Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

UPC Internet opinie

Ocena na podstawie 3514 opinii

1.81 / 5

  • Niezawodność
    1.66
  • Obsługa klienta
    1.64
  • Cena
    2.01
  • Parametry
    1.96
  • Cena/Jakość
    3.00
  • Oferta
    5.00

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~STANISŁAW / 2021-02-05 11:29
    Ocena: 1.00 / 5
    Od 2009 zawarłem umowę z firmą UPC na świadczenie usług internetu. Przez cały okres umowy byłem rzetelnym płatnikiem. Rzetelność nie była jednak domeną firmy UPC. W ciągu ostatnich lat świadczenie usług przez UPC wyraźnie się pogorszyło. Stary ruter i notorycznie zrywanie sygnału czy w ogóle brak sygnału było nagminne. Od początku 2019 bardzo słaba jakość usług, powodowała moje interwencje. Moje monity telefoniczne wskazujące na słaby sygnał i konieczną wymianę przestarzałego modemu były bez odpowiedzi .Także próby powiadamiania przez internet nie dawały żadnych efektów, zawiłości w nawiązaniu kontaktu w celu złożenia reklamacji były i są celowe, a takie utrudnianie było typowym dla monopolisty jakim jest UPC . W związku z tym , że UPC nie realizował wymaganej umową usługi , rozwiązałem umowę.
    MiejscowośćKRAKÓW
  • ~Stanisław / 2021-06-28 20:30
    Ocena: 1.00 / 5
    Ta firma to porażka zgłaszam awarie - spalony zasilacz do dekodera a na serwisanta trzeba czekać min 1 tydzień. Ja w tym czasie jestem na urlopie więc za 2 tygodnie. I jak nowy dekoder to 10 PLN do rachunku. Proszę o kontakt z przełożonym to otrzymuje informację że mogę zgłosić reklamację i na odpowiedź czekać 28 dni. To jest chyba jakaś kpina, mają za dużo klientów i pieniędzy to już o klienta nie muszą dbać. Tylko tak dalej i oby wszyscy klienci odeszli do innych operatorów.
    MiejscowośćSiemianowice Śląskie
  • ~Stanisław / 2022-07-20 16:23
    Ocena: 2.25 / 5
    Od czasu gdy upc przeszło do play cały czas interet albo nie działa, albo ma problemy. Wygląda to tak, że wi-fi wyłącza się w godzinach 11-12 i potrafi nie działać przez kilkanaście godzin. Jakby to powiedzieć.. To działa, internet działa ale strasznie źle, logowanie zajęło mi 30 minut a wczytanie strony 10. Czyli jakby internet jest ale go nie ma. Wczoraj mogłem normalnie skorzystać z internetu dopiero o 22 bo o 11:30 się obraził. Ludzie z obsługi klienta nie pomagają. Ja już do nich nie dzwonię, ponieważ wiem że nic mi to nie da. Pół roku temu dzwoniłem do nich aby do mnie przyjechali i naprawili jakiś błąd z wifi. Przyjechali? Pewnie że nie. Następnym razem zadzwoniłem miesiąc później z powodu kolejnego problemu. Miła pani pokierowała mnie co powinienem gdzie kliknąć i po 40 minutach internet znowu działał bez zacięć. Niestety, następnego dnia problem wrócił. Obsługa klienta nie działa, osoby tam nie pomagają naprawić błędów TRWALE tylko tymczasowo. Na koniec dodam że od początku umowy, wifi znikało w losowym momencie na krótki czas, alee ani ikona sygnału czy połączenia wifi się nie zmieniała.
    ZaletyBrak
    WadyWifi znika w losowym momencie na 30 sekund, obsługa klienta nie pomaga, ciągłe wady z internetem
    MiejscowośćWarszawa
  • ~Starogard Gdański / 2018-11-01 11:44
    Ocena: 1.25 / 5
    Od dwóch miesięcy jestem klientem UPC i niestety potwierdzam negatywne opinie, teraz żałuję, że skusiła mnie cena.
    Internet bardzo niestabilny, prędkość strasznie zaniżona. Druga sprawa, to bardzo konfliktowy monter, który z góry założył, że tam gdzie chciałem rozgałęźnik jest niemożliwe do wykonania, a po jednym telefonie okazało się, że jednak niemożliwe stało się możliwe.
    MiejscowośćSTAROGARD GDAŃSKI
  • ~stary klient / 2022-09-01 23:16
    Ocena: 3.50 / 5
    Mam neta do 300 Mb/s. Pomiar z PRO Speed test. Pierwszy pomiar bardzo słabo, drugi 278 Mb/s więc dobrze, ale niestabilnie
    Zaletyniestabilna prędkość pobierania
    Wadyrzadkie awarie
    MiejscowośćKraków
  • ~Staszek / 2018-11-06 12:54
    Ocena: 1.00 / 5
    Kompletne dno nie można doczekać się instalatora pomimo ustalonego terminu oraz rozmowy telefonicznej oraz ponaglaniu mija kolejna godzina i jak jaśniepana nie było tak nie ma odradzam komukolwiek styczność z tą nie poważną firmą, obsługa klienta oraz organizacja pracy na poziomie dna...
    Zaletyzero
    Wadywszystko
    MiejscowośćKĘDZIERZYN-KOŹLE
  • ~Staszek / 2022-10-20 18:54
    Ocena: 4.50 / 5
    W razie konieczności serwisant przychodzi do domu nawet w niedzielę. Awarie są sporadyczne, zwykle pomaga reset dekodera lub modemu. Testy prędkości potwierdzają dotrzymywania warunków umowy. Niestety starzy abonenci nie mają szans na takie promocje jak nowi klienci. Ogólnie jestem zadowolony.
    ZaletyJakość serwisu, dotrzymywanie parametrów.
    WadyBrak bonifikat w abonamencie za staż dla długoletnich klientów.
    MiejscowośćSiemianowice Śląskie
  • ~Staszek / 2023-01-05 12:09
    Ocena: 2.00 / 5
    Umowa reklamowana jako umowa na czas określony, zawarta z myślą korzystania z internetu przez rok. W regulaminie jest zapis o tym, że ulega automatycznemu przedłużeniu na czas nieokreślony jeśli nie złoży się rezygnacji przynajmniej 7dni przed końcem umowy. Niestety okazuje się, że tak naprawdę jest to umowa na czas nieokreślony, a jedynie cena usługi jest gwarantowana przez podany termin. Totalny bezsens, więc w momencie rezygnacji z usługi obowiązuje miesięczny okres wypowiedzenia liczony od ostatniego dnia okresu rozliczeniowego. W moim przypadku oznacza to opłatę za ponad 1,5 miesiąca usług z których nie potrzebuję, a co najważniejsze nie mam nawet jak skorzystać. O czym zresztą UPC zostało poinformowane przy podpisywaniu umowy gdy wymagali dokumentów potwierdzających prawa do lokalu.

