Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

UPC Internet opinie

Ocena na podstawie 3501 opinii

1.81 / 5

  • Niezawodność
    1.66
  • Obsługa klienta
    1.64
  • Cena
    2.01
  • Parametry
    1.96
  • Cena/Jakość
    3.00
  • Oferta
    5.00

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~sick / 2011-07-31 23:36
    Ocena: 3.50 / 5
    Nie mam zastrzeżeń co do parametrów internetu działa bardzo dobrze. Największym problemem jest obsługa klienta. Wszędzie schody. A to włączają usługę, która jest w regulaminie ale sprzedawca zapomniał chyba o tym powiedzieć, a to tworzą konto mail i tam ślą korespondencje nawet pomino podania innego maila ( na ichniego maila ślą wszystkie istotne informacje a na podanego w umowie tylko informacje o fakturze). Ok. mea culpa nie zapłaciłem rachunku w terminie - sygnał internetu został wyłączony po tygodniu telewizja po miesiącu. No zawiniłęm. Zrobiłem przelew internetowy i dzwonie za dwa dni kiedy bedzie sygnał -powiedziano ze jak zaksięgują wpłata - na pytanie ile to możę potrawć dowiedziałęm się, że jak robie przekazem pocztowym (sic!) to nawet i 10 dni i konsultantka pomimo mojego sprostowania jak mantre powtarzała, że przekaz to może i 10 dni być., Udało się w końcu wpłata zostałą zaksięgowana , dzwonię po raz n-ty i dowiaduję się, że muszę się dogadać z moneterem - czekanie kolejnych kilka dni. Odłączenie sygnału trwało 10 sek. nikt się nie umawiał nic nie trza było podpisywać a teraz jak chcę przywrócić sygnał to muszę jakies śmieszne spotkania umawiać i pisać żonie upioważnienia bo sam osobiście nie mogę być - no rozumiem zawiniłem ale takie hocki-klocki z przywróceniem sygnału to normalnie żenada jakaś jest. teraz chyba nadpłatę jakąś zrobię, żeby tego uniknąć - no i same rachunki - co miesiąc inna kwota. ale to osobna historia
    Zaletydobry internet - zero problemów
    WadyBOK
    ten mam od 8 mies - cena razem z TV ok. 89 zł - ale doświadczenia z firmą mam od ok. 5 lat.
  • ~Stanley / 2017-04-20 04:30
    Ocena: 1.50 / 5
    Obsługa klienta fatalna, łaskę robią że udzielą jakichkolwiek informacji. Serwisem nie można się połączyć. Za wszystko każą płacić klientowi. Cena wysoka.
    ZaletyZalet nie zuważyłem
    WadyWszystko do kitu
    Z usług upc.pl korzystam przeszło 10 lat i na tym koniec
  • ~syli / 2014-10-15 23:25
    Ocena: 2.00 / 5
    To są jakieś jaja. Wypuścili wadliwego softa, który zamulił połączenie. Zamiast 120 mam 3 (po zabawie w ustawieniach w porywach mam 18)... i tak od bodajże kwietnia br. Wmawiali nam, że to wina naszego sprzętu. Beznadziejne podejście do klientów. Ogólnie najlepiej załatwiać wszystko osobiście, bo na słuchawkach najczęściej (ale nie zawsze) siedzą ludzie nieogarnięci, którzy proponują beznadziejne warunki w związku z przedłużeniem umowy.
    ZaletyOsobisty kontakt z obsługą o wiele lepszy niż przez telefon.
    Wadybeznadziejne zaplecze techniczne, wadliwy sprzęt, brak podejścia do Klienta
    10 lat
  • ~Technik / 2014-09-08 07:21
    Ocena: 2.00 / 5
    Wawa. Przedluzenie umowy internet mozliwe tylko za 60zl za pasmo 30Mb. Vectra dala 49zl za 100Mb. Obie umowy na czas nieokreslony.

    Cala inwencja BOKu UPC zamknela sie w straszeniu jakie to uslugi VECTRY sa be i jakosciowo do niczego. Na pytanie na czym ich przewaga jakosciowa mialaby polegac nie potrafili podac. Za 120 Mb na czas niekreslony chca 110zl.

