Korzystam z UPC od dwóch lat, 25 marca kończy mi się dwuletnia promocja, a na początku marca zadzwonili z nową ofertą promocyjną, wybrałem pakiet HD za 101zł, no i zaczęły się problemy, choć nic na to nie wskazywało, w piątek był instalator i po kilku próbach stwierdził że mój dochodzący sygnał do mieszkania jest słaby i nie może zainstalować pakietu HD, instalator sprawdził sygnał dochodzący obecnie do mieszkania czyli "cyfrowy", okazało się sygnał też jest słaby, nie spełnia parametrów do właściwego przesyłu sygnału, to mnie poraziło, pytam się - to za co ja płaciłem i nadal płacę, skoro to pseudo cyfrowy sygnał, instalator obiecał że zgłosi się "ktoś od nich" by doprowadzić do poprawnego działania sieci cyfrowej, czekam na wizytę od poniedziałku, dziś jest sobota i "nikt od nich" się nie zjawił, ani się nie skontaktował ze mną, dzwonię codziennie począwszy od poniedziałku do siedziby UPC raz do działu Technicznego raz do działu Utrzymania Klienta, owszem miła i sympatyczna rozmowa oraz dużo zrozumienia no i obiecanki typu - sprawa zostanie skierowana odpowiednim służbą, niby wszystko ok ale ja już czekam ósmy dzień a codzienne obiecanki przestały mnie bawić i tak myślę czy nie zrezygnować z usług UPC, na rzecz telewizji regionalnej gdzie ceny są podobne, tak sumując, odradzam jednak wiązanie się z UPC, firma mało wiarygodna choć o dużym zasięgu terytorialnym a może biurokracja "im" przeszkadza, czyli przerost formy nad treścią, na dziś czuję niesmak za "poważne" traktowanie nas klientów, pozdrawiam Andrzej
ZaletyMiła obsługa klienta
WadyObsługa serwisowa mało poważna
Od dwóch lat
~Andrzej / 2016-04-14 21:16
Tak czytam i czytam i przewiduję moje własne nadchodzące problemy z UPC:(
4 marca 2016r zadzwonił telefon. Konsultant zaproponował uruchomienie HBO na 4 miesiące za 29.90 gr. Jego słowa: Jeśli się Panu nie będzie podobało, proszę o rezygnację telefoniczną na miesiąc przed upływającymi czterema miesiącami. Pomyślałem,i powiedziałem to do konsultanta: kurczę 29.90zł to jak jeden bilet do kina a tu filmy przez 4 miechy! Wystarczy tylko dopilnować wypowiedzenia i po sprawie. Tak, tak...wszystko ustalone, usługa uruchomiona jeszcze tego samego wieczoru. Zapisałem sobie datę 4 maja w smartphonie żeby nie zapomnieć się wystrzelić z HBO, bo inaczej będę musiał płacić resztę umowy po 30zł za miesiąc a tego przecież nie chcę. Przez przypadek dowiedziałem się od konsultanta w biurze, że nie ma czegoś takiego jak możliwość rezygnacji z HBO. 4 miesiące po 29.90 a potem już co miesiąc 30 zł, co????!!!!! Ok, tylko spokój....tylko spokój....dzwonię do bok-u i składam oficjalną reklamację. Kobieta mi współczuję, że to na pewno pomyłka i takie tam. Mają 30 dni na odpowiedź po przesłuchaniu nagrania z rozmowy podczas sprzedawania produktu. Czekam na odpowiedź UPC ale czytam posty innych pokrzywdzonych, naciągniętych, zrobionych w konia-jak zwał tak zwał i martwię się, bo w kilku przypadkach mieli"awarię serwera" i rozmowy się nie nagrały( jaki prosty manewr ) Boję się, że to nie awaria tylko najzwyklejsza procedura działania w moim czy w innych przypadkach. Jeśli ktoś z Was również został naciągnięty i chce połączyć siły, to zapraszam do kontaktu.tel: 604 970 438
Zaletypołaczenie interu,tv i telefonu
Wadyverizon to padaka:( Jego umiejętność zawieszania się już przestała na mnie robić wrażenie.
kilka lat
~Andrzej / 2016-05-31 21:40
Ocena: 4.75 / 5
Wysoka niezawodność pod każdym względem. Polecam.
ZaletySame zalety.
WadyBrak
Ponad 6 lat , 72 zł. Częstochowa Al. Wolności.
