Jak nie ma internetu no to trzeba do nich dzwonić co dziennie. Az nie przyjdą i nie naprawią. Prędkość rzeczywista o połowe mniejsza niż jest zadeklarowana. ALE Uwaga!!!! Chyba zaczęli coś testować, bo kiedy internet nie działa - wystarczy zadzwonić do nich - jak internet się uruchamia. Więc trzeba dzwonić. Bo jak wszystko działa sprawnie, to wszystko i w życiu jest ok
ZaletyCałodobowa obsługa
WadyPrędkość
MiejscowośćWarszawa
~woterim / 2020-04-13 15:19
Ocena: 2.50 / 5
Deklarowana prędkość łącza to żart. Rozumiem że teraz więcej osób korzysta z internetu ale płacę za 200mb a wg speed test mam niecałe 2. Dodatkowo od samego początku internet potrafi przerywać. Co prawda nie są to długie przerwy (od 30sec do 2min) ale wystarczająco uciążliwe. Technik z upc próbował mi mówić że problemem jest pasmo na którym nadaje router więc sprawdziłem po kolei wszystkie dostępne(poczynając od tych najmniej obciążonych). Oczywiście poprawy brak.
MiejscowośćWarszawa
~woterim / 2020-04-21 21:21
Ocena: 1.00 / 5
Jakość połączenia dramatyczna i nie jest to związane z ostatnimi problemami wirusowymi i obciążeniem sieci z tym związanym - problemy mam od ponad pół roku. Pomoc techniczna potrafi jedynie zapytać czy próbowałem restartować router i na tym się kończy. Pakiet 250 mbit a na speed test pokazuje od 0,2-3mbit w zależności od dnia. Deklarowaną prędkość miałem zaledwie jakieś 3-4 miesięcy po podpisaniu umowy. Teraz czekam tylko aż się wreszczie skończy aktualna umowa i nigdy więcej nie podpiszę z nimi kolejnej
Zaletybrak jakichkolwiek zalet
MiejscowośćWarszawa
~woterim / 2023-08-08 19:48
Ocena: 1.00 / 5
Nie ważne co wpisali w umowie. Ostatnio na światłowodzie w Warszawie sięgnęli dna. Np teraz mam wg speedtest 3,2 mb/s. Tak o co najmniej 2 zera za mało.
WadyDramatyczna jakość łącza
MiejscowośćWarszawa
~wow23 / 2017-10-25 13:32
Ocena: 2.50 / 5
Biuro obsługi klienta Katowice beznadzieja. Wmawiano mi że miałem rozwiązać umowę na gratisowe miesięczne HBO miesiąc przed podpisaniem umowy a tak muszę płakać i płacić dodatkowo jeden miesiąc. Coś nie bywałego 2 10 2017 podpisana umowa na tv, która miałem wypowiedzieć we wrześniu aby zachować miesiąc wypowiedzenia. Całkowity brak kompetencji, brak logiki itp szkoda słów. Dopiero na infolinii dało się załatwić. Pytanie po co ci ludzie tam siedzą chyba, że ich zadaniem jest odstraszanie potencjalnych klientów. Trzeba uważać co wciskają i sprawdzać bo potem jest tylko kłopot.Wypowiedzenia nie chcą podpisać odsyłają w siną dal okropne!!!!!.
ZaletyInternet w miarę śmiga.
WadyDekoder horizon się zawiesza. Zmiana kanałów wolna
Tychy
~wp / 2022-11-15 05:40
Ocena: 1.75 / 5
Warszawa Ochota - brak Internetu po kilka godzin na dobę każdego dnia. Biuro obsługi klienta nie dla ludzi.
MiejscowośćWarszawa
~Wrocław / 2021-03-13 18:24
Ocena: 2.75 / 5
Fatalnie. Awaria za awarią. Umowa z karami i 5 dni roboczych na usunięcie usterki. Dramat. Nowa lokalizacja deweloperska. Powinno wszystko działać a tu…. W ciągu dwóch miesięcy około 6 awarii z całkowitym brakiem świadczenia usługi. Średnio 2 razy w tygodniu coś. Umowa z telewizja to porażka. Przy awarii ani internetu ani telewizji. Nie można zaplanować pracy ani rozrywki. Obecnie jesteśmy zaskoczeni jeśli działa. Zazwyczaj jest problem. Na urządzeniach mobilnych niestabilne. Szukamy nowego dostawcy usługi. Bardzo odradzam. Wrocław
ZaletyPrzy dosyć wysokim pakiecie i cenie jeśli działa jest zadowalający. Działa bardzo awaryjnie więc zalet brak.
