Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

UPC Internet opinie

Ocena na podstawie 3501 opinii

1.81 / 5

  • Niezawodność
    1.66
  • Obsługa klienta
    1.64
  • Cena
    2.01
  • Parametry
    1.96
  • Cena/Jakość
    3.00
  • Oferta
    5.00

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~ZygfrydZakapior / 2014-11-04 14:11
    Ocena: 4.00 / 5
    Lokalizacji Warszawa-Skoroszewska
    Jestem związany z UPC 3 lata(umowa podpisana jeszcze z Aster) aktualnie 60Mb,
    Co do parametrów i niezawodności jestem bardzo zadowolony zawsze jest 60Mb oczywiście na kablu. WiFi w bloku też daje rade ale oczywiście jest dużo gorzej. Tym bardziej, że tylko u mnie pracuje 8 urządzeni. Awarie są sporadyczne i szybko usuwane. Praktycznie niezauważalne.

    Natomiast jestem średnio zadowolony z ostatniej akcji UPC zwiększenia do 120Mb za 7zł. Tym bardziej, że płace 70 zł za 60Mb. U Vectry za 50Mb płaci się 50zł. Przeczytałem jednak komentarze o Vectrze i są bardzo złe. Chyba jednak zostanę z UPC,
    ZaletySzybki i niezawodny internet
    WadyAnty promocje
    22
  • ~127.0.0.1 / 2016-05-06 21:07
    W zyciu nie spotkalem sie z wiekszym lekcewazeniem klienta. Duza firma zawsze bedzie lala na klienta, bo zarowno przyjscie/odejscie pojedynczego pracownika/klienta jest dla niej ledwo zauwazalne. Jedyny sposob na takich to bojkot w skali masowej - wtedy zaczyna sie inna rozmowa. Jedno ze zlotych praw rynku mowi: do monopolu/oligopolu ZAWSZE doplacasz.
    ZaletyZaletą jest to, że UPC nie zdołało opanować całego rynku.
    WadyWadą jest to, że UPC oferuje kiepską jakość za wygórowaną cenę. Od jakości obsługi począwszy, a na technicznej jakości usług skończywszy.
    korzystam już za długo i za drogo - przepinam się na internet komórkowy
  • ~Adam / 2015-10-02 10:47
    Ocena: 3.50 / 5
    Ja sobie chwalę. Z internetem nie miałem nigdy żadnych problemów, z telewizją drobne tak. Ostatnio podpisałem nowa ofertę przez internet, na drugi dzień był technik i wszystko ładnie działa, co bardzo ważne zgodnie z parametrami podanymi na stronie. Obsługa klienta rzeczywiście kuleje, na połączenie z konsultantem czeka się zwykle 10-15 minut. Poza w/w dwoma negatywami polecam.
    ZaletyStabilność łącza, parametry zgodne z opisem, internet bezawaryjny
    WadyCena, obsługa klienta
  • ~Aga KATOWICE / 2015-06-26 01:26
    Ocena: 1.25 / 5
    Przeprowadziłam się i co nie ma warunków technicznych i nadal płacę rachunki za coś czego nie mam oni mi każą przepisać umowę na osobę trzecią albo płacić rachunki do ukończenia umowy albo zerwać umowę i zapłacić kartą 400zł za to że oni nie maja warunków technicznych na podłączenie Internetu LUDZIE NIE DAJCIE SIĘ BO TO NIE SPRAWIEDLIWE sprawa będzie miała miejsce rozstrzygnięcia w sadzie
    Zaletybrak
    Wadybardzo dużo
    rok
  • ~and2 / 2016-12-11 04:17
    Ocena: 1.25 / 5
    To co ta firma wyprawia obecnie przechodzi wszelką krytykę. Wciska klientom dekoder Horizon, ktory zawiesza się codziennie permanentnie, w najważniejszym czasie potrafi się wyłączyć , odświeżanie sprzętu trwa ok. 15-30 minut. Internet obecnie rwie się cały czas, oglądasz film, i d..pa , w danym momencie film się zawiesza i czekamy ,aż pojawi się sygnał, albo trzeba cały sprzęt odświeżyć , zgłoszenia są przyjmowane i tylko tyle, żadnych efektów zgłoszeń nie widać. Odradzam każdemu , chyba ,że ktoś lubi się użerać . Cena za usługi nieproporcjonalna do jakości .
    ZaletyNie widzę
