Internet jest tragiczny. Cały czas rozlacza lub ścina. Nikomu nie polecam. Technicy byli wiele razy i.... Zrobili.
ZaletyBrak
WadyObawiam się że braknie miejsca
MiejscowośćNie ma znaczenia bo wszędzie to samo
~zadowolony / 2015-05-06 15:23
Ocena: 5.00 / 5
Korzystam od 8 lat i jestem w 100% zadowolony. Max HD i internet 30Mbs za niecałą stówkę. Ani jednej przerwy w dostawie przez cały okres użytkowania, reklamacje załatwiane od ręki. Jak ktoś pisze że dopisują coś do rachunku to kłamie, pewnie zamówił coś na VOD i zdziwiony że ma zapłacić. Jak ktoś pisze że umowę mu wcisnęli a on nie chciał to jakiś frajer chyba.Wiem co piszę, po awarii modemu na dzień następny serwisant dostarczył nowy, przy braku angielskiej ścieżki dźwiękowej w zamówionym filmie VOD pomimo że była w opisie po złożeniu reklamacji zrobiona korekta do faktury. Wszystko załatwiane szybko i profesjonalnie.
ZaletyNiezawodne połączenie bez przerw itp., łatwy kontakt z BOK, szybkie załatwianie reklamacji.
WadyBRAK
Posiadam 8 lat, obecnie Max HD bez nagrywarki + 30Mbs Wi-Fi za cenę... 90zł miesięcznie
~zadowolony / 2019-10-04 15:28
Ocena: 4.50 / 5
mam upc od 6 lat i nigdy żadnych kłopotów. Od jakiegoś czasu mam 500Mb/s za 59,99 zł i wszystko działa bez problemów
Zaletystabilność i prędkość zgodnie z umową. gora cena jak ne te parametry
Wadybrak
Miejscowośćwarszawa
~zadowolony / 2019-10-06 18:33
Ocena: 4.75 / 5
Dariusz jak ci się będzie kończyć umowa skontaktyj się nimi i bez problemu dostaniesz taką ofertę jak dla nowych klientów. Ci co dzwonią to akwizytorzy i mają za zadanie wyciągnąć jak najwięcej. Zawsze bez problemu dostawałem to co dla nowych klientów po skontaktowaniu się z BOA. teraz mam 500Mb/s za 59,00 a mam UPC od 6 lat i umowę przedłużałem niedawno.
Pozdrawiami nie sugrruj się tym co akwizytorzy mowią jak dzwonią.
Jestem bardzo zadowolony z UPC. Przez te wszystkie lata żadnych awarii i parametry jak w umowie.
Zaletystabilność parametry netu jak w umowie
Wadybrak
Miejscowośćwarszawa
~zadowolony / 2019-10-07 18:07
Ocena: 4.75 / 5
nie ma problemu się skontaktować z BOA. Zostawiasz swój nr telefonu i oddzwaniają w ciągu minuty bo się podziewają nowego klienta. Wtedy podajesz o co ci chodzi i cę przełączają do właściwej osoby. Plus taki że nie płacisz zapołączenie i nie słuchasz muzyki i reklam.
Pozdrawiam
Miejscowośćwarszawa
~Zadowolony / 2019-12-21 23:23
Ocena: 1.00 / 5
Internet idzie chyba z innej galaktyki. Prędkości dramatyczne mimo wykupionego największego pakietu. Kilka razy dziennie potrafi nie działać. Nie polecam !
Pluje na nich !
MiejscowośćGdansk
~Zadowolony Klient / 2021-02-24 11:13
Ocena: 4.75 / 5
Polecam, światłowód szybki że japierdole, awarie naprawiane do kilku minut max
MiejscowośćWrocław
~zaiwedziona / 2016-04-13 12:49
ŻENADA!!!!!!
Pan z obsługi klienta zgadzał odpowiadał twierdząco na moje wszystkie prośby co do zamawianej usługi...... dostałam zupełnie inną umowę.
Kazałam odsłuchać rozmowy, potwierdził, że miałam racje i usuwa z umowy tel. po czym dowiaduje się od innego konsultanta, że tel. dalej widnieje na umowie.
Można tak jeszcze dalej wymieniać niekompetencję sprzedającego.
Ogólnie OSZUŚCI i NACIĄGACZE próbujący złowić klienta a potem to sam się martw.
ODRADZAM!!!
