Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

UPC Internet opinie

Ocena na podstawie 3501 opinii

1.81 / 5

  • Niezawodność
    1.66
  • Obsługa klienta
    1.64
  • Cena
    2.01
  • Parametry
    1.96
  • Cena/Jakość
    3.00
  • Oferta
    5.00

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~Tomass / 2017-08-05 13:44
    Ocena: 1.25 / 5
    DNO!!! pierwsza umowa z nimi OK nie było większych problemów za to druga umowa to porażka nowy dekoder horizon ciągle się wiesza internet muli tak że strony czasem ledwo się ładują i do tego kanały tv też się zawieszają dzwonisz na obsługę opierdo.... ich to na chwile jest spokoju za to potem znowu to samo a jak chcesz zerwać umowę to musisz im zapłacić bo oni po swojej stronie nie widzą żadnej winy, abonament jest wysoki w stosunku co w nim jest bo na dobrą sprawę nie ma tu żadnych rozsądnych kanałów ale za to wiecznie problem z odbiorem usług.
    NIE POLECAM UPC!!!!
    SĄ TAŃSZE I CIEKAWSZE PROPOZYCJE NA TV I INTERNET!!!!
    ZaletyBRAK!!!!
    WadyFATALNY ODBIÓR USŁUG I CENY USŁUG NIE SĄ ADEKWATNE DO ICH JAKOŚCI
    pierwsza umowa dwa lata teraz druga ważna jeszcze jeden rok ( męczarni) abonamet 140 zł
  • ~totenkopf / 2011-09-26 17:24
    Ocena: 4.75 / 5
    Ostatnio zamontowali mi cyfrową TV+ tel 240min+internet z wifi 50Mb/s za 120zł/msc. Poza tym, że musiałem czekać na aktywacje internetu 6 dni(ponoć awarie mieli), to wszystko śmiga, że aż miło.
    Czasem ciężko się dodzwonić na infolinię, ale 10min cierpliwości zazwyczaj wystarczy. Puki co bez awarii, i przerw. Jeden minus, o którym nie informują przy sprzedaży- telefon musi być podłączony do routera WiFi oraz drugi minus- za jakość połączenia WiFi nie odpowiadają. Co prawda miałem problem z transferem na początku, ale po wizycie serwisanta wszystko jest ok. ( 49,2download, upload 4,9). pozdrawiam
    Zaletyj.w
    Wadyj.w
    10. 09. 2011
  • ~trudy / 2012-08-27 18:50
    Ocena: 1.75 / 5
    jedna z gorszych firm providerowych, zadnej gwarancji nie tlko szybkosci polaczenia, ale czy w ogole ten internet sie w domu zastanie. obsluga najgorsza - za kazdym razem inna informacja i do tego 30minutowe czasy oczekiwania na polaczenie. nie polecam nikomu!
    Zaletybrak
    Wadyzawodnosc polaczenia, karygodna obsluga, bledy na fakturach /zawyzanie/, brak mozliwosci dodzwonienia sie na infolinie
    24 miesiece / 120pln pakiet
  • ~user / 2015-02-14 22:16
    Ocena: 1.00 / 5
    notoryczne przerwy w działaniu, prędkość często gęsto na poziomie modemu ...
  • ~Wanad / 2014-01-03 11:23
    Brak kompetencji. Tylko tyle mogę powiedzieć o UPC. Opinię wyrobiłem sobie przy próbie zmiany ISP na UPC, dodam tylko, że szczęśliwie nic z tego nie wyszło.
    Tak się składa, że UPC na własnej stronie obiecuje oprócz "kosmicznych" prędkości łącza również zewnętrzne IP które jest mi konieczne. Oczywiście do momentu kontaktu z Działem Wsparcia Usług Cyfrowych UPC i pytania czy istnieje możliwość takiej konfiguracji dostarczanego przez nich "modemu" aby uzyskać wypomniane zewnętrzne IP na ruterze który obsługuje moją sieć domową.
    I co się okazuje:
    1: zewnętrzne IP owszem ale dla dostarczonego prze UPC "modemu"
    2: a "modem" który miał mnie łączyć z internetem jest tak naprawdę ruterem (problem NAT)