    WadyPermanentna wada dekodera telewizyjnego oraz problem z internetem .
    Miesięcznie kosztują usługi 150 zł , nowy dekoder działa od kilku miesięcy i już mam dość.
  • ~Anonimek / 2014-06-12 12:08
    Ocena: 5.00 / 5
    Widzę, że strasznie ludzie tutaj psioczą na UPC, trochę mnie to dziwi, może ja mam takie szczęście, możliwe. Od 1,5 miesiąca mam łącze 60/6 i cały czas mam takie transfer!!! nie miewam 40/4 czy 50/5 tylko 60/6 a nawet i 60/7 czasem!!! Może mam po prostu szczęście - zresztą facet który to instalował gdy popatrzył na test łącza sam się zdziwił że osiąga 100% swojej mocy, mówił że pewnie po południu spadnie ale po południu nie spada, jestem bardzo zadowolony z tego faktu :)
    ZaletySzybkość łącza taka jaka być powinna
    WadyBrak
    1,5 miesiąca, 111zł wraz z telefonem, telewizorem i internetem
  • ~asfs / 2017-09-24 16:25
    Ocena: 1.75 / 5
    Czeste skoki pingu lub czasowy brak internetu.
    Do tego fatalny i wpychany niemal na sile horizon.
    Nie polecam.
  • ~askulk / 2015-12-15 13:18
    Ocena: 2.00 / 5
    Jeśli chodzi o dział techniczny to wszystko ok ale obsługa klienta po prostu fatalna. Z gorszą nie spotkałam się dotychczas nigdzie. Po negocjacji warunków w biurze przychodzi technik z umową i okazuje się, że cena jest wyższa. Po kolejnej rozmowie w biurze i podpisaniu umowy telefon z Biura Obsługi Klienta z centrali. Pracownica twierdzi, że ona żadnej umowy nie widzi w systemie czyli żadnej umowy nie ma. Bo nieważne jest to co robią w oddziale regionalnym, przyjęła nas sprzątaczka i ta umowa się nie liczy. Oni tzn. centrala mają lepszą ofertę. Ok, jest nasza zgoda. Za jakiś czas przysyłają potwierdzenie i co się okazuje, że oczywiście promocja jest tylko na 2 miesiące a potem 2 razy tyle. To jest po prostu zbieranina przypadkowych ludzi wyjętych z czarnej d...bo inaczej tego nie można nazwać. Ludzie trzymajcie się od tego z daleka.
  • ~Bartek / 2015-10-16 09:53
    Ocena: 3.00 / 5
    Moim zdaniem UPC jest najlepszym i najsolidniejszym dostawcą internetu i TV w warszawie, (mieszkam na Bemowie). Ale kolega z Mokotowa, miewał problemy techniczne. Niestety ceny dość wysokie i zależnie od okresu, ale przeważnie obecny klient traktowany po macoszemu, tzn. lepsza oferta dla nowych klientów niż podczas przedłużania umowy- rozwiązanie, zamiast się prosić, wypowiedzieć umowę i dać też zarobić konkurencji, lub podpisać nową, ale potrafią odmówić promocji dla nowych po tym samym adresem.
    ZaletyStabilność internetu, jakość TV , dekoderów i modemów.
    WadyBrak możliwości konfiguracji w routerach pewnych opcji lub używania własnego, ubezwłasnowolnienie w tej kwesti, jak również narzucona klejność kanałów. Zresztą nie inaczej jak u konkurencji.
    około 4 lat, wcześniej kilka lat Aster.
  • ~beznadzieja / 2012-09-17 20:17
    Ocena: 2.00 / 5
    PO PROSTU BEZNADZIEJA, W CIĄGU TYGODNIA 4 PRZERWY W DOSTAWIE INTERNETU BEZ ŻADNEGO UPRZEDZENIA NA GODZINĘ, ZDARZA SIĘ TO NOTORYCZNIE, ABSOLUTNIE BARDZO ODRADZAM, BEZNADZIEJNY DOSTAWCA.
  • ~Czupakabra / 2017-03-17 22:18
    Ocena: 1.00 / 5
    Beznadzieja, przerwy w połączeniu na porządku dziennym, ping skacze od kilkudziesięciu do kilkuset co uniemożliwia granie online a także utrudnia przeglądanie internetu. Nie mogę się doczekać maja jak skończy się umowa.
    ZaletyBrak
    WadyWysoki ping i przerywanie połączenia
  • ~d2 / 2014-05-02 20:37
    Ocena: 2.25 / 5
    Nie polecam, zakłamana, niewyszkolona obsługa w BOK, sami nie wiedzą co sprzedają.
    Zaletyszybki interne
