Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

UPC Internet opinie

Ocena na podstawie 3514 opinii

1.81 / 5

  • Niezawodność
    1.66
  • Obsługa klienta
    1.64
  • Cena
    2.01
  • Parametry
    1.96
  • Cena/Jakość
    3.00
  • Oferta
    5.00

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~upcsmierdzi / 2023-03-17 20:03
    Ocena: 1.75 / 5
    upc smierdzi gownemupc smierdzi gownemupc smierdzi gownemupc smierdzi gownemupc smierdzi gownemupc smierdzi gownemupc smierdzi gownem
    Zaletybrak
    Wadyproblemy z internetem srednio 10 razy w miesiacu
  • ~UPCŚCIERWO / 2019-08-30 15:55
    Ocena: 1.00 / 5
    Nie polecam w żadnym stopniu internetu od UPC. Nigdy w życiu się nie spotkałem się z tak złym, ułomnym i słabym usługodawcą.
    ZaletyBRAK
    Wady- Obsługa z mniej niż 5IQ, strzelam, że nawet gimnazjum nieskończone większość tam ma
    - Internet przez WiFi (Obiecywali zasięg w całym domu, spk zasięg jest tylko w połowie 1 pokoju, w tym samym pokoju z 10m od routera jest już 1 kreska zasięgu a w reszcie pokoi to już nie wspomnę brak totalnie)
    - Jeżeli jest awaria w jakimś mieście naprawiają ją czasami miesiąc
    - Trzeba czekać czasami parę godzin na ich infolini
    MiejscowośćJastrzębie-Zdrój
  • ~upctodno / 2024-01-26 14:41
    Ocena: 1.75 / 5
    Najgorszy internet jaki można mieć, już lepszy jest najtańszy pakiet orange albo vectry, non stop przerwy w dostawie, tragiczna jakość łącza, wysoki ping, jak na tak tragiczne wyniki bardzo wysoka cena, brak jakielkolwiek sensownej obsługi klienta nie odbierają telefonów mówią że naprawią a wydymali mnie w dupsko
    Zaletybrak
    Wadywszystko
  • ~upctodziady / 2018-10-03 23:28
    Ocena: 2.00 / 5
    Używam internetu upc od kilku lat i do niedawna było ok, jednak od jakiegoś czasu mają bardzo często awarie. Nagle przestaje działać internet i działają tylko niektóre strony jak facebook, google a reszta nie. I tu pojawia się problem, bo pomoc techniczna u nich nie istnieje!!! Na ich stronie nie można znaleźć żadnego kontaktu do nich ani sposobu zgłaszania awarii, tylko jakieś debilne predefiniowane odpowiedzi na najczęstsze problemy. Do panelu klienta też się nie można zalogować.
    WadyBrak pomocy technicznej i możliwości zgłaszania awari!
    MiejscowośćWarszawa
  • ~UPCtoG / 2020-01-17 11:47
    Ocena: 1.75 / 5
    Mam UPC 1GB/s. Predkosc DL jest dobra, UL nie zgodna z parametrami. Rozlacza sie kilkanascie razy dziennie, czasami na caly dzien, w ostatni czwartek, internet nie dzialal od 13:00 do 22:00...

    Nie polecam, jak tylko skonczy sie umowa, zmieniam firme.
    ZaletyPozornie szybki internet, ale tylko w jedna strone
    WadyPredkosc UL, stabilnosc, wsparcie techniczne, modem.
    MiejscowośćWarszawa
  • ~upctosyf / 2020-01-14 11:45
    Ocena: 1.00 / 5
    0 stabilności, połączenie zrywa kiedy chce, omijać szerokim łukiem, syf jakich malo
    MiejscowośćKatowice
  • ~UPCtozlodzieje / 2023-09-04 11:43
    Ocena: 1.00 / 5
    Oszuści, nie polecam szczerze wolałbym iść do kafejki internetowej niż korzystać z tego dziadostwa. Na każdym kroku dojom z klienta każdą złotówkę.
    MiejscowośćKraków
  • ~upcusermobile / 2022-05-04 10:55
    Ocena: 2.50 / 5
    Straty pakietów 24/7. Pobieranie czegokolwiek na 2 komputerach powoduje lagi w całej sieci.
    Na dodatek każdy router tworzy własną sieć Wi-Free o której większość abonentów nie wie.
    Telewizja nie działa w dekoderze. TV Go nie posiada Canal+.
    ZaletySzybki download
    WadyStraty pakietów
    Słaby download
    MiejscowośćWarszawa
  • ~UPCwtf / 2020-05-16 00:04
    Ocena: 2.25 / 5
    Gdy nie działa internet twierdzą że trzeba zrobić hard reset...gdy mówiesz że godzinę temu to robiłeś zgodnie z ich zaleceniem to Pani twierdzi że wcześniej to powiedział jej kolega a teraz to ona mówi zrobić reset.
    W przypadku kontaktu z infolinią z powodu małej prędkości dostaje informacje że 'PROSIMY PODŁĄCZYĆ SIĘ KABLEM'...2020 rok a UPC nie jest w stanie dostarczyć ruter z dobrym WIFI ???
    W każdym bądź razie zawsze całą winę zrzucają na to że coś robisz złe lub masz zły sprzęt....tylko że ja pracuje w IT i wiem że 100% problem po ich stronie.

