Zanikaja programy zwiazane z polsatem.Od 24/09/21 do dnia dzisiejszego 14/11/21 .Kontakt z biurem obslugi klienta przez robota na poziomie 2 w skali 1-10.Osoby po kontakcie przez robota brak kompetencji przelaczaja od jednego do drugiego (unikaja decyzji)(dowiedzenie sie czegos okolo 25 minut najwiecej muzyki i ofert).26/09/21 zgloszona awaria a technik naprawia zdalnie uszkodzone przewody (przewody maja ok12 lat). Czy to kpina czy robienie ludzi w kase. pozwole sobie zareklamowac panstawa firme szerzej
Zaletypoza awaria od 24/09/2011 bylo bardzo dobrze
WadyBrak kontaktu z kompetentnymi ludzmi
MiejscowośćWarszawa
~Zbigniew / 2022-01-17 19:09
Ocena: 2.75 / 5
internet dziala dobrze.Telewizja 50%. od27/09/21 maial przyjsc technik 4 proby niepokazal sie. infolinia do d..y brak podstawowej wiedzy. Chyba kpina z klienta? liczy sie kasa
ZaletyDobry internet (dziala niezawodnie ?)
Wadytelewizja chodzi jak chce to dziala
MiejscowośćWarszawa
~Zbigniew / 2023-02-20 20:11
Ocena: 1.00 / 5
Operator straszy starsze osoby czarnym ekranem, żeby wcisnąć pakiet złoty
ZaletyChamstwo
WadyJeszcze większe chamstwo
MiejscowośćBydgoszcz
~Zbychoo / 2018-10-09 01:59
Ocena: 2.50 / 5
Od około 2 tygodni nie ma dnia, w którym usługa byłaby należycie świadczona. Pomoc techniczna u nich nie istnieje, nie ma możliwości zgłaszania takich zdarzeń. Na stronie WEB nie można znaleźć żadnego kontaktu do kompetentnej osoby, ani formularza do zgłaszania awarii bądź reklamacji, jest tylko jakieś głupkowate FAQ. Co mam iść i zrobić wam kipisz w biurze przy nowych klientach?
~Zbyszek / 2021-06-24 15:15
Ocena: 2.00 / 5
Internet jak działa to wszystko ok. Jak ulegnie awarii to obsluga techniczna leci w kulki. Doprosić sie o technika jest ciezko w koncu 2 h przed umowiona wizyta zmieniaja plany i przekladaja na nowy termin, ydzien pozniej. Nie polecam.
~Zbyszek / 2023-09-26 09:51
Ocena: 4.75 / 5
Czytając tu opinie, obawiałem się czy wziąć światłowód od Play.
Zaryzykowałem i jest bajka. Wychodzi na to, że większość negatywnych opinii piszą tu ludzie bez podstawowej wiedzy z konfiguracji sprzętu komputerowego, oraz chyba nie rozumieją od czego zależy i jak się rozprzestrzenia zasięg WiFi.
UWAGA jeśli twój transfer nie przekracza 60Mb/s sprawdź czy jesteś na sieci 5G zamiast 2,4G bo ta jest taka wolna.
Zdarza się gdy używasz takich samych nazw i haseł dla obu sieci, że obie sieci działają jak 2,4 G czyli wolno. Wejdź w konfigurację routera i wyłącz całkowicie sieć 2,4G zostawiając tylko 5G.
Pamiętaj sieć 5G ma trochę mniejszy zasięg niż 2,4G a jej transfer spada wraz z zasięgiem. Zawsze można zastosować wzmocnienie sygnały przez jakiś Access Point
Pozdrawiam
ZaletyNarazie wszystko
WadyDrobne problemy z routerem
MiejscowośćWrocław
~Zdalny / 2020-05-02 23:02
Ocena: 4.25 / 5
Konkurencja wymięka, dobra rada dla was, jak decydujecie się na upc to internet 500/1000 (bo wtedy macie zewnętrzny modem) i horizon bez nagrywarki. Za te info mogę beknąć z firmy ;) pozdrawiam monter UPC
MiejscowośćWarszawa
~Zdruzgotany / 2020-09-01 12:15
Ocena: 1.00 / 5
Jak UPS to robi że jeszcze istnieje na rynku? Macie klientów w głębokim poważaniu. Rezygnacja z umowy to masakra. W punktach sprzedaży nic nie da się załatwić! Ale to tylko punkt sprzedaży. Klient pozostawiony sam sobie. Moja ocena 0. W sumie nawet 0 to zbyt wysoka ocena!
