Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

UPC Internet opinie

Ocena na podstawie 3504 opinii

1.81 / 5

  • Niezawodność
    1.66
  • Obsługa klienta
    1.64
  • Cena
    2.01
  • Parametry
    1.96
  • Cena/Jakość
    3.00
  • Oferta
    5.00

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~ZNeta / 2023-02-08 21:44
    Ocena: 2.25 / 5
    Przysyłają techników jak z koziej d*** trąba, wiertarkę każdy potrafi trzymać, trzeba jeszcze wiedzieć co się robi, a w Krakowie przysyłają takich co nie dość ze przychodzą jak najpóźniej, dziurawią ściany, partolą, każda kobieta lepiej to sama zrobi niż takie g***** i niszczenie budynku
    ZaletyObsługa klient
    WadyWszystko inne!!
    MiejscowośćJeszcze nie korzystam!!!
  • ~Zniesmaczona / 2023-01-20 18:59
    Ocena: 1.00 / 5
    Mam od nich od dawna pakiet internet plus TV,jakiś czas było ok,choć w umowie wciśnięto mi telefon stacjonarny,którego wcale nie potrzebowałam,ale usłyszałam,że bez tego telefonu pakiet będzie o wiele droższy,a po upływie terminu umowy,nowa będzie można zawierać juz beż tego telefonu.Rzeczywistosc okazała się inna,i mialam duze problemy z pozbyciem się tego telefonu z pakietu...po prostu horror.Net tez sie rwał,ale technik niby niczego nie stwierdzał.Wpierw mialam czarny ruter,a później wymieniono mi na biały i dopiero wtedy zaczal się prawdziwy Meksyk,w końcu jakoś to poprawiono,ale od momentu gdy UPC przejął play,znowu zaczęły się problemy głównie z netem.Mimo to,że od dawna mam internet bezprzewodowy,to wcislano mi,że oni jedynie przez kabel zapewniają prawidłowe usługi,to niedorzeczne stwierdzenie,ciągle nie było połączenia internetowego między rutherem,a tv,wiec nie mogłam oglądać np netflixa,wydzwanialam do upc,a tam twierdzili,że netflix nie ma nic wspólnego z internetem,to śmiechu warte stwierdzenie.W końcu przyjechał monter i podłączył mi kabelem ruter z tv,i dopiero wtedy zaczęło działać poprawnie...ale wcześniej z 5 miesięcy się uzeralam z nimi.Z WiFi mam problem do tej pory,bardzo często nie działa,rwie,a niedawno i dziś po raz drugi internet w ogóle zniknął mi w telefonie,a gdy zadzwonilam do upc,to konsultant był opryskliwy,stwierdził,że zrobi twardy reset i po 15 minutach ma zadziałać, wkurzyłam się bardzo,a ten jeszcze na koniec pyta,czy może mi zaproponować zmiany w umowie z internetem,no,normalnie mnie zatkało...a z przedłużeniem umowy,to totalna masakra,każdy mowi co innego.W sumie,to mogłabym zmienić operatora,tylko nie chce mi się znów handryczyc z następnym,bo pewnie byłoby podobnie...no i UPC ma taką usługę w pakiecie,że można w ciągu tygodnia,oglądać powtórnie programy,a to mi pasuje,choć ostatnio tez sie trochę tu pozmieniało,bo np można obejrzeć niektóre programy powtórnie,ale tylko w czasie trwania tzw emisji na żywo.Reasumujac,tylko z tego jestem zadowolona,choć nie do końca.
