MiejscowośćWarszawa
strona 169 z 176
- « poprzednia
- 1 ...
- 167
- 168
- 169
- 170
- 171
- nastepna »
-
~zuza / 2021-07-05 10:36Ocena: 3.33 / 5
Okropna obsługa klienta, nie można się dodzwonić. Irytująca automatyczna asystentka, automatowi podajesz w jakiej sprawie dzwonisz, swój numer klienta, a po piętnastu minutach czekania i tak mało ogarniętemu konsultantowi podajesz wszystko od początku. Dodatkowo mają bałagan w dokumentach dotyczących klienta. Wszelkie sprawy dotyczące umowy lepiej od razu załatwiać z nimi drogą mailową, szkoda czasu na rozmowy telefoniczne. Uwaga również na oferty okresowe, zawierasz np. na dwa lata, przeprowadzasz się, w nowym miejscu UPC nie świadczy usług, nie ma technicznych możliwości przeniesienia usługi, a za umowę trzeba nadal płacić. -
-
~Zuza / 2022-02-17 11:19Ocena: 1.00 / 5
Technik miał się zjawić w godz. 17-19, o 18 dostałam sms że będzie za 15 minut, po chwili dostałam telefon że miał awarie samochodu i nie przyjedzie. Instalacja z powodu UPC przełożona na dzień kolejny. Następnego dnia technik zdążył pojawić się 5 minut przede mną zanim wróciłam z pracy, nie był łaskaw poczekać (dosłownie 5 minut) powiedział że mają innych klientów. I że on nie odpowiada za kolegę z dnia poprzedniego i odpowiada tylko za siebie. Niewzruszony faktem że instalacja planowo powinna być wczoraj i to z ich winy się nie odbyła pojechał do następnego klienta. Sytuacja zgłaszana na infolinie, miałam dostać informacje czy technik do mnie wróci oczywiście zero odzewu, tylko człowiek marnuje swój czas w oczekiwaniu na technika. Łaske robią że przyjadą i zamontują internet. Nie polecam Zaletynie maWadyokropna obsługa, zero kontaktu, brak wizyty technika o ustalanej porze, zapowiedz 5 minut przed planowym zapowiedzianym przyjazdem że technik nie przyjedzie.MiejscowośćWarszawa -
~zuzanka / 2023-12-12 23:51Ocena: 1.00 / 5
Tragedia. Po połączeniu z PLAY przerwy w dostawie internetu, wcześniej szybkość na poziomie 300 mb/s, teraz zaledwie 70. ZaletybrakWadyniedostateczna szybkość łączaMiejscowośćWarszawa -
~Zuzanna / 2019-03-27 18:03Ocena: 1.50 / 5
Pracownicy nie kompetentni, nie potrafią korzystać z telefonu kontaktowego aby zorientować się czy odbiorca jest obecny w domu.Nie dość, że człowiek płaci za przesyłkę to jej nie dostaje pod pretekstem, że nikogo nie zastał w domu.A awizo albo inną informacja gdzie paczka trafia to nie bo kurier niepiśmienny i nie raczy poinformować.Człowiek sam musi wydzwaniać i pytać gdzie jest jego przesyłka.No Proszę! w dwudziestym pierwszym wieku kurier pisać ani dzwonić nie umie SZOK ZaletyNie maMiejscowośćBytom -
~Zybo / 2022-07-14 23:57Ocena: 1.67 / 5
Przynajmniej kilka razy dziennie przerywa połączenie. Z obiecywanych 150 Mb/s rzeczywista prędkość to około 10 Mb/s. WadyFatalna rzeczywista prędkośćMiejscowośćWarszawa -
~Zyga / 2019-01-09 23:53Ocena: 1.00 / 5
Złodzieje dołożyli 20 zł do rachunku bez żadnych konsultacji za niezamawiane przeze mnie usługi, których odmówiłem w rozmowie telefonicznej. W dodatku nie da się z nimi w żaden sposób skontaktować. Firmą powinna się zająć skarbówka i prokuratura. ZaletybrakWady- zero kontaktu z firmą
- dokładanie niezamówionych usług
- zwiększanie rachunku bez konsultacjiMiejscowośćWarszawa -
~Zzxx / 2018-08-05 22:12Ocena: 1.25 / 5
Powiem krótko,awarie internetu każdego dnia nawet spokojnie się nie da nic na internecie zrobic bo i tak cos się rozłączy w ciągu 30 min MiejscowośćWarszawa -
~Алексей / 2023-04-25 21:05Ocena: 1.00 / 5
Ужасный интернет, постоянно перебои со связью, звонил много раз, приезжал мастер, платил 50 злотых, проблемы все теже не решаются, Ужас ! не рекомендую ! ZaletyУжасWadyУжас -
-
~Дудова / 2022-08-07 09:25Ocena: 2.50 / 5
Очень недобросовестно выполнена работа.Долго ждали установку.Купили пакет с телевидением.Пришёл мастер,я ему говорю,что телевизор будет в гостинной и кабель нужно проложить туда.Мне ответили-нет телевизора,кабель прокладывать не буду.В коридоре просверлил отверстие,отпала штукатурка,кабель оставил меньше 1метра,развернулся и ушёл.Вёл себя некорректно,пользуясь по видимому тем,что я плохо знаю язык.Да,я из Украины,но я плачу такие же деньги,как и граждане Польши.Почему такое отношение? Мне же не бесплатно его устанавливали. MiejscowośćNysa -
~Татьяна / 2022-12-30 17:29Ocena: 1.00 / 5
