Jestem w UPC od prawie 20 lat. Kilka razy już rezygnowałem, ale wracałem. Na szczęście umowa kończy się wiosną i rozstaję się z coraz bardziej beznadziejnym dostawcą. Internet po kablu (montowane w 2000 r.) co rusz awarie, przerwy spadki prędkości. Mam 500-tkę, na kablu zdarza się ponad 400, ale są dni całe kiedy jest 100-150, a ostatnio ok.60. WI-FI dramat (pomimo zmiany kanałów, działania na 2 zakresach, reapeterach w pokojach). Oczywiście żadnych info o awariach, a jak już człowiek zdoła się skontaktować to przyznają się do awarii i przepraszają. Żeby uzyskać ulgę w rachunku trzeba im udowodnić brak usług (ciągły monitoring łącza, prędkości etc.). Nie powiem - oferta jest dobra, ale wykonanie umowy masakra. Na wiosnę zmieniam operatora, a następne namawiam całe osiedle do wystąpienia do nich z roszczeniami za darmowe korzystanie z infrastruktury. Nikt tego nie robi jeszcze w Polsce, a UPC wykorzystuje fakt, że ludzie jak barany podpisują umowy i nie walczą o należyte wykonanie umowy drugiej strony. Oferta TV - masakra, brak elastyczności, propozycje przedłużeniowe jak dla klienta z lat 90-tych kiedy na rynku niczego jeszcze nie było.ZaletyDobra oferta internetowa
WadyCzęste awarie = brak informacji dla klienta. Skacząca prędkość, często wielokrotnie niższa niż deklarowana w umowie. Karygodne utrudnianie dostępu do UPC w celu zgłoszenia awarii, rezygnacji z umowy, etc.
MiejscowośćGdańsk