    ZaletyJw
    WadyPsujący się sprzęt,brak rzetelnej informacji,przerwy w dostawie internetu,przerwy w wfi
    MiejscowośćWroclaw
  • ~Zniesmaczona / 2023-01-20 19:18
    Ocena: 1.00 / 5
    Chciałabym jeszcze uzupełnić moją opinię o to,ze ciekawe co by było gdybym miała ruther ustawiony daleko od TV?Otóż byłoby to,że w dalszym ciągu nie miałabym połączenia z internetem,bo kable UPC posiada tylko w jednym rozmiarze,krótkie
    .taka uzyskałam informację od montera.Zreszta dla pełnego obrazu,to dopiero po chyba 2,czy 3 wizycie połączył mi te 2 urządzenia kablem.Oddali mi jakieś małe pieniądze za te moje niedogodności,ale ile razy tam dzwonilam,to już nie zliczę.Ta cała sytuacja była jakaś groteskowa .
    ZaletyBrak
    WadyBardzo wiele
    MiejscowośćWroclaw
  • ~Zniesmaczona / 2023-01-20 19:49
    Ocena: 1.00 / 5
    Panie Łukaszu,rozbawił mnie Pan swoim komentarzem,ale w pełni potwierdzam to co Pan napisał,bo mnie też dzis przy przedłużeniu umowy konsultantka UPC wyczytywała jakieś formułki,a gdy powiedzialam,że w dzisiejszych czasach strach jest wyrażanie zgod na przetwarzanie danych,to ta stwierdziła,że jeżeli nie wyrażę zgody,to umowa nie będzie mogła być przedłużona,to chore,handlują danymi i tyle.Nasuwa się pytanie,po co te pytania,skoro i tak musi być jedna odpowiedź.
    ZaletyBrak
    WadySame
    MiejscowośćWroclaw
  • ~Zniesmaczona / 2024-08-02 18:39
    Ocena: 1.00 / 5
    Ciągle problemy z internetem,router sam się resetuje.Masakra..a konsultanci maja to gdzieś.
    ZaletyBrak
    WadyJw
  • ~Zniesmaczona / 2024-08-08 15:44
    Ocena: 1.00 / 5
    Dziś znów ta sama sytuacja z routerem,a w konsekwencji brak internetu..a "pani konsultantka" mowi,żebym wsadziła szpilkę do otworu w routerze,nie wiem już,czy mam się śmiać,czy płakać z powodu takiej FACHOWEJ porady.Kompletna porażka.
    ZaletyBrak
    WadyJw
    MiejscowośćWroclaw
  • ~Zniesmaczona / 2024-12-16 12:53
    Ocena: 4.75 / 5
    NIECH ZNOW WROCI UPC,bo to co się dzieje teraz w play,po przejęciu UPC,to DRAMATTT,czytam,ze znow jest jakaś ogólnopolska awaria w tej sieci.Wspolczuje ludziom nerwow.Powinniscie ubiegać się o odszkodowania..I to nie tylko za okres w którym nie macie dostępu do usługi,ale również jako zadoscuczynienie.DLA BYLEGO UPC DAJE 5 GWIAZDEK,A DLA PLEYA 0
    ZaletyUPc,w porównaniu do play,było prawie bezawaryjne.
    WadyPrzejęcie przez play.
    MiejscowośćWroclaw
  • ~Zniesmaczony / 2019-08-30 18:26
    Ocena: 1.50 / 5
    Internet rwie 4awaria i brak internetu w tym miesiącu. Chamstwo i kłamstwo na infolini. Szkoda nerw dobrze że kończę z nimi współpracę

