Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

UPC Internet opinie

Ocena na podstawie 3508 opinii

1.81 / 5

  • Niezawodność
    1.66
  • Obsługa klienta
    1.64
  • Cena
    2.01
  • Parametry
    1.96
  • Cena/Jakość
    3.00
  • Oferta
    5.00

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~STOP CWANIACTWU / 2015-01-05 14:26
    Ocena: 1.00 / 5
    Cwaniactwo tej firmy doszło do perfekcji. Po 24 miesięcznej umowie przesyłają jakiś liścik (oczywiście po terminie) że jeżeli nie wypowiesz umowy w wyznaczonym terminie to w ramach dalszej współpracy i wypłaty dywidendy dla członków zarządu podnoszą Ci abonament o 30%.
    ZaletyJakie zalety ?
    WadyCwaniactwo i całkowite olewanie klienta
    Za długo
  • ~Student5rok / 2016-06-17 18:03
    Ocena: 3.00 / 5
    Przez kilka lat korzystałem z tej samej promocji (darmowe wakacje), gdyż i tak w tych miesiącach nie używałem internetu. Zawsze były jakieś małe problemy aby przedłużyć tą promocje na następne lata ale w 2016 obsługa UPC, a przynajmniej osoby na które trafiłem to totalne dno. W salonie uzyskałem informacje, że takiej promocji już nie ma ale mogę jeszcze zadzwonić na infolinie - zadzwoniłem i otrzymałem tą samą informacje. Po 10 minutach wróciłem do salonu i zdecydowałem się zrezygnować z usługi - promocja naglę się znalazła! Jakość łącza internetowego jest bardzo dobra ale pracownicy salonów upc bądź Ci którzy siedzą za słuchawkami aparatów telefonicznych są mili dopiero jak zostaną przyciśnięci do ściany.
    Zalety+ jakość łącza
    Wady- obsługa
    - obsługa
    - obsługa
    Internet 60mbs
  • ~Sylka007 / 2017-03-16 19:39
    Ocena: 1.75 / 5
    Drogo !! Ostatnia oferta jaką dostaliśmy nie zawiera wszystkich informacji że promocja za 69zł to tylko na 3 msc a później się bujaj za 120 przez reszte
  • ~sylwia / 2017-09-06 21:32
    Ocena: 1.75 / 5
    Brak internetu i telewizji nawet przez 2 dni, chamstwo na infolini
  • ~Terpa / 2016-06-07 20:45
    Ocena: 1.50 / 5
    Zupełnie nie polecam. co prawda nie jestem klientem, ale z oferty chciałam skorzystać. Czekam 4 dzien na realizacje zamówionych usług. Konsultanci nie kompetentni- kazdy umywa ręce od problemu.
  • ~tomtom / 2012-03-12 20:39
    Ocena: 3.00 / 5
    Od poczatku wejscia jestem ich klientem i nie mialem zadnych problemów. Wszystko się zmieniło gdy pod konieczeszłego roku zamówiłem u nich neta. mialem placić 65 zł przychodza i rachunki na 78zł i do tego awarje są czesto a dodzwonic sie nie można. Co sie dzieje, zmienili politykę?
    Zaletysykosci są dobre przy sciaganiu plików.
    Wadyyoutube sie tnie przy 25MB ??????????????
  • ~uzytkownik / 2011-01-28 11:06
    Ocena: 1.33 / 5
    cena niby dobra ale parametry masakra...mieszkam we wroclawiu w centrum niby dobre miejsce powinno byc ok ale jest masakra...co chwile gubi sygnal - granie w rozne gry online to same nerwy a nie przyjemnosc..25 mbit nigdy nie bylo nawet 20 nie udalo sie osiagnac...a na dodatek centrum obslugi nie obchodza te przykrosci...szczerze odradzam...
