3.50 / 5
    Kompletnie nie polecam upc, co prawda na poczatek maja dość dobra ofertę ale kompletny brak programu lojalnosciowego, malo tego przy zmianie usługi nie możesz skorzystać z niższej(abonament) i za założenie płacisz 150zl nie jak nowi klienci 1zl. :)
    Zaletynowi klienci korzystne oferty
    Wadybrak programu lojalnosciowego
    4lata 170z/mc
  • ~Grazia / 2017-07-02 15:12
    Ocena: 2.50 / 5
    Na przestrzeni lat korzystałam z kilku różnych dostawców Internetu. Bywały problemy, ale to, co dzieje się teraz w upc jest po prostu niewiarygodne. Mam najnowszy pakiet, najdroższy ze wszystkim co tylko można mieć, a Internetu w kółko nie ma. Bez przerwy się rozłącza. Był fachowiec. Stwierdził, że skorodowane wtyczki, wymienił na nowe. Dwa dni było ok, a teraz znowu. Reklamują prędkość jako 125 mb/s, a ja mam 11,4 mb/s!!!! Odradzam wszystkim. Wiem od znajomych, że też mają problemy. Drogie upc, CO SIĘ DZIEJE?!?! Kiedyś byliście na poziomie, a teraz?????
  • ~Grg / 2017-08-09 18:12
    Ocena: 1.00 / 5
    Nikomu nie polecam upc. Co chwile się wiesza a przesył danych jest tragiczny
    Bytom
  • ~Grzegorz / 2017-04-22 10:37
    Ocena: 2.50 / 5
    UPC to moim zdaniem nieprzyjazna użytkownikowi w prostych sytuacjach firma. Wszyscy inni moi dostawcy (Orange, Play, T-Mobile) podają w powiadomieniu o wystawieniu faktury nr konta. Po prostu.

    W UPC muszę wejść do "moje UPC". Muszę pamiętać nazwę, kod dostępu, itp. Rewelacyjnie robi się to spoza domu i z komórki. Chcę wysłać maila - też muszę mieć te dane. Chcę zadzwonić - wiszę długo na linii i nic.

    Czy nr rachunku bankowego to tajemnica?
    ZaletyDobra jakość sygnału, brak awarii
    WadyNajprostsze sprawy nie są proste a kontakt jest utrudniony
    Długo, już chyba ponad 10 lat...
  • ~gv77 / 2017-06-20 14:03
    Ocena: 1.50 / 5
    Notoryczne awarie. To brak telefonu, to internetu to kablówki. Na rozwiązanie sprawy czeka się tygodniami. Całkowity chaos w dziale technicznym, każdy informuje o całkowicie innej awarii i innym statusie jej naprawy. Niekompetentni, nierzetelni, nie spełniają zupełnie standartów zawartej umowy.
    ZaletyW porównianiu z innymi dostawcami nie widzę żadnych zalet.
    WadyCiągłe i wielotygodniowe awarie.
    Klient z ponad 10letnim stażem.
  • ~Henryk / 2016-03-25 20:47
    Ocena: 2.00 / 5
    zlozylem pisemna rezygnacje a firma jeszcze przez pol roku pobierala mi pieniadze
    Warszawa
  • ~imnikoleek / 2017-09-06 20:41
    Ocena: 1.00 / 5
    Ten internet jest jak ataki DDOS, nie wiadomo kiedy cie zatnie ale jak juz to na pare minut
    Bardzo wysoki PING na serwerach polskich popimo ze są to serwery oddalone o pare set kilometrów i tak cie zatnie
    Na tym internecie tak zwanym UPC nie da sie w jaki kolwiek sposób pracować ani spedzić miło czas
    grajac w jakie kolwiek gry lub inne jak kto woli nie w to juz nie wnikam.
    Zaletynie stety nie ma tu zadnych zalet
    Wadywady ehmm... za duzo wymieniac
    Od 3 lat
  • ~irena / 2016-11-22 12:09
    Ocena: 2.50 / 5
    UPC NIE UTRUDNIA WYPOWIEDZENIA UMOWY " do działu rezygnacji nie mozna sie połączyć po 30 minutach "wiszenia " na telefonie sympatyczna sekretarka mówi, że połączenie nie może być zrealizowane , proszę zadzwonić w póżniejszym terminie a wszystko dlatego , że podpis na wypowiedzeniu jest drukowanymi literami tak jak podpisuje sie abonent .
    pismo z UPC na maila przyszło

    uprzejmie informujemy, iż nie mamy podstaw do przyjęcia złożonej rezygnacji.
    Pragniemy wyjaśnić, iż wypowiedzenie Umowy Abonenckiej składane za pośrednictwem poczty elektronicznej powinno zawierać skan oświadczenia wraz z następującymi danymi:

    - Imię i Nazwisko Abonenta,
    - Numer Identyfikacyjny,
    - Adres instalacji usług,
    - Odręczny podpis Abonenta.
    Wadykontakt jest bardzo utrudniony jesli chce sie wypowiedzieć umowę . Co do zmiany pakietu to połączenie jest natychmiastowe.
    5 lat
  • ~Jacek / 2017-05-17 00:01
    Ocena: 1.25 / 5
    Intetnet nie działa i mają to w dupie, od kilku dni inteynet działa godzinę lub dwie i znowu problem.Na module świeci się dolna lampka, środkowa, a oni twierdzą że wszystko w rejonie działa...
    Czas przenieść się do orange, albo vectry...
    ZaletyTv działa
    Wadynotoryczny brak intetnetu
  • ~Janusz / 2016-04-07 22:32
    Ocena: 1.25 / 5
    Najgorszy internet w całej Polsce wiecznie się traci ciągle o tej samej godzinie odpowiedzi z serwera 300ms+ trwa to jakieś 20 minut po czym jest normalnie PRZEZ CHWILE. Router wymieniany już 4 razy w ciągu 2 miesięcy ponieważ wadliwy. Pora zmienić internet bo to jest po prostu Kur.wa porażka
    WadyCAŁOŚĆ TO WADA
  • ~Janusz z Krakowa / 2017-06-08 08:39
    Korzystam z usług UPC od lat i coraz mniej jestem zadowolony z treści zawieranych umów. Jeszcze w roku 2014 w umowie UPC dołączał istę gwarantowanych kanałów, których wyłączenie mogło być podstawą do jej rozwiązania . W roku 2016 UPC zmienił zasady i nie gwarantuje ŻADNEGO kanału. Podawana jest jedynie minimalna ilość kanałów obecnych w ofercie. W moim przypadku UPC może wyłączyć bez możliwości reklamacji 59 kanałów (sic!). Operator chwali się natomiast licznymi - dodatkowo płatnymi - innowacjami. To jest moja ostatnia umowa z tym operatorem !
  • ~Jelonek / 2015-07-13 15:41
    Ocena: 1.75 / 5
    Nie polecam nikomu
    Zaletyporządna szybkość internetu
    Wadyobsługa klienta, przerwy w dostawach
    rok
  • ~Jerzy / 2017-04-30 19:56
    Ocena: 1.00 / 5
    Przez cały długi weekend internet praktycznie nei działa, zrywane połączenie. Brak reakcji obsługi. Czas zmienić na Orange.
    11 lat
  • ~john / 2017-08-26 16:15
    Ocena: 1.50 / 5
    Internet jest od czasu do czasu wylaczany i są przerywy w przekazie danych.
  • ~Johnny / 2017-03-02 17:59
    Ocena: 3.25 / 5
    Wi fi wiecznie nie działa. Zmieniałem wartości, parametry i kanały. Nadal Najprostsze filmiki z YouTube (480p) na komórce co 3 sekundy się loadingują.
    Internet po kablu owszem całkiem spoko ale i tak daleko do wartości podawwnych przez uslugodawcę. Ale wifi?? No kurde masakra!!
    ZaletyKabel
    WadyWifi
    4- 6 lat nie pamiętam dokładnie
  • ~Jolan / 2015-01-06 12:52
    Ocena: 3.00 / 5
    Prawdę mówiąc po tym, jak na siłę podwyższyli mi abonament o 7 zł (zwiększając niby szybkość internetu) myślałem o rozwiązaniu alternatywnym… ale zdecydowałem się dać UPC ostatnią szansę i wybrałem się do Biura Obsługi Klienta. Tu nastąpiło bardzo miłe zaskoczenie, podpisałem umowę na 24 miesiące z abonamentem o 30 zł niższym i dostałem drugi dekoder telewizji kablowej. Internet działa bardzo dobrze, z kablówką problemów żadnych nie miałem. Bardzo mierzi mnie ich serwis telefoniczny- musieli porobić duże redukcje, bo z dodzwonieniem się jest bardzo duży problem. Jest to słabe, bo serwis tej firmy do najtańszych nie należy, a więc "przycinanie" na telefonicznym biurze obsługi klienta jest po prostu nie na miejscu.