    Warszawa Wola
    ZaletyBrak
    WadyJak wyżej wifi to jakiś śmiech rwie co chwilę ciągle awarie brak rekompensat żałosne
  • ~Zoenek / 2018-04-30 11:38
    Ocena: 1.00 / 5
    Nie polecam, chyba najgorsza z możliwych obsług klienta- zadzwoniłam na infolinię i po długim wyczekiwaniu, kiedy odebrano telefon to i tak nie uzyskałam żadnej pomocy. Powiedziano mi, że mam sobie sprawdzić połączenie kabla z modemem i jeśli to wina modemu to pomogą, a jak nie to nie. Dodatkowo kto normalny musiałby co chwile zmieniać sobie kanał z internetem, żeby ping wrócił do normy (chociaż i tak to się nie dzieje)? Zasięg znośnego internetu jest tak mały, że trzeba by było siedzieć ze swoim sprzętem metr od modemu, jeśli chciałoby się skorzystać z internetu
    ZaletyBrak zalet
    WadyInfolinia to dno takie samo jak ich internet
    MiejscowośćŻory
  • ~Zofia / 2017-11-11 13:03
    Ocena: 1.75 / 5
    Problem zaczął się dwa lata temu z chwilą przejęcia lokalnej telewizji AZART prze UPC.Wymian dekoderów AZART na dekodery UPC.Kilkudziesięciu młodych ludzi przeszkolonych aby tylko wymienić "stary" dekoder na nowy i po zatem nic.Przez pół roku walczyłam z UPC aby dokonali pełnej aktywacji tego wszystkiego co obiecywali w piśmie przewodnim .Proponowano mnie zmianę dekodera z dopłatą !!!! Wizytę serwisanta za 49,90 zł aby usunął bubel,który UPC zainstalował..Dopiero skarga do Pana Dyrektora Skórzyńskiego poskutkowała wizytą serwisanta i ustawieniem wszystkich parametrów prawidłowo i to za darmo.Teraz trwa od prawie dwóch miesięcy próba zakończenia umowy z UPC bo minęło 24 miesięcy i chciałabym zmienić operatora ale UPC nie odpowiada na moje pismo tylko wysyłają faktury jakby nigdy nic !!!Pismo do Pana Dyrektora gdzieś przepadło bo co ma się przejmować "zdrajcą" Można powiedzieć "chamstwo i drobnomieszczaństwo" Na stronach internetowych takich opinii jest bardzo dużo i przemyślcie nim zostaniecie klientem UPC !!!!!!
    ponad dwa lata po 110 zł
  • ~Zosia / 2023-05-18 18:04
    Ocena: 1.00 / 5
    Nie można zrezygnować z usługi. Rezygnacja złożona w marcu, ruter odesłany. Data odłączenia usługi 01.05.2023. Przychodzi kolejna faktura za maj. Dzwonimy, pytamy. Na siłę chcą zatrzymać klienta. W maju umiera teść, właściciel umowy. Akt zgonu trzeba złożyć osobiście lub wysłać na ich adres. Nie akceptują pdf kopi wysłanej mailem. Mieszkamy za granicą. Po prostu paranoja. Zero empatii i pomocy. Nie polecam nikomu. A akt zgonu będzie zaakceptowany od dnia złożenia a nie od daty śmierci teścia. Czy może ktoś mógłby nam pomóc.
    ZaletyŻadnych zalet.
    WadyObsługa klienta
    MiejscowośćSt. Helier
  • ~zusoi / 2023-03-24 14:42
    Ocena: 1.25 / 5
    Od dwóch tygodni nie mam internetu oraz tv co dzień dzwonię na infolinię i nic z tym nie robią dzisiaj zadzwoniłem i do działu reklamacji złożyłem rezygnację z umowy na podstawie tego że UPC nie wywiązuje się z umowy. to pan który przyjmował zgłoszenie powiedział że wciąż wiąże mnie umowa i poniosę z tego tytułu koszta to jest przecież jakiś śmieszne. UPC nie wywiązuje się z umowy a ja mam ponosić z tego koszta jak chcę zrezygnować. Nikomu nie polecam UPC i będę każdemu mówił jakie mają podejście do klienta i odradzał.
    Zaletybrak
    Wadybrak internetu i zero wsparcia w tej sprawie
    MiejscowośćŁagiewniki
  • ~zuza / 2021-07-05 10:36
    Ocena: 3.33 / 5
    Okropna obsługa klienta, nie można się dodzwonić. Irytująca automatyczna asystentka, automatowi podajesz w jakiej sprawie dzwonisz, swój numer klienta, a po piętnastu minutach czekania i tak mało ogarniętemu konsultantowi podajesz wszystko od początku. Dodatkowo mają bałagan w dokumentach dotyczących klienta. Wszelkie sprawy dotyczące umowy lepiej od razu załatwiać z nimi drogą mailową, szkoda czasu na rozmowy telefoniczne. Uwaga również na oferty okresowe, zawierasz np. na dwa lata, przeprowadzasz się, w nowym miejscu UPC nie świadczy usług, nie ma technicznych możliwości przeniesienia usługi, a za umowę trzeba nadal płacić.