    6 miesiecy
  • ~volodymyr / 2016-10-23 17:17
    Ocena: 1.00 / 5
    Szybkosc ok ale znika po 2 razy na minute... internet za 70 zl najgorszy chyba
    ZaletyNie ma
    WadyZnika interne
    wiecej roku
  • ~wadliwe UPC / 2016-10-20 21:12
    Ocena: 1.00 / 5
    technicy nie przyjeżdżają na umówione wizyty,
    konsultanci nie potrafią wytłumaczyć prostych rzeczy
    UPC dno !!!
    Zaletybrak
    Wadydno
  • ~witekdaf / 2014-12-19 20:01
    Ocena: 1.00 / 5
    nacągacze
    Wadynaliczanie minuty rozmowy nawet po sekundzie rozpoczętej minuty.
  • ~Wnerwiony / 2017-07-18 19:19
    Ocena: 2.25 / 5
    Nic z ludzlmi z leczyckiej nie mozna zalatwic maja wszystko i wszystkich w d.... Caly czas odsylaja mnie na ich dziadowska infolinie a jak internet ledwo chodzi tak ledwo chodzi .Dziekuje za takie troszczenie sie o klienta jestem zmuszony zerwac z nimi umowe.
    Bydgoszcz
  • ~wosiek / 2011-05-06 12:17
    Ocena: 1.75 / 5
    promocje tylko dla nowych użytkowników .jesli chcecie taniej i lepiej zapomnijcie ! miesieczny okres wypowiedzenia , karencja 3 miesiące i możecie ponownie sie zapisać i wybrać lepszy pakiet za mniejsze pieniądze porąbane do bólu mam u nich od 99 roku ale rezygnuje za takie traktowanie klienta .
    Wadybeznadziejne podejście do klienta dotychczasowego .
    48pln w chyba 99 .
  • ~wsciekły / 2016-04-14 01:47
    Ocena: 1.00 / 5
    wynajmuję mieszkanie ze znajomymi, we wrocławiu na nowym osiedlu, mieszkania drogie wiec głównie zajmują je studenci, na mieszkaniu mamy intenet z upsa, to wasza dewiza? nie ma internetu ups... przepraszamy? co to ma być? płacę jak za woły, a za to zamiast internetu mam jakieś ochłapy które zostawiają mi obcy korzystają, z mojego opłaconego internetu i wynajętego przeze mnie routera(thonson) posiadającego funkcję upc-hot-spot? czyli drodzy klienci tej zdradzieckiej firmy, to że płacisz za internet to nie znaczy ze tylko ty bedziesz go uzywal, tylko kazdy kto ma gdziekolwiek upc, tzn. dzieciak z jakiejs wiochy gdzie rodzice maja abonament w upc, jedzie do duzego miasta u kradnie twój internet, opłacony z twojego portfela!!! oczywiscie jesli jest sam to jeszcze nie dobija twojego łącza, ale jak jest ich 10 to ping skacze od 13-1000, download od 1-20, a upload od 0,1-10!!! oczywiscie jest to tak skonstruowane żebyś na routerze nie zauważył że ktoś kradnie neta, widzisz tych co logują się normalnie, a jak włączysz speedtest, to automatycznie internet wraca do wartości początkowych, gówno mnie obchodzi wasz hot-spot wzywam was szanowni klienci do bojkotu tego złodziejskiego nasienia, mowią że to nie wpływa na jakość internetu? otóż wpływa i to bardzo!!! i jeszcze oszustwo na speedtestach, to juz jest rozbój w biały dzień jeśli ktoś z klientów zna się na przepisach prawa, proszę o przygotowanie pozwu zbiorowego przeciwko tym złodziejom, ja jak i moi znajomi z chęcią się pod nim podpiszemy, jeśli nawet nie da się pociągnąć ich do odpowiedzialności za współdzielenie łącza z obcymi, to niech mi ktoś powie kto płaci za prąd zasilający takiego hot-spota??? no kto do ciezkiej cholery???