NIE DAJCIE SIĘ NABRAĆ!!!
Dodam, że jako stałemu klientowi nie została przedstawiona żadna wybitnie korzystna czytaj lepsza niż dla nowych klientów oferta.
ZaletyBRAK
WadyOSZUŚCI NACIĄGACZE
~Zakarocc / 2023-10-16 11:31
Ocena: 1.75 / 5
Fatalna obsługa online, gubią płatności i potem odłączają konta. Po czterech latach, nagle nie widzą wpłat. Profesjonalizm zero, szacunek dla klienta zero. infolinia robot. Na montera z nowym dekoderem czekałem 2 tygodnie i nie przyszedł. Po kolejnych dwóch pojawił się księciunio z fochem.
Zaletybrak
Wadysame wady
MiejscowośćGdańsk
~Zalewski / 2019-07-02 19:19
Ocena: 1.75 / 5
Oszukują na infolinii nie chcą łączyć z działem rezygnacji dno wstyd
MiejscowośćChełm
~zapala88 / 2018-08-31 21:27
Ocena: 2.00 / 5
Nie polecam, firma nie wywiązuje się z warunków umowy, jest bardzo słaba jakość połączenia internetowego. Na telewizję nie można narzekać. Jedyne co mnie tam trzyma to fakt że tylko od tej firmy mam dostęp w moim miejscu zamieszkania...
ZaletyHorizon
WadyNIGDY NIE MA NAWET 30% zadeklarowanej prędkości
MiejscowośćWałbrzych
~zaq12w / 2020-06-12 16:31
Ocena: 1.00 / 5
W marcu 2020 zaczely sie problemy z Internetem UPC. Kontakt z UPC jak zwykle zakonczony sukcesem konsultanta ktory nie znalazl problemow. Kolejne kilka telefonow, rozni konsultanci no i znalezli - trzeba wymienic modem bo "sie juz konczy". Nie pytajcie mnie co znaczy "konczacy sie modem" bo pomimo ze jestem z branzy IT sam nie wiem. W kazdym razie zgodzilem sie na wymiane i teraz zaczely sie schody. Jest marzec 2020 czyli wirus/lockdown itd. technik nie moze przyjechac i nie wiadomo kiedy bedzie mogl. Ale jest dla mnie rozwiazanie jesli podpisze nowa umowe na 24 miesiace technik pojawi sie nastepnego dnia roboczego. Czy to nie jest proba naciagniecia klienta? Jesli to nie jest proba naciagniecia klienta to nie wiem co nia jest. Umowy nie podpisalem a technik wymienil modem w maju (!) 2 miesiace od zgloszenia. Problem wydawal sie rozwiazany przez jakies dwa tygodnie ale rozlaczenia wrocily. Liczne kontakty z infolinia zakladane tickety, reklamacje nie przyniosly skutku. Totalne olewanie klienta - mozna sobie dzwonic na infolinie zakladac tickety, skladac reklamacje a oni to odrazu zamykaja. Odpowiedzi nie dostalem na zadna z nich. Skladam rezygnacje, nie wiem czy u konkurencji bedzie lepiej ale chociaz sprawdze. Tutaj jestem bezsilny.
ZaletyNa samym poczatku jak podpisalismy umowe 2 lata temu dzialalo dobrze. Teraz sa problemy z ktorymi nie potrafia sobie poradzic.
WadyObsluga klienta praktycznie nie istnieje. Nie tylko w niczym nie pomoga ale rowniez staraja sie naciagnac.
MiejscowośćWarszawa
~ZART / 2021-11-04 02:03
Ocena: 1.25 / 5
Kolejna noc i kolejny raz usługa nie działa za która place elka stawke!!!
ZaletyBrak?!
WadyCh..grajstwo?!
MiejscowośćWarszawa
~Zawiedziona / 2020-01-09 17:43
Ocena: 3.25 / 5
Zainteresowania klientem, nie maja cierpliwosci
Do tłumaczenia a zatem sie rozłaczaja jak tylko klient powie ze sie zgadza ma przedłuzenie umowy.
Przerywaja rozmowe nie dajac dojsc do głosu klientowi., uwazaja sie za sprytne a klienta uwazaja za idiote.
10 minut po rozmowie za pozno aby sie wycofac z umowy gdyz zauwazyłam u konkurenci tansza oferte.
