Kompletnie nie polecam upc, co prawda na poczatek maja dość dobra ofertę ale kompletny brak programu lojalnosciowego, malo tego przy zmianie usługi nie możesz skorzystać z niższej(abonament) i za założenie płacisz 150zl nie jak nowi klienci 1zl. :)
Zaletynowi klienci korzystne oferty
Wadybrak programu lojalnosciowego
4lata 170z/mc
~Grazia / 2017-07-02 15:12
Ocena: 2.50 / 5
Na przestrzeni lat korzystałam z kilku różnych dostawców Internetu. Bywały problemy, ale to, co dzieje się teraz w upc jest po prostu niewiarygodne. Mam najnowszy pakiet, najdroższy ze wszystkim co tylko można mieć, a Internetu w kółko nie ma. Bez przerwy się rozłącza. Był fachowiec. Stwierdził, że skorodowane wtyczki, wymienił na nowe. Dwa dni było ok, a teraz znowu. Reklamują prędkość jako 125 mb/s, a ja mam 11,4 mb/s!!!! Odradzam wszystkim. Wiem od znajomych, że też mają problemy. Drogie upc, CO SIĘ DZIEJE?!?! Kiedyś byliście na poziomie, a teraz?????
~Grg / 2017-08-09 18:12
Ocena: 1.00 / 5
Nikomu nie polecam upc. Co chwile się wiesza a przesył danych jest tragiczny
Bytom
~Grzegorz / 2017-04-22 10:37
Ocena: 2.50 / 5
UPC to moim zdaniem nieprzyjazna użytkownikowi w prostych sytuacjach firma. Wszyscy inni moi dostawcy (Orange, Play, T-Mobile) podają w powiadomieniu o wystawieniu faktury nr konta. Po prostu.
W UPC muszę wejść do "moje UPC". Muszę pamiętać nazwę, kod dostępu, itp. Rewelacyjnie robi się to spoza domu i z komórki. Chcę wysłać maila - też muszę mieć te dane. Chcę zadzwonić - wiszę długo na linii i nic.
Czy nr rachunku bankowego to tajemnica?
ZaletyDobra jakość sygnału, brak awarii
WadyNajprostsze sprawy nie są proste a kontakt jest utrudniony
Długo, już chyba ponad 10 lat...
~gv77 / 2017-06-20 14:03
Ocena: 1.50 / 5
Notoryczne awarie. To brak telefonu, to internetu to kablówki. Na rozwiązanie sprawy czeka się tygodniami. Całkowity chaos w dziale technicznym, każdy informuje o całkowicie innej awarii i innym statusie jej naprawy. Niekompetentni, nierzetelni, nie spełniają zupełnie standartów zawartej umowy.
ZaletyW porównianiu z innymi dostawcami nie widzę żadnych zalet.
WadyCiągłe i wielotygodniowe awarie.
Klient z ponad 10letnim stażem.
~Henryk / 2016-03-25 20:47
Ocena: 2.00 / 5
zlozylem pisemna rezygnacje a firma jeszcze przez pol roku pobierala mi pieniadze
Warszawa
~imnikoleek / 2017-09-06 20:41
Ocena: 1.00 / 5
Ten internet jest jak ataki DDOS, nie wiadomo kiedy cie zatnie ale jak juz to na pare minut
Bardzo wysoki PING na serwerach polskich popimo ze są to serwery oddalone o pare set kilometrów i tak cie zatnie
Na tym internecie tak zwanym UPC nie da sie w jaki kolwiek sposób pracować ani spedzić miło czas
grajac w jakie kolwiek gry lub inne jak kto woli nie w to juz nie wnikam.