    Zdecydowanie NIE polecam i ja osobiście już wypowiedziałem umowę...
    ZaletySzybkie podłączenie
    WadyPrędkość internetu jest niższa od tej za którą się płaci nawet gdy korzystamy wyłącznie z kanału 5G
    Internet nie stabilny codziennie znika po kilka razy i tak tra już prawie miesiąc! (oba kanały)
    Obsługa uważa klientów za d@beli!
    MiejscowośćKraków
  • ~Upeceusz / 2021-10-22 01:42
    Ocena: 1.00 / 5
    Najgorsze g0wno jakie kiedykolwiek miałem, internet codziennie zacina, rozłącza, albo w ogóle go nie ma, naprawde trzymajcie się od tego z daleka
    WadyCałe UPC to jedna wielka wada
    MiejscowośćWarszawa
  • ~USER / 2019-10-04 01:14
    Ocena: 5.00 / 5
    Gdańsk Forum
    Pan Mateusz bardzo miła i rzetelna obsługa, bez marketingowych gadek i "kręcenia wałków". ;) Szybko i sprawnie.
    MiejscowośćGdańsk
  • ~user5352 / 2021-05-25 18:25
    Ocena: 1.00 / 5
    Absolutnie nie polecam, chyba że jesteś masochistą. Mam internet od ok. 3 miesięcy. Problemy zaczęły się krótko po montażu. Przerywa kilka-kilkanaście razy dziennie. Calle, filmy. Czasami tylko na kilka sekund, czasami na >10 minut. Sprawdzam logi na 2 komputerach i oba to potwierdzają. W międzyczasie miałam u siebie 2 techników, żaden nie rozwiązał problemu. Mieszkam w Warszawie, niekoniecznie "na końcu świata", co mogłoby takie problemy przynajmniej w małej części usprawiedliwiać.

    Ale najlepsze było dzisiaj. Miałam ważne spotkanie i w najważniejszym momencie wywaliło mnie z internetu. Dopiero po 10 minutach się znowu połączył. Dzwonię na infolinię, pani mi mówi, że "muszę korzystać z kabla, wifi działać nie musi". A na moją sugestię, żeby przysłali technika: "technik kosztuje, zapłaci pani?". No jasne, bo przecież to ja mam problem, nie oni.

    Koszmarna, koszmarna firma. Będę walczyła o zakończenie dwuletniej umowy po 4 miesiącach. Jeśli się nie zgodzą, poproszę o pomoc prawnika.
    ZaletyZero
    WadyPatrz opis
    MiejscowośćWarszawa
  • ~Uzytkownik UPC / 2019-09-21 13:05
    Ocena: 1.00 / 5
    Najgorszy internet wiekszosc czasu jest niedostepny
    ZaletyNie ma
    WadyWszystko
  • ~Użytkownik / 2018-08-31 13:15
    Ocena: 1.25 / 5
    Odradzam współpracę z UPC, są duże kary o których nie informują przy podpisaniu umowy. Uważajcie na tą firmę!

