Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

UPC Internet opinie

Ocena na podstawie 3501 opinii

1.81 / 5

  • Niezawodność
    1.66
  • Obsługa klienta
    1.64
  • Cena
    2.01
  • Parametry
    1.96
  • Cena/Jakość
    3.00
  • Oferta
    5.00

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~Exusługobiorca / 2017-07-28 14:13
    Powiem szczerze. Z wielką ulgą żegnam się z UPC i przechodzę na światłowód. Najpierw po reklamacjach o bezpodstawne podnoszenie ceny w czasie mojej nieobecności w kraju i złożeniu skargi do UOKiK kazali mi się czniać i zrezygnować z usług. Po złożeniu wypowiedzenia telefony się urywały abym pozostał, coś tam dają więcej, coś tam dają gratis ale widać że im się pali grunt pod nogami, monopolistą już nie są i na przedbiegach przegrywają cenowo i z jakością usług ze światłowodem. Za cenę 149 (abonament w UPC 132zł) mam dwa razy szybszy internet 300Mb, TV pakiet bogaty, gratis połączenia na telefon stacjonarny i komórkowy do wszystkich, tablet w prezencie. Można ? Można !!! Bye, bye UPC. Miałem się czniać, to się czniam i dodam więcej. Cała wspólnota mieszkaniowa złożyła wypowiedzenia za tak wspaniałą usługę jaką oferuje UPC.
    ZaletyMiałem bo BYLI monopolistami. Rynek się zmienił. O wyborze decyduje klient
    WadyNajdroższa cena do jakości usług. Jadą po bandzie tracąc coraz więcej klientów
    7 lat
  • ~franek s / 2017-04-11 17:34
    Ocena: 2.25 / 5
    Banda naciągaczy. Co innego na umowie, co innego na rachunku. Wpychają usługi na próbę za które trzeba płacić, a nie można wyłączyć czy nie uzywać. Bublowaty sprzęt z demobilu -po naprawach.
    Nie Polecam w Bydgoszczy-Błonie Koszarowa.
    Wadybublowaty sprzęt, słaba jakość usług, niejasne umowy.
    15 dni
  • ~GoRo / 2017-02-21 00:31
    Ocena: 2.00 / 5
    Witam posiadam dekoder Horizon, ogólnie telewizja działa dobrze ale są problemy z internetem jeśli chodzi o wi-fi.
    U mnie dekoder znajduje się jakieś 5 metrów od komputera, wejść na stronę.... niema problemu ale odpalić jakiś film masakra, ciągłe buforowanie nie wspominając już o graniu po sieci non stop lagi i ping skacze jak nic także odradzam, miałem poprzednio dekoder uvee nie było takich problemów a teraz panowie z biura obsługi potrafią tylko doradzić żeby zmienić kanał żenada. Lepiej pozostać przy innym dekoderze bo się rozczarujecie.
    Pozdrawiam.
  • ~Grosz / 2014-04-10 14:09
    Ocena: 1.00 / 5
    Dramat, arogancja, niesolidność, niepolecam
  • ~Grzegorz / 2012-08-21 09:02
    Ocena: 2.25 / 5
    mam łącze UPS na psim polu we wrocławu . nie polecam same dziadostwo nie ma miesiąca bez awarii. a w sezonie letnim co co 2 tygodnie. szkoda pieniędzy na nich i nerwów.
    Zaletybraak zalet
    Wadysame wady
    28 miesięcy
  • ~hektor / 2014-10-19 22:22
    Ocena: 2.00 / 5
    Sprawa wadliwego softu w Technicolorze 7200 jest od dawna powszechnie znana, nawet UPC.Obiecywana przez nich jego zmiana po kilku miesiącach w końcu nastąpiła w październiku i jak to w sprzęcie który od początku ma wady konstrukcyjne niczego nie poprawiła.Dotyczy to szczególnie oferty na 60 Mb/sek.Dalej, mimo dobrej mocy sygnału,osiągane transfery bezprzewodowo są skandalicznie niskie i niestabilne.Zdarzają się bardzo wysokie pingi i utrata plików.Nie polecam tej oferty.
  • ~idler73 / 2014-06-25 06:46
    Ocena: 2.25 / 5
    Posiadam UPC, od ponad roku, przed kablówką, miałem przez 7 lat neostradę, chciałem mieć taniej i mam za swoje.

    Wady.

    1. Bardzo wysoka awaryjność sieci w mojej lokalizacji, brak dostępności usług 3-4 razy w miesiącu, przez kilkanaście godzin na dobę. Najczęściej między 6.00 - 17.00.
    2. Spadki prędkości. Co prawda umowa mówi o prędkości do 15 mb/s (więcej nie potrzebuję), więc realna prędkość może spaść do 12, nawet 10 mb/s. Tym czasem bardzo często spada do 512, a nawet 256 kb/s. Po wielu interwencjach przyczyna nie ustalona do dzisiaj.
    3. Fatalna obsługa klienta, oczekiwanie na zgłoszenie doradcy sięga niekiedy 30 minut. Obsługa pozbawiona wiedzy technicznej, natomiast mocno nastawiona na sprzedaż.
    4. Dołączony router/modem Technicolor TC 7200, o ile działa dość stabilnie o tyle możliwości konfiguracji są zerowe.

