Jestem zadowolona z wyboru UPC. Zamówienie i instalacja bezproblemowe, po kilku dniach mogłam cieszyć się szybkim i stabilnym łączem. Przez 3 lata praktycznie nie zdarzyły się przerwy w dostępności. Minusem jest jedynie cena, moim zdaniem dosyć wysoka jak na oferowany pakiet; po kilku latach użytkowania nie zaproponowano mi również żadnego upustu czy dodatkowego bonusu dla stałego klienta.
Zaletystabilne łącze, przesył zawsze blisko max zadeklarowanej prędkości, bezawaryjny
Wadycena
3 lata; 60 Mb/s + wi-fi za 80 zł
~Kiteczka / 2012-06-15 09:44
Ocena: 3.00 / 5
UPC zawsze było ok dopóki nie objęła Aster i pewnie część ludzi pracujących jako konsultanci z Astera.Od tego czasu zaczęła się wiocha:Nie kompetentni,nie mili,nerwowi,aroganccy konsultanci.Odrazu poznać kto jest konsultantem od zawsze w UPC a kto jest ściągnięty z Aster.
ZaletyCiekawy pakiet usług
Wadynie mili konsultanci,brak prawidłowej pomocy ze strony konsultantów oraz arogancja
1 mies
~kkkk / 2015-12-01 14:00
Ocena: 1.00 / 5
Gówniana firma. Każa mi płacić za instralację.2 miesiące zwodzenia, zawrcania zgody a nagle dostaję wiadomość" Dziękuję za cierpliwość. Jeżeli zgodzisz się na poniesienie kosztów instalacji w wysokości 202,92 zł netto i dokonasz wpłaty na nr konta, które zostanie podanie, to usługi zostaną podłączone. Proszę wobec tego o informację, czy akceptujesz powyższe warunki." - Śmieszni są!
Zaletybrak
Wadykaża płacić za instalację - 2 miesiące bez internetu przez ich głupotę
~klaus / 2016-09-11 20:25
Ocena: 1.00 / 5
UPC zaczyna działać na zasadach monopolistycznej w czasach socjalistycznych TPSA.
Zaczyna dopisywać usługi które nie były zainstalowane lub miały być a zostały anulowane za opieszałość serwisu lub niestawianie się w omówionych terminach.
Po interwencji w biurze dostaje się radę,żeby zapłacić tę wystawioną fakturę a reklamacja będzie w następnym miesiącu.
Dwa lata temu dostałem pakiet z numerem telefonu ale nie została ta funkcja aktywowana.
Po paru interwencjach posunąłem się do tego,że gdy napisałem,że jak nie będzie aktywowana ta funkcja to zrywam umowę.
UPC ma taką zasadę działania,że jak złapie klienta to to jest wtedy ważny i godny uwagi do tej pory jak nie sfinalizuje się umowy.
Natomiast po zakończeniu rozmowy już nie ma sprawy i zobowiązań a zadeklarowane usługi wpisuje się w spis faktury nie aktywując ich.
Dla UPC ważna jest ilość klientów z których mają pieniądze,a klient to istota która ma tylko płacić i nie zawracać głowę.
Wadyarogancja ,niekompetenctni,naciągacze
~koter / 2013-11-02 10:00
Ocena: 2.75 / 5
Od 3 miesięcy posiadam tu internet 30Mb/s. Co do samego internetu nie mam żadnych zastrzeżeń(stabilny, szybki), ale reszta rzeczy to jakieś nieporozumienie: jakieś ukryte koszty(np. Antyvirus którego wogóle nie chciałem nawet nie byłem poinformowany o jej instnieniu, a 4,99zł sie naliczało, a to dopiero początek listy), obsługa klienta(która "informowała" mnie wraz z podpisywaniem umowy telefonicznie o antyvirusie). Jeśli chcesz dobry intetnet i liczysz sie z ukrytymi kosztami i kiepską obsługą techniczną to bierz UPC!
ZaletyJakość usługi
Wady... wyszystko poza usługą
~Lazarius / 2016-02-18 11:25
Ocena: 5.00 / 5
Jak miałem u nich net, to marudziłem, że niska przepustowość łącza. Jak nie mam teraz u nich netu, to widzę, że dranie byli przynajmniej stabilni - mierni ale wierni. Nic sie nie zrywało. Działało.