    ZaletyBrak
    WadyBrak rzetelnych warunków
    MiejscowośćWarszawa
  • ~Użytkownik / 2019-09-25 23:09
    Ocena: 1.00 / 5
    Najgorszy internet na świecie podejrzewam w krajach 3 świata chodzi szybciej. Pakiet kupiony za ponad 100 zł. Żenada. Zero poprawy mimo wielu próśb NIE POLECAM nikomu. A jeszcze jedno..jeśli przeprowadzicie się tam gdzie nie mogą oni dostarczyć to musicie płacić mimo że nie korzystacie z usług. DRAMAT.
    Zaletyżadnych zalet
    Wadysame wady
    MiejscowośćGdynia
  • ~Użytkownik 2 / 2019-03-02 12:23
    Ocena: 1.00 / 5
    Bardzo słaby internet nic nie da się na nim zrobić nie polcam, a jeżeli ktoś zdecyduje się na zakup to stałe 300 pingu gwarantowane
    ZaletyYoutube dobrze chodzi, szybkość
    WadyJakość, internet sam co chwilę się wyłącza
  • ~użytkownik Gniezno / 2018-08-19 17:24
    Ocena: 1.00 / 5
    Od trzech lat zgłaszam problem z jakością usługi UPC/telewizja i internet, internet niecałe 18 Mbps, czas odpowiedzi do serwera DNS Około 40sekunt i komunikaty też częste "przekroczono limit oczekiwania: itp.Problem zgłaszałem do UPC wielokrotnie,technik był kilka razy potwierdził złą jakość i to wszystko, na stronie upc również info że "w Gnieżnie rejon bednarski rynek obserwujemy pogorszenie jakości usługi TV i internetu nasi technicy pracują nad tym przepraszamy" i tak w kółko przez trzy lata NIC Z TYM NIE ROBIĄ /ŻADNEJ POPRAWY WRĘCZ PRZECIWNIE i przez trzy lata ciągle ten sam komunikat i info od konsultantów "nasi technicy pracują nad tym" W umowie mam 250 Mbps podczas gdy rzeczywiście nie otrzymuje nawet 1/10 tego co jest w umowie.Przez trzy lata to jest prawie 4tyś zł łącznie z utrzymaniem 2 prądożernych urządzeń od nich.Poziom usługi i obsługi klienta to całkowite dno i oszustwo.Sprawa nadaje się do prokuratury o wyłudzenie i oszustwo/ sprzedają usługę/towar którego nie są w stanie dostarczyć żądając zapłaty za pełną jakość.Jakość internetu sprawdzałem na kilku komputerach z całkowicie sprawnym oprogramowaniem i spełniającym wymagania sprzętowe,akt nosze się z zamiarem powołania biegłego sądowego do oceny i sprawdzenia jakości usługi aby nie było wątpliwości w sądzie.
    Powtarzam to jest oszustwo,niedbałość i wyłudzanie przez firmę UPC - wszystko akt. na poziomie przygotowywania pozwu zbiorowego użytkowników Gniezno/ rejon bednarski rynek i okolice.Poziom obłudy,niedbałości i kłamstwa tej firmy jest wręcz porażający.Sprawa nadaje się również do urzędu ochrony konsumenta.Dodam że mam dowody na wszystkie zgłoszone reklamacje w ciągu trzech lat i żę nic z tym nie robią a żądają zapłaty za pełną jakość usługi/towaru - wystarczy wejść na stronę UPC/sprawdż działanie usług w twojej lokalizacji - powtarzam przez trzy lata ten sam tekst "jakość usługi zła i nasi technicy pracują nad tym" PRZEZ TRZY LATA PRACUJĄ i żadnej poprawy :) wnioski wyciągnijcie sami - moim zdaniem albo nie pracują nad tym, albo oszukują że pracują.Nie polecam nikomu, - nikomu- tego dostawcy w tym rejonie. GNIEZNO BEDNARSKI RYNEK I OKOLICE.
    Dodam jeszcze że na taki poziom /jakość usługi reklamacje składam ostatnio prawie co miesiąc - czas odpowiedzi od nich to 30 dni, przez ten czas płace pełne rachunki i tak w kółko - czy to normalne - raczej nie.
    ZaletyŻadne w zestawieniu z innymi dostawcami.
    WadyWszystkie z możliwych w zestawieniu z innymi bardziej uczciwymi dostawcami TV i internetu.Oszustwo i wyłudzanie UPC sprzedaje usługę której nie jest w stanie dostarczyć nawet w 50% - nie dajcie się nabrać
    MiejscowośćGniezno, Bednarski Rynek i okolice
  • ~Użytkownik niezadowolony z UPC / 2021-07-14 11:33
    Ocena: 1.25 / 5
    Witam serdecznie.
    Od dłuższego casu korzystam z internetu UPC .
    Niestety po miłej wizycie Przedstawiciela , który pięknie opowiadał , obiecywał iż jest to cudowny szybki internet pozostało mało prawdy.
    Co chwilę przerywa zasięg i strony otwierają się czasami po 2 minuty.
    Szczerze nie polecam nikomu, kto chce pracować przez internet.
    Zgłaszane było już , był Pan "na odwal się wymienił kabelek powiedział zę jest "ok" i pszedł sobie" ( był za drugim zgłoszeniem ponieważ za pierwszym udał że podjechał pod szlaban na osidle i że nikt nie odbiera. Jestem osobą niepełnosprawną , która siedzi non stop w domu i odbiera domofon wieć to było nie miłe.