    MiejscowośćWarszawa
  • ~Zuza / 2022-02-17 11:19
    Ocena: 1.00 / 5
    Technik miał się zjawić w godz. 17-19, o 18 dostałam sms że będzie za 15 minut, po chwili dostałam telefon że miał awarie samochodu i nie przyjedzie. Instalacja z powodu UPC przełożona na dzień kolejny. Następnego dnia technik zdążył pojawić się 5 minut przede mną zanim wróciłam z pracy, nie był łaskaw poczekać (dosłownie 5 minut) powiedział że mają innych klientów. I że on nie odpowiada za kolegę z dnia poprzedniego i odpowiada tylko za siebie. Niewzruszony faktem że instalacja planowo powinna być wczoraj i to z ich winy się nie odbyła pojechał do następnego klienta. Sytuacja zgłaszana na infolinie, miałam dostać informacje czy technik do mnie wróci oczywiście zero odzewu, tylko człowiek marnuje swój czas w oczekiwaniu na technika. Łaske robią że przyjadą i zamontują internet. Nie polecam
    Zaletynie ma
    Wadyokropna obsługa, zero kontaktu, brak wizyty technika o ustalanej porze, zapowiedz 5 minut przed planowym zapowiedzianym przyjazdem że technik nie przyjedzie.
    MiejscowośćWarszawa
  • ~zuzanka / 2023-12-12 23:51
    Ocena: 1.00 / 5
    Tragedia. Po połączeniu z PLAY przerwy w dostawie internetu, wcześniej szybkość na poziomie 300 mb/s, teraz zaledwie 70.
    Zaletybrak
    Wadyniedostateczna szybkość łącza
    MiejscowośćWarszawa
  • ~Zuzanna / 2019-03-27 18:03
    Ocena: 1.50 / 5
    Pracownicy nie kompetentni, nie potrafią korzystać z telefonu kontaktowego aby zorientować się czy odbiorca jest obecny w domu.Nie dość, że człowiek płaci za przesyłkę to jej nie dostaje pod pretekstem, że nikogo nie zastał w domu.A awizo albo inną informacja gdzie paczka trafia to nie bo kurier niepiśmienny i nie raczy poinformować.Człowiek sam musi wydzwaniać i pytać gdzie jest jego przesyłka.No Proszę! w dwudziestym pierwszym wieku kurier pisać ani dzwonić nie umie SZOK
    ZaletyNie ma
    MiejscowośćBytom
  • ~Zybo / 2022-07-14 23:57
    Ocena: 1.67 / 5
    Przynajmniej kilka razy dziennie przerywa połączenie. Z obiecywanych 150 Mb/s rzeczywista prędkość to około 10 Mb/s.
    WadyFatalna rzeczywista prędkość
    MiejscowośćWarszawa
  • ~Zyga / 2019-01-09 23:53
    Ocena: 1.00 / 5
    Złodzieje dołożyli 20 zł do rachunku bez żadnych konsultacji za niezamawiane przeze mnie usługi, których odmówiłem w rozmowie telefonicznej. W dodatku nie da się z nimi w żaden sposób skontaktować. Firmą powinna się zająć skarbówka i prokuratura.
    Zaletybrak
    Wady- zero kontaktu z firmą
    - dokładanie niezamówionych usług
    - zwiększanie rachunku bez konsultacji
    MiejscowośćWarszawa
  • ~Zzxx / 2018-08-05 22:12
    Ocena: 1.25 / 5
    Powiem krótko,awarie internetu każdego dnia nawet spokojnie się nie da nic na internecie zrobic bo i tak cos się rozłączy w ciągu 30 min
    MiejscowośćWarszawa
  • ~Алексей / 2023-04-25 21:05
    Ocena: 1.00 / 5
    Ужасный интернет, постоянно перебои со связью, звонил много раз, приезжал мастер, платил 50 злотых, проблемы все теже не решаются, Ужас ! не рекомендую !
    ZaletyУжас
    WadyУжас
Dodaj własną opinię »

Podobne wyszukiwania

Zobacz również

VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4467
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3504
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3204
Play Online
Ocena: 1.74, ilość opinii: 2241
T-Mobile Internet
Ocena: 1.88, ilość opinii: 2084
Plus GSM iPlus
Ocena: 1.64, ilość opinii: 1917
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4620
Orange
Ocena: 1.40, ilość opinii: 3935
Plus
Ocena: 1.45, ilość opinii: 2993
T-Mobile
Ocena: 1.59, ilość opinii: 2584
Cyfrowy Polsat Internet
Ocena: 1.51, ilość opinii: 2551
mBank
Ocena: 1.66, ilość opinii: 2019