    Nie widze sensu placenia dwa razy wiecej za porownywalny serwis i usluge.
    ZaletyPoprawna jakosc. Przerwy srednio raz na miesiac. Wtedy jak BOK nie dziala.
    WadySlaby BOK, nie mozna sie dodzwonic, fstalny dzial handlowy, wielokrotne proby naciagania na uslugi o ukrytych oplatach lub niepotrzebne.
    7 lat
  • ~Vaso / 2014-09-01 19:33
    Ocena: 1.00 / 5
    UPC to najwiekszy syf jaki mozna wybrac.. internet sie tnie nie mozna pograc w MMO porazka -.-
  • ~voder / 2015-01-26 12:49
    Ocena: 1.75 / 5
    Od kiedy UPC uruchomiło wi-free, z internetu domowego nie da sie praktycznie korzystać. Po 10 razy dziennie musze resetowac modem.
    Ostatni miesiac praktycznie jechalem na mobilnym z routerem od innego operatora. Bo 10 x 3 min na restart modemu to jednak strata czasu.
    Konczy sie umowa i nigdy wiecej netu z UPC
  • ~Warszawa Wola / 2016-02-15 22:45
    Ocena: 1.50 / 5
    Dno jeszcze raz dno.Jestem z nimi już ponad 15 lat(internet+tv)i czata goryczy się przelała Umowę na czas nieokreślony rozwiazuje
    ZaletyCzytaj wady
    WadyW ostatnim czasie same wady
    15 lat
  • ~woj / 2010-10-21 11:12
    Ocena: 2.50 / 5
    Generalnie jak działa, to działa. Natomiast - padł mi telefon. Iluśkrotne dodzwanianie się do biura tzw. obsługi (razem jakieś 25 minut połączeń komórkowych na mój koszt, oczywiście - chyba są na prowizji u innych operatorów), dwie rozmowy z konsultantami (zmień Pan kabel, zmień Pan telefon... o nadal nie działa...), umówienie technika, zaraz potem cudowne uruchomienie numeru, który na drugi dzień rano znowu padł.
    Od zgłoszenia - tydzień czekania na technika - to już nawet nie zwyczaje z TP SA, tylko z dobrej socjalistycznej firmy Poczta-Telegraf - Telefon.
    Kontakt z biurem obsługi - najlepiej dzwonić koło północy.
    Czas na wysłuchanie mantry, jaką konsultant musi wygłosić, zanim zacznie słuchać co się do niego mówi. Delikatnie mówiąc - wkurzające, zwłaszcza że to ja płacę za połączenie.
    Parę lat temu byli na poziomie lepszym do błękitnej linii tepsowej. A teraz - chyba czas się zacząć rozglądać za innymi dostawcami.
    Zaletyjak działa to działa
    Wadydennie rozwiązane wsparcie techniczne i kontakt
    z 5 lat
  • ~yoki / 2016-11-04 23:34
    Płacę za internet 250 szybkości a mam od 3 miesięcy różnie np.o godz 10-12 220, ok 15-23 godziny 7 -60. Przyjeżdża technik sprawdza mój problem przez 4 dni w różnych godzinach i stwierdza że wina jest po stronie UPC. W centrali firmy UPC stwierdzają że jest przepełnienie serwera utylizacja ok 200 % ( ja słyszę rozmowę telefoniczną technika z centralą ) W rozmowie z infolinią po złożeniu skargi usłyszałem że polityka firmy dopuszcza możliwość spadku do 1 mega i mam się cieszyć ,a jeśli mi się nie podoba to mam zrezygnować.
    Zaletyszybki przyjazd technika
    Wadyj.w
    2 lata
  • ~zgrab52 / 2012-05-30 21:20
    Ocena: 1.25 / 5
    Firma holenderska nastawiona na zysk, która szykanuje swoich techników i pracowników biura obsługi klientów.
    Zaletybrak
    Wadyduża awaryjność jak na obecne czasy.
  • ~zibi / 2015-10-08 20:37
    Ocena: 1.50 / 5
    mam upc od 6 lat. tv jest ok choć dekoder czasami się wiesza. z internetem jest różnie. mam pakiet 120 mb i z kabla dostaję ok. 90-100 ale z rutera (upc) jest koszmar. jest umieszczony w odległości 4,2 m i jedna ściana.raz mam 40 mega drugi raz nie przekracza 1 mega ! często zrywa się połączenie co wymusza z reguły reset dekodera i rutera. kontakt z upc jest płatny a czeka się czasami na połączenie z konsultantem nawet 20 minut a oni są czasami bezużyteczni.