ZaletyBrak
WadyWszystkie możliwe
~Zdzichupazur88 / 2019-12-20 19:30
Ocena: 2.50 / 5
Dramat i tragedia z obsługą klienta i wizyta w domu. Przyjechał gowniarz który nie wie nic o podłączeniu kablówki nie polecam
MiejscowośćRumia
~Zdzisiek / 2023-12-02 20:33
Ocena: 1.50 / 5
Awarię w Lublinie naprawiają 2 dni, problemem jest brak możliwości logowania przez dekodery Horizon.Łżą jak natchnieni , wstyd że taki monopolistą nie jest przygotowany na taką wielce skądinąd prawdopodobna możliwość.. a użytkownicy bez dostępu do tv i internetu nadal pozostają..
ZaletyBrak
WadyIstnienie
MiejscowośćLublin
~Zel / 2020-01-15 17:50
Ocena: 1.00 / 5
Fatalna jakość usługi internet. Rozlacza co godzinę. Bok zamiast pomóc wtyka nowe uslugi. Omijać.
ZaletyBrak
WadyWszystko
MiejscowośćWarszawa
~Zen / 2018-11-25 11:53
Ocena: 5.00 / 5
Bardzo niski ping. Internet szybki i tani. UPC wciąż podnosi poprzeczkę. Sami zwiększyli mi szybkość internetu za free. Działa bardzo dobrze i praktycznie bez awarii
ZaletyPolecaam
Wadybrak
MiejscowośćGostyń
~zez / 2023-02-03 14:00
Ocena: 3.00 / 5
Od dwóch dni staram sie dodzwonić do punktu w Opolu , potwierdzając problem z telefonem stacjonarnym informując o tym w poczcie głosowej . Cami dniami telefon punktu jest niedostepny.
~zid / 2018-05-14 14:20
Ocena: 1.00 / 5
Beznadziejna firma, jakość usługi na niskim poziomie, internet ciągle przerywa, notorycznie obniżają prędkość. Kontakt z obsługą klienta fatalny. Odradzam
MiejscowośćWarszawa
~Ziobro / 2021-11-29 12:17
Ocena: 1.25 / 5
Najgorsza obsługa klienta jaką sobie można tylko wyobrazić. Gówno, a nie firma
ZaletyBRAK
MiejscowośćWarszawa
~ZiroGold / 2022-08-16 13:30
Ocena: 1.00 / 5
UPC TO GÓWNO PRZEZ DUŻE G, ZAPEWNIAJĄ ŻE ICH INTRERNET JEST NAJLEPSZY A TAK NAPRAWDĘ NIE UMYWA SIĘ DO INNYCH. JEDEN WIELKI SKANDAL.
ZaletyNIC
WadyWSZYSTKO
~zirytowany / 2021-05-22 20:53
Ocena: 1.67 / 5
Parametry - nie oceniam
Cena - Zważywszy jakość usług (kiedyś dobra, teraz katastrofalna) zdecydowanie za wysoka.
Obsługa klienta - ocena ambiwalentna. Bardzo uprzejmi i (wydawałoby się) szukający rozwiązań konsultanci. Zerowy (ostatnie tygodnie) efekt kontaktów.
Niezawodność - Kiedyś nawet była. Teraz pojęcia "niezawodność" i "upc" są skrajnie odległe.
ZaletyKiedyś były.
MiejscowośćLublin
~ZIUM / 2022-01-28 18:41
Ocena: 1.50 / 5
internet tylko dobry dla jednego mieszkanca domu w przypadku wiecej nie da sie w nic normalnie zagrac nie pozdsrawiam polepszcie internet
Zaletyczasem ok
Wadyscina slabo chodzi wolny internet
Miejscowośćnie podaje obcym
~zjdrk / 2022-04-12 09:24
Ocena: 1.25 / 5
Awaria przynajmniej raz w miesiącu. Konsultanci nie potrafią sprawdzić czy w danej lokalizacji jest awaria. Wszystko co mówią, to żeby zrobić factory reser routera. Śmiech.
MiejscowośćWarszawa
~Zły / 2020-03-31 19:02
Ocena: 1.00 / 5
NIe da rady grac przez net na ps4 w bf v , cały czas high latency i latency variation .NIe POlecam a i na horizonie brak możliwości otwarcia portów DNO