strona 168 z 176
- « poprzednia
- 1 ...
- 166
- 167
- 168
- 169
- 170
- nastepna »
-
~zez / 2023-02-03 14:00Ocena: 3.00 / 5
Od dwóch dni staram sie dodzwonić do punktu w Opolu , potwierdzając problem z telefonem stacjonarnym informując o tym w poczcie głosowej . Cami dniami telefon punktu jest niedostepny. -
-
~zid / 2018-05-14 14:20Ocena: 1.00 / 5
Beznadziejna firma, jakość usługi na niskim poziomie, internet ciągle przerywa, notorycznie obniżają prędkość. Kontakt z obsługą klienta fatalny. Odradzam MiejscowośćWarszawa -
~Ziobro / 2021-11-29 12:17Ocena: 1.25 / 5
Najgorsza obsługa klienta jaką sobie można tylko wyobrazić. Gówno, a nie firma ZaletyBRAKMiejscowośćWarszawa -
~ZiroGold / 2022-08-16 13:30Ocena: 1.00 / 5
UPC TO GÓWNO PRZEZ DUŻE G, ZAPEWNIAJĄ ŻE ICH INTRERNET JEST NAJLEPSZY A TAK NAPRAWDĘ NIE UMYWA SIĘ DO INNYCH. JEDEN WIELKI SKANDAL. ZaletyNICWadyWSZYSTKO -
~zirytowany / 2021-05-22 20:53Ocena: 1.67 / 5
Parametry - nie oceniam
Cena - Zważywszy jakość usług (kiedyś dobra, teraz katastrofalna) zdecydowanie za wysoka.
Obsługa klienta - ocena ambiwalentna. Bardzo uprzejmi i (wydawałoby się) szukający rozwiązań konsultanci. Zerowy (ostatnie tygodnie) efekt kontaktów.
Niezawodność - Kiedyś nawet była. Teraz pojęcia "niezawodność" i "upc" są skrajnie odległe.ZaletyKiedyś były.MiejscowośćLublin -
~ZIUM / 2022-01-28 18:41Ocena: 1.50 / 5
internet tylko dobry dla jednego mieszkanca domu w przypadku wiecej nie da sie w nic normalnie zagrac nie pozdsrawiam polepszcie internet Zaletyczasem okWadyscina slabo chodzi wolny internetMiejscowośćnie podaje obcym -
~zjdrk / 2022-04-12 09:24Ocena: 1.25 / 5
Awaria przynajmniej raz w miesiącu. Konsultanci nie potrafią sprawdzić czy w danej lokalizacji jest awaria. Wszystko co mówią, to żeby zrobić factory reser routera. Śmiech. MiejscowośćWarszawa -
~Zły / 2020-03-31 19:02Ocena: 1.00 / 5
NIe da rady grac przez net na ps4 w bf v , cały czas high latency i latency variation .NIe POlecam a i na horizonie brak możliwości otwarcia portów DNO ZaletybrakMiejscowośćPłock -
-
~ZNeta / 2023-02-08 21:44Ocena: 2.25 / 5
Przysyłają techników jak z koziej d*** trąba, wiertarkę każdy potrafi trzymać, trzeba jeszcze wiedzieć co się robi, a w Krakowie przysyłają takich co nie dość ze przychodzą jak najpóźniej, dziurawią ściany, partolą, każda kobieta lepiej to sama zrobi niż takie g***** i niszczenie budynku ZaletyObsługa klientWadyWszystko inne!!MiejscowośćJeszcze nie korzystam!!! -
~Zniesmaczona / 2023-01-20 18:59Ocena: 1.00 / 5
Mam od nich od dawna pakiet internet plus TV,jakiś czas było ok,choć w umowie wciśnięto mi telefon stacjonarny,którego wcale nie potrzebowałam,ale usłyszałam,że bez tego telefonu pakiet będzie o wiele droższy,a po upływie terminu umowy,nowa będzie można zawierać juz beż tego telefonu.Rzeczywistosc okazała się inna,i mialam duze problemy z pozbyciem się tego telefonu z pakietu...po prostu horror.Net tez sie rwał,ale technik niby niczego nie stwierdzał.Wpierw mialam czarny ruter,a później wymieniono mi na biały i dopiero wtedy zaczal się prawdziwy Meksyk,w końcu jakoś to poprawiono,ale od momentu gdy UPC przejął play,znowu zaczęły się problemy głównie z netem.Mimo to,że od dawna mam internet bezprzewodowy,to wcislano mi,że oni jedynie przez kabel zapewniają prawidłowe usługi,to niedorzeczne stwierdzenie,ciągle nie było połączenia internetowego między rutherem,a tv,wiec nie mogłam oglądać np netflixa,wydzwanialam