Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

UPC Internet opinie

Ocena na podstawie 3504 opinii

1.81 / 5

  • Niezawodność
    1.66
  • Obsługa klienta
    1.64
  • Cena
    2.01
  • Parametry
    1.96
  • Cena/Jakość
    3.00
  • Oferta
    5.00

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~zadowolony / 2019-10-06 18:33
    Ocena: 4.75 / 5
    Dariusz jak ci się będzie kończyć umowa skontaktyj się nimi i bez problemu dostaniesz taką ofertę jak dla nowych klientów. Ci co dzwonią to akwizytorzy i mają za zadanie wyciągnąć jak najwięcej. Zawsze bez problemu dostawałem to co dla nowych klientów po skontaktowaniu się z BOA. teraz mam 500Mb/s za 59,00 a mam UPC od 6 lat i umowę przedłużałem niedawno.
    Pozdrawiami nie sugrruj się tym co akwizytorzy mowią jak dzwonią.
    Jestem bardzo zadowolony z UPC. Przez te wszystkie lata żadnych awarii i parametry jak w umowie.
    Zaletystabilność parametry netu jak w umowie
    Wadybrak
    Miejscowośćwarszawa
  • ~zadowolony / 2019-10-07 18:07
    Ocena: 4.75 / 5
    nie ma problemu się skontaktować z BOA. Zostawiasz swój nr telefonu i oddzwaniają w ciągu minuty bo się podziewają nowego klienta. Wtedy podajesz o co ci chodzi i cę przełączają do właściwej osoby. Plus taki że nie płacisz zapołączenie i nie słuchasz muzyki i reklam.
    Pozdrawiam
    Miejscowośćwarszawa
  • ~Zadowolony / 2019-12-21 23:23
    Ocena: 1.00 / 5
    Internet idzie chyba z innej galaktyki. Prędkości dramatyczne mimo wykupionego największego pakietu. Kilka razy dziennie potrafi nie działać. Nie polecam !
    Pluje na nich !
    MiejscowośćGdansk
  • ~Zadowolony Klient / 2021-02-24 11:13
    Ocena: 4.75 / 5
    Polecam, światłowód szybki że japierdole, awarie naprawiane do kilku minut max
    MiejscowośćWrocław
  • ~zaiwedziona / 2016-04-13 12:49
    ŻENADA!!!!!! Pan z obsługi klienta zgadzał odpowiadał twierdząco na moje wszystkie prośby co do zamawianej usługi...... dostałam zupełnie inną umowę. Kazałam odsłuchać rozmowy, potwierdził, że miałam racje i usuwa z umowy tel. po czym dowiaduje się od innego konsultanta, że tel. dalej widnieje na umowie. Można tak jeszcze dalej wymieniać niekompetencję sprzedającego. Ogólnie OSZUŚCI i NACIĄGACZE próbujący złowić klienta a potem to sam się martw. ODRADZAM!!! NIE DAJCIE SIĘ NABRAĆ!!! Dodam, że jako stałemu klientowi nie została przedstawiona żadna wybitnie korzystna czytaj lepsza niż dla nowych klientów oferta.
    ZaletyBRAK
    WadyOSZUŚCI NACIĄGACZE
  • ~Zakarocc / 2023-10-16 11:31
    Ocena: 1.75 / 5
    Fatalna obsługa online, gubią płatności i potem odłączają konta. Po czterech latach, nagle nie widzą wpłat. Profesjonalizm zero, szacunek dla klienta zero. infolinia robot. Na montera z nowym dekoderem czekałem 2 tygodnie i nie przyszedł. Po kolejnych dwóch pojawił się księciunio z fochem.
    Zaletybrak
    Wadysame wady
    MiejscowośćGdańsk
  • ~Zalewski / 2019-07-02 19:19
    Ocena: 1.75 / 5
    Oszukują na infolinii nie chcą łączyć z działem rezygnacji dno wstyd
    MiejscowośćChełm
  • ~zapala88 / 2018-08-31 21:27
    Ocena: 2.00 / 5
    Nie polecam, firma nie wywiązuje się z warunków umowy, jest bardzo słaba jakość połączenia internetowego. Na telewizję nie można narzekać. Jedyne co mnie tam trzyma to fakt że tylko od tej firmy mam dostęp w moim miejscu zamieszkania...
    ZaletyHorizon
    WadyNIGDY NIE MA NAWET 30% zadeklarowanej prędkości
    MiejscowośćWałbrzych
  • ~zaq12w / 2020-06-12 16:31
    Ocena: 1.00 / 5