~Andrzej / 2016-10-17 23:12
Ocena: 1.25 / 5
Upc to tragedia. Prędkość jako taka moze jest, ale obsluga totalne dno. Nie polecam nikomu tej firmy bo cena jest zbyt wygórowana oraz wciskaja umowy niedopowiadajac czasu trwania umowy itp. Po zerwaniu umowy nie jest jasno powiedziane jak oddac ich ... sprzęt... przez co naliczaja sobie kare 50zł i dopiero wtedy przysylaja opis jak trzeba zwrocic router. Jeszcze raz żenada i strata nerwów i pieniędzy. Unikajcie i nie sponsorujcie oszustów i krawaciarzy
ZaletyBrak
WadyWszystko.
Cena.
Obsluga.
~Ania18 / 2014-12-26 18:00
Ocena: 1.50 / 5
Witam chciałam właśnie sobie założyć internet w UPC bo przystępna cena no i dużo Mega ale po przeczytaniu Opini innych użytkowników rezygnuję . Wybiorę sobie netie Lub orange ,Pozdrawiam
ZaletyNaciągacze
Wadynie wiem
nie kupiłam i nie kupię
~Anna / 2016-12-10 09:34
Ocena: 1.00 / 5
Najgorsza firma!! Internet co chwila się rozłącza. Obsluga telefoniczna jest chamska, nieprofesjonalna. Kiedy się dzwoni w sprawie braku internetu, to zmieniają paramerty na mniejsze, szydzą z Klientów, nie dość że trzeba się nasłuchać muzyczki zanim się połączy, to jeszcze to chamstwo od strony obsługi.
~aobonent / 2017-07-19 10:24
Ocena: 2.00 / 5
Gratulacje dla UPC ich "Dobra Zmiana" powoduje tak upierdliwe korzystanie z usług, że mając u nich dużo usług będę rezygnował zaraz po zakonczeniu umowy.
~aro / 2011-09-22 16:15
Ocena: 1.75 / 5
Już na wstępie monter nie przyszedł na umówiony termin a interwencja w BOK nic nie dała.Po złożeniu skargi odezwał się wreszcie monter i twierdził że nikogo nie było w domu. Nie polecam
Zaletyna razie brak
Wadynierzetelność i niesłowność
jestem na etapie oczekiwania na montera
~Artur / 2017-06-10 11:10
Ocena: 1.00 / 5
ŻAŁOSNY dostawca! Od 8 miesięcy nie chcą naprawić mi słabego sygnału na klatce w moim bloku. W umowie mam "250mb/s", a rzeczywiste transfery są na poziomie jednego megabajta. Wczytywanie stron przypomina mi o czasach modemów telefonicznych...
Zaletynic
3 lata
~asiunka23 / 2013-06-12 21:41
Ocena: 1.00 / 5
Nie polecam !!! PO rezygnacji z Internetu bo nie dzialal zgodnie z predkoscia jaka miala byc przyszedl rachunek za internet ruter i pakiety dodatkowe, które mialy byc za darmo na jakis czas okreslony. Do tego bardzo nie mila obsluga.
ZaletyZadne
WadyOSzustwo
~basstec1 / 2011-05-07 23:35
Ocena: 1.25 / 5
Na początku wszystko ladnie transfer taki jak w umowie i w ogóle. a po paru miesiacach- celowo obnizają transfer tak że ich strona otwiera się 3 min do bok nie można sie dodzwonić. ostatnio wisiałem na słuchawce 15 min i wciąż ten sam komunikat "czas oczekiwania 4 min" . Krótko mają w D... klientów byle tylko targać kase. ZDECYDOWANIE NIE POLECAM NAJGORSZY DOSTAWCA INTERNETU W POLSCE
ZaletyZERO
WadySAME MINUSY
pół roku 90 zł za miesiąc
~bast / 2017-04-30 19:59
Ocena: 1.00 / 5
Totalna porażka jeśli klient chce zmienić pakiet
z tańszym abonamentem traktują cię jak trendowatego nie mówię już o regulaminie gdzie w przypadku rozwiązania umowy po umownych 24 +2 miesiącach chcą z ciebie wydrzeć ostatni grosz
licząc abonament ze standardowego cennika bo podobno dali mi usługi w tzw. promocji
Zaletyzalet niema
WadyHorizon zawiesza się
korzystałem długo
~BODZIO / 2016-05-13 18:13
Ocena: 3.50 / 5
ZAMÓWIŁEM USŁUGĘ PRZEZ TELEFON ,INT + TV CENA MIAŁA BYĆ 99 zł brutto / PO WIZYCIE MONTERA DOSTAŁEM UMOWĘ I CUD KWOTA BRUTTO 119 zł . WYDAJE SIĘ ŻE ROZMOWA BYŁA NAGRANA ALE NIE MAM CZASU SIĘ UŻERAĆ Z NIMI ! INTERNET JAK I TV DZIAŁA 100% POZDRAWIAM !!!!!!!!!!!!!!!!!