    Miłego dnia i weryfikujcie od razu co Ci cudowni Przedstawiciele oferują za cudone usługi.

    Zdrowia
    WadySłaby internet, często przerywa. Po południami zwłaszcza jak sąsiedzi wracają z pracy to widać różnicę w szybkości internetu.
    MiejscowośćWarszawa
  • ~użytkownik upc / 2021-12-03 15:30
    Ocena: 1.00 / 5
    Trzy tygodnie czekałam na instalację. Za pierwszym razem po dotarciu na miejsce (przejechaniu ponad 70km do nowego mieszkania i oczekiwaniu 2,5 godziny) powiedzieli mi, że "coś się musiało zepsuć w systemie" i nie mają mojego zgłoszenia choć wysłali mi maila z potwierdzeniem. Za drugim razem (ponownym przejechaniu 70km) instalator przyjechał nieco wcześniej. Dzwoniłam na infolinię, że jeszcze nie ma mnie na miejscu i usłyszałam, że instalator zadzwoni kiedy będzie w drodze i mogę mu powiedzieć, żeby poczekał. Dostałam sms od instalatora. Próbując się do niego dodzwonić usłyszałam, że podany numer nie istnieje. Ostatecznie, dostałam informację, że intalator już był, nie został nikogo na miejscu i odjechał. Jedyną opcją było złożenie nowego zgłoszenia i kolejny tydzień oczekiwania na najbliższy termin. Kolejne telefony na infolinię, 15 minut oczekiwania na połączenie, każda minuta opłacana przeze mnie. Oczywiście, wybierając numer przypisany jako "reklamacja" - kolejne minuty wyczekiwania na konsultanta chyba, że wybrałam opcję "nowa umowa"- wtedy po kilku sekundach już miałam połączenie. Dopiero po 4 wizycie zainstalowali router. Internet, mimo, żę światłowód, tak beznadziejny, że kilkanaście razy dziennie po prostu tracę połączenie. Płacę miesięcznie stałą kwotę za internet a i tak wszystko muszę załatwiać na Internecie od mojego operatora w telefonie, którego mam tylko 10gb. W starym mieszkaniu podobnie. Zdarzało się, że przez 2-3 dni nie miałam internetu a UPC rozkładało ręcę. Zdecydowanie odradzam.
    MiejscowośćKraków
  • ~Użytkownik UPC / 2024-10-10 07:52
    Ocena: 1.00 / 5
    Łamane prawa użytkowników, niedziałające funkcje logowania, niedziałające poprawnie płatności do usług, zmiany w płatnościach na gorsze względem intuicyjnego i przejrzystego, zawsze działającego panelu, wcześniej UPC, dziś nie-umiem-nic-zrobic-latwo-PLAY.
    ZaletyBrak
    WadyPlay
Dodaj własną opinię »

Podobne wyszukiwania

Zobacz również

VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4625
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3514
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3213
Cyfrowy Polsat Internet
Ocena: 1.51, ilość opinii: 2555
Play Online
Ocena: 1.74, ilość opinii: 2256
T-Mobile Internet
Ocena: 1.87, ilość opinii: 2100
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4935
Orange
Ocena: 1.41, ilość opinii: 4093
Plus
Ocena: 1.47, ilość opinii: 3172
T-Mobile
Ocena: 1.60, ilość opinii: 2715
mBank
Ocena: 1.66, ilość opinii: 2067
Mobile Vikings
Ocena: 4.53, ilość opinii: 1347