Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

UPC Internet opinie

Ocena na podstawie 3514 opinii

1.81 / 5

  • Niezawodność
    1.66
  • Obsługa klienta
    1.64
  • Cena
    2.01
  • Parametry
    1.96
  • Cena/Jakość
    3.00
  • Oferta
    5.00

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~Sylwek / 2017-11-02 22:01
    Ocena: 2.50 / 5
    Instalatorzy z UPC to Kompletna porażka kabel puszczony przez całe mieszkanie na podłodze ,drzwi z pokoju nie da się zamknąć gdyż leżał kabel.
    Ciężko się w ogóle dogadać z tymi panami 4 było na instalacji .
    Po prostu brak słów i ręce opadają jeden robił A trójka stała i Paliła papierosy
    ZaletyZobaczymy
    WadyNajwiększą wadą są instalatorzy
  • ~Sylwek / 2023-11-23 12:27
    Ocena: 2.25 / 5
    Reklamacje w play są obsługiwane przez bota, który na zadane pytanie bezustannie zaleca użycie przycisku reset.
    Oczekiwanie na konsultanta wiąże się z 20 minutowym oczekiwaniem.
    W przypadku awarii technik pojawi się za tydzień i sześć dni.
    Na szczęście sam technik zna się na rzeczy i jako jedyny potrafi obronić Play swoim profesjonalizmem.
    Wsparcie klienta zarówno na czacie jak i telefoniczne to nieporozumienie, nie mogą nic zrobić poza powtarzaniem, że rozumieją zdenerwowanie ale mam być bez internetu przez ten ponad tydzień ale też co ciekawe, mam płacić tak jakbym tą usługę miał cały czas dostępną.
    ZaletyStałe łącze, zwykle działa chociaż często łącze jest znacznie wolniejsze niż być powinno.
    WadyCzęsto rozłącza niektóre urządzenia mobilne.
    Brak realnego wsparcia w przypadku usterki.
    Brak korekt za okres kiedy nie ma usługi.
    Raczej trzeba się domagać niż ci zaoferują rozwiązanie problemu.
    MiejscowośćWarszawa
  • ~Sylwia / 2019-11-07 07:59
    Ocena: 1.50 / 5
    Nie polecam to jakiś żart ciągle awarie na serwis czekam 1-2 dni
    Zaletybrak
    Wadyserwis
    MiejscowośćŚwidnik
  • ~Sylwia / 2022-11-07 17:26
    Ocena: 2.00 / 5
    Obsługa klienta w UPC to jakiś dramat. Zero szacunku i odpowiedniego podejścia. Na infolinii ciężko czegokolwiek się dowiedzieć. Zamówiłam wizytę montera na którą czekałam tydzień. W dzień wizyty monter nie przyjechał na czas. Nie otrzymałam informacji nawet o której mniej więcej godzinie się pojawi. Pani na infolini była niemiła i mało pomocna.
    Korzystamy z UPC już któryś raz ale na pewno ostatni bo obsługa jest na żenującym poziomie.
    Odradzam każdemu!
    ZaletyBrak
    WadyŻenująca obsługa klienta
    Słaba jakość
    MiejscowośćWrocław
  • ~sylwia / 2025-03-09 20:40
    Ocena: 1.00 / 5
    To jest jakaś masakra upc było dużo lepsze niż play!Żałuję że zmieniłam dekoder upc na play wiecznie coś nie tak wiecznie się wiesza.Jednym słowem porażka już wolę siedzieć telewizji mniej nerwów.
  • ~Syriinx / 2019-02-27 13:37
    Ocena: 3.00 / 5
    Wszystko dobrze do czasu aż nie skończy się umowa. Mają w d...e lojalnych klientów. Osoby nowe mają to samo za 25% taniej.
    MiejscowośćWarszawa
  • ~Szakal / 2025-03-29 09:32
    Ocena: 5.00 / 5
    Najlepszy Internet jaki miałem. Stabilny i tani, nic się nie zrywa a korzystam non stop. cena tez odpowiednia.
    Zaletystabilność, szybkość, cena
    Wadybrak
    MiejscowośćSzczecin
  • ~Szalony / 2023-02-16 19:05
    Ocena: 1.00 / 5
    Śmiech na sali zrywa co chwile połączenie, ciągle awarie. Ja się pytam za co ja wam płace takie rachunki ?
    ZaletyBrak
    WadyDrogo i brak usługi za którą płacę.
    MiejscowośćLublin
  • ~szczakin / 2023-11-05 03:20
    Ocena: 1.67 / 5
    Z tych opinii wychodzi że mam b. dobrze bo zdarza się prędkość pow. 40 mb. Podkreślam - zdarza się, bo jest zwykle dużo niżej. W umowie do 150. tak było jak było UPC. Teraz jest niestety PLAY. Netflix 4k długo się uruchamia. Z HBO to samo. Infolinia itp. nie do opanowania (ale to już było w UPC).