Przydało by sie dobre szkolenie z kultury obsługi bo dawno juz nie było chyba firmie.
Panuje tu chyba zasada łap klienta a jak juz złapiesz to masz go w dupie, nic nie musisz juz tlumaczyc., nie szuka reszte informacji w internecie.
~zawiedziona / 2020-03-16 15:03
Ocena: 1.00 / 5
Jeden wielki dramat! Przerwy w dostępie do internetu notoryczne. Nie ma dnia, żeby wszystko sprawnie działało. Przychodzisz po 8 h z pracy, chcesz włączyć internet i po 30 min się zawiesza i koniec.
Zaletybrak
Wadynie działa
MiejscowośćTychy
~Zawiedziona / 2023-02-27 11:22
Ocena: 2.50 / 5
Byłam bardzo zadowolona z usług UPC, z internetem w domu nie miałam żadnych problemów, tak samo z abonamentem na telefon było wszystko ok. Odkąd PLAY przejął UPC to jest jakaś TRAGEDIA, albo zrywa połączenie kilka razy dziennie, albo jest połączenie, ale brak internetu. Tak samo z telefonem, wieczny brak zasięgu. NIE POLECAM
~Zawiedziony / 2018-02-03 23:51
Ocena: 1.00 / 5
Beznadziejna obsługa Klienta. Namawiając na ofertę potrafią się skontaktować. Obiecują przesłać wzór umowę i zapominają. Od tygodnia kontaktuję się z Konsultantem wskazanym podczas rejsstracji i ustalania oferty.
Dzwonie tydzień.
- w poniedziałek ma oddzwonić za 20 minut
- we wtorek proszę o kontakt przez czas - mają mnie wiadomo gdzie
- w piątek puszczają mi nwrwy - onietnica, ze zostawią kontakt
- dzwonie dzisiaj (w sobote) Przekazana sprawa mailowo
Kontaktu brak.
Nie mam jeszcze usług, a już mam ich dość.
W poniedziałek trzeba będzie poeksalować problem wyżej, bo jestem Klientem, który nie lubi, jak ma się go w d......
ZaletyNa razie zalet nie widzę
WadyZwodzenie, brak kontaktu, już nie wiem jak mam sie dodzwonić do wskazanego konsultanta.
~Zawiedziony klient / 2022-02-16 18:51
Ocena: 2.25 / 5
Obsługa na najniższym możliwym poziomie. Czas oczekiwania na kontakt z infolinią długi, bądź niemożliwy.
Nie reagują na zgłaszane problemy. Internet przez Wifi co jakiś czas rozłącza, pingi skaczą. Nie polecam. Konkurenci mają lepsze oferty i lepiej dbają o klienta.
ZaletyBrak
WadyObsługa klienta
MiejscowośćWrocław
~ZawiedzionyWspopracaZUpc / 2020-04-27 20:27
Ocena: 1.00 / 5
Gowno nie internet.
Co chwile wyłącza (przynajmniej 20x dziennie - CENTRUM WARSZAWY !!!!) i nie ma dostępu do sieci.
Na infolinii każą resetować router który włącza się 10 minut :..... po czyn internetu i tak nie ma.
Maskara.
Nigdy więcej umowy z ta złodziejska firma.
Najgorsza decyzja w życiu to związanie się z UPC - klienta maja totalnie w dupie.
Praca zdalna w przypadku UPc jest niemożliwa bo po chwili wyrzuca Cię na 10-40 minut ... zależy.
ZaletyBrak
WadySame wady.
Ciągły brak ciągłości internetu.
MiejscowośćWarszawa
~Zażenowany podejściem do klienta / 2023-05-26 22:10
Ocena: 2.25 / 5
Internet podłączony 2.05. nie działał, więc został zgłoszony problem. Po kilku dniach dzwonienia dostaliśmy informację że firma naprawiająca awarie ma czas do 18.05. Więc czekaliśmy. Po tym terminie niestety nic się nie zmieniło, codziennie jesteśmy odsyłani z informacją, że jutro będzie naprawione i ktoś do nas zadzwoni. Minął prawie miesiąc, a dostępu nie Internetu nadal brak. Osoby z infolinii każdorazowo przekazują informację, że wysyłają maila ponaglajacego do naprawiających awarie i tyle. Podejście do klienta porazka, oczywiście konsultanci są mili, jednak żadnych kroków naprzód, terminy nic dla nich nie znaczą.