MiejscowośćNysa
strona 169 z 176
- « poprzednia
- 1 ...
- 167
- 168
- 169
- 170
- 171
- nastepna »
-
~Дудова / 2022-08-07 09:25
Очень недобросовестно выполнена работа.Долго ждали установку.Купили пакет с телевидением.Пришёл мастер,я ему говорю,что телевизор будет в гостинной и кабель нужно проложить туда.Мне ответили-нет телевизора,кабель прокладывать не буду.В коридоре просверлил отверстие,отпала штукатурка,кабель оставил меньше 1метра,развернулся и ушёл.Вёл себя некорректно,пользуясь по видимому тем,что я плохо знаю язык.Да,я из Украины,но я плачу такие же деньги,как и граждане Польши.Почему такое отношение? Мне же не бесплатно его устанавливали. -
-
~Татьяна / 2022-12-30 17:29
Bardzo nie odpowiada Firma przyjechał kurier nie zadzwonił nie napisał i pojechał i Zabrał paczkę i cały dzień chciałam odebrać normalnie tą paczką i nie dało rady to zrobić!!! Miejscowośćсело Петропа́вловская Борщаго́вка -
~1897 / 2015-04-14 16:57
Internet mają spoko mam już z 5 lat, ale to co wyprawiają z telewizja cyfrową to jest złodziejski bandytyzm. Jest tragedia,szachuja umowami tylko naliczaja kary.Jak chcesz wziąść telewizję ze względu na sport to weź sobie lepiej nc+, będziesz miał chociaż nsport bo Te parafialny nie potrafią nic załatwić ZaletyinternetWadyzłodzieje -
~Bernard / 2015-11-02 23:13
120 mbit/s w Krakowie działa bardzo dobrze. Szybkość pobierania dochodzi do 5 mb/s i to dość często. Wbrew negatywnym opiniom na temat dekodera horizon, zamówiłem go dla własnego sprawdzenia i nie wiem skąd takie złe opinie... Fakt urządzenie nie jest killerem prędkości ale normalny użytkownik moim zdaniem powinien być zadowolony z możliwości jakie daje ten BOX. Bardzo fajna opcja to horizon go. Testowalem i w obrębie sieci domowej na telefonie z androidem działa b. Dobrze. Dodatkowo testowalem zdalne zlecenie nagrywania za pomocą tej aplikacji i... działa :)
Mam jeszcze 7 dni na testowanie po tym terminie mija 14 dniowy okres kiedy można wypowiedzieć umowę ale chyba tego nie zrobię. Moim zdaniem każdy powinien spróbować i mieć własne zdanie wyrobione na podstawie własnego doświadczenia.Zaletyfunkcje, horizon go, nagrywarka, mocny sygnał wifiWadyzdążające się opóźnienia w reakcji pilot - horizon w bibliotece my prime7 dni -
~Choudini / 2012-01-18 20:43
W kulki sobie lecą. Tylko kasę ciągną. Do bani dekodery i często awarie mają. Żałuję, ale jaki kraj taka taka obsługa. Nie polecam! 5 lat, 235pln -
~ed / 2011-02-05 10:03
witam, ostatnio podpisałem umowę na 50mb, pierwszego dnia chodził 30/33mb/s, mówię mam słaby komputer trudno, i tak głównie potrzebuje do grania na xboxie, pierwszego dnia też działał znakomicie na xie. teraz mam 23mb/s kiedy robię test, również jakość gry się pogorszyła więc to nie wina tylko starego komputera. więc jak to może być, że płacę za 50mb, mam nowy router, a nie mam 25mb/s jak niższa oferta?