WadyNie działa. Awaria za awarią. Wysoka cena w stosunku do jakości. Niestabilny na urządzeniach mobilnych. Różna jakość sygnału. Czasem po prostu słaba
MiejscowośćWrocław
~Wrocu / 2023-07-22 16:10
Ocena: 2.00 / 5
Sucks. The worst from all of them..............................
MiejscowośćJaworzno
~wscieklaklientka / 2020-06-26 11:39
Ocena: 1.00 / 5
Beznadziejny internet. Codziennie go nie ma prez kilka godzin. Problem do technikow zglaszany kilkukrotnie.
MiejscowośćDąbrowa Górnicza
~Wściekła / 2020-05-01 18:04
Ocena: 1.00 / 5
To co się dzieje z UPC od tygodnia to jakiś żart, po zmianie internetu na "szybszy" komputer jeszcze częściej rozłącza się z internetem, internetu częściej nie ma jak jest. Ludzie korzystający z Waszych wątpliwej jakości usług pracują zdalnie, od tego zależy mój byt finansowy! Co mam powiedzieć uczniom że lekcji nie będzie bo znowu mi internet wywaliło???? Od trzech godzin próbuję sprawdzić nadesłane prace uczniów, udało mi się sprawdzić dwie bo ciągle brak internetu. Infolinia owszem działa ale zapomnij o rozmowie z konsultantem, nagrana formułka o problemach technicznych. W nosie mam Wasze problemy techniczne, chcę móc normalnie wykonać swoje obowiązki! Żenada, wstyd i hańba.
ZaletyHaha: BRAK
WadyNiedostarczanie opłacanych usług!!!!!
MiejscowośćKozia wólka
~wykałaczkawzamku / 2017-10-21 06:56
Ocena: 4.33 / 5
Sposób zakładania instalacji internetowej w jednym z mieszkań w Rzeszowie przy ul. Sienkiewicza to jeden wielki skandal ! Za pierwszym razem przybył osobnik (mienił się przełożonym wszystkich monterów) spóźniony 2 godz. rozdrażniony jak kobieta w czasie okresu , chamski i arogancki . Idywiduum owo bez cienia wstydu i zażenowania twierdziło , że ~3,5 m dwudziestoletniego przewodu nadaje się do wykorzystania w instalacji internetowej 60/6 Mb/s . Walił takie androny tylko dlatego , że miał do czynienia z kobietą i zapewne nie chciało się skończonemu leniowi wiercić otworu w ścianie (była sobota godz. 17) W między czasie odebrał 3 telefony od zniecierpliwionych klientów i po circa about 10 minutowej "wizycie" udał się w sobie tylko znanym kierunku . Następny delikwent (podwładny pierwszego) przybył we wtorek . Niby zapowiadało się , że sprawa pójdzie gładko , nagle ni to z gruchy ni to z pietruchy stwierdził , że nie otwiera się skrzynka na pierwszym piętrze co uniemożliwia przeciągnięcie przewodu.
Pomimo ekspresowego przełamania zamka i otwarcia skrzynki osobnik ów stwierdził , że nie wykona zleconej mu pracy i podobnie jak jego przełożony udał się tylko w sobie znanym kierunku ! Po rozebraniu zamka stwierdziliśmy , że tkwi w nim kawałek wykałaczki . Nawet średnio rozgarnięty człowiek potrafiący kojarzyć fakty stwierdzi , że obaj panowie działali w porozumieniu i rozmyślnie tj. drugi działał na polecenie pierwszego . Słowem : szczyt arogancji , chamstwa i umysłowego prostactwa . Ni mniejszym chciałem obydwu tych osobników pozdrowić przez "głęboki las" ! "Nam się przyjdzie jeszcze porachować ."
Ewidentne działanie na szkodę finansową i wizerunek UPC POLSKA !!! Towarzystwo do zwolnienia w trybie dyscyplinarnym lub rozwiązania umowy świadczenia usług w trybie natychmiastowym ! Tak właśnie tak panie prezesie De Kloet Frans-Willem . Jak za "najlepszych czasów" komuny (podobno obecnie nieboszczki) . Niech pan pokaże kto w pana firmie rozdaje karty i pośle owych osobników tam gdzie ich miejsce tj. na "zieloną trawę ." Ci ludzie to zakała , wstyd i hańba , aby mieli cokolwiek wspólnego z UPC POLSKA !