    Dodatkowo sama usługa jest kiepska, internet bardzo często przerywa, na kilka sekund, czasem na minutę, co powoduje rozłączenie usług potrzebujących stałe połączenie.

    Generalnie nie polecam tego dostawcy
    MiejscowośćKraków
  • ~Stefan / 2011-07-09 02:55
    Ocena: 4.50 / 5
    Poprzednio napisałem opinię o UPC, w której żaliłem się na brak trzech kont pocztowych po 100MB każde i długotrwałe oczekiwanie na usunięcie tej usterki. Dziś Firma UPC sprawiła się na medal i już mam długo oczekiwane 3 konta za co Firmie i jej Pracownikom dziękuję.
    Cóż, każdemu może się zdarzyć mała wpadka ale mimo to twierdzę i zawsze twierdziłem, że UPC jest najlepszą Firmą w Polsce i gwarantuje usługi na najwyższym poziomie.
    Stefan Nagórski
    Warszawa
    ZaletyTV OK, Internet OK, Telefon OK, obsługa nadzwyczaj uprzejma i miła OK!
    3 lata
  • ~Stefan / 2022-02-12 08:28
    Ocena: 1.25 / 5
    Słaba oferta programowa, częste awarie sprzętu, słaba obsługa i znów bot...
    ZaletyNie ma
    WadyDrogo, słaba oferta np. AMC płatne dodatkowo, częsta zawodność, problemy z serwisem
    MiejscowośćWarszawa
  • ~Stefan / 2023-06-06 11:09
    Ocena: 3.25 / 5
    Likwidowalem umowe po zmarlym tacie. Zalozylem nowa. UPC dostalo wszystkie dokumenty, poskanowali, maja w bazie. Pomimo tego od ponad miesiaca przysylaja mojemu zmarlemu tacie upomnienia o zaplate kary za zerwanie umowy... ZERWANIE! BO ZMARŁ! Na infolinii zapewniaja mnie,ze wszystko jest rozwiazane i nie ma zadnych kar,bo byla smierc abonenta. ONI TAM MAJA BURDEL!
    WadyBURDEL NAD BURDELE
    MiejscowośćWarszawa
  • ~Stefan / 2023-10-08 20:52
    Ocena: 1.00 / 5
    Najgorszy chłam jaki istnieje na tym świecie. Brak stabilności, internetu itd itd. I tak codziennie po kilka razy w ciągu dnia. Totalna porażka. Dobrze że rezygnację z usług już wysłałem. Przestanę się męczyć z tym operatorem.
    ZaletyBrak
    WadyWszystkie jakie są możliwe.
  • ~Stefan / 2025-03-31 17:25
    Ocena: 1.25 / 5
    dzwonilem do nich o problem rozlaczali mnie ie moglem sie dowiedziec dlaczego shakowali mi internet osbie która się nie zna wwcisneli jaki bardzo słaby cyber tarcze zeby tylko naciogneoc siano jak sie dodzwanialem to nie mogli mi odpowiedziec na pytania i gadfali o rozmowie metorycznej i przelaczli mnie do innych rozmmowcuóch a oni mnie rozlaczali nic sie nie dowiedzialem i czy to ma byc dobra obługa ? przepraszam za błedy ortograficzne ale jestem bardzo zdenerwowany bo musialem wydac 500 zł zeby naprawic ten błąd hakerski jak bym mial ocenic to to by byłó na -10 gwiazdek obługa i wszytko
    Zaletyzarty se robicie
    Wadywszytsko rozmowy z info linia upc nic ie nie dowiedziałem
    MiejscowośćKraków
  • ~stre / 2015-06-22 14:20
    narazie moim zdaniem jest to jeden z lepszych dostawcow internetu. zdanych problemow wiekszych z usluga
  • ~Strzyżanka / 2019-08-20 16:06
    Ocena: 2.75 / 5