    W marcu 2020 zaczely sie problemy z Internetem UPC. Kontakt z UPC jak zwykle zakonczony sukcesem konsultanta ktory nie znalazl problemow. Kolejne kilka telefonow, rozni konsultanci no i znalezli - trzeba wymienic modem bo "sie juz konczy". Nie pytajcie mnie co znaczy "konczacy sie modem" bo pomimo ze jestem z branzy IT sam nie wiem. W kazdym razie zgodzilem sie na wymiane i teraz zaczely sie schody. Jest marzec 2020 czyli wirus/lockdown itd. technik nie moze przyjechac i nie wiadomo kiedy bedzie mogl. Ale jest dla mnie rozwiazanie jesli podpisze nowa umowe na 24 miesiace technik pojawi sie nastepnego dnia roboczego. Czy to nie jest proba naciagniecia klienta? Jesli to nie jest proba naciagniecia klienta to nie wiem co nia jest. Umowy nie podpisalem a technik wymienil modem w maju (!) 2 miesiace od zgloszenia. Problem wydawal sie rozwiazany przez jakies dwa tygodnie ale rozlaczenia wrocily. Liczne kontakty z infolinia zakladane tickety, reklamacje nie przyniosly skutku. Totalne olewanie klienta - mozna sobie dzwonic na infolinie zakladac tickety, skladac reklamacje a oni to odrazu zamykaja. Odpowiedzi nie dostalem na zadna z nich. Skladam rezygnacje, nie wiem czy u konkurencji bedzie lepiej ale chociaz sprawdze. Tutaj jestem bezsilny.
    ZaletyNa samym poczatku jak podpisalismy umowe 2 lata temu dzialalo dobrze. Teraz sa problemy z ktorymi nie potrafia sobie poradzic.
    WadyObsluga klienta praktycznie nie istnieje. Nie tylko w niczym nie pomoga ale rowniez staraja sie naciagnac.
    MiejscowośćWarszawa
  • ~ZART / 2021-11-04 02:03
    Ocena: 1.25 / 5
    Kolejna noc i kolejny raz usługa nie działa za która place elka stawke!!!
    ZaletyBrak?!
    WadyCh..grajstwo?!
    MiejscowośćWarszawa
  • ~Zawiedziona / 2020-01-09 17:43
    Ocena: 3.25 / 5
    Zainteresowania klientem, nie maja cierpliwosci
    Do tłumaczenia a zatem sie rozłaczaja jak tylko klient powie ze sie zgadza ma przedłuzenie umowy.
    Przerywaja rozmowe nie dajac dojsc do głosu klientowi., uwazaja sie za sprytne a klienta uwazaja za idiote.
    10 minut po rozmowie za pozno aby sie wycofac z umowy gdyz zauwazyłam u konkurenci tansza oferte.
    Przydało by sie dobre szkolenie z kultury obsługi bo dawno juz nie było chyba firmie.
    Panuje tu chyba zasada łap klienta a jak juz złapiesz to masz go w dupie, nic nie musisz juz tlumaczyc., nie szuka reszte informacji w internecie.
  • ~zawiedziona / 2020-03-16 15:03
    Ocena: 1.00 / 5
    Jeden wielki dramat! Przerwy w dostępie do internetu notoryczne. Nie ma dnia, żeby wszystko sprawnie działało. Przychodzisz po 8 h z pracy, chcesz włączyć internet i po 30 min się zawiesza i koniec.
    Zaletybrak
    Wadynie działa
    MiejscowośćTychy
  • ~Zawiedziona / 2023-02-27 11:22
    Ocena: 2.50 / 5
    Byłam bardzo zadowolona z usług UPC, z internetem w domu nie miałam żadnych problemów, tak samo z abonamentem na telefon było wszystko ok. Odkąd PLAY przejął UPC to jest jakaś TRAGEDIA, albo zrywa połączenie kilka razy dziennie, albo jest połączenie, ale brak internetu. Tak samo z telefonem, wieczny brak zasięgu. NIE POLECAM
  • ~Zawiedziony / 2018-02-03 23:51
    Ocena: 1.00 / 5
    Beznadziejna obsługa Klienta. Namawiając na ofertę potrafią się skontaktować. Obiecują przesłać wzór umowę i zapominają. Od tygodnia kontaktuję się z Konsultantem wskazanym podczas rejsstracji i ustalania oferty.
    Dzwonie tydzień.
    - w poniedziałek ma oddzwonić za 20 minut
    - we wtorek proszę o kontakt przez czas - mają mnie wiadomo gdzie
    - w piątek puszczają mi nwrwy - onietnica, ze zostawią kontakt
    - dzwonie dzisiaj (w sobote) Przekazana sprawa mailowo
    Kontaktu brak.

