Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

UPC Internet opinie

Ocena na podstawie 3504 opinii

1.81 / 5

  • Niezawodność
    1.66
  • Obsługa klienta
    1.64
  • Cena
    2.01
  • Parametry
    1.96
  • Cena/Jakość
    3.00
  • Oferta
    5.00

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~UPCwtf / 2020-05-16 00:04
    Ocena: 2.25 / 5
    Gdy nie działa internet twierdzą że trzeba zrobić hard reset...gdy mówiesz że godzinę temu to robiłeś zgodnie z ich zaleceniem to Pani twierdzi że wcześniej to powiedział jej kolega a teraz to ona mówi zrobić reset.
    W przypadku kontaktu z infolinią z powodu małej prędkości dostaje informacje że 'PROSIMY PODŁĄCZYĆ SIĘ KABLEM'...2020 rok a UPC nie jest w stanie dostarczyć ruter z dobrym WIFI ???
    W każdym bądź razie zawsze całą winę zrzucają na to że coś robisz złe lub masz zły sprzęt....tylko że ja pracuje w IT i wiem że 100% problem po ich stronie.

    Zdecydowanie NIE polecam i ja osobiście już wypowiedziałem umowę...
    ZaletySzybkie podłączenie
    WadyPrędkość internetu jest niższa od tej za którą się płaci nawet gdy korzystamy wyłącznie z kanału 5G
    Internet nie stabilny codziennie znika po kilka razy i tak tra już prawie miesiąc! (oba kanały)
    Obsługa uważa klientów za d@beli!
    MiejscowośćKraków
  • ~Upeceusz / 2021-10-22 01:42
    Ocena: 1.00 / 5
    Najgorsze g0wno jakie kiedykolwiek miałem, internet codziennie zacina, rozłącza, albo w ogóle go nie ma, naprawde trzymajcie się od tego z daleka
    WadyCałe UPC to jedna wielka wada
    MiejscowośćWarszawa
  • ~USER / 2019-10-04 01:14
    Ocena: 5.00 / 5
    Gdańsk Forum
    Pan Mateusz bardzo miła i rzetelna obsługa, bez marketingowych gadek i "kręcenia wałków". ;) Szybko i sprawnie.
    MiejscowośćGdańsk
  • ~user5352 / 2021-05-25 18:25
    Ocena: 1.00 / 5
    Absolutnie nie polecam, chyba że jesteś masochistą. Mam internet od ok. 3 miesięcy. Problemy zaczęły się krótko po montażu. Przerywa kilka-kilkanaście razy dziennie. Calle, filmy. Czasami tylko na kilka sekund, czasami na >10 minut. Sprawdzam logi na 2 komputerach i oba to potwierdzają. W międzyczasie miałam u siebie 2 techników, żaden nie rozwiązał problemu. Mieszkam w Warszawie, niekoniecznie "na końcu świata", co mogłoby takie problemy przynajmniej w małej części usprawiedliwiać.

    Ale najlepsze było dzisiaj. Miałam ważne spotkanie i w najważniejszym momencie wywaliło mnie z internetu. Dopiero po 10 minutach się znowu połączył. Dzwonię na infolinię, pani mi mówi, że "muszę korzystać z kabla, wifi działać nie musi". A na moją sugestię, żeby przysłali technika: "technik kosztuje, zapłaci pani?". No jasne, bo przecież to ja mam problem, nie oni.

    Koszmarna, koszmarna firma. Będę walczyła o zakończenie dwuletniej umowy po 4 miesiącach. Jeśli się nie zgodzą, poproszę o pomoc prawnika.
    ZaletyZero
    WadyPatrz opis
    MiejscowośćWarszawa
  • ~Uzytkownik UPC / 2019-09-21 13:05
    Ocena: 1.00 / 5
    Najgorszy internet wiekszosc czasu jest niedostepny
    ZaletyNie ma
    WadyWszystko
  • ~Użytkownik / 2018-08-31 13:15
    Ocena: 1.25 / 5
    Odradzam współpracę z UPC, są duże kary o których nie informują przy podpisaniu umowy. Uważajcie na tą firmę!

