Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

UPC Internet opinie

Ocena na podstawie 3504 opinii

1.81 / 5

  • Niezawodność
    1.66
  • Obsługa klienta
    1.64
  • Cena
    2.01
  • Parametry
    1.96
  • Cena/Jakość
    3.00
  • Oferta
    5.00

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~Wkurzony_na_maxa / 2023-07-09 20:48
    Ocena: 1.00 / 5
    Mam światłowód 600Mb/s od 1.5roku, od samego początku są z nim same problemy. Takiej prędkości zadeklarowanej nigdy nie widziałem, max 300Mb, do tego pan przedstawiciel przez którego podpisywałem umowę obiecywał, że wifi z neta bedzie w calym domu(g...o prawda). Na każdym piętrze musiałem dokładać kolejny router aby mieć normalne wifi.
    ALE NAJGORSZE jest to że są dni z całkowitym brakiem internetu(najczęściej weekend)DZWONIĄC do nich rozmawiasz z botem, ktory co chwila przedłuża naprawę awarii to na godzinę 13, potem, 17, potem 19 a na koniec 23.30. No k.... Próbowałem zadzwonić z innego numeru, a tam znowu bot ktory mówi, że konsultanci pracują w dni robocze. Nigdy w życiu nie przedłużę umowy u tych pajaców, złodziei. Będę PRÓBOWAŁ złożyć reklamację o zwrot poniesionych kosztów za dni z brakiem internetu, ALE tutaj również mam problem ze znalezieniem czy to ich adresu email, czy zakladki z formularzem kontaktowym. LUDZIE nie popełniajcie tego samego błędu co ja i nie podpisujcie z nimi umowy. Tu się prosi o pozew zbiorowy za te klamstwa. Może UOKIK coś zdziała. Dobrze, że nie wziąłem u nich także telewizji bo to dopiero byłaby ręka w dupie. Pozdrawiam wszystkich ktorych to samo spotkało.
    ZaletyŻadne
    WadyPrędkość, kontakt z obsługą, olewanie klientów , same tylko wady,
    MiejscowośćGołdap
  • ~Wlodko / 2024-03-04 13:59
    Ocena: 1.75 / 5
    Umowa na 600mb/s. Nigdy nie widzialem wsiecej niz 200. Jak takie oszustwo mozliwe?
    Zaletyjest internet. CHwala Bogu
    WadyPlace za 600 dostaje 200.
    MiejscowośćLublin
  • ~Wnerwiony / 2021-11-21 18:36
    Ocena: 1.00 / 5
    Na każdym kroku robią problemy,których nie chcą rozwiązać tylko krążą płacić za ich błędy. Po zakończeniu umowy przyszedł gość powiedział że zabiera co potrzebne resztę nam zostawia teraz za tą resztę chcą dodatkowe opłaty. Na innym mieszkaniu mam Internet Upc porażka a żeby się dodzwonić na infolinię godziny tracimy
  • ~Wojciech / 2018-12-15 19:29
    Ocena: 1.00 / 5
    WiFi to jakiś żart, router co chwile się wyłącza, przerywa łącze lub pokazuje, że jest się połączonym z internetem, a tak na prawdę nie ma się tego połączenia.
    Prędkość pobierania 20 mb/s (lub ponad) jest możliwa jedynie przy połączeniu bezpośrednim przez kabel, mogę zrozumieć, że WiFi ma obniża tą wartość, ale spadek z kabla gdzie ma się ponad 20 mb/s, na ledwo co 2 mb/s na WiFi, to jakiś żart. Jak ma się ponad 2.5 to chyba święto narodowe.