Zaletystabilne łącze, szybki serwis (mówią że 72 godz, ale zawsze było szybciej)
~Lenek / 2012-03-25 16:08
Ocena: 1.00 / 5
NAJGORSZA, NAJGORSZA, ABSOLUTNIE NAJGORSZA ! DOSTAWCA JEST TOTALNIE AWARYJNY! Internet nie działa 3-4 dni w tygodniu, po czym przyjeżdża niekompetentny technik udaje, że coś robi. Dzwoni do kolegi pyta się o to co powinien zrobić, robi to i naprawia. Wychodzi, internet jest do 2-3 dni od jego wizyty po czym internetu znowu nie ma. ODRADZAM! wszystkim, którym zależy na stabilnym internecie i używają go do codziennej pracy. Można ponieść ogromne straty czasowe, finansowe i kupę nerwów podczas rozmów z konsultantami, którzy każą na siebie czekać po 15 minut przy każdym połączeniu. Firma absolutnie nie dba o Klienta, nie interesuje się problemami, stara się odsuwać problem albo udaje, że jest wszystko OK. Tak, że jeszcze raz powtórzę! UPC to nieporozumienie i jka tylko skonczy mi się umowa przejdę do jakiejkolwiek innej sieci. Dramat!. Dodam tylko, że gdy Aster nie było jeszcze UPC to działało prawidłowo i korzystąłem nieprzerwanie przez 7 lat bez awarii. Teraz to jest makabra! UPC odradzam każdemu!
ZaletyBrak
WadyWszystko! Od obsługi Klienta, poprzez awaryjność, prędkośći niestabilność łącza, niekompetencje techników i ludzi za słuchawkami, naciąganie na usługi, które nie były zamawiane.
KIlka lat kiedy jeszcze był Aster. Natomiast gdy Aster stało sie UPC zaczął się horror.
~Maciej / 2016-12-11 18:45
Ocena: 1.75 / 5
Na początku lat dwutysięcznych UPC działało dobrze ale potem było już tylko gorzej. Firma stawała się coraz większa i coraz mniej pamiętała o klientach i o nich nie dbała. Moje największe rozczarowanie to podejście do reklamacji i sposób komunikacji oraz jej rozwiązania oczywiście negatywny dla mnie. Poza tym obserwowałem coraz niższy poziom techniczny oferowanej usługi i oczywiście rosnące ceny. Arogancja UPC spowodowała, że po rozwiązaniu ostatniej umowy do nich nie wrócę bo mam swoje zasady a oszust nie może być partnerem. Po drugie zawsze wypowiem się negatywnie o tym dostawcy usług i uzasadnię to merytorycznie.
Odradzam korzystanie z usług tej nierzetelnej firmy.
ZaletyDostępność w starych aglomeracjach miejskich
WadyObsługa klienta poniżej wszelkiej krytyki, brak dbałości o lojalnego klienta.
Korzystałem razem ponad 10 lat i nigdy więcej.
~maciej______ / 2014-09-29 00:45
Ocena: 1.00 / 5
najgorszy dostawca internetu z jakim mialem do czynienia. Nie wiem czy oni oszukuja, czy po prostu to taki przerost formy nad trescia z ich strony, ale predkosc internetu jest zalosna. Mam internet 250 mb/s....znaczy...powinienem tyle miec. Maksymalny wynik testu jaki wyszedl gdy przyszedl technik (u niego na laptopie) bylo 170 mb/s po kablu. Straszne straty predkosci na WI-FI, predkosc rzedu 20-25 mb/s. Jesli ktos sie nie zna na internecie i potrzebuje tylko "jakiegos" polaczenia zeby przeczytac newsy z onetu to jak najbardziej polecam! A jesli ktos chce korzystac z internetu jak kazdy cywilizowany czlowiek w dzisiejszych czasach to proponuje poszukac kogos innego. Strasznie mulilo mi internet, zrobilem sobie dzis test i wyszlo 2 mb/s download speed na wi-fi. Mam internet 250! Mozecie nie wierzyc, ale daje slowo, ze cos z tą firmą jest nie tak
ZaletyBrak
Wadydrogi, obsluga klienta do dupy, 250 mb/s nie daje rady z buforowaniem filmu na yt. TYLE W TEMACIE
za długo
~Marcin / 2013-05-16 09:53
Ocena: 1.00 / 5
Łaskę robią, że dostarczą paczkę... Muszę się zrywać z pracy bo Pan łaskawie kończy pracę o 17 i koniec.
Nawet Siódemka jest bardziej elastyczna...
Zaletyżadne
Wadyza mało miejsca
~Masakra / 2014-10-11 10:08
Ocena: 1.50 / 5
Zamówiłam internet przez stronę internetową na wtorek. Tego samego dnia zadzwonili do mnie pytając o mozliwość przesunięcia pod koniec tygodnia ponieważ nie mają wcale wolnych terminów (chociaż na stronie internetowej były). Rozumiem, początek roku dla studentów, niech będzie. W piątek mieli być między godziną 19 a 21 Grubo po 20 dostałam telefon o odwołanej wizycie gdyż pan zakładał internet u klienta i DWA modemy uległy uszkodzeniu i nie ma na stanie. Ja się pytam - dlaczego modem, który miał być przeznaczony dla mnie uległ uszkodzeniu? Rozumiem, że mój modem założyli komuś innemu? To nie mają zapasowych w razie takich wypadków? Zapytałam o możliwość wizyty następnego dnia. Miałam otrzymać telefon zwrotny Rankiem następnego dnia zadzwoniono do mnie, że nie jest to możliwe i muszę czekać znów do poniedziałku.