dodatkowo telewizja i internet lubi co jakiś czas wysiadać, nagrywarka hd przyniesiona do domu była z góry obita, czasami przez h nie ma internetu, albo nagrywarka się zawiesza podczas nagrywania.Wady- drogi
- częste awarieokoło 5 lat -
~Hron / 2015-03-16 19:03
Łącza w warszawie w porządku pingi około 60 - 100 ms ZaletyDobrełączaWadyCzasem ruter potrwafi sie nieco przywieśićtel+int+tele 130 zł -
~Jakub / 2015-06-29 13:32
jak najbardziej polecam ZaletySzybki, zawsze max predkosc dostepna, niski ping, brak przerwWadybrak10 lat 60zl/mc 120mb -
-
~joanna / 2010-02-04 20:06
Lekcewazą klientow !!! doradca na Wrocław umawia sie z klientem i nie dociera ! nie oddzwania mimo wczesniejszych zapewnien! chcac zlozyc skarge niestety nie masz gdzie jej zlozyc ,meilowo nic to nie daje bo gdy operator odpowiada na skarge tłumaczy ze firma nie odpowiada za doradcow A CZY TO NIE JEST TAK ZE TO ONI SĄ ICH WIZYTOWKA!!!!! -
~Mikin / 2014-09-15 11:25
jak narazie jestem zadowolony z usług tego operatora. Szybko zainstalowali usługę, nie posiadam problemów z łączem internetowym ( mam 60 mb/s) oraz porównująć do tego co miałem u poprzedniego operatora -Netia- to nie nie ma żadnego porównania. Fakt płacilem w netii mniejsze rachunki dopóki każda dodatkowa sługa nie była płatna, a internet był słownie raz na tydzień. -
~minaj / 2014-09-09 00:26
w końcu po szamotaninie z Netią spłynął na mnie spokój. trafiłem na rzeczowe konsultanta, szybko wybrana opcja pakietowa i nareszczie mniej nerówów. Do tej pory zero zrywania połączenia, prędkość ok. Zaletystałe połączenie z internetem, brak zrywania połączenia, sprawna obsługaWadyna razie brak -
~mirty / 2015-02-09 14:31
Opinie negatywne mozna poczytac i o vectrze jak sobie poczytasz tutaj. Ja jestem byłym klientem vectry i od niedawna nowym upc. I bardzo sobie chwalę tę zmianę. Z udzieleniem pomocy z działu technicznego nie miałaem bo tez sie nie działo nic takiego poważnego. ale na fb szybko mozna bylo uzyskac odpowiedź. jak ma sie dobre podejscie to uzyska sie szybko i odpowiednio pomoc. POLECAM -
~nitrki / 2015-06-09 22:11
nareszcie pozytywna odmiana po poprzednim dostawcy. UPC sie sprawdza -
~Perpix / 2013-10-01 09:02
Jestem zadowolony z upc. wiadomo raz jest lepiej raz gorzej, ale glównie związek nam wychodzi:P mam porównanie chociażby z vectrą gdzie internet leżał i kwiczał co zmusiło mnie do natychmiastowej rezygnacji, bo rozłączajacy sie internet jest nie do zaakceptowania- za cos sie płaci wkońću. w upc mam net i tv. Najbardziej jednak jestem zadowolony z neta ( 60mb/s) -
~Polo / 2011-05-06 10:36
NIEPOLECAM !!!! Upc to jedna wielka kpina. Od ponad 3 tygodni prubuje "doprosic" sie o zalozenie kablowki i co chwila jakis prolem. To baba zamiast w gliwicach wyslala montera do krakowa, po tygodniu dzwonienia w koncu pojawil sie monter ktory nieumial podlaczyc kabla powiedzial ze jak "stefan " wroci urlopu to wtedy bede mial podlaczenie. "Stefana " nie ma juz chyba kolejny tydzien chociaz mial wrocic za 2 dni, a kablowki jak niemam tak niemam ... NIEPLECAM ZaletyniemaaWadyzapewne mnostwo -
~Servvis / 2015-01-27 17:57
Witajcie. Miałem problem z modemem technicolor, zrywał WiFi, nie trzymał pełnej prędkości i inne standardowe problemy tegoż modemu... zadzwoniłem na infolinie i powiedziałem wprost, że chce nowy modem i tu był szok ponieważ konsultant sprawdził możliwość zamontowania modemu Ubee i umówił technika na instalację. Od czasu montażu nowego modemu wszystko pięknie działa. Zaletyszybkość internetu, znośna cena, brak awarii.Wadyhmm, poza modemem technicolor brak !Kupiony w 2013 -
-
~Stefan / 2011-07-05 16:01
Jestem ogólnie zadowolony z usług tej Firmy ale jest mały problem. Umowa gwarantuje mi 3 konta pocztowe po 100MB i przestrzeń dyskową na stronę www też 100MB. Pomimo, że płace rachunki od wielu lat i jestem ich stałym klientem, czuję się oszukany ponieważ UPC nie wywiązała się z umowy i zamiast 3X 100MB udostępniła mi skrzynki 1X100 MB plus 2X10MB a pobiera opłaty za wszystko. Zgłaszałem to wielokrotnie i ostatnio otrzymałem odpowiedź porażającą cyt."Szanowny Panie, odnosząc się do złożonej reklamacji informuję, iż sprawa została zweryfikowana przez pracownika Działu Wsparcia Usług Cyfrowych.