    Podsumowując: Informacje na stronie internetowej UPC są jawnie sprzeczne z informacjami rozpowszechnianymi przez Dział Wsparcia Usług Cyfrowych, co świadczy albo o braku właściwego nadzoru, albo/i o braku kompetencji.

    ps
    Takie samo "zewnętrzne IP" jak w UPC miałem dawno temu w akademiku z tą różnica, że żeby otworzyć i przekierować stosowne porty trzeba było "zrobić flaszkę" z admninem.
  • ~wku*wiony / 2016-09-12 14:43
    Ocena: 1.00 / 5
    Usluga zamowiona w lipcu, do tej pory UPC nie zdolalo zainstalowac sprzetu, monterzy byli 2 razy za kazdym razem nieprzygotowani, kompletny brak komunikacji wewnatrz firmy, centrala nie wie co robia podwykonawcy, podwykonawcy nie wiedza co kazala im zrobic centrala. jednym slowem zenada, dzisiaj kupilem nowa usluge w innej duzej firmie, instalacja ma sie odbyc jutro o 17;00 mozna? mozna

    a firmie upc wspolczuje takich pracownikow
    Wadyarogancja i nieprofezjonalizm
  • ~Wojtek / 2014-10-19 15:48
    Ocena: 2.75 / 5
    Drogi, ale dobry i szybki internet, rzadko były problemy - korzystałem z usług firmy dość sporo. Niestety, po jednej "akcji" zmieniłem radykalnie zdanie i raczej już więcej nie skorzystam.

    "Akcja" była taka: Przy przeprowadzce zrezygnowałem z usług. Poszedłem do placówki podpisać odpowiedni papier, gdzie pracownik powiedział mi, że mojego modelu modemu nie muszę oddawać, więc nie oddałem i wyprowadziłem się z mieszkania. Dwa miesiące później dostałem SMS, że jednak muszę oddać modem, bo zostaną naliczone opłaty. Próbowałem się skarżyć, lecz nie miałem żadnego dowodu na to, że ich pracownik mi powiedział to co powiedział. Więc skasowali mnie za ten nieoddany modem. Bardzo nieprofesjonalne podejście do klienta.
  • ~Wujek / 2016-05-24 07:25
    Ocena: 1.00 / 5
    Omijajcie szerokim łukiem tą firmę,szkoda zdrowia,kontakty z nimi w przypadku reklamacji to koszmar.
  • ~xxx / 2016-09-14 14:52
    Ocena: 5.00 / 5
    najlepszy dostawca na rynku polskim,najlepszy dostawca na rynku polskim
    Zaletyintenet
    3 lata+
  • ~Yallen / 2016-01-31 22:15
    Ocena: 1.00 / 5
    Najgorszy usługodawca. Nowi klienci mają o połowę tańsze oferty i szybsze łącza po niższej cenie. Nie ma żadnej polityki utrzymywania klienta. Zaproponowali mi internet na 24 miesiące o 3 zł tańszy jeśli przedłużę umowę. 60 mb internet? 9 tysięcy pingu, 4 tysiące pingu. Wymiana jednego wadliwego routera na inny wadliwy. Mimo opłacanych rachunków brak jakiejkolwiek możliwości korzystania z usługi za którą się płaci. Dno.
    Zaletybrak
    Wadyoferta, obsługa, jakość usługi
    5 lat. brak możliwości skorzystania z oferty konkurencji
  • ~YooMac / 2017-03-26 22:21
    Ocena: 2.00 / 5
    Super Parametry szkoda że nieodzwierciedlaną niczego, infrastrukturę muszą mieć z kartonów i sznurków.
    Mam dla nich nową świetną ofertę: " 0 problemów przez cały okres umowy, już dziś kup NIEINTERNET, tylko u nas UPC, zadzwoń! sprzedamy Ci coś z naszej oferty a potem będziemy mieli Cie w dupie
    "
    Zaletytani
    Wadyogromny ping na terenie polski, korzystasz z serwerów z zagranicy - zapomnij o stabilnym łączu, połączenie bezproblemowe ( bo go nie ma)
  • ~Zbyszek / 2016-08-21 13:29
    Ocena: 1.25 / 5
    Najgorszy internet jaki kiedykolwiek miałem. Nie mogę się doczekać końca umowy. Dzień w dzień od 2 miesięcy ping skacze 10-500 nie zależnie od pogody. Dzwoni się do tych ### i się słyszy już naprawiamy. Jeden dzień normy a za chwilę znów się zaczyna.
  • ~Adam / 2015-02-26 00:08
    Ocena: 4.50 / 5
    Łaczę pobieranie 120/Mb i wysyłka ~19 Mb i stałe IP to bajka. Można spokojnie postawić serwer z wieloma usługami na zwykłym PC.
    I nie jestem żadnym praconikime UPC.
    Mieszkam w Gdyni.