    Zalety:

    1. Nie znajduję.

    Szczerze odmawiam korzystania z usług internetowych UPC.
    14 miesięcy
  • ~irko / 2013-10-03 12:13
    Ocena: 1.25 / 5
    Zmieniłem umowę na szybszy internet-miała być prędkość 60mb a mam na przewodzie ~ 35mb, na wifi ~ 18mb.Przez telefon próbują mi pomóc ale nic z tego nie wychodzi, wizyta technika w domu będzie mnie kosztowała 50 zł.Mój sprzęt spełnia warunki techniczne na 60mb.
    ZaletyDużo obiecują przed podpisaniem umowy
    WadyWyciąganie pieniędzy z kieszeni klienta
    Kosztował za drogo - dałem się omamić
  • ~is / 2016-08-20 22:35
    Ocena: 2.00 / 5
    DRAMAT po czterech wizytach technika dalej problem z zawarciem umowy za pierwszym razem pracownik nie miał drabiny żeby dostać się do skrzynki zawieszonej na bloku. Za drugim razem miał drabinę ale nie otworzył skrzynki bo był problem - skrzynka sorodowana. Za trzecim razem przyszedł z drabinę ale ten poprzedni nikogo nie zawiadomił że skrzynka zardzewiala i trzeba mieć coś do cięcia metali. Za czwartym razem ten z drugiego i trzecuego razu też nie dał znać o stanie skrzynki i znowu przyszedł bez piłki do cięcia. LUDZIE DO LICHA KTO TAM PRACUJE czy w gestii klinta jest dostanie się do skrzynki czy do cholery ktoś ma za to płacone. Gdzie znajdujecie takich pracowników. Zero przepływu informacji (pomimo ze klient za każdym razem sygnalizuje jakie są problemy skorodowana skrzynka i zawieszone na wysokości ponad 2 metry). Podsumowując firma na klienta daleko w d.... zatrudnia nieodpowiedzialnych ludzi którzy mają problemy ze zrozuumieniem prostych komunikatów. Kategorycznie nie polecam usług.
    ZaletyBrak
    WadyOlewanie klientow
    2 lata
  • ~Isa / 2014-10-23 21:05
    Ocena: 2.50 / 5
    Jestem bardzo zawiedziony z usług UPC, pracownik który do mnie przyszedł zakładać internet nie miał bladego pojęcia o tym jak to się robi, przy czym na sama instalację internetu musiałem czekać ponad miesiąc(własnie z powodu niekompetentnego montera).Do tego dochodzą częste problemy z internetem. Jest mi przykro z powodu ,że jeden z głównych dostawców internetu w Polsce nie dba o swoich klientów...
    ZaletyNawet atrakcyjne oferty
    WadyBardzo duża niekompetentność pracowników
    6 miesięcy
  • ~Iwona / 2017-04-12 20:20
    Ocena: 2.00 / 5
    Dobry poziom obsługi jedynie do czasu podpisania umowy. Potem już dramat. problem z dodzwonieniem się na infolinię / konsultanci bardzo nieprzyjemni. Problem ze złożeniem wypowiedzenia. Formularz internetowy nie działa, do punktu * zdanie sprzętu- nie udało się przez tydzień dodzwonić. Brak informacji zwrotnej - wypowiedzenie wysłane pocztą było doręczone po 5 dniach czyli 01.03 - otrzymałam informacje, że wypowiedzenie zostało przyjęte - nie zostałam poinformowana, że okres wypowiedzenia został przesunięty o jeden miesiąc. NIE POLECAM
  • ~Iza / 2015-10-27 21:38
    Ocena: 1.00 / 5
    Jakosc fatalna przerwy, max 50% obiecanej prędkości. Ale największa katastrofa to HORIZON, fatalna grafika, literki malutkie, nic nie można przeczytac, minął już tydzień od zinstalowania i działa 10 z nominalnych prawie 200 kanałów. Nie umieją naprawic a nad sposobem załatwienia reklamacji zastanowią się w ciągu 10 dni!!! Jak go zamawiałam to znalazł się pod drzwiami w 12 godzin, jak żądam wymiany na cokolwiek dzialającego to będą procedować. ODRADZAM!!!
    ZaletyBrak
    WadyWyłącznie
    Hirizon mam Tydzień, 250zł (sic!) tyle płacę co miesiąc
  • ~jack / 2015-07-02 21:27
    Nie polecam!!!!! Oszusci 4 dzien brak
    Internetu i telewizji !!!! Dzwonisz i slyszysz
    Usterka bedzie usunieta dzis wieczorem
    I tak mija kolejny dzien i nadal jest usterka
    Nie usunieta .zlodzieje i oszusci
    Zaletybrak sygnalu
    Wadybrak sygnalu
  • ~Janek / 2017-08-10 15:15
    Ocena: 1.00 / 5
    Najgorszy dostawca internetu. Lepiej nie podpisywać z nimi umowy, bo można stracić trochę nerwów.
    Zaletybrak,
    Wadyzapłacisz więcej niż zakładasz
    kraków
  • ~Josphi / 2015-08-16 18:15
    Ocena: 3.00 / 5