    ZaletyBrak
    WadyBrak rzetelnych warunków
    MiejscowośćWarszawa
  • ~Użytkownik / 2019-09-25 23:09
    Ocena: 1.00 / 5
    Najgorszy internet na świecie podejrzewam w krajach 3 świata chodzi szybciej. Pakiet kupiony za ponad 100 zł. Żenada. Zero poprawy mimo wielu próśb NIE POLECAM nikomu. A jeszcze jedno..jeśli przeprowadzicie się tam gdzie nie mogą oni dostarczyć to musicie płacić mimo że nie korzystacie z usług. DRAMAT.
    Zaletyżadnych zalet
    Wadysame wady
    MiejscowośćGdynia
  • ~Użytkownik 2 / 2019-03-02 12:23
    Ocena: 1.00 / 5
    Bardzo słaby internet nic nie da się na nim zrobić nie polcam, a jeżeli ktoś zdecyduje się na zakup to stałe 300 pingu gwarantowane
    ZaletyYoutube dobrze chodzi, szybkość
    WadyJakość, internet sam co chwilę się wyłącza
  • ~użytkownik Gniezno / 2018-08-19 17:24
    Ocena: 1.00 / 5
    Od trzech lat zgłaszam problem z jakością usługi UPC/telewizja i internet, internet niecałe 18 Mbps, czas odpowiedzi do serwera DNS Około 40sekunt i komunikaty też częste "przekroczono limit oczekiwania: itp.Problem zgłaszałem do UPC wielokrotnie,technik był kilka razy potwierdził złą jakość i to wszystko, na stronie upc również info że "w Gnieżnie rejon bednarski rynek obserwujemy pogorszenie jakości usługi TV i internetu nasi technicy pracują nad tym przepraszamy" i tak w kółko przez trzy lata NIC Z TYM NIE ROBIĄ /ŻADNEJ POPRAWY WRĘCZ PRZECIWNIE i przez trzy lata ciągle ten sam komunikat i info od konsultantów "nasi technicy pracują nad tym" W umowie mam 250 Mbps podczas gdy rzeczywiście nie otrzymuje nawet 1/10 tego co jest w umowie.Przez trzy lata to jest prawie 4tyś zł łącznie z utrzymaniem 2 prądożernych urządzeń od nich.Poziom usługi i obsługi klienta to całkowite dno i oszustwo.Sprawa nadaje się do prokuratury o wyłudzenie i oszustwo/ sprzedają usługę/towar którego nie są w stanie dostarczyć żądając zapłaty za pełną jakość.Jakość internetu sprawdzałem na kilku komputerach z całkowicie sprawnym oprogramowaniem i spełniającym wymagania sprzętowe,akt nosze się z zamiarem powołania biegłego sądowego do oceny i sprawdzenia jakości usługi aby nie było wątpliwości w sądzie.
    Powtarzam to jest oszustwo,niedbałość i wyłudzanie przez firmę UPC - wszystko akt. na poziomie przygotowywania pozwu zbiorowego użytkowników Gniezno/ rejon bednarski rynek i okolice.Poziom obłudy,niedbałości i kłamstwa tej firmy jest wręcz porażający.Sprawa nadaje się również do urzędu ochrony konsumenta.Dodam że mam dowody na wszystkie zgłoszone reklamacje w ciągu trzech lat i żę nic z tym nie robią a żądają zapłaty za pełną jakość usługi/towaru - wystarczy wejść na stronę UPC/sprawdż działanie usług w twojej lokalizacji - powtarzam przez trzy lata ten sam tekst "jakość usługi zła i nasi technicy pracują nad tym" PRZEZ TRZY LATA PRACUJĄ i żadnej poprawy :) wnioski wyciągnijcie sami - moim zdaniem albo nie pracują nad tym, albo oszukują że pracują.Nie polecam nikomu, - nikomu- tego dostawcy w tym rejonie. GNIEZNO BEDNARSKI RYNEK I OKOLICE.
    Dodam jeszcze że na taki poziom /jakość usługi reklamacje składam ostatnio prawie co miesiąc - czas odpowiedzi od nich to 30 dni, przez ten czas płace pełne rachunki i tak w kółko - czy to normalne - raczej nie.
    ZaletyŻadne w zestawieniu z innymi dostawcami.
    WadyWszystkie z możliwych w zestawieniu z innymi bardziej uczciwymi dostawcami TV i internetu.Oszustwo i wyłudzanie UPC sprzedaje usługę której nie jest w stanie dostarczyć nawet w 50% - nie dajcie się nabrać
    MiejscowośćGniezno, Bednarski Rynek i okolice
  • ~Użytkownik niezadowolony z UPC / 2021-07-14 11:33
    Ocena: 1.25 / 5
    Witam serdecznie.
    Od dłuższego casu korzystam z internetu UPC .
    Niestety po miłej wizycie Przedstawiciela , który pięknie opowiadał , obiecywał iż jest to cudowny szybki internet pozostało mało prawdy.
    Co chwilę przerywa zasięg i strony otwierają się czasami po 2 minuty.
    Szczerze nie polecam nikomu, kto chce pracować przez internet.
    Zgłaszane było już , był Pan "na odwal się wymienił kabelek powiedział zę jest "ok" i pszedł sobie" ( był za drugim zgłoszeniem ponieważ za pierwszym udał że podjechał pod szlaban na osidle i że nikt nie odbiera. Jestem osobą niepełnosprawną , która siedzi non stop w domu i odbiera domofon wieć to było nie miłe.