    Nie mam jeszcze usług, a już mam ich dość.
    W poniedziałek trzeba będzie poeksalować problem wyżej, bo jestem Klientem, który nie lubi, jak ma się go w d......
    ZaletyNa razie zalet nie widzę
    WadyZwodzenie, brak kontaktu, już nie wiem jak mam sie dodzwonić do wskazanego konsultanta.
  • ~Zawiedziony klient / 2022-02-16 18:51
    Ocena: 2.25 / 5
    Obsługa na najniższym możliwym poziomie. Czas oczekiwania na kontakt z infolinią długi, bądź niemożliwy.
    Nie reagują na zgłaszane problemy. Internet przez Wifi co jakiś czas rozłącza, pingi skaczą. Nie polecam. Konkurenci mają lepsze oferty i lepiej dbają o klienta.
    ZaletyBrak
    WadyObsługa klienta
    MiejscowośćWrocław
  • ~ZawiedzionyWspopracaZUpc / 2020-04-27 20:27
    Ocena: 1.00 / 5
    Gowno nie internet.
    Co chwile wyłącza (przynajmniej 20x dziennie - CENTRUM WARSZAWY !!!!) i nie ma dostępu do sieci.
    Na infolinii każą resetować router który włącza się 10 minut :..... po czyn internetu i tak nie ma.
    Maskara.
    Nigdy więcej umowy z ta złodziejska firma.
    Najgorsza decyzja w życiu to związanie się z UPC - klienta maja totalnie w dupie.
    Praca zdalna w przypadku UPc jest niemożliwa bo po chwili wyrzuca Cię na 10-40 minut ... zależy.
    ZaletyBrak
    WadySame wady.
    Ciągły brak ciągłości internetu.
    MiejscowośćWarszawa
  • ~Zażenowany podejściem do klienta / 2023-05-26 22:10
    Ocena: 2.25 / 5
    Internet podłączony 2.05. nie działał, więc został zgłoszony problem. Po kilku dniach dzwonienia dostaliśmy informację że firma naprawiająca awarie ma czas do 18.05. Więc czekaliśmy. Po tym terminie niestety nic się nie zmieniło, codziennie jesteśmy odsyłani z informacją, że jutro będzie naprawione i ktoś do nas zadzwoni. Minął prawie miesiąc, a dostępu nie Internetu nadal brak. Osoby z infolinii każdorazowo przekazują informację, że wysyłają maila ponaglajacego do naprawiających awarie i tyle. Podejście do klienta porazka, oczywiście konsultanci są mili, jednak żadnych kroków naprzód, terminy nic dla nich nie znaczą.
    MiejscowośćDomaniew
  • ~zbig / 2021-11-18 20:01
    Ocena: 2.25 / 5
    Dobrze już było, teraz po wykupieniu UPC przez PLAY będzie jak w PLAY czyli drogo, byle jak, na od..ol. Jednym słowem repolonizacja trwa i mamy nowy, dziadowski ład.
    Zawarłem umowę na 2 lata a po dwóch tygodniach zacząłem wydzwaniać do UPC bo coś mi nie pasowało w płatnościach. Mija mnie nie połączy nigdzie bo jej coś nie pasuje, to taka dziadowska nowość. Dobiłem się wreszcie do konsultanta i okazuje się że zawartą umowę anulowano!!! Coś niebywałego. Więc wszystko od nowa pod warunkiem wymiany dekodera. Przystałem, nie wiedząc jakie g..no zostanie mi wciśnięte. Flagowe urządzenie pod tytułem Media Box. Nie wiem, ale podejrzewam że to są urządzenia z jakiegoś second hand albo wręcz ze śmietnika. Uruchamia się toto pół godziny, pilot to jakiś zbędny nie działający dodatek, przepraszam działa ale klawiatura pod spodem wpisując jakieś głupoty i zwiecha gotowa. Znowu pół godziny jak toto wstanie. Odnaleźć kanały to sztuka tajemna a w ogóle intuicyjność obsługi tego czegoś nie do ogarnięcia.