    ZaletyJakość usługi internetowej i telewizji kablowej.
    WadyWysokie ceny, duży problem z dodzwonieniem się do Biura Obsługi Klienta
    5 lat
  • ~Józef / 2015-06-06 12:26
    Ocena: 1.75 / 5
    W okolicach prądnika białego w krakowie działa fatalnie. Ciągle zwalnia, zdażają się przerwy w działaniu.
    3 lata
  • ~Kamil / 2015-07-28 00:07
    Ocena: 1.00 / 5
    Mam Neta z UPC i męczę się z nimi od 3 lat w Warszawie na kabatach. W soboty, niedzielę net jest przeciążony - prawie strony się nie wczytują. Router Ubee EVW3226 zawiesza się bezprzerwowy z uwagi na to, że ma błąd w oprogramowaniu. Niestety to nie przeszkadza UPC wciskać tego badziewia dla klientów.
    Zaletybrak
    Wadyzrywa neta, router się wiesza, transfer przycina w godzianach szczytu lepiej pracuje się na necie mobilnym
    3 lata
  • ~Kamil / 2017-06-30 22:59
    Ocena: 1.00 / 5
    Ludzie UPC to kpina!!! Obsługa klienta nie wie co robi, zawsze oferują droższą umowę i to niby rozwiąże problemy z dostępem do internetu. Awaryjność jest dramatyczna, to nie jest oferta dla ludzi szanujących swój czas.
    Wadyobsługa klienta nie istnieje, rozwiązywanie problemów nie istnieje, stabilność internetu nie istnieje i szkoda tylko, że jesszcze samo upc istnieje
    kilka lat
  • ~Karol / 2012-10-30 19:30
    Ocena: 2.00 / 5
    Telewizja, owszem sporo kanałów, jednak cena oraz brak w ofercie modułów CI powodują, że podziękowałem. Dekodery potwornie mułowate, 2 min mija od włączenia do czasu pojawienia się obrazu,po zmianie telewizora nie chcę żadnych dodatkowych skrzynek, skoro tv odbiera pasmo dvb-c. Internet- przynajmniej u mnie przyzwoity, awarie rzadkie,szybki transfer. Telefon stacjonarny- nieporozumienie jakościowe. Dziwaczny sygnał oczekiwania, gdy dzwoni ktoś do mnie, taki piskliwy, jakość rozmowy- jakby ktoś przez jakąś tubę do mnie mówił. Marny mają ten voip.Obsługa infolinii- porażka. Jednak nie dziwi mnie to, oszczędzają na pracownikach, tam siedzą studenci z agencji pracy tymczasowej, nie są pracownikami operatora.Ogólna ocena-nie polecam. Założyłem już konkurencyjną kablówkę, małą lokalna firmę, mają moduły CI do telewizora i jakość głosu telefonu stacjonarnego o niebo lepsza jak UPC.
    Zaletybrak
    WadyNiska jakość voip, brak modułów do TV, obsługa niekompetentna z agencji pracy tymczasowej.
    2 lata, 120 zł miesięcznie
Dodaj własną opinię »

Podobne wyszukiwania

Zobacz również

VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4456
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3501
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3203
Play Online
Ocena: 1.74, ilość opinii: 2240
T-Mobile Internet
Ocena: 1.88, ilość opinii: 2084
Plus GSM iPlus
Ocena: 1.65, ilość opinii: 1916
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4606
Orange
Ocena: 1.40, ilość opinii: 3927
Plus
Ocena: 1.45, ilość opinii: 2982
T-Mobile
Ocena: 1.59, ilość opinii: 2581
Cyfrowy Polsat Internet
Ocena: 1.51, ilość opinii: 2551
mBank
Ocena: 1.66, ilość opinii: 2017