do upc,a tam twierdzili,że netflix nie ma nic wspólnego z internetem,to śmiechu warte stwierdzenie.W końcu przyjechał monter i podłączył mi kabelem ruter z tv,i dopiero wtedy zaczęło działać poprawnie...ale wcześniej z 5 miesięcy się uzeralam z nimi.Z WiFi mam problem do tej pory,bardzo często nie działa,rwie,a niedawno i dziś po raz drugi internet w ogóle zniknął mi w telefonie,a gdy zadzwonilam do upc,to konsultant był opryskliwy,stwierdził,że zrobi twardy reset i po 15 minutach ma zadziałać, wkurzyłam się bardzo,a ten jeszcze na koniec pyta,czy może mi zaproponować zmiany w umowie z internetem,no,normalnie mnie zatkało...a z przedłużeniem umowy,to totalna masakra,każdy mowi co innego.W sumie,to mogłabym zmienić operatora,tylko nie chce mi się znów handryczyc z następnym,bo pewnie byłoby podobnie...no i UPC ma taką usługę w pakiecie,że można w ciągu tygodnia,oglądać powtórnie programy,a to mi pasuje,choć ostatnio tez sie trochę tu pozmieniało,bo np można obejrzeć niektóre programy powtórnie,ale tylko w czasie trwania tzw emisji na żywo.Reasumujac,tylko z tego jestem zadowolona,choć nie do końca. ZaletyJwWadyPsujący się sprzęt,brak rzetelnej informacji,przerwy w dostawie internetu,przerwy w wfiMiejscowośćWroclaw -
~Zniesmaczona / 2023-01-20 19:18Ocena: 1.00 / 5
Chciałabym jeszcze uzupełnić moją opinię o to,ze ciekawe co by było gdybym miała ruther ustawiony daleko od TV?Otóż byłoby to,że w dalszym ciągu nie miałabym połączenia z internetem,bo kable UPC posiada tylko w jednym rozmiarze,krótkie
.taka uzyskałam informację od montera.Zreszta dla pełnego obrazu,to dopiero po chyba 2,czy 3 wizycie połączył mi te 2 urządzenia kablem.Oddali mi jakieś małe pieniądze za te moje niedogodności,ale ile razy tam dzwonilam,to już nie zliczę.Ta cała sytuacja była jakaś groteskowa .ZaletyBrakWadyBardzo wieleMiejscowośćWroclaw -
~Zniesmaczona / 2023-01-20 19:49Ocena: 1.00 / 5
Panie Łukaszu,rozbawił mnie Pan swoim komentarzem,ale w pełni potwierdzam to co Pan napisał,bo mnie też dzis przy przedłużeniu umowy konsultantka UPC wyczytywała jakieś formułki,a gdy powiedzialam,że w dzisiejszych czasach strach jest wyrażanie zgod na przetwarzanie danych,to ta stwierdziła,że jeżeli nie wyrażę zgody,to umowa nie będzie mogła być przedłużona,to chore,handlują danymi i tyle.Nasuwa się pytanie,po co te pytania,skoro i tak musi być jedna odpowiedź. ZaletyBrakWadySameMiejscowośćWroclaw -
~Zniesmaczona / 2024-08-02 18:39Ocena: 1.00 / 5
Ciągle problemy z internetem,router sam się resetuje.Masakra..a konsultanci maja to gdzieś. ZaletyBrakWadyJw -
~Zniesmaczona / 2024-08-08 15:44Ocena: 1.00 / 5
Dziś znów ta sama sytuacja z routerem,a w konsekwencji brak internetu..a "pani konsultantka" mowi,żebym wsadziła szpilkę do otworu w routerze,nie wiem już,czy mam się śmiać,czy płakać z powodu takiej FACHOWEJ porady.Kompletna porażka. ZaletyBrakWadyJwMiejscowośćWroclaw -
~Zniesmaczona / 2024-12-16 12:53Ocena: 4.75 / 5
NIECH ZNOW WROCI UPC,bo to co się dzieje teraz w play,po przejęciu UPC,to DRAMATTT,czytam,ze znow jest jakaś ogólnopolska awaria w tej sieci.Wspolczuje ludziom nerwow.Powinniscie ubiegać się o odszkodowania..I to nie tylko za okres w którym nie macie dostępu do usługi,ale również jako zadoscuczynienie.DLA BYLEGO UPC DAJE 5 GWIAZDEK,A DLA PLEYA 0 ZaletyUPc,w porównaniu do play,było prawie bezawaryjne.WadyPrzejęcie przez play.MiejscowośćWroclaw -
~Zniesmaczony / 2019-08-30 18:26Ocena: 1.50 / 5
