Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

UPC Internet opinie

Ocena na podstawie 3508 opinii

1.81 / 5

  • Niezawodność
    1.66
  • Obsługa klienta
    1.64
  • Cena
    2.01
  • Parametry
    1.96
  • Cena/Jakość
    3.00
  • Oferta
    5.00

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~Xwxk / 2019-10-31 18:05
    Ocena: 1.00 / 5
    Internet nie działa cały czas pisze ,,ograniczony” za co się płaci tyle pieniędzy ?!
    ZaletyBrak
    WadyNie działający internet
    MiejscowośćSosnowiec
  • ~Xxwex / 2021-05-04 18:49
    Ocena: 1.00 / 5
    Ta firma to jakiś żart !!!!!! Nie dość ,że trzeba czekać 2 tygodnie na instalacje do której nie doszło w dodatku dwa razy bo dwa razy PAN nie umiał PAN nie wiedział!!! Nie polecam napewno nie skorzystam nigdy z ich usług!
    ZaletyNie ma
    WadyWszystko źle
    MiejscowośćNowy Sącz
  • ~Xxx / 2018-06-14 22:45
    Ocena: 1.25 / 5
    Lipa. Nie ma miesiąca aby internet nie padł na 1 lub 2 dni.
  • ~Xxx / 2018-06-20 20:54
    Ocena: 2.50 / 5
    Problemy z logowaniem na stronę internetową, poczta nie jest przystosowana do obsługi telefonem, w szczególności przy odzyskiwaniu zapomnianego hasła, denerwujące wyskakujące okienka pomocy które tylko utrudniają i komplikują.
    WadyProblemy z logowaniem, poczta nie jest przystosowana do obsługi telefonem, w szczególności przy odzyskiwaniu zapomnianego hasła, denerwujące wyskakujące okienka pomocy które tylko utrudniają i komplikują
    MiejscowośćChorzow
  • ~Xxx / 2021-10-23 18:38
    Ocena: 1.50 / 5
    Szczerze nie polecam . Internet 1 GB router gubi połączenie z innymi urządzeniami .Na pomoc upc nie ma co liczyć serwis umówiony wogóle się nie pojawił totalne lekceważenie klienta
    ZaletyBrak
    WadyNowy sprzęt a zamiast radości ogrom nerwów
    MiejscowośćSosnowiec
  • ~xxx / 2022-10-26 18:09
    Ocena: 2.00 / 5
    Jeśli tak traktuje się w UPC ludzi, to nikomu tego nie życzę.
    Pan, który miał zamontować u mnie internet postanowił się nie zjawić w godzinach, które odpowiednio wcześniej ustaliliśmy.
    Ogromną głupotą jest również zakres godzin 15-17.
    Może się zjawi o tej, może o tej…zero konkretów.
    Tak czy inaczej nie zjawił się w ogóle. Jak zadzwoniłam do doradcy, okazało się, że bez wcześniejszego poinformowania mnie, została zmieniona godzina montażu.
    Przesunięto mnie na ostatnie godziny pracy, czyli po 19:00
    Straciłam cały dzień, niepotrzebnie zwalniałam się wcześniej z pracy, a co za tym idzie straciłam pieniądze, które mogłam mieć na koncie, gdybym została zgodnie z grafikiem.
    Nie polecam, brak komunikacji jakiejkolwiek i jest to dla mnie jedna wielka paranoja.
    MiejscowośćKatowice
  • ~xxx / 2023-11-07 04:12
    Ocena: 1.00 / 5
    najgorszy interntet jaki istnieje internt czescoej nie dziala niz dziala
    Zaletybrak
    Wadyza malo miejsca na wymienienie wszystkich
    MiejscowośćLublin
  • ~XXXX / 2016-03-14 15:20
    Żenada. Firma nie przysyła faktur, a następnie bez żadnego ostrzeżenia masowo odłącza usługi. Opłaty bardzo wysokie. Usługa i obsługa nie jest adekwatna do ceny.
    Zaletybrak
    Wadycena, obsługa
  • ~Xyz / 2018-09-09 09:42
    Ocena: 4.50 / 5
    Trochę nie rozumiem opini ludzi. Ja mam internet upc w minsku mazowieckim i wszystko działa idealnie.
    MiejscowośćMińsk Mazowiecki
  • ~xyz / 2018-11-24 23:10
    Ocena: 1.25 / 5
    Jakość świadczonych usług jak i sprzętu pozostawia wiele do życzenia.
    Rodzice są klientami tej firmy od samego początku istnienia, a mimo to traktowani są gorzej od tych nowych.
    Sam wcześniej nie miałem opcji wykupienia usług upc (brak dostępu w mojej lokalizacji), ale zastanawiałem się nad wykupieniem usługi internetu po zmianie miejsca zamieszkania.
    Jednak widząc wciąż nie zmieniające się podejście do klienta na przykładzie rodziców cieszę się, że nie podjąłem tej decyzji.

    Każda wizyta instalatora czy też "technika", to obcowanie z gburowatym, wykonującym na odwal i z łaską swoją pracę pracownikiem upc. Instalatorzy przychodzący wykonać swoje obowiązki, za każdym razem byli nieprzygotowani, niedoinformowani (prawdopodobnie przez centrale), oraz z ogólnym nastawieniem - czego w ogóle Pan/pani ode mnie chce.