    Miłego dnia i weryfikujcie od razu co Ci cudowni Przedstawiciele oferują za cudone usługi.

    Zdrowia
    WadySłaby internet, często przerywa. Po południami zwłaszcza jak sąsiedzi wracają z pracy to widać różnicę w szybkości internetu.
    MiejscowośćWarszawa
  • ~użytkownik upc / 2021-12-03 15:30
    Ocena: 1.00 / 5
    Trzy tygodnie czekałam na instalację. Za pierwszym razem po dotarciu na miejsce (przejechaniu ponad 70km do nowego mieszkania i oczekiwaniu 2,5 godziny) powiedzieli mi, że "coś się musiało zepsuć w systemie" i nie mają mojego zgłoszenia choć wysłali mi maila z potwierdzeniem. Za drugim razem (ponownym przejechaniu 70km) instalator przyjechał nieco wcześniej. Dzwoniłam na infolinię, że jeszcze nie ma mnie na miejscu i usłyszałam, że instalator zadzwoni kiedy będzie w drodze i mogę mu powiedzieć, żeby poczekał. Dostałam sms od instalatora. Próbując się do niego dodzwonić usłyszałam, że podany numer nie istnieje. Ostatecznie, dostałam informację, że intalator już był, nie został nikogo na miejscu i odjechał. Jedyną opcją było złożenie nowego zgłoszenia i kolejny tydzień oczekiwania na najbliższy termin. Kolejne telefony na infolinię, 15 minut oczekiwania na połączenie, każda minuta opłacana przeze mnie. Oczywiście, wybierając numer przypisany jako "reklamacja" - kolejne minuty wyczekiwania na konsultanta chyba, że wybrałam opcję "nowa umowa"- wtedy po kilku sekundach już miałam połączenie. Dopiero po 4 wizycie zainstalowali router. Internet, mimo, żę światłowód, tak beznadziejny, że kilkanaście razy dziennie po prostu tracę połączenie. Płacę miesięcznie stałą kwotę za internet a i tak wszystko muszę załatwiać na Internecie od mojego operatora w telefonie, którego mam tylko 10gb. W starym mieszkaniu podobnie. Zdarzało się, że przez 2-3 dni nie miałam internetu a UPC rozkładało ręcę. Zdecydowanie odradzam.
    MiejscowośćKraków
  • ~Użytkownik UPC / 2024-10-10 07:52
    Ocena: 1.00 / 5
    Łamane prawa użytkowników, niedziałające funkcje logowania, niedziałające poprawnie płatności do usług, zmiany w płatnościach na gorsze względem intuicyjnego i przejrzystego, zawsze działającego panelu, wcześniej UPC, dziś nie-umiem-nic-zrobic-latwo-PLAY.
    ZaletyBrak
    WadyPlay
  • ~Użytkowniuk upc / 2023-02-25 22:52
    Ocena: 1.00 / 5
    NAJGORSZY CHŁAM DOSTĘPNY NA RYNKU INTERNET PRZESTAJE DZIAŁAĆ PARĘ RAZY DZIENNIE NA GODZINĘ LUB 2
    ZaletyBRAK NAJGORSZY INTERNET
    WadyWSZYSTKO
    MiejscowośćŁuków
  • ~V / 2022-08-30 19:38
    Ocena: 1.00 / 5
    internet taki ze wogole nie dziala, od stycznia tego roku raz internet jest a raz go nie ma, na telefonie czesto musze uzywac danych bo internetu jak zawsze nie ma, w gry tez sie nie da pograc bo ping potrafi siegnac 32000 (!), kompletnie odradzam bo jest to niestety wywalanie kasy w bloto
    Wadywszystko
    MiejscowośćGdańsk
  • ~V / 2023-02-06 22:03
    Ocena: 1.25 / 5
    Przez wiele lat korzystałam z UPC na Mokotowie - nie miałam dużo uwag. UPC oferuje promocje – nie dla wiernych użytkowników tylko nowych. Postanowiłam spróbować żeby obniżyć rachunek, infacja - trzeba patrzeć na co się ile wydaje. Mila Pani w obsłudze tel. bardzo się starała. Zaproponowała ze jak dołączę tv to rachunek spadnie . Ok tv nie oglądam - ale jak rachunek spadnie ... Przyszedł Pan wymienił urządzenie i zaczął się koszmar. Internet niestabilny. Kilkunastokrotne próby umówienia z technikiem. historia smsow: technik wyrusza - będzie za ok 20 min. Nigdy się nie pojawia. Ponowne próby - nie pojawia się - w końcu dostaje emaila - sprawdzilismy internet działa nie ma potrzeby wizyty technika. wyjeżdżam musze dac spokój. Wracam internet dalej niestabilny – jest-nie ma . zainstalowany sprzęt - nie obsługuje 1000 mb na która mam umowę. każdy ma prawo wyboru ja tez je mam, ale najpierw będę dochodzić swoich praw. żadna korporacja nie ma prawa nas oszukiwać i lekceważyć.