Bardzo nie odpowiada Firma przyjechał kurier nie zadzwonił nie napisał i pojechał i Zabrał paczkę i cały dzień chciałam odebrać normalnie tą paczką i nie dało rady to zrobić!!! Miejscowośćсело Петропа́вловская Борщаго́вка -
~1897 / 2015-04-14 16:57Ocena: 1.00 / 5
Internet mają spoko mam już z 5 lat, ale to co wyprawiają z telewizja cyfrową to jest złodziejski bandytyzm. Jest tragedia,szachuja umowami tylko naliczaja kary.Jak chcesz wziąść telewizję ze względu na sport to weź sobie lepiej nc+, będziesz miał chociaż nsport bo Te parafialny nie potrafią nic załatwić ZaletyinternetWadyzłodzieje -
~Bernard / 2015-11-02 23:13Ocena: 4.00 / 5
120 mbit/s w Krakowie działa bardzo dobrze. Szybkość pobierania dochodzi do 5 mb/s i to dość często. Wbrew negatywnym opiniom na temat dekodera horizon, zamówiłem go dla własnego sprawdzenia i nie wiem skąd takie złe opinie... Fakt urządzenie nie jest killerem prędkości ale normalny użytkownik moim zdaniem powinien być zadowolony z możliwości jakie daje ten BOX. Bardzo fajna opcja to horizon go. Testowalem i w obrębie sieci domowej na telefonie z androidem działa b. Dobrze. Dodatkowo testowalem zdalne zlecenie nagrywania za pomocą tej aplikacji i... działa :)
Mam jeszcze 7 dni na testowanie po tym terminie mija 14 dniowy okres kiedy można wypowiedzieć umowę ale chyba tego nie zrobię. Moim zdaniem każdy powinien spróbować i mieć własne zdanie wyrobione na podstawie własnego doświadczenia.Zaletyfunkcje, horizon go, nagrywarka, mocny sygnał wifiWadyzdążające się opóźnienia w reakcji pilot - horizon w bibliotece my prime7 dni -
~Choudini / 2012-01-18 20:43Ocena: 1.00 / 5
W kulki sobie lecą. Tylko kasę ciągną. Do bani dekodery i często awarie mają. Żałuję, ale jaki kraj taka taka obsługa. Nie polecam! 5 lat, 235pln -
~ed / 2011-02-05 10:03Ocena: 2.25 / 5
witam, ostatnio podpisałem umowę na 50mb, pierwszego dnia chodził 30/33mb/s, mówię mam słaby komputer trudno, i tak głównie potrzebuje do grania na xboxie, pierwszego dnia też działał znakomicie na xie. teraz mam 23mb/s kiedy robię test, również jakość gry się pogorszyła więc to nie wina tylko starego komputera. więc jak to może być, że płacę za 50mb, mam nowy router, a nie mam 25mb/s jak niższa oferta?
dodatkowo telewizja i internet lubi co jakiś czas wysiadać, nagrywarka hd przyniesiona do domu była z góry obita, czasami przez h nie ma internetu, albo nagrywarka się zawiesza podczas nagrywania.Wady- drogi
- częste awarieokoło 5 lat -
~Hron / 2015-03-16 19:03Ocena: 3.25 / 5
Łącza w warszawie w porządku pingi około 60 - 100 ms ZaletyDobrełączaWadyCzasem ruter potrwafi sie nieco przywieśićtel+int+tele 130 zł -
~Jakub / 2015-06-29 13:32Ocena: 5.00 / 5
jak najbardziej polecam ZaletySzybki, zawsze max predkosc dostepna, niski ping, brak przerwWadybrak10 lat 60zl/mc 120mb -
-
~joanna / 2010-02-04 20:06Ocena: 1.50 / 5
Lekcewazą klientow !!! doradca na Wrocław umawia sie z klientem i nie dociera ! nie oddzwania mimo wczesniejszych zapewnien! chcac zlozyc skarge niestety nie masz gdzie jej zlozyc ,meilowo nic to nie daje bo gdy operator odpowiada na skarge tłumaczy ze firma nie odpowiada za doradcow A CZY TO NIE JEST TAK ZE TO ONI SĄ ICH WIZYTOWKA!!!!! -
~Mikin / 2014-09-15 11:25
jak narazie jestem zadowolony z usług tego operatora. Szybko zainstalowali usługę, nie posiadam problemów z łączem internetowym ( mam 60 mb/s) oraz porównująć do tego co miałem u poprzedniego operatora -Netia- to nie nie ma żadnego porównania. Fakt płacilem w netii mniejsze rachunki dopóki każda dodatkowa sługa nie była płatna, a internet był słownie raz na tydzień. -
~minaj / 2014-09-09 00:26Ocena: 4.25 / 5
w końcu po szamotaninie z Netią spłynął na mnie spokój. trafiłem na rzeczowe konsultanta, szybko wybrana opcja pakietowa i nareszczie mniej nerówów. Do tej pory zero zrywania połączenia, prędkość ok. Zaletystałe połączenie z internetem, brak zrywania połączenia, sprawna obsługaWadyna razie brak -
~mirty / 2015-02-09 14:31
Opinie negatywne mozna poczytac i o vectrze jak sobie poczytasz tutaj. Ja jestem byłym klientem vectry i od niedawna nowym upc. I bardzo sobie chwalę tę zmianę. Z udzieleniem pomocy z działu technicznego nie miałaem bo tez sie nie działo nic takiego poważnego. ale na fb szybko mozna bylo uzyskac odpowiedź. jak ma sie dobre podejscie to uzyska sie szybko i odpowiednio pomoc. POLECAM
strona 169 z 176
- « poprzednia
- 1 ...
- 167
- 168
- 169
- 170
- 171
- nastepna »