    Ostatnia rozmowa z biurem obsługi utwierdziła mnie tylko w przekonaniu jak UPC dba o swoich klientów. Zawsze byłem w stanie zrozumieć, że osoby pracujące na linii muszą często męczyć się z różnym typem ludzi oraz awarie nie są zależne od nich (tak więc nie ma co wylewać na nich swoich złości). Jednak chamskie oraz protekcjonalne podejście do klienta jest nie do zaakceptowania. Konsultant nie dał nawet dokończyć opisu problemu, przerywając opis po raz n-ty recytowaną regułką. Ponadto okazując zniecierpliwienie długim procesem restartowania ich sprzętu (co już jest chyba smutnym żartem), a na koniec rozłączając się i nie oddzwaniając.

    Mam wrażenie, że firma utrzymuje się w dużej mierze na starszym pokoleniu klientów, które woli przeboleć znaczną liczbę awarii oraz mizerną jakość obsługi niż zmieniać dostawcę usług.
    Zaletybrak
    Wadysprzęt, usługi, karygodna obsługa klienta
    MiejscowośćKatowice
  • ~yan / 2021-01-15 13:50
    Ocena: 1.00 / 5
    Najgorszy możliwy dostawca internetu, oszuści, bez zasad i honoru
    ZaletyBrak
    WadyWszystko
    MiejscowośćSosnowiec
  • ~Yanse / 2023-10-01 09:50
    Ocena: 1.50 / 5
    Po przejęciu upc przez play drastyczne pogorszenie usług
    ZaletyTV póki co jeszcze działa
    WadyPo przejęciu przez play wszystko
    MiejscowośćTarnowskie Góry
  • ~Yarsoon / 2021-03-10 18:33
    Ocena: 5.00 / 5
    Od dwóch miesięcy mam 1 giga i śmiga to aż miło oczywiście po kablu idzie po 980 po wifi w zależności od kompa ale dochodzi do 350 i to w pokoju obok.
    ZaletySzybkość
    WadyJak narazie przerwa na kilka minut tylko raz poza tym brak
    MiejscowośćZąbki
  • ~yer / 2022-12-25 22:44
    Ocena: 3.25 / 5
    a ja to jestem dziwny jakiś - nie mam powodów narzekac na upc - internet śmiga, nie pamiętam by kiedyś była jakas awaria na dłuższy okres czasu, musi cóś ze mną nie tak
    MiejscowośćGdańsk
  • ~Yoko / 2022-02-10 23:35
    Ocena: 1.00 / 5
    Internet UPC jest tragiczny. Klatkuje w losowych momentach i na dodatek bardzo często. Bardzo nie polecam komukolwiek szkoda nerwów. Człowiek płaci za internet a po prostu jest okradany za taka jakość
  • ~Yolo / 2020-03-22 11:50
    Ocena: 2.00 / 5
    Nie polecam. Czekam juz drugi dzień na serwis. Kiedy do nich dzwonie ( oczywiście czas oczekiwania jest długi ) to za zapierają się, że na 100% ktoś jutro będzie i jest lipa nikogo nie ma to jest czysta kpina. Naprawdę nie polecam.
    MiejscowośćOpole
  • ~Yoshi / 2021-12-09 20:24
    Ocena: 2.50 / 5
    Niestety gdyby nie fakt że maja klienta w przysłowiowej d...e to nie było by tak źle.
    Po wypowiedzeniu umowy zero kontaktu z klientem. A gdybyś chciał jednak sobie zamówić ponownie to ci nie wolno przez 31 dni. No porażka .
    MiejscowośćMikołów
  • ~YoungeWare! / 2019-09-10 11:02
    Ocena: 1.00 / 5
    Totalnie 00000
    Nie polecam :)
    Nie dość że mają własne wymówki to na dodatek nic nie robią a wiele obiecują i wciskają.
    WadyWypierdalanie neta 4 razy dzienjie
  • ~Yuku / 2022-06-13 15:42
    Ocena: 1.00 / 5
    Płace 100 zł miesięcznie za pusty ekran bez dźwięku. Jak najbardziej "polecam"
    Wady1000
    MiejscowośćKraków
  • ~Yurii / 2021-07-20 18:41
    Ocena: 1.00 / 5
    Fucking worst company in Poland. Never make agreement with this bullshit. Internet never works. I pay 200 slots per month. This pieces of shit even don't answer for my complaints.
    MiejscowośćWarsaw
Dodaj własną opinię »

Podobne wyszukiwania

Zobacz również

VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4524
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3508
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3209
Cyfrowy Polsat Internet
Ocena: 1.51, ilość opinii: 2552
Play Online
Ocena: 1.75, ilość opinii: 2249
T-Mobile Internet
Ocena: 1.88, ilość opinii: 2087
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4730
Orange
Ocena: 1.40, ilość opinii: 3977
Plus
Ocena: 1.45, ilość opinii: 3064
T-Mobile
Ocena: 1.60, ilość opinii: 2635
mBank
Ocena: 1.66, ilość opinii: 2037
Mobile Vikings
Ocena: 4.52, ilość opinii: 1306