    Zaletystabilność łącza
    Wady...
    4 lata 100 PLN..
  • ~adam / 2017-09-15 14:16
    Ocena: 1.25 / 5
    Tragiczna firma. Umowa to jak podpisanie cyrografu. Oferują cudawianki, ale gdy przyjdzie płacić nagle duże rachunki to - aby zweryfikować umowę na podstawie przeprowadzonej rozmowy - zasłaniają sie brakiem archiwizacji rozmowy!!!
    UWAGA.OSZUŚCI! Zerwanie umowy 2 tys złotych!!!
    WadyNie dbają o klienta. Tylko kasa.
    za długo
  • ~ALeksandra / 2016-08-03 09:00
    Ocena: 4.25 / 5
    W ciągu 3 lat tylko dwa razy zdarzyła się awaria, gdzie przez parę godzin nie było internetu. Mieszkam w centrum dużego miasta więc nigdy z przerwami w dostawie nie było problemu, internet i telewizja działa bez zarzutu nawet przy najgorszych burzach. Jedyny minus w trakcie trwania umowy, to było straszenie karą po zrezygnowaniu z pakietu HBO, kiedy skończyła się na niego promocja. Radzę również uważać przy przeniesieniu usługi pod inny adres, ponieważ naliczają do fv 100zł w sumie nie wiadomo za co,a na stronie jest informacja, że przeniesienie jest darmowe. Niestety po 3 latach, nie mają żadnych porządnych ofert przedłużenia umowy. Nie chciałabym zrywać umowy ale płacić kolejne dwa lata tyle samo z to samo, tego nie ma u żadnego operatora... Wstyd i hańba. Chyba im się dobrze powodzi skoro nie zależy im na kliencie. Kontakt z BOK bez zarzutu.
    ZaletyWszystko sprawnie działa
    WadyCena za abonament i brak atrakcyjnych ofert przedłużenia umowy.
    3 lata, 124zl, Śląskie
  • ~aneks / 2016-10-04 21:48
    Ocena: 2.50 / 5
    Brak opcji internetu z własnym routerem. Sprzęt od UPC ma oprogramowanie (firmware) "zdewastowane" prawdopodobnie przez ich programistów, a więc mocno "okrojoną" funkcjonalność, niektóre opcje z oryginalnego oprogramowania są nie dostępne. Ponieważ niedługo kończy mi się umowa z UPC, z internetu prawdopodobnie zrezygnuję - zostawię tv i telefon. Kiedyś była opcja samego modemu kablowego, a router można było podłączyć dowolny. Wprawdzie do routera UPC można podłączyć drugi router, ale trzeba trochę pokonfigurować, powyłączać pewne opcje, etc - znacznie prostsze rozwiązanie: modem UPC - własny router. W tej jednak materii UPC zachowuje się jak monopolista, ale ... całe szczęście są inne rozwiązania - np mobilny internet od dowolnego operatora. W moim przypadku działa to naprawdę świetnie - "pełne" LTE.
  • ~Anna / 2017-07-03 16:13
    Ocena: 1.50 / 5
    Jesli chodzi o siec UPC i łącznąść jest beznadziejna.
    U mnie w bloku gdzie znajdowala sie skrzynka z ta siecia - ciagly brak zasiegu.