    Nawet pisząc tą opinie, muszę co chwilę ręcznie na nowo łączyć się z siecią, bo oczywiście nie mam internetu, mimo że interfejs pokazuje mi 5 białych pasków.
    ZaletyBrak
    WadyCałe mnóstwo - od bezpodstawnych braków dostępu internetu, aż do wadliwych routerów, które same z siebie się wyłączają.
    MiejscowośćRumia
  • ~Wojciech / 2019-03-20 16:06
    Ocena: 1.75 / 5
    Nie polecam UPC,problemy z łącznością,co chwila awarie,kicha.
    ZaletyBrak
    WadyProblemy, awarie często są
  • ~Wojciech / 2019-05-21 08:00
    Ocena: 1.00 / 5
    Pierwszy i ostatni raz korzystam z UPC! Zrywa co chwilę internet, że nic nie można obejrzeć, wyrzuca z sieci, kiedy kontaktuje się wielokrotnie z niedoświadczonymi w rozmowie telefonicznej konsultantami, co chwilę powielają schemat rozmowy zamiast faktycznie pomoc. Ostatnio zamówiłem serwisanta który został mi przez nich zaproponowany i całe szczescie, że odmówiłem wizyty z przyczyn niezależnych bo konsultant nie poinformował mnie nawet, że jeżeli serwisant stwierdzi, że wina leży po moich sprzętach to dodatkowo zapłacę 50zl... Żenada, nie polecam
    MiejscowośćBydgoszcz
  • ~Wojciech / 2023-12-18 21:18
    Ocena: 3.00 / 5
    Od czasu połączenia play i UPC usługi dostarczane są na najniższym poziomie.. Używałem lUPC od dwóch lat i nie miałem tyle awarii co w ciągu kilku ostatnich miesięcy po przejęciu przez play. Obsługa klienta to kpina, żarty, Żenada. NIE polecam nikomu, odradzam, trzymajcie się z daleka.
    ZaletyJuż brak
    WadyObskluga klienta, ciągle awarie, ograniczanie usług.
    MiejscowośćPińczów
  • ~wojciechd / 2022-04-20 15:31
    Ocena: 1.00 / 5
    Po wygasnięciu umowy - tak znikąd - chyba na zasadzie wydojenia klienta - dostałem karę za "złamanie promocji" 127 zł. Nie polecam. Nie wrócę
    Wadywielokrotne zrywania łącza na które przymykałem oko
    MiejscowośćKraków
  • ~Wojnar / 2021-11-16 16:49
    Ocena: 2.00 / 5
    Posiadam umowę z UPC na Internet i telewizję od 25.04.2018, w tym dniu przyjechał monter zainstalować mi sprzęt, podczas montażu miał jakieś problemy z jakością sygnału więc porozpinał mi przewody od telewizji naziemnej żeby z nich skorzystać lecz to nic nie pomogło, po długim szukaniu problemu stwierdził że więcej sygnału z tego nie wyciągnie i musi tak być, nie znam się na tym więc stwierdziłem duża firma gościu obeznany powinno być wszystko ok. Od początku trwania umowy mam problemy z tv i wolny Internet, kanały tv albo mrowią/ ścinają sie, lub po prostu raz są raz ich niema, Internet bardzo słabo chodził na na 500mb/s tłumaczyłem to sobie złą pogodą lub problemami technicznymi, dopiero znajomy znający się na rzeczy powiedział żebym zadzwonił do UPC bo jest coś nie tak.
    W dniu 09.07.2021 Zadzwoniłem na infolinię i zgłosiłem problem, przyjęli zgłoszenie i umówili mnie z serwisantem.
    W dniu 14.07.2021 między 15:00 a 18:00 przyjechał pan i 2h szukał problemu u mnie na 8 piętrze oraz w skrzynce upc w piwnicy, po czym stwierdził że mam ponad połowę słabszy Internet i tv mi szwankuje ponieważ jest uszkodzony kabel gdzieś na klatce przed moim mieszkaniem i nic z tym nie może zrobić, powiedział że to zgłosi i UPC będzie to jakoś wyjaśniać z deweloperem a ze mną się ktoś z kontaktują.