    MiejscowośćWarszawa
  • ~Szczebrzeszczyniak / 2021-01-02 20:42
    Ocena: 4.50 / 5
    Mam internet z UPC od ponad roku. Połączenie trzyma parametry. W ciągu roku zderzyły się 3-4 przerwy. Na ogół trwały jeden dzień. Jedna trwała około tygodnia. Za okres kiedy sieć nie działała zwrócili pieniądze. Żeby uzyskać zwrot opłat trzeba zgłosić do nich usterkę, chociaż sami wiedzą że sieć w danym rejonie nie chodzi. Połączenie się z konsultantem UPC czy przez telefon, czy przez czat, wymaga dużo cierpliwości. Można czekać nawet do dwóch godzin na połączenie, i to nazwałbym największą ich wadą.
    Zalety99% czasu działa i wtedy wszystko jest ok.
    WadyDługi czas czekania na połączenie z konsultantem kiedy chce się coś zgłosić.
    MiejscowośćWarszawa
  • ~Szczepan / 2019-10-08 21:02
    Ocena: 2.00 / 5
    UPC samo podnosi rachunki podpisywałem umowe na 55zl w ciagu 3 lat byly 2 podwyżki bez naszej wiedzy na 78zl. Regionalny przedstawiciel nie raczył odpowiedzieć na maile. Problemy z rezygnacja, twierdzą ze nie dostali maila z rezygnacją i że listowne wypowiedzenie szło ponad 2 tygodnie,patrzac na opinie w internecie to u nich normalne wiec sie potwierdza wszystko byle tylko przeciągnąć płacenie abonamentu o kolejny miesiąc.
    ZaletyDobra predkosc
    WadyObsluga klienta, naciągane na koszty
    MiejscowośćKraków
  • ~Szczera klientka / 2019-09-18 18:31
    Ocena: 1.00 / 5
    Ta firma to jakoś wielkie nieporozumienie. Płacę za 300mb a mam 8mb. Jak uda mi się dodzwonić do działu technicznego to cała pomoc kończy się na zresetowaniu routera i wciskaniu kolejnych usług. Po licznych telefonach na jeden dzień mam 50 mb i sytuacja się powtarza. Płacę 67 zł i mają mnie w poważaniu a nowi klienci dostają to samo za 49 zł. Nowych klientów szukają żeby z nich zrobić kolejnych frajerów do wydojenia. Ja już kończę współpracę z UPC.
  • ~Szczupak / 2022-03-04 16:04
    Ocena: 1.00 / 5
    4 dni bez internetu. 2 lata wszystko było okej, dopóki 1 marca technik nie wezwany przeze mnie grzebał w skrzynce. 15:55 internet się stracił idealnie w momencie zauważenia technika uczepionego na słupie. Myśląc, że to jakieś prace rutynowe nie była zwrócona mu uwaga, jednak technik odjechał zostawiając dom bez dostępu do usług. O godzinie 16 pierwszy kontakt z infolinią. Pani konsultanka 1 zapewniała, że dowie się kto pracował przy skrzynce, ogarnie serwis i będzie się niezwłocznie kontaktować telefonicznie z nowymi informacjami. Do wieczora zero kontaktu, pani konsultantka 2 informuje, że żadna informacja o awarii nie została wprowadzona do systemu. Pani 2 zamawia serwis na 3 marca. Serwis twierdzi, że czas awarii i grzebanie przez technika przy skrzynce to na pewno zbieg okoliczności i zwalają winę na kabel. Podłączenie nowego kabla nic nie daje. Panowie wykonują odczyty na tej jak i sąsiadującej skrzynce, denerwując się między sobą że coś definitywnie jest nie tak. Mówią między sobą "ten co to robił to coś sp****dolił*. Informują, że nie są w stanie nic zrobić i że potrzebne jest zgłoszenie do serwisu który może spawać światłowód. Po 3 telefonach tego samego dnia na infolinię informacja o awarii w trybie pilnym podobno jest, mimo że na portalu moje upc nie ma żadnej informacji o tym. Pan konsultant na pytanie kiedy nastąpi naprawa oświadcza że nie wie, ponieważ zajmuje się tym firma zewnętrzna i nie jest w stanie podać do niej kontaktu, godzin jej pracy, czy szacowanego czasu naprawy. Kontakt z UPC na facebooku kończy się na odczytaniu i zignorowaniu kolejnych wiadomości. Brak rzeczowego kontaktu i brak dostępu do informacji zarówno na infolinii, jak i portalu moje upc czy facebooku. Nie ma ŻADNEGO potwierdzenia i ŻADNEJ możliwości weryfikacji ze strony klienta czy awaria w ogóle została wprowadzona do systemu. Od początku marca brak dostępu do usługi, a rachunek za marzec już wystawiony oczekuje na zapłatę :)