Zaletynie stety nie ma tu zadnych zalet
Wadywady ehmm... za duzo wymieniac
Od 3 lat
~irena / 2016-11-22 12:09
Ocena: 2.50 / 5
UPC NIE UTRUDNIA WYPOWIEDZENIA UMOWY " do działu rezygnacji nie mozna sie połączyć po 30 minutach "wiszenia " na telefonie sympatyczna sekretarka mówi, że połączenie nie może być zrealizowane , proszę zadzwonić w póżniejszym terminie a wszystko dlatego , że podpis na wypowiedzeniu jest drukowanymi literami tak jak podpisuje sie abonent .
pismo z UPC na maila przyszło
uprzejmie informujemy, iż nie mamy podstaw do przyjęcia złożonej rezygnacji.
Pragniemy wyjaśnić, iż wypowiedzenie Umowy Abonenckiej składane za pośrednictwem poczty elektronicznej powinno zawierać skan oświadczenia wraz z następującymi danymi:
- Imię i Nazwisko Abonenta,
- Numer Identyfikacyjny,
- Adres instalacji usług,
- Odręczny podpis Abonenta.
Wadykontakt jest bardzo utrudniony jesli chce sie wypowiedzieć umowę . Co do zmiany pakietu to połączenie jest natychmiastowe.
5 lat
~Jacek / 2017-05-17 00:01
Ocena: 1.25 / 5
Intetnet nie działa i mają to w dupie, od kilku dni inteynet działa godzinę lub dwie i znowu problem.Na module świeci się dolna lampka, środkowa, a oni twierdzą że wszystko w rejonie działa...
Czas przenieść się do orange, albo vectry...
ZaletyTv działa
Wadynotoryczny brak intetnetu
~Janusz / 2016-04-07 22:32
Ocena: 1.25 / 5
Najgorszy internet w całej Polsce wiecznie się traci ciągle o tej samej godzinie odpowiedzi z serwera 300ms+ trwa to jakieś 20 minut po czym jest normalnie PRZEZ CHWILE. Router wymieniany już 4 razy w ciągu 2 miesięcy ponieważ wadliwy. Pora zmienić internet bo to jest po prostu Kur.wa porażka
WadyCAŁOŚĆ TO WADA
~Janusz z Krakowa / 2017-06-08 08:39
Korzystam z usług UPC od lat i coraz mniej jestem zadowolony z treści zawieranych umów. Jeszcze w roku 2014 w umowie UPC dołączał istę gwarantowanych kanałów, których wyłączenie mogło być podstawą do jej rozwiązania . W roku 2016 UPC zmienił zasady i nie gwarantuje ŻADNEGO kanału. Podawana jest jedynie minimalna ilość kanałów obecnych w ofercie. W moim przypadku UPC może wyłączyć bez możliwości reklamacji 59 kanałów (sic!). Operator chwali się natomiast licznymi - dodatkowo płatnymi - innowacjami. To jest moja ostatnia umowa z tym operatorem !
~Jelonek / 2015-07-13 15:41
Ocena: 1.75 / 5
Nie polecam nikomu
Zaletyporządna szybkość internetu
Wadyobsługa klienta, przerwy w dostawach
rok
~Jerzy / 2017-04-30 19:56
Ocena: 1.00 / 5
Przez cały długi weekend internet praktycznie nei działa, zrywane połączenie. Brak reakcji obsługi. Czas zmienić na Orange.
11 lat
~john / 2017-08-26 16:15
Ocena: 1.50 / 5
Internet jest od czasu do czasu wylaczany i są przerywy w przekazie danych.
~Johnny / 2017-03-02 17:59
Ocena: 3.25 / 5
Wi fi wiecznie nie działa. Zmieniałem wartości, parametry i kanały. Nadal Najprostsze filmiki z YouTube (480p) na komórce co 3 sekundy się loadingują.
Internet po kablu owszem całkiem spoko ale i tak daleko do wartości podawwnych przez uslugodawcę. Ale wifi?? No kurde masakra!!