ZaletyZalety? Ktoś odebrał telefon z obsługi klienta! Nie spodziewałam się!
WadyTylko wady.
~masakra nie korzystajcie z upc / 2016-05-19 22:17
Ocena: 1.00 / 5
Obsuga kilenta masakryczna kazdy na infolini mowi co innego co chwile awarie ja nie mam czasu na nie pracuje
Zaletynie ma
Wadysame wady
~Matthew / 2015-09-14 18:45
Ocena: 1.00 / 5
Internet wolny jak ślimak, daje 1 ale to i tak za dużo.
~Michał / 2014-11-18 23:13
Ocena: 1.50 / 5
Tragedia, BARDZO częste zrywanie połoczenie, prędkość rzadko dochodzi do 30% maksymalnej, często jest bliska zeru...
Wadyzrywanie połączenia, wysoki ping, niskie prędkości rzeczywiste
~micj / 2017-01-09 22:22
Ocena: 3.00 / 5
Jestem klientem UPC od kilku lat. Ostatnio opóźniłem się z płatnością o kilka dni przez nie uwagę. Dowiedziałem się w ten sposób, że wyłączono mi internet. Bez przypomnienia, ostrzeżenia. Zapłaciłem i internet ma wrócić ale te kilka dni niedogodności spowodowały, że marka UPC którą wcześniej lubiłem teraz kojarzy mi się negatywnie i przy najbliższej sposobności zmieniam operatora, ale za nim to zrobię naprawdę będę pilnował terminowej płatności. Gratulacje dla pomysłodawcy usprawnienia terminowej ściągalności opłat.
~Mifune / 2016-02-24 07:26
Ocena: 3.50 / 5
Jestem użytkownikiem kilka ładnych lat jeszcze od czasów aster. Miałem oczywiście za ten okres kilka problemów, ale zostały one rozwiązane w sposób dostateczny. Uważam, że technicznie internet zasługuje na mocną 4. Natomiast cena jego jest jedną z najwyższych w porównaniu do konkurencji a w szczególności tyczy się stałych odbiorców. UPC zdziera z nich i nie ofiaruje im w zamian nic. Dla zasady (99%) rezygnuje z ich usług.
ZaletyDobra jakość usługi, dostateczny serwis i kontakt z biurem obsługi
WadyWysoka cena, totalny brak szacunku (poprzez ofertę) dla stałych klientów
około 5-6 lat , Fiber Power 30 66 pln miesięcznie
~MirelaMiecio / 2017-04-24 17:56
Ocena: 1.00 / 5
Upc najgorszy dostawca usług ciąły brak interntu. stałych klientów mają w nosie a infolinia szkoda niemili opryskliwi oraz bezczelni. Uciekać od nich jak najdalej szkoda na nich pieniędzy oraz nerwów.
ZaletyBrak
WadyNotoryczny brak internetu
Od 4 lat
~nicola / 2012-06-06 20:09
Ocena: 1.67 / 5
Spotkałam się z bardzo niemiłą obsługą. Konsultanci wprowadzają w błąd, a technicy nie przyjeżdżają punktualnie. bardzo zawiodłam się na upc.
trzy lata
~omega-19 / 2012-07-24 21:33
Ocena: 3.00 / 5
ja również dostalam fakture wyzsza o 6zl niz poprzednia. kiedy zadzwonilam na infolinie z automatycznej informacji dowiedzialam sie ze podniesli oplate za abonament bo zmienily im sie uslugi i ze wszystkich informowali o tym droga mailowa i pocztowa. ciekawostka jest taka ze ja nie dostalam od nich zadnego maila w tej sprawie ani droga pocztowa informacji. jak sie okazuje nie jestem sama. inni tez takiej informacji nie dostali. napisalam reklamacje w tej sprawie i od ponad 2 tygodni czekam na odpowiedz. dzwonilam na infolinie dowiedziec sie na jakim etapie jest rozpatrywanie reklamacji. okazalo sie ze nikt jej jeszcze nie tknął. rozpatruja do 30 dni i wysylaja odpowiedz poczta. po ostatniej reklamacji jaka skladalam wnioskuje ze moge czekac w nieskonczonosc a i tak nie dostane odpowiedzi dopoki sie nie upomnę. nie polecam
Zaletybrak
Wadyjeden wielki balagan, niedoszkoleni pracownicy na infolinii (wiekszosc)
~Panpan / 2017-07-30 19:48
Ocena: 2.00 / 5
Nie polecam. Co chwile nie ma internetu. Jeśli chodzi o granie to się po prostu nie da bo co chwilę wywala internet