    Zaletywszystko działa dobrze tak długo jak technik z UPC sam czegoś nie zepsuje
    Wadybrak rzeczowych informacji na infolinii, portalu moje upc, profilu na facebooku
    jedni konsultanci wprowadzają dane do systemu, by kolejni potwierdzili, że ich koledzy nic nie wprowadzili.
    brak jakiejkolwiek informacji o czasie naprawienia awarii, podczas gdy "sprawdzanie działania usług w twojej lokalizacji" ukazuje, że pod adresem wszystkie usługi działają prawidłowo.
    MiejscowośćKatowice
  • ~Szpak / 2019-11-19 20:23
    Ocena: 1.75 / 5
    Dzisiaj internet i telewizja brak całe popołudnie. Początkowo mówią że będzie o 20.10. spotkanie zatem będzie mecz w telewizji. O 20.10 informacja że media będą jutro o 12.10. co za precyzja!!! 12.10!!! Bez meczu!!! Mogę sobie po reklamacji jeden dzień odliczyć od abonamentu. Tak mówi niegrzecznie pan z obsługi klienta. Drugi raz na przestrzeni miesiąca.Nie wiem co się dzieje, ale trzeba szukać alternatywy.
    MiejscowośćWarszawa
  • ~SZPUK / 2020-01-30 09:48
    Ocena: 1.75 / 5
    Internet zawsze przestaje działać w najmniej odpowiednim momencie. Codziennie nie ma internetu na jakiś czas. Nie polecam.
    Zaletybrak
    Wadybrak internetu
    MiejscowośćKraków
  • ~Szuler / 2021-10-27 12:04
    Ocena: 2.25 / 5
    Od ponad tygodnia internet raz jest a raz go nie ma i dodatkowo przyjęcie reklamacji nie wchodzi w grę,
    WadyWszystko
    MiejscowośćWarszawa
  • ~Szumixx. / 2019-08-29 16:17
    Ocena: 5.00 / 5
    Świetny internet do grania w gry, prędkościami nie oszukują.
    Zaletypraktycznie niezawodny, pełny profesjonalizm, nie ma problemów
    Wadybrak
    MiejscowośćKielce
  • ~szunaj23 / 2021-11-17 11:18
    Ocena: 1.00 / 5
    Po wpisaniu adresu na stronie UPC celem sprawdzenia usług które pokazało że są dostępne podpisałem umowę z UPC i rozwiązałem z Orange . Po paru godzinach dostałem informację od UPC że nie świadczą usług pod moim adresem. Gratulacje !!!
    Zaletybrak
    Wady100%
    MiejscowośćNamysłów
  • ~Szym / 2021-10-27 18:00
    Ocena: 3.00 / 5
    Przeszedłem z Netii na UPC. Obsługa jest porażająca, nie da się dodzwonić 20 min gra melodia. Czat? Obecnie wszyscy nasi konsultanci są zajęci.
    MiejscowośćKraków
  • ~Szyman / 2023-06-27 09:31
    Ocena: 5.00 / 5
    Powiem tak, właśnie się przeprowadzam i chciałem zobaczyć opinie vectry (kiedyś miałem z nimi mocno pod górkę, i nie zdziwiłem się ze maja fatalna opinie) z ciekawości zobaczyłem jak opinie UPC, musze powiedzieć ze to chyba jakieś boty to wypełniają, z UPC nigdy przez wiele lat nie miałem większych problemów, zwłaszcza tv jest lepszym poziomie i ten mały dekoder wifi szybko przełącza kanały, więc mogę polecić w 100% dziwie się złym opiniom to chyba jakaś konkurencja daje te negi
    ZaletyDekoder wifi 4K - intuicja, szybkość, jakość kanałów
    WadySzkoda ze w bloku gdzie jest światłowód mogę podpisać umowę z play, a z UPC już nie. Ul. Kartografów 5 Marki
    MiejscowośćMarki
Dodaj własną opinię »

Podobne wyszukiwania

Zobacz również

VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4625
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3514
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3213
Cyfrowy Polsat Internet
Ocena: 1.51, ilość opinii: 2555
Play Online
Ocena: 1.74, ilość opinii: 2256
T-Mobile Internet
Ocena: 1.87, ilość opinii: 2100
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4935
Orange
Ocena: 1.41, ilość opinii: 4093
Plus
Ocena: 1.47, ilość opinii: 3172
T-Mobile
Ocena: 1.60, ilość opinii: 2715
mBank
Ocena: 1.66, ilość opinii: 2067
Mobile Vikings
Ocena: 4.53, ilość opinii: 1347