Jestem nie zadowolony ciągły brak Internetu przecież to szlak człowieka trafia jak pracuje zdalnie.
ZaletyTragedia
WadyBrak Internetu
MiejscowośćGdańsk
~Sebastian / 2024-08-12 20:05
Ocena: 1.00 / 5
Opinie o tej firmie miałem dobre do czasu gdy przejoł je PLAY , przedemną użytkownicy już napisali wiele z przykrością potwierdzam to ,brak usług tv ,internet od 70h i ciągłe przestawianie godziny usunięcia problemu ,ile można usówac awarie czy ktoś tam wogóle pracuję ,na infolini ustawili bota i brak komunikacji z kimkolwiek poraszka ,chyba trzeba się zastanowić nad zmianą operatora
ZaletyBrak
WadyBrak komunikacji i zlewanie klienta
MiejscowośćMikołów
~Sebastian / 2024-08-20 20:43
Ocena: 1.00 / 5
Straszny śmietnik, do momentu przejęcie przez Play było OK. Po przejęciu przez play totalne gowno, po 13 latach w UPC odchodzę bo się nie da. Od 2 miesięcy z 600 mb netu zrobiło się 6 mb normalnie śmiech. Przygłupia kobita na infolini po miesiącu czekania na technika mówi że jeszcze raz zrobi zgłoszenie ale 50 zł za wizytę !!!! Debile normalnie debile!!!
ZaletyBrak
WadyJ/w
MiejscowośćChorzów
~Selena / 2023-11-05 16:52
Ocena: 1.00 / 5
Tragedia!!!!Gorzej chyba być nie mogło. Cały czas wywala internet i to po 10 razy dziennie, telewizja bez internetu nie pójdzie. Masakra i tragedia w jednym
ZaletyBrak
WadyWszystko
MiejscowośćKraków
~sem / 2018-09-29 15:39
Ocena: 1.50 / 5
Ciągle rwie połączenie-kilka-kilkanaście razy na dzień ,tak internet jak telewizja
prędkość niby 150 a więcej niż 40 nie ma. czekam do końca umowy i podziękuję.
Zaletyodkąd mam upc mniej oglądam tv i mniej używam internetu.
Wadywzrost ciśnienia.
MiejscowośćBydgoszcz
~Sergi / 2018-11-08 15:11
Ocena: 1.00 / 5
upc- to niepowazna firma
2 razy zamawialem instalacja- i d..a, zadnego razu nie przyjechali, nawet nie zatelefonowali, ze nie przyjada, stracilem 2 urlopy. Odradzam. Oddzial Katowice.i
MiejscowośćKatowice
~Sergiusz Górski / 2022-06-21 12:30
Ocena: 3.50 / 5
Najszybszy internet jaki miałem dobrze działa w dużych miejscowościach i ma bardzo niskie opóźnienia jak chodzi o nie zawodność to jest dobrze z internetem nie ma prawie w ogóle problemów jednak raz na jakiś czas zdążą się drobne awarie
MiejscowośćCiechanów
~Serhii / 2022-01-25 20:52
Ocena: 1.75 / 5
Od trzech tygodni nie mogą zrobić transfer pod nowy adres, cały czas jakieś problemy… dwa dni pod rząd czekam na instalatora w umówione godziny(tak i nie dotarł, brak kontaktu)
MiejscowośćBydgoszcz
~servorin / 2020-08-20 01:07
Ocena: 1.00 / 5
Internet dostarczany przez UPC od kilku dobrych miesięcy strasznie się zawiesza + wyłącza się w najgorszych momentach bez powodu. UPC nic sobie z tego nie robi.
Wady-niska jakość internetu
MiejscowośćJastrzębie-Zdrój
~SET / 2018-03-04 17:41
Ocena: 3.00 / 5
Brak nowych ofert traktowanie starych klientów jak ZŁO konieczne
Internet niestabilny, ciągle się psuje, brak stabilności, prędkości poniżej deklarowanych, fatalny kontakt z obsługą techniczną... od 3 dni nie mam internetu i nie mogę się skontaktować. Bardzo bardzo odradzam tego operatora. Jakość usług poniżej wszelkiej krytyki!
Zaletyna papierze
Wadyj.w.