    Zaletypomaga kraść - zaleta jesli jestes zlodziejem
    Wadyty płacisz a korzystają z tego inni
    wrocław, 2 lata, dużo za dużo, jeśli upc dzieli moje łącze, to niech podzieli mój rachunek za prąd i internet!!!
  • ~ zibi / 2012-06-24 14:13
    Ocena: 1.50 / 5
    transfer internetu upc dziadostwo totalne - WOT nie działa jak powinien, wiesza się. w opinii innych serwisów int netia czy tpsa daje o wiele szybszy sygnał
    Zaletybrak
    bardzo długo
  • ~Abonet_petent / 2011-03-11 14:55
    Jestem abonetem UPC od prawie 2 lat. Nie mam wygórowanych wymagań więc nie mam zastrzeżeń do Dostawcy. Chociaż sporadycznie zdarzają się przerwy w łączności telefonicznej. Rozumiem - awarie mogą się zdarzać każdemu operatorowi. Natomiast sposób postępowania UPC z klientem w czasie awarii pozostawia bardzo dużo do życzenia i zniechęca do dalszego korzystania z tych usług. Po wybraniu numeru (324 94 94 80) dalsze losy połączenia zależą od podania numeru identyfikacyjnego klienta. Otrzymuje sie z automatu wyjaśnienie, że w rejonie aboneta sa prowadzone prace modernizacyjne, ktore zostaną zakończone wkrótce. Takie wyjaśnienie otrzymywałem ciągle a awaria trwała ponad 24 godz. Nie można przejść do kontaktu z przedstawicielem UPC, chociażby żeby zgłośić awarię, co jest wymagane według umowy przy ubieganiu się o zwrot za brak swiadczonych usług. Krótko mówiąc abonet jest juz tylko petentem, ktoremu nie warto poświęcać uwagi. Uprzejmość była przed podpisaniem umowy.
  • ~Adam / 2017-05-02 10:53
    Ocena: 4.50 / 5
    Mam wrażenie ze poniższe opinie pisze konkurencja UPC lub wręcz osoby opłacone żeby pisać takie głupoty ze wszystko nie działa wszystko się psuje z nikim z obsługi się nie dogadasz i wogole to jest dramat tragedia i armagedon.
    Mam tv+internet+telefon w UPC od prawie 20 lat mam jakies usługi w tej firmie. W tym czasie na palcach jednej ręki wyliczylbym jakieś awarie czy problemy. Z obsługą zawsze miło się mi rozmawiało czy targowalo w celu uzyskania kozystnej oferty na kolejny okres. Kiedyś Pani sama zaproponowała mi ofertę z telefonem dlatego ze było taniej mieć ofertę z telefonem niż bez między innymi dlatego mam ten telefon z którego kozystam jedynie sporadycznie.
    Czy nie ma się do czego przyczepić? Oczywiście że zawsze można coś znaleźć np. dekoder horizon uważam ze jest przereklamowany chociaż aktualizacje jakie wgrano ostatnio uważam ze są na plus ale brak wyświetlacza z godzina z kanałem jaki oglądamy itp uważam za minus.
    Co do ceny to zawsze mogłoby być taniej ale w dniu podpisywania umowy nie znalazłem nic tańszego u konkurencji.
    Także dla mnie UPC jest ok.
    ZaletyBezawaryjność łącza wszystko działa jak powinno.