    Wadynieprzeszkolona, zakłamana obsługa
    ponad 12 miesięcy, ok.120.-
  • ~dana / 2015-05-12 21:21
    Ocena: 1.00 / 5
    mino umowy na czas nieokreślony, mam podwyższane opłaty. Ostatnio dołożono mi dodatkową opłatę na modernizację sieci.Nikt z moich sąsiadów jej nie opłaca. konsultant udzielił mi informacji że dodatkowe opłaty posiadają tylko osoby z którymi zawarto umowy na czas nieokreślony. Osoby które mają umowy na czas określony, mimo przedłużania ich od kilku lat dodatkowych opłat nie mają. Wszystkie te podwyżki mają na celu zmianę umowy z podwyższoną opłatą.
    Zaletyżadnych
    Wadyzmuszanie pośrednie na wyższe opłaty
  • ~Dawid Czarnecki / 2017-08-23 19:37
    Ocena: 1.00 / 5
    Nie polecam NIKOMU UPC Zamówiłem internet z telewizja na środę wiec wziąłem sobie dzień wolny w pracy. Monter miałbyc między 9-11 niestety o 9:45 zadzwonił ze zespół mu się samochód (OK rozumiem złośliwość rzeczy martwych) ale zrobi wszystko żeby załatwić kogoś jak najszybciej na zastępstwo i cisza o 12 zadzwoniłem do niego z zapytaniem co dalej odpowiedział ze dojechał właśnie do firmy i zaraz będzie coś wiedział i znowu cisza o godz 15 zadzwoniłem na infolinie UPC pan w telefonie zapewniał mnie ze zrobi wszystko co w jego mocy żeby ktoś jak najszybciej się ze mną skontaktował i powiedział o której mniej więcej będzie i co??? Cisza
    O godz 17 zadzwoniłem jeszcze raz na infolinie rozmawiałem z następnym panem który zapewnił mnie ze w przeciągu kilku minut napewno ktoś się odezwie i nie zgadniecie co się stało ..... NIC!!!! Dalej cisza ????????????????
    Wiec o 18 zacząłem pisać na czacie z panem Robertem powiedziałem cała sytuacje zaczął mnie przepraszać i powiedziałem ze jeżeli do 19 nikt się nie odezwie to proszę nikogo nie przysyłać ani nie chce z UPC żadnej umowy po czym pan Robert olał mnie i rozłączył czat o 19:03 napisał do mnie monter który dzwonił do mnie rano " Dzien dobry nie udalo sie znalezc zastepstwa, chcialbym z Panem ustalic termin na jutro jak pasuje. Probbowalem sie dodzwonic. Jutro na pewno ktos sie zjawi, ja dostane zastepcze auto.jaka godzina odpowiada? Jezeli nie bedzie Pana to moze Pan upowaznic jakas osobe. Pozdrawiam" I CO MAM UPOWAŻNIĆ PSA DO PODPISANIA UMOWY??? CZY ZNOWU WZIĄĆ DZIEŃ WOLNY W PRACY I CZEKAĆ NA CUD AŻ MOŻE KTOŚ SIĘ ZJAWI??? Kto mi teraz zapłaci za dzień wolny?? WSTYD ŻENADA
    NIE POLECAM NIKOMU UPC
    ZaletyŻadnych
    WadyCałe UPC TO TO JEDNA WIELKA WADA NIE POLECAM NIKOMU !!!! Nie dajcie się nabrać !!!!
  • ~derlo / 2014-06-23 16:22
    w porownaniu do vectry to cud miód jest w upc. korzystam z ich internetu i akurat co do tego bez zastrzezen
  • ~dodi / 2017-09-18 21:41
    Ocena: 1.00 / 5
    UPC to firma która stosuje bandyckie metody specyficznego wymuszania zeległych płatności. Ja rozumiem blokowanie telewizji, telefonu oraz usług internetowych za pośrednictwem routera UPC w przypadku wystąpienia zaległości płatniczych usług OPC UPC. jednak blokowanie przeglądarki podłączonej do innej sieci WiFi jest olbrzymim nadużyciem i w sumie przestępstwem, które ogranicza możliwość korzystania z usług innego operatora.
    Największe draństwo stosowane przez UPC, to zmiana ustawień, które nawet po uregulowaniu zaległości wymusza na użytkowniku usunięcie historii oraz wszelkich zakładek. Tak działa pseudo monopolsta, któremu się wydaje , że moze wszystko.
    Ciekawe kto im daje na to przyzwolenie. Daje, bo ten proceder nie trwa od wczoraj.
    infolinia, to cyrk na kółkach.