    Mam usługę dla biznesu.Internet przerwya. Nie ma możliwości prowadzenia szkoleń online czy telekonferencji, bo regularnie w godzinach popołudniowych problemy z sygnałem. Dobrze że zatrzymałem stary internet od Netii jako zapasowy, bo inaczej bym się pogrzebał, a tak lecę dalej na Netii 1/20 bo biznesowy od UPC po prostu nie działa tak, jak powinien.
    Parametry łącza kiedy działa są ok 300/30
    Cena jest bardzo ok bo 80 zł brutto
    Ale obsługa klienta to 0 gwiazdek, bo mimo wysyłania wiadomości ZERO odpowiedzi. Za to ostatnio dzwonił sprzedawca naciągając mnie na szybszy internet na bardziej stabilnym łączu. Bezczelność.
    WadyPrzerwy w ciągu dnia roboczego. Brak odpowiedzi na reklamacje.
    MiejscowośćGdańsk, Strzyża
  • ~sunny / 2021-06-24 16:57
    Ocena: 1.00 / 5
    beznadzieja, po prostu beznadzieja
    _____________[_][][[[[[[[]]]]|
    Miejscowośćwroclaw
  • ~Surge / 2023-09-26 22:34
    Ocena: 1.00 / 5
    Nie da się grać bo zacina
    Nawet kilka nie zrobie bo sie nie da chodzić masakrrrrra
    ZaletyNie ma słaby
    WadySłaby nie działa (Surge dziękuję za uwage)
    MiejscowośćUkład słoneczny, ziemia,Polska
  • ~Surge brawl stars / 2023-09-26 22:32
    Ocena: 1.00 / 5
    Nie mogę grać w moją ulubioną grę, ponieważ ten internet cały czas zacina i przegrywam więc internet daje na 1 gwiazdke
    ZaletyNie ma bambiki
    WadyNie można grać w to co się chce bo internet Nie pozwala a za niego się placi
    MiejscowośćMazowsze
  • ~Sushniak / 2019-10-14 18:31
    Ocena: 1.00 / 5
    Co tydzień występuje awaria. Pisałem maile, dzwoniłem i dalej zero poprawy ze strony UPC. Jak ktoś się zastanawia nad wybraniem dostawcy UPC a jakimś innym to niech w ciemno bierze to drugie, bo ta usługa to jest jakiś żart!
    ZaletyNie ma
    WadyJest ich za duzo
    MiejscowośćGdańsk
  • ~Svitlana / 2020-02-25 19:30
    Ocena: 1.50 / 5
    Od tygodnia nie mam internetu. Technik spóźnia się bo o 9 śpię jeszcze w domu ( tak sam powiedział ). Przyszed ale nic nie zrobił prawidłowo, bo internet nadal nie działa. Kolejna wizyta technika została odwołana firmą podwykonawcza. No coś, tydzień bez internetu i trzy dni rezygnacji z pracy, bo czekam na TECHNIKA! !!.Jutro kolejna wizyta. Będzie? Nie wiadomo.
    ZaletyDo podwyżki o 10 zł w 2019 internet działał poprawnie, po podwyżce miała być większa prędkość, a zrobiła się mniejsza
    WadyZero wyrozumiałości i propozycji rozwiązania problemów
    MiejscowośćWarszawa
Dodaj własną opinię »

Podobne wyszukiwania

Zobacz również

VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4625
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3514
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3213
Cyfrowy Polsat Internet
Ocena: 1.51, ilość opinii: 2555
Play Online
Ocena: 1.74, ilość opinii: 2256
T-Mobile Internet
Ocena: 1.87, ilość opinii: 2100
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4935
Orange
Ocena: 1.41, ilość opinii: 4093
Plus
Ocena: 1.47, ilość opinii: 3172
T-Mobile
Ocena: 1.60, ilość opinii: 2715
mBank
Ocena: 1.66, ilość opinii: 2067
Mobile Vikings
Ocena: 4.53, ilość opinii: 1347