    WadyDekoder horizon -brak wyświetlacza i powolna reakcja przy zmianie kanałów czy przewijania na dysku.
  • ~Adam / 2017-07-21 01:11
    Internet z UPC posiadam od kwietnia 2017 r. z początku to nawet nie źle "hulał"a potem ..... muł po szyję. co ja nie robiłem.Pokazywał na testach że ma 12 Mb/s, a kupiłem do 60 Mb, a rzeczywista wartość nie przekraczała 1 Mb, stronę otwierał a film?, filmy buforował z 10 min zanim dało się je obejrzeć, jak nie dłużej. Na forach posłuchałem paru "magików" i co się okazało: miałem kartę Wi-fi standard B/G, zmieniłem Wi-fi na USB standard-N. W Ruterze przestawiłem szerokość kanału z 20 Mhz na 40 Mhz, ustawiłem standard tylko - N, poszukałem w miarę dobrego mało zaśmieconego kanału (eksperymentalnie)i ........... Na testach 41 Mb, buforowanie zanim zacznę coś oglądać wynosi góra 5 do 10 sekund zależy od strony, nie wiem dla czego, ale musi się rozpędzić zanim złapie 5,2 MB/s, no i czeka mnie wymiana laptopa , bo ten co mam, ma już swoje dziesięć lat i może stąd takie a nie inne problemy z siecią, zanim zaczniemy rwać włosy z głowy, zobaczmy co posiadamy, lub mamy złe ustawienia komputera i rutera, stare sterowniki do kart sieciowych,stary sprzęt, itd, bo wina może być po naszej stronie. Najlepsza karta Wi-Fi ma standard AC.
    ZaletyOdpukać ale jeszcze nigdy nie zerwało połączenia
    Wadyjak pisałem na początku a teraz brak
    posiadam od Kwietnia 2017 r koszt 49 zł za do 60Mb/s Lublin
  • ~Adam K. / 2016-04-08 22:35
    Ocena: 1.00 / 5
    Jestem z Krakowa, posiadam internet upc od 2012 roku. W każdym miesiący jest przynajmniej jedna awaria internetu. Jest tanio ale tylko dla nowych klientów. Jestem również graczem i myslałem że 60mb/s będzie mi starczać na grę. Niestety do komputera dochodzi ( w najlepszych momentach ) 20mb/s a kupuje i płacę za 60!
    ZaletyBRAK
    Wady-częste awarie -drogo -kupujesz pakiet z 60mb/s a otrzymujesz ledwo 20mb/s -okropna obsługa klienta Mozna jeszcze wiele wymieniać
    od 2012
  • ~Adi / 2015-02-18 22:06
    Ocena: 3.75 / 5
    Jestem od początku Aster a potem UPC. Przez te kilkanaście lat jedna awaria.Internet raczej zgodny z prędkością jaką mam w pakiecie.TV bez zarzutu.Chcę dostać nowy dekoder z możliwością nagrywania , ale to powoduje podwyższenie o 20 zł abonamentu , kiedy już mi podwyższono za zwiększenie prędkości internetu , nie pytając.Jeżeli zrezygnuję z usług i przejmie to ktoś z mojej rodziny to w promocji otrzyma pakiet dużo lepszy i w tej cenie jaką ja płace obecnie.Dbają o starych klientów.Kolega chwali Netię , którą ma od lat, muszę poszukać może inne firmy są lepsze.
    Zalety4
    Wady1
  • ~Adrian / 2015-10-14 11:35
    Ocena: 2.75 / 5
    Co do usług świadczonych nie mam zastrzeżeń jedna awaria na 6 lat naprawiona w ciągu 40 minut ale chęć zmiany pakietu usług to już totalny absurd. Zmieniać można dowolnie w górę czyli an droższe ale nie ma co słuchać przedstawicieli jeśli chcesz obniżyć koszty i przejść np na tańszy pakiet, nawet z dniem końca umowy jest to po prostu dla nich niemożliwe... zmarnowałem prawie 3 godziny na dzwonienie na infolinie pisanie na czatach itp... masakra. Po 6 latach korzystania z ich usług jedyne co mogą dla mnie zrobić to obniżyć opłatę o 10 złotych oczywiście zabierając prawie 40 kanałów telewizji lub przyjąć rezygnację... Brak słów.
    (nie korzystam z najtańszego pakietu, wręcz przeciwnie)
    Zaletyniezawodność
    Wadykompletna biurokracja, bezsensowne zasady zmiany usług
    6 lat
Dodaj własną opinię »

Podobne wyszukiwania

Zobacz również

VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4522
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3508
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3209
Cyfrowy Polsat Internet
Ocena: 1.51, ilość opinii: 2552
Play Online
Ocena: 1.75, ilość opinii: 2249
T-Mobile Internet
Ocena: 1.88, ilość opinii: 2087
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4725
Orange
Ocena: 1.40, ilość opinii: 3975
Plus
Ocena: 1.45, ilość opinii: 3064
T-Mobile
Ocena: 1.59, ilość opinii: 2633
mBank
Ocena: 1.66, ilość opinii: 2033
Mobile Vikings
Ocena: 4.52, ilość opinii: 1306