Zapewniam, iż wszystkie skargi, wnioski i wątpliwości naszych Abonentów staramy się rozwiązywać
w sposób satysfakcjonujący obie strony w możliwie najszybszym terminie. Nasza spółka i działające w jej imieniu osoby dokładają wszelkich starań, by sprostać oczekiwaniom Klientów, którzy zechcieli skorzystać z naszych usług. Pomimo zrozumienia sytuacji, w jakiej się Pan znalazł, nie możemy zapewnić aktualnie 3 kont pocztowych oraz strony www. Zaręczam, iż cały czas pracujemy nad usunięciem tego problemu. Niestety aktualnie nie mogę podać terminu, kiedy nastąpią istotne zmiany.
Proszę przyjąć moje przeprosiny w związku z zaistniałą sytuacją.
Informuję, że jest to ostateczne stanowisko UPC Polska a zatem postępowanie reklamacyjne zostało zakończone. "
Czuję się oszukany pomimo wysokiej jakości innych usług tej Firmy.
Zamierzam zgłosić sprawę o oszustwo do Prokuratury ponieważ płacę a nie otrzymuję tego za co płacę a to jest oszustwo lub wyłudzenie i zdaję sobie sprawę, że nie jest ono celowe ale jest.
Firma na poziomie zapewniłaby w inne korzystne rozwiązanie dla swojego klienta np. znżzke abonamentu lub cokolwiek a tu koniec reklamacji. Wybiorę się zatem do biura UPC w Warszawie a potem złożę doniesienie do Prokuratury.
Co Wy na to?
Stefan Nagórski
Warszawa
ZaletyDobry internet 25 MB, OK TV, Telefon w Abonamencie OK.
Te rzeczy bez problemów.WadyMinusy wymieniłem w treści3 lata -
~Tomek / 2010-05-27 14:01
Jak by obniżyli cenę to by była najlepsza oferta na rynku, chciałem przejść do tańszej Netii ale jak przeczytałem komentarze na temat Netii to wole już UPC... ZaletyDobra obsługa lepsza niż w Netii, niska awaryjność, parametry prawie zgodne ze specyfikacja techniczną - nie tak jak w Netii maksymalnie naciągane parametry. Starają się o klienta.WadyCena, brak dobrych promocji.Mam od 10 lat, 60 zł. za 5 /Mb -
~Tomek / 2015-04-10 10:22
Ten internet to żenada ciągle sie rozlacza juz neostrada lepsza albo play!!! -
~Voyager29 / 2012-08-06 11:22
Bardzo solidna firma,żadnych problemów. ZaletySzybki internet,bezawaryjność,stabilne łącze.WadyBrak1.5 roku. Cena, jak na szybkość-bardzo korzystna. Polecam !!!
strona 169 z 176
- « poprzednia
- 1 ...
- 167
- 168
- 169
- 170
- 171
- nastepna »