    Zmieniłem krzak-neta na UPC ze względu na wzrost UP i DOWN -loadu. Za tą samą cenę miałem 27 mb więcej, więc się nawet nie namyślałem i zerwałem umowę i przeszedłem na upc. Z krzak-netem nie miałem żadnych problemów, rozłączał się może raz na rok albo w ogóle, a pingi były solidne cały czas. UPC mam półtora miesiąca rozłącza się co najmniej 4 razy na tydzień, a pingi w grach są o 20ms większe niż w krzak-necie i skaczą o 30ms. Dodatkowo wciśnięto mi na siłę WiFree, który wykorzystywał moje łącze aby wzmocnić przepust sieci w innych budynkach, kosztem mojego pingu i zwiększonym jitterem w grach...
    Zaletystabilne prędkości pobierania i wysyłania
    Wadyping w grach, częste usterki i rozłączanie się internetu, oszukiwywanie klienta "WiFree"
    1.5 miesiąca
  • ~Kacper / 2016-04-18 15:25
    Ocena: 2.00 / 5
    Największy syf a nie dobry internet, bardzo częste przerwy w dostawie internetu, prędkość pobierania też wręcz żałosna. Tyle.
  • ~Kalamazoo / 2015-02-01 12:04
    Ocena: 1.75 / 5
    Uwaga! W UPC nie ma żadnej możliwości zgłoszenia w weekend awarii dostępu do Internetu. Jeżeli modem nie działa, konsultanci są dostępni od poniedziałku do soboty od 7 rano do 23 wieczorem. W niedzielę lub w nocy zampomnij o jakiejkolwiek pomocy. Módl się, żebyś nie miał awarii. Na stronie można sobie napisać zgłoszenie, które jest realizowane w przeciągu kilku dni. Zdarzyło mi się, że w ogóle nikt nie odpowiedział na moje zgłoszenie. I tek musiałem więc interweniować ponownie telefonicznie.
    ZaletySzybki internet
    WadySerwis kiepski, brak kontaktu w nocy i w weekend
    3 miesiące
  • ~kkc / 2017-04-11 13:23
    Ocena: 1.00 / 5
    Moja pierwsza i na pewno ostatnia przygodą z tą firmą zaczęła się od wizyty młodego, wąsatego domokrążcy, który po zapukaniu do drzwi przedstawił wstępną ofertę usługi dostarczenia internetu przez firmę UPC. Po paru dniach pojawili się na miejscu technicy w celu montażu internetu światłowodowego z umową, której treść nie zgadzała się ze wstępnymi ustaleniami więc nie dokonali żadnych czynności. W/w domokrążca po zgłoszeniu mu problemu zapewnił, że w ciągu dwóch godzin go naprawi i przedstawi właściwą, zgodną z ustaleniami umowę po czym nigdy się już nie odezwał, a na telefony nie odpowiadał. Wniosek jest jeden i prosty - sporządzenie w sposób błędny i niezgodny z ustaleniami umowy miało na celu naciągnięcie i oszukanie klienta, a gdy to się nie udało sprzedawca od siedmiu boleści raczym krokiem się wycofał. Byłem sceptycznie nastawiony do fali negatywnych komentarzy w internecie ale niestety są one w pełni adekwatne do jakości tej spółki. Pozdrawia klienta z ul. Pułaskiego, Rzeszów.
    Zaletybrak
    Wadywszystko
  • ~KL / 2014-11-18 19:03
    Ocena: 1.25 / 5
    Niestety uslugi firmy UPC nie sa warte nawet polowy kwoty abonamentu.
    Jesli cenisz sobie JAKOSC internetu to nie znajdziesz jej w UPC.
    Notoryczne zrywanie polaczenia internetowego, blokowanie dostepu do internetu przez dlugie godziny, brak reakcji serwisu przez dni, a jak ktos raczy odpowiedziec to mowi ze nie stwierdzamy problemu. Ta firma jest zalosna.
    ZaletyBrak
    WadyNieudolnosc, nierealizowanie uslug
    1 miesiac
  • ~klient / 2013-08-12 21:46
    Ocena: 1.00 / 5
    Masakra! internet zawiesza się lub wyłącza kilkanaście razy dziennie. Beznadzieja
    1.5 roku
Dodaj własną opinię »

Podobne wyszukiwania

Zobacz również

VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4456
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3501
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3203
Play Online
Ocena: 1.74, ilość opinii: 2240
T-Mobile Internet
Ocena: 1.88, ilość opinii: 2084
Plus GSM iPlus
Ocena: 1.65, ilość opinii: 1916
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4605
Orange
Ocena: 1.40, ilość opinii: 3927
Plus
Ocena: 1.45, ilość opinii: 2982
T-Mobile
Ocena: 1.59, ilość opinii: 2581
Cyfrowy Polsat Internet
Ocena: 1.51, ilość opinii: 2551
mBank
Ocena: 1.66, ilość opinii: 2017