Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

UPC Internet opinie

Ocena na podstawie 3504 opinii

1.81 / 5

  • Niezawodność
    1.66
  • Obsługa klienta
    1.64
  • Cena
    2.01
  • Parametry
    1.96
  • Cena/Jakość
    3.00
  • Oferta
    5.00

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~szczakin / 2023-11-05 03:20
    Ocena: 1.67 / 5
    Z tych opinii wychodzi że mam b. dobrze bo zdarza się prędkość pow. 40 mb. Podkreślam - zdarza się, bo jest zwykle dużo niżej. W umowie do 150. tak było jak było UPC. Teraz jest niestety PLAY. Netflix 4k długo się uruchamia. Z HBO to samo. Infolinia itp. nie do opanowania (ale to już było w UPC).
    MiejscowośćWarszawa
  • ~Szczebrzeszczyniak / 2021-01-02 20:42
    Ocena: 4.50 / 5
    Mam internet z UPC od ponad roku. Połączenie trzyma parametry. W ciągu roku zderzyły się 3-4 przerwy. Na ogół trwały jeden dzień. Jedna trwała około tygodnia. Za okres kiedy sieć nie działała zwrócili pieniądze. Żeby uzyskać zwrot opłat trzeba zgłosić do nich usterkę, chociaż sami wiedzą że sieć w danym rejonie nie chodzi. Połączenie się z konsultantem UPC czy przez telefon, czy przez czat, wymaga dużo cierpliwości. Można czekać nawet do dwóch godzin na połączenie, i to nazwałbym największą ich wadą.
    Zalety99% czasu działa i wtedy wszystko jest ok.
    WadyDługi czas czekania na połączenie z konsultantem kiedy chce się coś zgłosić.
    MiejscowośćWarszawa
  • ~Szczepan / 2019-10-08 21:02
    Ocena: 2.00 / 5
    UPC samo podnosi rachunki podpisywałem umowe na 55zl w ciagu 3 lat byly 2 podwyżki bez naszej wiedzy na 78zl. Regionalny przedstawiciel nie raczył odpowiedzieć na maile. Problemy z rezygnacja, twierdzą ze nie dostali maila z rezygnacją i że listowne wypowiedzenie szło ponad 2 tygodnie,patrzac na opinie w internecie to u nich normalne wiec sie potwierdza wszystko byle tylko przeciągnąć płacenie abonamentu o kolejny miesiąc.
    ZaletyDobra predkosc
    WadyObsluga klienta, naciągane na koszty
    MiejscowośćKraków
  • ~Szczera klientka / 2019-09-18 18:31
    Ocena: 1.00 / 5
    Ta firma to jakoś wielkie nieporozumienie. Płacę za 300mb a mam 8mb. Jak uda mi się dodzwonić do działu technicznego to cała pomoc kończy się na zresetowaniu routera i wciskaniu kolejnych usług. Po licznych telefonach na jeden dzień mam 50 mb i sytuacja się powtarza. Płacę 67 zł i mają mnie w poważaniu a nowi klienci dostają to samo za 49 zł. Nowych klientów szukają żeby z nich zrobić kolejnych frajerów do wydojenia. Ja już kończę współpracę z UPC.
  • ~Szczupak / 2022-03-04 16:04
    Ocena: 1.00 / 5
    4 dni bez internetu. 2 lata wszystko było okej, dopóki 1 marca technik nie wezwany przeze mnie grzebał w skrzynce. 15:55 internet się stracił idealnie w momencie zauważenia technika uczepionego na słupie. Myśląc, że to jakieś prace rutynowe nie była zwrócona mu uwaga, jednak technik odjechał zostawiając dom bez dostępu do usług. O godzinie 16 pierwszy kontakt z infolinią. Pani konsultanka 1 zapewniała, że dowie się kto pracował przy skrzynce, ogarnie serwis i będzie się niezwłocznie kontaktować telefonicznie z nowymi informacjami. Do wieczora zero kontaktu, pani konsultantka 2 informuje, że żadna informacja o awarii nie została wprowadzona do systemu. Pani 2 zamawia serwis na 3 marca. Serwis twierdzi, że czas awarii i grzebanie przez technika przy skrzynce to na pewno zbieg okoliczności i zwalają winę na kabel. Podłączenie nowego kabla nic nie daje. Panowie wykonują odczyty na tej jak i sąsiadującej skrzynce, denerwując się między sobą że coś definitywnie jest nie tak. Mówią między sobą "ten co to robił to coś sp****dolił*. Informują, że nie są w stanie nic zrobić i że potrzebne jest zgłoszenie do serwisu który może spawać światłowód. Po 3 telefonach tego samego dnia na infolinię informacja o awarii w trybie pilnym podobno jest, mimo że na portalu moje upc nie ma żadnej informacji o tym. Pan konsultant na pytanie kiedy nastąpi naprawa oświadcza że nie wie, ponieważ zajmuje się tym firma zewnętrzna i nie jest w stanie podać do niej kontaktu, godzin jej pracy, czy szacowanego czasu naprawy. Kontakt z UPC na facebooku kończy się na odczytaniu i zignorowaniu kolejnych wiadomości. Brak rzeczowego kontaktu i brak dostępu do informacji zarówno na infolinii, jak i portalu moje upc czy facebooku. Nie ma ŻADNEGO potwierdzenia i ŻADNEJ możliwości weryfikacji ze strony klienta czy awaria w ogóle została wprowadzona do systemu. Od początku marca brak dostępu do usługi, a rachunek za marzec już wystawiony oczekuje na zapłatę :)