    Zaletydobra jakość TV
    Wadyinternet j/w , pomoc techniczna, dekoder
    6 lat
  • ~zniesmaczony / 2014-09-17 17:32
    Ocena: 1.50 / 5
    Miejscowość: Zielona Góra. Na początku września zamówiłem usługę Internet Fiber 10mb/s + wifi. Mimo telewizyjnych deklaracji "dzisiaj telefon, jutro instalacja" najbliższy wolny termin odbiegał 3 dni robocze od daty złożenia zamówienia. Pakiet ten reklamowany jest na głównej stronie upc jako "Internet 10 Mb/s za 49 zł z modemem Wi-Fi gratis ". Technik po dotarciu do domu i podłączeniu modemu nie wiedział czy może włączyć wifi (tak jakby podłączał tą usługę pierwszy raz) - uwaga! (u nich robi się to też zdalnie). Na umowie wyraźnie napisane jest że usluga wifi jest w pakiecie i jest na nią upust 100%. Po ok. 20 minutach udało się jakoś włączyć wifi. Mija 10 dni -> nagle w środku dnia, o godz. 12 rozłącza się wifi. FIRMA STAJE. WSZYSTKO STAJE. Podstawowa diagnostyka we własnym zakresie (panel routera, restart, twardy reset) - nic nie daje efektu. Telefon na infolinię (oczywiście nie jest bezpłatna). 5 minut oczekiwania żeby ktoś odebrał + kolejne 2 żeby przebrnąć przez system nad wyraz przydatnych informacji o promocjach. Dział techniczny. Pani z obsługi łopatologicznie tłumaczy co należy zrobić z routerem żeby wifi działało. Dopiero po przejściu procedur Pani rozumie że wina leży po ich stronie. Pani sprawdza -> wifi zostało wyłączone przez nich? Ale czemu? "Bo Pan tego chyba nie ma w umowie". Po 10 minutach boju przełączono mnie do działu umów, gdzie dowiedziałem się, że te wifi w ogóle nie powinno zostać włączone w dniu instalacji. Ale jak to? Przecież na głównej stronie jest, że pakiet ten jest z "wifi". Okazuje się, że technik "bezprawnie" włączył wifi w dniu instalacji i zostało teraz ono wyłączone. Po kolejnych 10 minutach w końcu Pani z obsługi przywraca mi wifi.
    Podsumowując -> JEDEN WIELKI BURDEL. Ludzie pracujący tam nie wiedzą co reklamują i sprzedają! Straciłem 30zł na telefon z ich winy, mnóstwo nerwów i kilka godzin przestoju w pracy. Kto mi za to zapłaci? Oczywiście 10mb/s to bzdety. Najwyższa odnotowa prędkość nie przekroczyłą 4mb/s.
    ZaletyBRAK
    Wadywszystko
  • ~Adka / 2017-08-14 12:58
    Ocena: 1.00 / 5
    Internet od UPC to jedna wielka porażka. Przy prędkości 250 Mb/s dostaliśmy router, który nawet takiej prędkości nie obsługuje, ładowanie stron i filmów to jakaś kpina. Gdy chcieliśmy wymienić router na taki który będzie działał szybciej to zostaliśmy wyśmiani. A cena po prostu kosmiczna w porównaniu do dostarczanych usług. Bardzo często zdarzało się, że nie było internetu i dopiero po zresetowaniu routera zaczynał działać. Kompletne olewanie klienta. Nie polecam.
    korzystanie z internetu od ponad 3 lat , 80 zł miesięcznie, UPC
  • ~Adrian / 2015-03-22 02:05
    Ocena: 2.00 / 5
    Ciągle mi przerywa internet, na konsoli komunikat nieznany problem sieci. Po długim czasie dodzwoniłem się do technika, ten kazał mi zresetować modem, tłumacząc że to pomoże. Fakt zadziałało, na całe 30 minut. Mam pakiet internetu 60MB/S, i w sumie średnio pobiera mi ok. 25mb/s, NA KABLU WIĘC TU RÓWNIEŻ TNĄ. Na całe szczęście niedługo kończy mi się umowa i ją zerwę bez minuty zastanowienia NAWET JAK BY MI PROPONOWALI 120MB/S za 50 zł bo te 120MB to tylko na papierze. Stanowczo odradzam, chyba że masz stalowe nerwy, i mam nadzieje ze więcej osób doda opinie na ten temat by USTRZEC przed dego typu kiszkami.
    ZaletyKończy mi się umowa
    WadyKorzystałem z ich usług 4 lata
    4 lata
  • ~afipi / 2016-12-17 14:54
    Ocena: 1.75 / 5