  • ~dty / 2016-02-14 13:29
    Ocena: 2.00 / 5
    żenada. Internet niby do 60 nigdy nie przekroczyłem 15. Wprowadzają poprawki które powodują znaczne problemy z dostępem do sieci i twierdzą że to wina mojej seciówki. Sieciówki w telefonie, tablecie i w każdym innym innym urządzeniu?!
    Zaletytv
    Wadyinternet
    2 lata
  • ~ebebn / 2012-07-26 14:12
    Ocena: 4.00 / 5
    Pracownicy generalnie dzielą się tam na dwie kategorie, ci co przedstawiają swoją ofertę, a jak nie to spadaj, oraz ci co proponują tylko najdroższe i najbardziej niekorzystne dla klienta rozwiązania na jak najdłuższy okres czasu, kłamiąc, że inne oferty ich nie dotyczą. Daje się tam wyraźnie odczuć panujący „wyścig szczurów” i pogoń za własnym zyskiem nie dbając o interes firmy. Nie przekazywanie informacji sobie nawzajem, niechęć do podjęcia koleżeńskiej współpracy, aby zdobyć klienta. Tam każdy pracuje na własny rachunek. Stąd też panujący chaos informacyjny, pracownik zachęca do innej oferty negując ustalenia swoich współpracowników. Ciekawe, że kierownictwo całkowicie nie panuje nad tą sytuacją żyjąc w oderwaniu od rzeczywistości pozostawia podwładnych samopas, nie jest zainteresowane opiniami ew. klientów, a dla klienta dotarcie do nich jest praktycznie niemożliwe. Dlatego klienci szukają usług gdzie indziej. W całym tym dość ponurym widowisku i ogólnej niechęci do klienta pracuje tam tylko jedna osoba, z którą tak naprawdę warto rozmawiać i tylko dzięki niej nadal pozostałem klientem tej firmy. Jest to pani Marta z działu utrzymania klienta z Katowic. Polecam wszystkim kontakt z tą osobą gdyż, jako jedyna z pośród kilkunastu innych pracowników przedstawiła interesującą ofertę i uczciwe podejście do klienta, za co jej bardzo dziękuję.
    Zaletyszybkość, stabilność
    Wadyobsługa, pracownicy koszmar
    1 rok
  • ~ela / 2017-04-27 15:50
    Ocena: 1.00 / 5
    Bardzo słaba firma, biuro obsługi niekompetentne, nieuprzejme, mają okropny bałagan, o wszystko się trzeba wykłócić.Tragedia. Nie polecam!!!
    Zaletybrak
    Wadyobsługa to jedna wielka wada
    za długo
  • ~Greg / 2016-12-12 18:20
    Ocena: 1.50 / 5
    Umowę z UPC mam od roku i gdyby tylko się dało, to bym zerwał natychmiast! Nic nie działa poprawnie od samego początku. Dekoder Horison wadliwy, pilot katastrofalny, sygnał tv raczej ok, natomiast internet mam podobno wypasiony bo 120, ale tylko podobno! Tnie się nawet na zwykłej muzie podanej na amplituner (bez korzystania z kompa)!!! Firma rośnie, bo ponoć wchłonęła Multimedia, ale zupełnie nie dba o klienta. Obsługa klienta i podejście do jakichkolwiek uwag czy reklamacji jest niezwykle aroganckie, a sposób komunikacji z epoki jaskiniowej. Da się zauważyć, a wręcz razi przepaść pomiędzy niskim poziomem technicznym oferowanej usługi, a oczywiście wysokiej ceny. Doczekać do zakończenia umowy i nie wracać !!!
    Podobnie jak niemal wszyscy tu piszący odradzam korzystanie z usług UPC, bardzo nierzetelnej firmy!!! Unikać!!!
    Zalety???
    WadyDrożyzna! Wadliwy dekoder i pilot! Słaby sygnał internetowy! Arogancka obsługa klienta, a to w przypadku kiedy uda się po wielkich trudach dodzwonić!
    1 rok
Dodaj własną opinię »

Podobne wyszukiwania

Zobacz również

VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4456
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3501
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3203
Play Online
Ocena: 1.74, ilość opinii: 2240
T-Mobile Internet
Ocena: 1.88, ilość opinii: 2084
Plus GSM iPlus
Ocena: 1.65, ilość opinii: 1916
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4606
Orange
Ocena: 1.40, ilość opinii: 3927
Plus
Ocena: 1.45, ilość opinii: 2982
T-Mobile
Ocena: 1.59, ilość opinii: 2581
Cyfrowy Polsat Internet
Ocena: 1.51, ilość opinii: 2551
mBank
Ocena: 1.66, ilość opinii: 2017