    Zaletywszystko działa dobrze tak długo jak technik z UPC sam czegoś nie zepsuje
    Wadybrak rzeczowych informacji na infolinii, portalu moje upc, profilu na facebooku
    jedni konsultanci wprowadzają dane do systemu, by kolejni potwierdzili, że ich koledzy nic nie wprowadzili.
    brak jakiejkolwiek informacji o czasie naprawienia awarii, podczas gdy "sprawdzanie działania usług w twojej lokalizacji" ukazuje, że pod adresem wszystkie usługi działają prawidłowo.
    MiejscowośćKatowice
  • ~Szpak / 2019-11-19 20:23
    Ocena: 1.75 / 5
    Dzisiaj internet i telewizja brak całe popołudnie. Początkowo mówią że będzie o 20.10. spotkanie zatem będzie mecz w telewizji. O 20.10 informacja że media będą jutro o 12.10. co za precyzja!!! 12.10!!! Bez meczu!!! Mogę sobie po reklamacji jeden dzień odliczyć od abonamentu. Tak mówi niegrzecznie pan z obsługi klienta. Drugi raz na przestrzeni miesiąca.Nie wiem co się dzieje, ale trzeba szukać alternatywy.
    MiejscowośćWarszawa
  • ~SZPUK / 2020-01-30 09:48
    Ocena: 1.75 / 5
    Internet zawsze przestaje działać w najmniej odpowiednim momencie. Codziennie nie ma internetu na jakiś czas. Nie polecam.
    Zaletybrak
    Wadybrak internetu
    MiejscowośćKraków
  • ~Szuler / 2021-10-27 12:04
    Ocena: 2.25 / 5
    Od ponad tygodnia internet raz jest a raz go nie ma i dodatkowo przyjęcie reklamacji nie wchodzi w grę,
    WadyWszystko
    MiejscowośćWarszawa
  • ~Szumixx. / 2019-08-29 16:17
    Ocena: 5.00 / 5
    Świetny internet do grania w gry, prędkościami nie oszukują.
    Zaletypraktycznie niezawodny, pełny profesjonalizm, nie ma problemów
    Wadybrak
    MiejscowośćKielce
  • ~szunaj23 / 2021-11-17 11:18
    Ocena: 1.00 / 5
    Po wpisaniu adresu na stronie UPC celem sprawdzenia usług które pokazało że są dostępne podpisałem umowę z UPC i rozwiązałem z Orange . Po paru godzinach dostałem informację od UPC że nie świadczą usług pod moim adresem. Gratulacje !!!
    Zaletybrak
    Wady100%
    MiejscowośćNamysłów
  • ~Szym / 2021-10-27 18:00
    Ocena: 3.00 / 5
    Przeszedłem z Netii na UPC. Obsługa jest porażająca, nie da się dodzwonić 20 min gra melodia. Czat? Obecnie wszyscy nasi konsultanci są zajęci.
    MiejscowośćKraków
  • ~Szyman / 2023-06-27 09:31
    Ocena: 5.00 / 5
    Powiem tak, właśnie się przeprowadzam i chciałem zobaczyć opinie vectry (kiedyś miałem z nimi mocno pod górkę, i nie zdziwiłem się ze maja fatalna opinie) z ciekawości zobaczyłem jak opinie UPC, musze powiedzieć ze to chyba jakieś boty to wypełniają, z UPC nigdy przez wiele lat nie miałem większych problemów, zwłaszcza tv jest lepszym poziomie i ten mały dekoder wifi szybko przełącza kanały, więc mogę polecić w 100% dziwie się złym opiniom to chyba jakaś konkurencja daje te negi
    ZaletyDekoder wifi 4K - intuicja, szybkość, jakość kanałów
    WadySzkoda ze w bloku gdzie jest światłowód mogę podpisać umowę z play, a z UPC już nie. Ul. Kartografów 5 Marki
    MiejscowośćMarki
  • ~Szymon / 2019-10-04 17:25
    Ocena: 1.00 / 5
    Nie polecam. Oszukują ludzi na 50 zł radzę uważać przy oddawaniu sprzętu
    MiejscowośćSosnowiec
  • ~Szymon / 2021-07-09 10:17
    Ocena: 3.00 / 5