    Teraz w PLAY-u będzie tylko gorzej. Nie dajcie się ludziska naciągać, trzeba poczekać dwa lata jak ten dziadowski ład przestanie sponsorować PLAY i wrócą zdrowe zasady biznesu. PLAY padnie szybciej niż to się komuś wydaje a pingwiny będą się turlały ze śmiechu. Czytając poniższe posty zyskuję potwierdzenie że tak będzie.
    Zaletyna chwile obecną już brak
    WadyMija podejmuje jedynie słuszne decyzje
    MiejscowośćWarszawa
  • ~zbig / 2023-02-16 18:03
    Ocena: 2.75 / 5
    Korzystam z usług UPC od kiedy się pojawiło czyli ładnych kilkanaście lat. Kiedy UPC nie było PLAY nie miałem większych zastrzeżeń. Technik pojawiał się w umówionych terminach, ba, nawet udawało się połączyć telefonicznie z technikami w celu rozwiązania problemów. Teraz to koszmar. Niekompetentna obsługa. Jeżeli nawet uda się połączyć z konsultantem to nie wie co jest w danej lokalizacji zainstalowane. Router Compal musiałem przestawić w tryb modem bo dziury programowe nie gwarantują bezpieczeństwa. Również funkcja FREE WiFi wydaje mi się bardzo niebezpieczna. Totalna niemożność zaawansowanej konfiguracji sieci wewnętrznej dopełnia całości. Spotkałem się też z odwołaniem wizyty serwisu bez mojej zgody. Sam internet z bardzo częstymi spadkami transferu i czkawkami połączenia. Dobrze już było i coraz częściej mam wrażenie, że klient w RP jest nadal klientem trzeciego świata.
    Zaletycena usługi
    Wadyobsługa klienta
    parametry sieci
    Miejscowośćwarszawa
  • ~zbigkurzawa / 2023-06-20 17:37
    Ocena: 3.25 / 5
    Do tej pory byłem zadowolony z usług UPC. Jednak na koniec tj. przed przejęciem przez Play UPC odnowił mi umowę dopisując bezprawnie pakiety, których nigdy nie zamawiałem. Umowy nie podpisałem, ani nie zatwierdziłem, a mimo to UPC nęka mnie ponagleniami i wyłączeniami internetu. To mafijne metody czyli wwymuszanie zapłaty za nieistniejące usługi.Nie zapłacę i dziwię się, że po wielu latach korzystania z usług zostałem tak potraktowany.
    ZaletyBrak w 2023
    Wadybezpodstawne odcinanie internetu mimo regularnych wpłat
    MiejscowośćStarogard Gdański
Dodaj własną opinię »

Podobne wyszukiwania

Zobacz również

VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4467
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3504
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3204
Play Online
Ocena: 1.74, ilość opinii: 2241
T-Mobile Internet
Ocena: 1.88, ilość opinii: 2084
Plus GSM iPlus
Ocena: 1.64, ilość opinii: 1917
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4620
Orange
Ocena: 1.40, ilość opinii: 3935
Plus
Ocena: 1.45, ilość opinii: 2993
T-Mobile
Ocena: 1.59, ilość opinii: 2584
Cyfrowy Polsat Internet
Ocena: 1.51, ilość opinii: 2551
mBank
Ocena: 1.66, ilość opinii: 2019