    Bardzo długi czas oczekiwania na połączenie z konsultantem, to raz. Po połączeniu z konsultantem okazuje się, że osoba po drugiej stronie nie jest odpowiedzialna/nie wie jak pomóc, to dwa - i podaje nowy numer do nowego działu - jeszcze więcej czekania. Mimo obietnic dwóch różnych konsultantów, że ktoś kompetentny oddzwoni, brak reakcji ze strony UPC przez tydzień. Poziom obsługi/przyjazność klientom oceniam jako bardzo zły.
  • ~Amarok / 2016-05-25 22:05
    Ocena: 1.50 / 5
    Tragedia, macie beznadziejną pomoc techniczną, od dwóch miesięcy jest zgłoszona usterka i brak poprawnego działania internetu - narzędzia którego używam do pracy, które jest mi potrzebne i które nie pozwala mi na to, żeby spokojnie mógł pracować. Okazuje się, że mam kabel który trzeba wymienić. Więc co ? Przez 1,5 miesiąca się z tym brandzlujecie jak matka z gówniarzem. Jest do was dzwonione parę razy w tygodniu. Trzeba zrobić projekt rzucenia nowego kabla bo starego nie da się przepchnąć ale zamiast się za to wziąć to ktoś to ma głęboko w poważaniu bo to przecież nie on korzysta z beznadziejnego łącza i odkładacie to mając nadzieję, że ktoś o tym zapomni. Najgorsza firma, która w ogóle nie dba o klienta. Nie polecam nikomu. Jestem mega zdenerwowany i każdemu będę was odradzał.
  • ~Antyfan_UPC / 2015-12-07 14:47
    Nie dbają o starych klientów. Przy przedłużeniu umowy dają Ci droższą ofertę niż ma nowy Klient, co sam zresztą na infolinii przyznają!
    Dzisiaj w trakcie rozmowy z Panią z infolinii, która dzwoniła w spr przedłuzenia umowy, Pani stwierdziła, że nie da mi takiej ceny jak ma nowy Klient i odłożyła słuchawkę!!!
    Straszna żenada!
    WadyObsługa Klienta!! dekodery, które trzeba przynajmniej raz w tygodniu resetować, internet nie ma deklarowanych przez nich parametrów!
    6 lat
  • ~barnaba56 / 2011-02-25 23:42
    Ocena: 2.33 / 5
    Jestem niezadowolony i bardzo żałuję, że podpisałem umowę z upc. w dodatku dowiaduję się, że cyfrówka to nie jest właściwie jeszcze ale pracują nad tym! Pieniązki jednak zbierają jak za cyfrową tv.
    Zaletynie zauważylem
    Wadyinternet do bani, wiesza nawet na wp.
    3 tygodnie
  • ~Basia 1985 / 2016-02-12 21:41
    Ocena: 1.00 / 5
    Upc to totalna porażka!!!! przy prędkości 120 mb/s przy wifi jest 5mb/s a na kablu 25 mb/s. Po prostu rewelacja!!!!!!! A personel jakby za karę pracował!!!!! Brak słów.....
    Zaletynie dostrzegam
    Wadywiele
    2010
  • ~bozena / 2014-10-14 18:55
    Ocena: 1.00 / 5
    porażka. upc w ogóle nie dba o klientów. chcąc mnie utrzymać jako klienta zniżyli mi płatność ze 139,99 do 134,00. hurra będę mogła zacząć oszczędzać od przyszłego m-ca !
    wpadła mi w ręcę promocja WIELKA REWIA USŁUG niestety tylko wybrani mogli z niej skorzystać . wszystkie pakiety o połowę taniej. oferta przeznaczona tylko do utrzymania klienta - ale mi się już nie należał.
    NIE POLECAM
    ZaletyBRAK
    Wadyza dużo by pisać
    ok 4 lat
Dodaj własną opinię »

Podobne wyszukiwania

Zobacz również

VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4456
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3501
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3203
Play Online
Ocena: 1.74, ilość opinii: 2240
T-Mobile Internet
Ocena: 1.88, ilość opinii: 2084
Plus GSM iPlus
Ocena: 1.65, ilość opinii: 1916
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4605
Orange
Ocena: 1.40, ilość opinii: 3927
Plus
Ocena: 1.45, ilość opinii: 2982
T-Mobile
Ocena: 1.59, ilość opinii: 2581
Cyfrowy Polsat Internet
Ocena: 1.51, ilość opinii: 2551
mBank
Ocena: 1.66, ilość opinii: 2017