    Bywaja momenty kiedy telefony stacjonarne wylaczaja.
    Ta siec to kpina.
    Moj transfer wifi nawet gdy siedze wiza wis skrzynki jest beznadziejna.
    A zeby sie dodzwonic, Masakra.
    Juz nie wspomne ile razy im sie zdazylo włączac - wylaczac internet, kablowke i siec telefonii u mnie w bloku (kazdemu kto mial ta siec) to jest po prostu nie dopomyslenia.
    LUDZIE !!! Reklamujcie i dzwoncie i ich JE**Cie !!! niech oni sie wezma do roboty !!!
    Wadyslaby zasieg
    brak profesjonalnej obslugi
    Kraków
  • ~asar / 2016-05-20 22:25
    Ocena: 3.25 / 5
    Witam mam tylko internet. W sumie całkiem całkiem. Czasem coś padnie ale ostatnio raczej rzadko jakieś 3 razy do roku. Wkurzające jest że stały klient co róż ma gorsze warunki niż nowy.
    ZaletyW miarę przyzwoita jakość internetu.
    WadyPolityka cenowa stały klient ma z czasem coraz gorzej gorzje niż nowy.
    5lat
  • ~Bartek z Marek / 2016-05-15 17:57
    Ocena: 1.25 / 5
    Witam, chce wszystkim odradzic upc. Wieczne problemy z usługa, ale pisze to ze wzgledu na sprzet jakim mnie obdarowali. Rooter ktory nie ma dosc sily zebym mogl odbierac internet w kazdym pokoju, dodam ze mieszkam w bloku. Co do dekodera, pegasus mial lepsza obsluge menu. Nagrywarka to jakas porazka nagrane filmy z niektorych kanalow sie zacinaja m.in. TNT. A przewijanie masakra, 20letnie video przewija o niebo lepiej. Aha i internet ale nie wiem czyja to wina bo moze i moja. Mam 120 Mb a na predkosciomierzu pokazuje mi 42 Mb. Byl gosc z serwisu, sprawdzil i u niego bylo 115....
    ZaletyCoś bym wypocił
    Wadyupc
    korzytam ponad rok
  • ~berty7 / 2014-02-26 17:58
    Po internecie od vectry to jestem jak w domu. fakt ceny są wyższe ale przynajmniej mam święty spokój. i nie musze co chwile sie do nich dobijac bo cos mi nie działa... a na polaczenie czeka sie z 20 min. masakra. Tak więc licze na miła atmosfere i dobry interenet od upc :D
Dodaj własną opinię »

Podobne wyszukiwania

Zobacz również

VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4456
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3501
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3203
Play Online
Ocena: 1.74, ilość opinii: 2240
T-Mobile Internet
Ocena: 1.88, ilość opinii: 2084
Plus GSM iPlus
Ocena: 1.65, ilość opinii: 1916
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4606
Orange
Ocena: 1.40, ilość opinii: 3927
Plus
Ocena: 1.45, ilość opinii: 2982
T-Mobile
Ocena: 1.59, ilość opinii: 2581
Cyfrowy Polsat Internet
Ocena: 1.51, ilość opinii: 2551
mBank
Ocena: 1.66, ilość opinii: 2017