    MiejscowośćWarszawa
  • ~V / 2023-02-07 00:11
    Ocena: 1.50 / 5
    Czuje się oszukana. Przez wiele lat korzystałam z UPC na Mokotowie - nie miałam dużo uwag. UPC oferuje wiele promocje ale nie dla wiernych użytkowników tylko nowych. Postanowiłam spróbować sił żeby obniżyć rachunek - wiadomo inflacja - trzeba patrzeć na co się ile wydaje. Mila Pani w obsłudze telefonicznej bardzo się starała - chwala jej za to. Zaproponowała ze jak dołączę tv to rachunek spadnie . Ok tv nie oglądam - ale jak rachunek spadnie to why not. Przyszedł Pan wymienił urządzenie i zaczął się koszmar. Internet jest niestabilny. Kilkunastokrotne próby umówienia z technikiem - PORAZKA. mam cala historie smsow: technik wyrusza - będzie za ok 20 min. Nigdy się nie pojawia. Ponowne próby umówienia - jest data i godzina - hurra - nie pojawia się - w końcu dostaje emaila - sprawdzilismy internet działa - nie ma potrzeby wizyty technika. Ponieważ wyjeżdżam musze dac spokój. Wracam internet dalej niestabilny - raz jest - raz nie. a sprzęt który u mnie zainstalowano - nie obsługuje 1000 mb - prędkości na która podpisałam umowę. Oczywiście każdy ma prawo wyboru - ja tez je mam, ale najpierw będę dochodzić swoich praw. żadna korporacja nie ma prawa nas oszukiwać i lekceważyć.
  • ~v-v / 2018-07-10 18:58
    Ocena: 1.75 / 5
    Dzisiaj złożyłam wymówienie umowy.
    Jakość usług sukcesywnie pogarszała się, od 3 miesięcy zaniżone transfery, częste zrywanie połączeń. Od trzech tygodni korzystanie mało możliwe - liczne krótsze i dłuższe przerwy w dostawie, spadki transferu danych uniemożliwiający wysyłanie/pobieranie plików. Od 5 dni zupełny brak Internetu - podanych zostało kilkanaście terminów jego naprawy - do 14.00, 22.00, 02.00, 8.00, 12, 23.... itp., itd...
    Kolejny miesiąc korzystam z Internetu mobilnego, który hula bez zarzutu.
    Szkoda czasu i atłasu na UPC.
    MiejscowośćWarszawa
  • ~V13 nexus / 2020-04-01 21:41
    Ocena: 1.00 / 5
    Internet popsuty cały czas się resetuje Częste awarie internet często się sam wyłącza i nie łapie połączenie z telefonem komputerem konsola też jest bardzo drogi


    Z mojej osoby nie polecam
    ZaletyPopsute
    WadyPopsute
    MiejscowośćKraków
  • ~Valentyna / 2021-07-23 10:49
    Ocena: 1.00 / 5
    Zawsze jakieś problem to źle policzenia,to jakiś zaległości po platnosci
  • ~Valerii / 2022-04-29 11:33
    Ocena: 1.75 / 5
    almost every day for several hours internet is very poor making home offcie work impossible.
    situation caused work related difficulties.
    have to start searching for an alternative provider.
    Zaletyactually none
    MiejscowośćGdańsk
Dodaj własną opinię »

Podobne wyszukiwania

Zobacz również

VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4467
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3504
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3204
Play Online
Ocena: 1.74, ilość opinii: 2241
T-Mobile Internet
Ocena: 1.88, ilość opinii: 2084
Plus GSM iPlus
Ocena: 1.64, ilość opinii: 1917
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4620
Orange
Ocena: 1.40, ilość opinii: 3935
Plus
Ocena: 1.45, ilość opinii: 2994
T-Mobile
Ocena: 1.59, ilość opinii: 2584
Cyfrowy Polsat Internet
Ocena: 1.51, ilość opinii: 2551
mBank
Ocena: 1.66, ilość opinii: 2019