ZaletyKabel
WadyWifi
4- 6 lat nie pamiętam dokładnie
~Jolan / 2015-01-06 12:52
Ocena: 3.00 / 5
Prawdę mówiąc po tym, jak na siłę podwyższyli mi abonament o 7 zł (zwiększając niby szybkość internetu) myślałem o rozwiązaniu alternatywnym… ale zdecydowałem się dać UPC ostatnią szansę i wybrałem się do Biura Obsługi Klienta. Tu nastąpiło bardzo miłe zaskoczenie, podpisałem umowę na 24 miesiące z abonamentem o 30 zł niższym i dostałem drugi dekoder telewizji kablowej. Internet działa bardzo dobrze, z kablówką problemów żadnych nie miałem. Bardzo mierzi mnie ich serwis telefoniczny- musieli porobić duże redukcje, bo z dodzwonieniem się jest bardzo duży problem. Jest to słabe, bo serwis tej firmy do najtańszych nie należy, a więc "przycinanie" na telefonicznym biurze obsługi klienta jest po prostu nie na miejscu.
ZaletyJakość usługi internetowej i telewizji kablowej.
WadyWysokie ceny, duży problem z dodzwonieniem się do Biura Obsługi Klienta
5 lat
~Józef / 2015-06-06 12:26
Ocena: 1.75 / 5
W okolicach prądnika białego w krakowie działa fatalnie. Ciągle zwalnia, zdażają się przerwy w działaniu.
3 lata
~Kamil / 2015-07-28 00:07
Ocena: 1.00 / 5
Mam Neta z UPC i męczę się z nimi od 3 lat w Warszawie na kabatach. W soboty, niedzielę net jest przeciążony - prawie strony się nie wczytują. Router Ubee EVW3226 zawiesza się bezprzerwowy z uwagi na to, że ma błąd w oprogramowaniu. Niestety to nie przeszkadza UPC wciskać tego badziewia dla klientów.
Zaletybrak
Wadyzrywa neta, router się wiesza, transfer przycina w godzianach szczytu lepiej pracuje się na necie mobilnym
3 lata
~Kamil / 2017-06-30 22:59
Ocena: 1.00 / 5
Ludzie UPC to kpina!!! Obsługa klienta nie wie co robi, zawsze oferują droższą umowę i to niby rozwiąże problemy z dostępem do internetu. Awaryjność jest dramatyczna, to nie jest oferta dla ludzi szanujących swój czas.
Wadyobsługa klienta nie istnieje, rozwiązywanie problemów nie istnieje, stabilność internetu nie istnieje i szkoda tylko, że jesszcze samo upc istnieje
kilka lat
~Karol / 2012-10-30 19:30
Ocena: 2.00 / 5
Telewizja, owszem sporo kanałów, jednak cena oraz brak w ofercie modułów CI powodują, że podziękowałem. Dekodery potwornie mułowate, 2 min mija od włączenia do czasu pojawienia się obrazu,po zmianie telewizora nie chcę żadnych dodatkowych skrzynek, skoro tv odbiera pasmo dvb-c. Internet- przynajmniej u mnie przyzwoity, awarie rzadkie,szybki transfer. Telefon stacjonarny- nieporozumienie jakościowe. Dziwaczny sygnał oczekiwania, gdy dzwoni ktoś do mnie, taki piskliwy, jakość rozmowy- jakby ktoś przez jakąś tubę do mnie mówił. Marny mają ten voip.Obsługa infolinii- porażka. Jednak nie dziwi mnie to, oszczędzają na pracownikach, tam siedzą studenci z agencji pracy tymczasowej, nie są pracownikami operatora.Ogólna ocena-nie polecam. Założyłem już konkurencyjną kablówkę, małą lokalna firmę, mają moduły CI do telewizora i jakość głosu telefonu stacjonarnego o niebo lepsza jak UPC.
Zaletybrak
WadyNiska jakość voip, brak modułów do TV, obsługa niekompetentna z agencji pracy tymczasowej.