Internet rwie 4awaria i brak internetu w tym miesiącu. Chamstwo i kłamstwo na infolini. Szkoda nerw dobrze że kończę z nimi współpracę
Warszawa WolaZaletyBrakWadyJak wyżej wifi to jakiś śmiech rwie co chwilę ciągle awarie brak rekompensat żałosne -
-
~Zoenek / 2018-04-30 11:38Ocena: 1.00 / 5
Nie polecam, chyba najgorsza z możliwych obsług klienta- zadzwoniłam na infolinię i po długim wyczekiwaniu, kiedy odebrano telefon to i tak nie uzyskałam żadnej pomocy. Powiedziano mi, że mam sobie sprawdzić połączenie kabla z modemem i jeśli to wina modemu to pomogą, a jak nie to nie. Dodatkowo kto normalny musiałby co chwile zmieniać sobie kanał z internetem, żeby ping wrócił do normy (chociaż i tak to się nie dzieje)? Zasięg znośnego internetu jest tak mały, że trzeba by było siedzieć ze swoim sprzętem metr od modemu, jeśli chciałoby się skorzystać z internetu ZaletyBrak zaletWadyInfolinia to dno takie samo jak ich internetMiejscowośćŻory -
~Zofia / 2017-11-11 13:03Ocena: 1.75 / 5
Problem zaczął się dwa lata temu z chwilą przejęcia lokalnej telewizji AZART prze UPC.Wymian dekoderów AZART na dekodery UPC.Kilkudziesięciu młodych ludzi przeszkolonych aby tylko wymienić "stary" dekoder na nowy i po zatem nic.Przez pół roku walczyłam z UPC aby dokonali pełnej aktywacji tego wszystkiego co obiecywali w piśmie przewodnim .Proponowano mnie zmianę dekodera z dopłatą !!!! Wizytę serwisanta za 49,90 zł aby usunął bubel,który UPC zainstalował..Dopiero skarga do Pana Dyrektora Skórzyńskiego poskutkowała wizytą serwisanta i ustawieniem wszystkich parametrów prawidłowo i to za darmo.Teraz trwa od prawie dwóch miesięcy próba zakończenia umowy z UPC bo minęło 24 miesięcy i chciałabym zmienić operatora ale UPC nie odpowiada na moje pismo tylko wysyłają faktury jakby nigdy nic !!!Pismo do Pana Dyrektora gdzieś przepadło bo co ma się przejmować "zdrajcą" Można powiedzieć "chamstwo i drobnomieszczaństwo" Na stronach internetowych takich opinii jest bardzo dużo i przemyślcie nim zostaniecie klientem UPC !!!!!! ponad dwa lata po 110 zł -
~Zosia / 2023-05-18 18:04Ocena: 1.00 / 5
Nie można zrezygnować z usługi. Rezygnacja złożona w marcu, ruter odesłany. Data odłączenia usługi 01.05.2023. Przychodzi kolejna faktura za maj. Dzwonimy, pytamy. Na siłę chcą zatrzymać klienta. W maju umiera teść, właściciel umowy. Akt zgonu trzeba złożyć osobiście lub wysłać na ich adres. Nie akceptują pdf kopi wysłanej mailem. Mieszkamy za granicą. Po prostu paranoja. Zero empatii i pomocy. Nie polecam nikomu. A akt zgonu będzie zaakceptowany od dnia złożenia a nie od daty śmierci teścia. Czy może ktoś mógłby nam pomóc. ZaletyŻadnych zalet.WadyObsługa klientaMiejscowośćSt. Helier -
~zusoi / 2023-03-24 14:42Ocena: 1.25 / 5
Od dwóch tygodni nie mam internetu oraz tv co dzień dzwonię na infolinię i nic z tym nie robią dzisiaj zadzwoniłem i do działu reklamacji złożyłem rezygnację z umowy na podstawie tego że UPC nie wywiązuje się z umowy. to pan który przyjmował zgłoszenie powiedział że wciąż wiąże mnie umowa i poniosę z tego tytułu koszta to jest przecież jakiś śmieszne. UPC nie wywiązuje się z umowy a ja mam ponosić z tego koszta jak chcę zrezygnować. Nikomu nie polecam UPC i będę każdemu mówił jakie mają podejście do klienta i odradzał. ZaletybrakWadybrak internetu i zero wsparcia w tej sprawieMiejscowośćŁagiewniki
strona 168 z 176
- « poprzednia
- 1 ...
- 166
- 167
- 168
- 169
- 170
- nastepna »