    Od trzech miesięcy występują problemy z internetem. Przez kilka lat wszystko było okej, z kolei od marca, to jest jakiś dramat. Internet regularnie zrywa połączenie kilkanaście razy w ciągu dnia na 15-30 sekund, co jest bardzo odczuwalne, szczególnie w godzinach wieczornych. Zarówno po kablu jak i bezprzewodowo, po prostu pada wszystko. Kilkukrotnie był u mnie technik, connect box wymieniany za każdym razem, a problemy wciąż są. Najwidoczniej firma nie radzi sobie z własną infrastrukturą (albo ich serwery nie mają w ogóle chłodzenia? heh). Konsultanci oczywiście mówią, że wina jest po mojej stronie, pomimo tego, że wina leży 100% po stronie UPC. Z kolei prędkość zawsze była taka jak na umowie, nieważne czy było to 5, 25 czy 250mb/s. Kiedyś bym polecił, obecnie odradzam całkowicie, problemy ze stabilnością są zbyt duże na komfortową pracę czy rozrywkę. Przez 10 lat nie było żadnych problemów, ale od tych 3 miesięcy jest dramat. Internet niby jest, ale co z tego, skoro ciągle rozłącza? :)
    Nie polecam, i mam nadzieję, że upc się ogarnie i zrobi coś w kwestii stabilności, bo to już podchodzi pod niewywiązywanie się z umowy.
    Zaletyprędkość
    Wadystabilność, internet wariuje kiedy robi się cieplej
    MiejscowośćWarszawa
  • ~Szymon / 2021-12-22 13:48
    Ocena: 4.50 / 5
    Internet działa dobrze. Niestety nie są to typowe usługi światłowodowe, a jedynie kablówka. Dla kogoś, kto chciałby wycisnąć trochę więcej, kłopotliwe może okazać się urządzenie dostępowe i konieczność dzwonienia do ich konsultanta z każdą sprawą (zmieńcie mi... ). Ot choćby przekierowanie portów nie działa bez rozmowy z konsultantem...
    ZaletyCena, można kupić w pakiecie z TV co jest dość opłacalne
    Wadymożliwości modemu, IPv6 nie działa, można wybrać jedynie IPv6 lub IPv4 i wtedy ewentualnie mieć przekierowanie portów na modemie...
    MiejscowośćSosnowiec
  • ~Szymon / 2022-07-21 18:51
    Ocena: 4.50 / 5
    No niestety nowi klienci mają fajne oferty ale jako stały klient nie masz ŻADNYCH benefitów, wiec poza przystepnymi cenami i 98% niezawodności nie moge powiedzieć wiecej dobrych rzeczy
    MiejscowośćWrocław
  • ~Szymon / 2023-07-11 13:34
    Ocena: 1.00 / 5
    Sprawa jest dość prosta: UPC to oszuści, którzy nie realizują tysięcy umów poprzez niezapewnienie internetu ludziom, którzy za niego płacą. Ludzie na infolinii kłamią w żywe oczy, a problem nie ustaje od wielu miesięcy. NIGDY, PRZENIGDY nie podpisujcie nic z tymi złodziejami.
    WadyBrak internetu
    MiejscowośćNie korzystam, bo go nie ma
  • ~Śmierdzieli / 2022-04-16 10:11
    Ocena: 1.25 / 5
    Awarie co 2 dni, rozłącza się bez powodu nie polecam drogo i słabo
    ZaletyBrak
    WadyWszystko
    MiejscowośćGdańsk
  • ~Śruba / 2018-06-08 09:18
    Ocena: 4.50 / 5
    Klientem UPC jestem od 3,5 roku.
    Obecnie posiadam internet 120mb/s i jestem zadowolony, przez 3,5 roku tylko raz miałem przerwę w dostawie internetu bodajże 2dni o której zostałem uprzedzony. Ogólnie jeśli chodzi o internet to działa bez zarzutów, śmiga szybko, stabilne łącze, wi-fi mam w całym mieszkaniu, pingi w grach sieciowych niski. Jeśli miał bym się do czegoś przyczepić to do konsultantów, którzy mnie strasznie irytują tym że ciągle chcą mi wcisnąć jakieś usługi lub dekoder horizon, i nie dociera do takiego że nie chce. Ogólnie rzecz biorąc, internet bym polecił, obsługę klienta bym nie polecił. Pozdrawiam.
    ZaletySzybkość łączą, stabilność, brak przerw w dostawie internetu, dobry zasięg wi-fi
    WadyNamolni konsultanci.
    MiejscowośćPiekary Śląskie
  • ~T / 2022-06-17 07:29
    Ocena: 2.50 / 5
    Przy problemach z internetem lub telewizją całkowity brak kontaktu z upc
    WadyBrak kontaktu
    MiejscowośćSiemianowice Śląskie
Dodaj własną opinię »

Podobne wyszukiwania

Zobacz również

VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4470
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3504
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3204
Play Online
Ocena: 1.74, ilość opinii: 2241
T-Mobile Internet
Ocena: 1.88, ilość opinii: 2084
Plus GSM iPlus
Ocena: 1.64, ilość opinii: 1917
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4622
Orange
Ocena: 1.40, ilość opinii: 3936
Plus
Ocena: 1.45, ilość opinii: 2994
T-Mobile
Ocena: 1.59, ilość opinii: 2584
Cyfrowy Polsat Internet
Ocena: 1.51, ilość opinii: 2551
mBank
Ocena: 1.66, ilość opinii: 2019