    W połowie sierpnia 2021 zadzwoniłem jeszcze raz ponieważ nikt z UPC się do mnie nie odezwał, powiedzieli mi że jest adnotacja uszkodzenia kabla przez tego serwisanta ale niema jakiegoś zgłoszenia wiec zrobili to podczas rozmowy i powiedzieli że ktoś się odezwie.
    Na początku września 2021 dalej nikt się nie odezwał więc znowu zadzwoniłem wyjaśnić sprawę, przełączyli mnie gdzieś wyżej i tam wytłumaczono mi że sprawa będzie załatwiona, następnie umówili mnie na następny termin z serwisantami w dniu 07.09.2021 między godz. 09:00 a 11:00.
    W dniu 07.09.2021 wziąłem urlop żeby zakończyć tą sprawę, lecz koło godz. 09:00 dzwonią do mnie serwisanci i mówią że oni nie przyjadą ponieważ i tak z tym nic nie zrobią ( pytanie po co w ogóle mi głowę i czas zawracali ) i na pewno się ktoś ze mną skontaktuje.
    W połowie października oczywiście dalej nikt się ze mną nie skontaktował więc udałem się do punktu na Bora Komorowskiego w Krakowie gdzie oprócz tego jak pani rozkłada ręce nic się nie dowiedziałem, zaproponowała mi żebym złożył reklamację bo to jest lekceważenie klienta.
    W dniu 03.11.2021 dalej cisza od strony UPC więc znowu zadzwoniłem słuchając skrzynki jak to UPC świadczy wspaniałe usługi i dba o klienta co jeszcze bardziej mi podniosło ciśnienie, odebrała pani której znowu przedstawiłem całą sytuację, powiedziała mi że są jakieś maile w tej sprawie ale nie wie dokładnie na jakim etapie jest rozwiązywany problem, więc zaproponowała mi znowu serwisanta nie wiem czy ci pracownicy są niedoinformowani czy co, wytłumaczyłem 2 raz że mieli być i stwierdzili że nic nie zrobioną więc pani zaznaczyła tą sprawę jako priorytet i przyjęła ode mnie reklamację i informując mnie że KTOŚ SIĘ SKONTAKTUJE. 16.11.21 Otrzymałem odpowiedź na reklamację że nienaprawią kabla i z dniem 9.12.21 rozwiązują ze mną umowę, i jeszcze chcą 50 zł za zabranie sprzętu chore, zwracając mi 70% opłat za okres 9.07.21-9.12.21 pytanie czemu nie za cały okres umowy jeżeli problem był od początku! Dzwoniłem wyjaśnić temat 1.5h na telefonie i koniec końców odwołałem się 2 raz. Nie polecam nikomu upc !! Szkoda nerwów.
    ZaletyBrak
    WadyNaciąganie ludzi na pieniądze i brak możliwości rozmowy z kimś kompetentnym
    MiejscowośćKraków
  • ~Wojtek / 2018-03-24 08:41
    Ocena: 1.00 / 5
    Bardzo agresywna polityka wobec klienta, wbrew pozorom bardzo drogi usługodawca. Przy przeniesieniu numeru z TPSA do UPC przenieśli o jeden dzień za wcześnie, zapłaciłem karę za zerwanie umowy z TPSA a UPC mimo dokumentów z telekomunikacji mówiących i ich błędzie WYPARLI SIĘ.
    UWAGA NA KŁAMCÓW.
    ZaletyBez dokumentów zameldowania można włączyć usługi na jakiś adres..
    WadyInformacje o nowych usługach i promocjach podawanych przez kontakt telefoniczny (UPC telefonuje) usiłują wałczyć bez zgody odbiorcy.
  • ~Wojtek / 2020-02-24 13:51
    Ocena: 1.25 / 5
    Internet z UPC to jest jakaś kpina, internet jest nie stabilny i słaby, nikt z UPC nie umie naprawić błędów z routerem, nie polecam i ostrzegam, żeby trzymać się od UPC z daleka
    MiejscowośćŁaziska Górne
  • ~Wojtek / 2020-03-20 08:39
    Ocena: 3.00 / 5
    Bardzo ciężko uzyskać połączenie z obsługą w przypadku awarii. Za to obsługa jest bardzo miła i konkretna. Często są kłopoty z telefonem, słyszymy nie ma takiego numeru, lub abonent niedostępny, podczas gdy w tym samym momencie z komórki uzyskujemy połączenie.