ZaletyDZIAŁA 100%
WadyOPISANE W TREŚCI !
~Bromba / 2011-04-29 22:52
Ocena: 1.00 / 5
MAM 5MG, częste awarie, prędkość często niższa od deklarowanej przez UPC. Obsługa najgorsza z możliwych, 3 miesiące czekałam na rozpatrzenie reklamacji, kłamią jak z nut z klienta robią wariata, do tej pory nie rozliczono prawidłowo faktur.Dzwonisz do nich, a konsultanci są nieprzytomni, nie rozumieją co się do nich mówi. 56 złotych, to przegięcie, kiedy inni dają 8 lub 10 mega za 60zł.Więc tej dennej firmie, jak z PRL-u,gdzie nikt nic nie wie, mówię adieu!
ZaletyNie widzę
WadyLekceważenie klienta.
Od ponad roku, 56zł.
~Ciech / 2016-10-11 21:26
Ocena: 3.00 / 5
Witam.
W UPC jest tak, że dopóki jesteś związany lojalką to jest może jest i ok, jakieś tak małe spadki prędkości się zdarzają ale da się żyć. Ale w chwili gdy Ci wygaśnie umowa to od razu masz informację że musisz zwiększyć prędkość bo tej prędkości z której korzystasz nie ma już w ofercie, no a co za tym idzie - PODNIESIENIE ABONAMENTU !!! Powiedziałam, że w takiej sytuacji nie opłaca mi się podpisywać umowy i że zostaję na czasie nieokreślonym.
No i od tej pory sie zaczęło: prędkość diametralnie spadła, urządzenia przez Wi-Fi ciągle rozłącza, praktycznie nie mozna korzystać - to jest polityka sieci UPC - chcesz mieć dobrze to podpisz umowę !!!
WadyBez obowiązującej umowy internet do d..y !!!
umowa podpisana przez infolinię, abonent 71zł= TV na dwa dekodery + 1 analog + internet 30 MB
~CR7 / 2017-06-19 18:08
Ocena: 1.00 / 5
Co za syf te UPC !!! Nigdy więcej. Ten horizon te se mogą wsadzić....
Zaletynic
Wadywszystko
~Cybor / 2016-04-13 18:48
Ocena: 1.50 / 5
OD 5 miesięcy nie potrafią poprawić infrastruktury na ruczaju w Krakowie przez co wieczorem praktycznie nie da się korzystać z internetu ! Odradzam !
WadyNiestabilne połączenie, konsultanci kłamią że usterka będzie usunięta a przez 5 miesięcy nikt nic nie robi !
~eustachy wymiotny / 2015-02-13 15:09
Ocena: 4.00 / 5
rozmowy z konsultantami nie są nagrywane - to pic. ale do rzeczy - dzwonię na infolinię i zadaję pytanie"czy jeśli teraz zerwę umowę na usługi telefonu zostanie naliczona jakaś kara?" "NIE NIE NIE" - słyszę w słuchawce. umowę wymawiam a następnie naliczona zostaje kara, piszę więc czemu niedouczeni konsultanci wprowadzają w bład? w odpowiedzi otrzymuję - UWAGA - "nie ma nagrania, ale w błąd nikt Pana nie wprowadzał, nie możemy tego zweryfikować bo nagrania nie ma, nie prowadzimy w tym zakresie nagrań, ale nikt nikogo w błąd nie wprowadzał..." - tak sobie myślę, ż miejsca przyznam się, że jestem psychiczny i sobie wszystko wymyślam i będzie szanowne UPC zadowolone z wszelakiego....
~ewelina / 2014-11-20 13:20
Ocena: 1.00 / 5
porażka totalna
Zaletynie ma
Wadysłaba jakość usług
12
~Fafrocel / 2017-03-22 21:00
Godziny szczytu i parametry łącza lecą na łeb na szyję, wysokie pingi, duży jitter i utraty pakietów. Podłączyli za dużo abonentów i sieć przeciążona. Czekam na koniec umowy i ewakuacja z tego grajdoła...
ZaletyW miarę dobre parametry łącza poza godzinami szczytu.