~Xa123x / 2020-06-02 17:23
Ocena: 1.75 / 5
Nie polecam UPC, ponieważ wiele razy zgłaszaliśmy, że jest coś nie tak z Internetem i nic. Opisałam wszystko, co jest nie tak, co robiłam,by ewentualnie przywrócić normalne połączenie, jednak Pan z obsługi dalej twierdził, że to może być wina komputera czy urządzeń, a nie sprzętu. Potraktował Nas jak mało myślące osoby. Do sprawdzenia sprzętu czy naprawy nie ma nikogo od nich. Do naliczania opłat są pierwsi, ale by odebrać telefon mają na to dużo czasu lub ogólnie nieodbierają. Po wypowiedzianiu umowy, sprzęt został zwrócony w całości, bez żadnej wady, jednak dalej twierdzą, że nie został przesyłając list. Dzwoniąc tam, oczywiście parę razy zanim odebrali, pomijając takie odsyłanie, Pan z obsługi wyraźnie powiedział, że poszukują sprzętu na magazynie. Później kolejny list, dzwonienie i obsługa nie była zbyt miła, Pan ciągle przerywał, twierdził swoje. Mając bałagan w papierach i w systemie, to nie jest problem klienta, (który wykonał wszystkie opłaty i zwrócił sprzęt), tylko UPC. A co do zwracania sprzętu, powinno się zwracać w punkcie obsługi w swojej miejscowości, a nie wysyłać. Nie polecam takiego operatora.
~xd OrgaNek / 2018-09-04 18:48
Ocena: 1.00 / 5
Złodzieje 60 zł miesięcznie za internet który wyłączą się co dosłownie 30 40 min.
SKANDAL
ZaletyBrak zalet
WadyWyłącza się co 30 40 min chociaż do routera mam 10 metrów
MiejscowośćChełm
~Xdddd / 2021-11-25 21:02
Ocena: 5.00 / 5
Jestem abonamentem UPC od 3lat jestem bardzo zadowolony w mojej lokalizacji.Internet chodzi bardzo dobrze,bardzo rzadko się zdarzyło żebym był bez sieci w domu jak zdarza się się jakaś awaria to raz-dwa w roku.. prędkości są na poziomie pobierania 470-500mb/s wysyłania 25-30 więc nie mam zastrzeżeń...ping w grach jest zadowalający nie jest to typowy światłowód tylko idzie po kablu koncentrycznym więc jest okej można śmiało grać :) sam router jest okej zasięg parametry jak na urządzenie usługodawcy jest git
ZaletyWysokie deklarowane prędkości pobierania/wysyłania
Atrakcyjna cena 59zl do 500mb/s wysyłania do 30mb/s
Dobry ping (ale nie tak niski jak na typowym światłowodzie)
Rzadkie awarię i braki sieci
WadyBrak możliwości podłączenia swojego routera bezpośrednio.
W moim bloku architektura sieci nie pozwala nie więcej jak do 500mb/s
MiejscowośćRydułtowy
~Xgzywgzy / 2023-08-28 12:10
Ocena: 1.00 / 5
Obsługa to jakiś żart kontaktowałem się 4 razy w ciągu dwóch tygodni i ciągle słyszałem że
,, kolega do Pana oddzwoni do max trzech dni,,
Niepoważne traktowanie potencjalnego klienta.
Cieszę się że wybrałem innego dostawcę internetu.
~Xjx / 2019-07-01 13:39
Ocena: 1.00 / 5
Pytam się gdzie jest mój Internet?? Od godz.11:30 a do teraz nie mam połączenia nie po to płaci się za neta by korzystać z pakietu internetowego, którego dostarcza Plus. To jest chore.
ZaletyTylko na papierze
WadyWszystko co jest związane z Internetem
MiejscowośćKalisz Welkopolska
~Xklsm / 2021-12-02 06:03
Ocena: 1.00 / 5
Ta firma UPC Polska to jakiś żart ! Kpią sobie z klienta , nie szanują nikogo, nie polecam nikomu. Od dwóch tygodni walczę żeby mi założyli internet i do tej pory sie nie doczekałam. Z mojej strony skarga do UOKIK jest już złożona.
MiejscowośćGdańsk
~Xwxk / 2019-10-31 18:05
Ocena: 1.00 / 5
Internet nie działa cały czas pisze ,,ograniczony” za co się płaci tyle pieniędzy ?!
ZaletyBrak
WadyNie działający internet
MiejscowośćSosnowiec
~Xxwex / 2021-05-04 18:49
Ocena: 1.00 / 5
Ta firma to jakiś żart !!!!!! Nie dość ,że trzeba czekać 2 tygodnie na instalacje do której nie doszło w dodatku dwa razy bo dwa razy PAN nie umiał PAN nie wiedział!!! Nie polecam napewno nie skorzystam nigdy z ich usług!
ZaletyNie ma
WadyWszystko źle
MiejscowośćNowy Sącz
~Xxx / 2018-06-14 22:45
Ocena: 1.25 / 5
Lipa. Nie ma miesiąca aby internet nie padł na 1 lub 2 dni.