    ZaletySpora korzyść przy korzystaniu z trzech usług. Duży wybór programów.
    WadyZbyt mała dbałość o stałego klienta. Jest on zaniedbywany w stosunku do nowego klienta. Jestem pewien, że tracą z tego powodu starych klientów, gdyż przechodzą oni do nowych dostawcow. Zresztą tak naprawdę, jest to wada u wielu dostawcow, nie tylko medialnych.
    MiejscowośćKarczew
  • ~Wojtek / 2021-12-28 12:24
    Ocena: 1.25 / 5
    Nie polecam tego szajsu. Internet do 300 MB. Realnie 30 MB często nawet mniej.
    ZaletyBrak
    WadySzkoda słów
    MiejscowośćSosnowiec
  • ~wojtek / 2023-11-03 13:39
    Ocena: 1.00 / 5
    Kontakt z upc utrudniony. strona obsługi klienta bardzo słaba brak info o awariach jedyna porada konsultanta to zresetować modem nierzadko kilka razy w ciągu dnia niestabilny internet często zrywane połączenie a co się z tym wiąże nie działa również kablówka posiadam giga connect box dzisiaj prędkość ślimaka a gdy sprawdzam status moich usług to komunikat brzmi że wszystkie usługi działają normalnie
    Zaletyjest bo jest
    Wadysporo
    MiejscowośćSzczecin
  • ~wojtek / 2024-01-02 00:48
    Ocena: 1.00 / 5
    no j*******le odkąd połączyli sie z play nawet k***a strony sie nie ładują dopiero po godzinie coś przemieli mój syn nawet zagrać nie może albo coś zrobicie z internetem albo rezygnuje z usług
    Wadynic sie nie ładuje jest słaby internet nawet rozmawiać nie można
    MiejscowośćLublin
  • ~Wojtek / 2024-12-10 15:02
    Ocena: 4.50 / 5
    Nie miałem z nim żadnych problemów. Więc nie mam o czym pisać.
    ZaletyJest ok
    WadyNiekiedy nie wiem tylko czy muli internet czy mój komp
    MiejscowośćSosnowiec
  • ~Wojtek K / 2023-06-20 21:32
    Ocena: 1.75 / 5
    Zacina się, obsługa klienta to nieśmieszny żart, jedyną ich metoda pomocy jest poradzenie resetowania urządzenia. Technika odwołują dzień przed wizytą.
    Wady- Niezawodność
    - Obsługa klienta
    - Jakość modemu - przegrzewa się i jest bardzo duży
    MiejscowośćWarszawa
  • ~Wojtek63 / 2019-01-14 15:29
    Ocena: 2.75 / 5
    Obsługa klienta to katastrofa.Totalna olewka. Spychologia i unikanie odpowiedzialności. Nazwiska i imiona osób, które mnie olały ? Mam do wiadomości Dyrekcji (jeśli jest ciekawa), bo tu nie wolno. Dotyczy to infolinii i salonu na Marynarskiej w Warszawie.
    ZaletySprawne i raczej niezawodne działanie internetu oraz TV.
    WadyKatastrofalna jakość obsługi klienta. Katastrofalne podejście do stałego klienta. Szczególnie towarzystwo z infolinii. Oni nie mają pojęcia o niczym ! A załogi z salonów (Marynarska 15) bronią swoich tyłków stosując dziwne metody na uspokojenie klientów. Nie podejrzewam, że Pani Kierownik tego salonu wie o takich sytuacjach.
    Mój przypadek ma miejsce od 28.12.2018. Dzisiaj jest 14.stycznia 2019.
    Chętnie się podzielę z Dyrekcją UPC imionami i nazwiskami pracowników UPC, którzy mnie olali oraz czasem rozmów z nimi.
    MiejscowośćWarszawa
  • ~Woka / 2022-11-24 13:51
    Ocena: 1.00 / 5
    Ogólnie jedno wielkie dno. Internet 1000mb/s ale tylko na papierku. Wizyta technika - nic nie pomogła. Reklamacja odrzucona standardowo- z ich strony wszystko jest normalne. Specjalnie przetrzymali reklamacje do czasu, kiedy nie będzie można odejść od umowy.. Na infolinii to nie wiem, ale chyba ludzie bez kompetencji i wiedzy z czym mają do czynienia.
    NIE POLECAM!!
    Zaletyzero
    WadyPrędkość internetu, Pomoc serwisu i infolinii
    MiejscowośćRadzyń Podlaski
  • ~wolak / 2019-06-09 11:56
    Ocena: 1.25 / 5
    Przed rokiem wymieniono mi modem Thomsona na rzekomo nowoczesnego Connect Boxa. I zaczęły się problemy z permanentnym zrywaniem połączenia z internetem. Po kilka razy dziennie, przerwy trwają od kilku do kilkunastu minut. A dwa tygodnie w maarcu br. takie problemy występowały kilka kilkanaście razy w ciągu godziny, uniemożliwiając praktycznie korzystanie z internetu. Technicy z UPC w mniej lub bardziej aroganckiej wmawiają mi, że wina leży w instalacji w mieszkaniu i sugerują rozwiązanie wymagające kucia i wiercenia ścian. Żaden nie wpadł na pomysł wypróbowania nowego modelu Connect Boxa. Na moje prośby, by przywrócić starego Thomsona odpowiedzią jest, że nie ma ich w magazynie.
    MiejscowośćWarszawa, dzielnica Wola
Dodaj własną opinię »

Podobne wyszukiwania

Zobacz również

VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4467
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3504
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3204
Play Online
Ocena: 1.74, ilość opinii: 2241
T-Mobile Internet
Ocena: 1.88, ilość opinii: 2084
Plus GSM iPlus
Ocena: 1.64, ilość opinii: 1917
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4620
Orange
Ocena: 1.40, ilość opinii: 3935
Plus
Ocena: 1.45, ilość opinii: 2993
T-Mobile
Ocena: 1.59, ilość opinii: 2584
Cyfrowy Polsat Internet
Ocena: 1.51, ilość opinii: 2551
mBank
Ocena: 1.66, ilość opinii: 2019