MiejscowośćWarszawa
~shaahs / 2018-01-30 22:01
Ocena: 1.00 / 5
Cały czas problem z dekoderem horizon, brak zasięgu wi - fi
ZaletyBrak
WadyProblemy z dekoderem, internet do dupy
MiejscowośćJastrzębie-Zdrój
~Shadou / 2020-11-08 23:36
Ocena: 5.00 / 5
Mieszkam w Warszawie, posiadam internet UPC od kilku lat, średnio raz na miesiąc notuję rozłączenie, pewnie z powodu przerwy technicznej, na około 2 minuty. Początkowo miałem 150 mb, potem 250 mb i teraz 300 mb/s. Mało korzystam z wi-fi, ale mój współlokator, który korzystał non stop, nie narzekał wcale. Kabel mi przeciągnęli po pokoju jak chciałem, dziura w ścianie tam gdzie chciałem, na życzenie technik zostawił dłuższy kabel, nic nie musiałem płacić za podłączenie. Płacę 60zł na miesiąc, mam do tego jeszcze modem TV. Przed zmianą z 250 mb/s na 300 mb nie miałem TV i płaciłem 70zł/msc, ale wynegocjowałem lepszą umowę. Ogólnie najważniejsza jest dla mnie bezawaryjność i dobre połączenie, dlatego też nie zamieniłbym tego dostawcy na innego, bo można z nimi negocjować. Niestety trzeba negocjować umowę kiedy się kończy w taki sposób, że nie przedłużasz umowy, oni dzwonią z działu utrzymania klienta i wtedy negocjujesz. Ja po pierwszym telefonie nie byłem usatysfakcjonowany zaproponowanymi warunkami, po drugim było lepiej, ale po trzecim już mogłem przyjąć warunki. Tylko ciężko coś ugrać jak nie przystąpisz na np. 2 lata umowy.
ZaletyBardzo rzadkie awarie, można negocjować umowy
MiejscowośćWarszawa
~Sie Nick / 2018-06-07 09:29
Ocena: 4.75 / 5
Internet 120 chodzi 122, torpeda. Ping 8.
Telewizja z replay tv extra pomysł. Horizon go i oglądam eleven poza domem.
ZaletyJakość wifi w całym mieszkaniu(63m2)
Tv super dodatki jak replay tv i Horizon go, nagrywarka też.
WadyBrak zauważalnych
MiejscowośćWarszawa/Tarchomin
~siemson / 2019-10-18 12:33
Ocena: 4.50 / 5
bloodtrail
Zaletyprędkość
MiejscowośćLublin
~sin / 2021-01-30 00:58
Ocena: 1.50 / 5
Dno. Youtube, twitch itp. prawie nie dzialaja, nawet na skrzynke mam problem z zalogowaniem. Net 140 MB i zeby byla jasnosc, nie pisze tego pod wplywem naglej emocji powodowanej spadkiem transferu - tak dziala przez wiekszosc czasu. Do tego router odpala sie KILKA MINUT! Powtarzam - dno.
Miejscowośćwarszawa
~siwa.n / 2018-12-11 18:44
Ocena: 1.00 / 5
Witam
UPC jest najgorszą firmą , z którą dotychczas miałam przyjemność współpracować...PRZEPRASZAM, Z UPC NIE MIAŁAM PRZYJEMNOŚĆI WSPÓŁPRACY,ponieważ umowa zawarta telefonicznie na podłączenie sieci trwa ponad dwa tygodnie,tylko montera jakoś nie widać...idzie,idzie i dojść nie może.
N I E P O L E C A M !!!
ZaletyŻADNYCH
WadyJAK WYŻEJ OPISANE...ZERO PROFESJONALIZMU
MiejscowośćRZESZÓW
~skil / 2022-08-21 18:12
Ocena: 1.75 / 5
Najgorszy dostawca internetu z jakim miałem do czynienia. Szczerze odradzam.
MiejscowośćGliwice
~skull87 / 2022-02-22 17:08
Ocena: 1.00 / 5
Technik był umówiony między 9:00 a 12:00. O godz 11:40 przyszedł SMS że technik przyjedzie z opóźnieniem. Uznałem zatem, że po czekaniu 2 godzin i 40 minut mogę pozałatwiać inne ważne sprawy w tym czasie (inaczej myśli UPC, według was trzeba czekać na technika cały dzień najlepiej, a godziny umówione na wizytę są tylko tak o). O godz: 12:06 dostaje SMS, że technik wyruszył i przewidywany czas przyjazdu ok. 12:30. O godz: 12:07 kolejny SMS że technik nikogo nie zastał w domu. Do domu udało mi się dotrzeć o 12:15, także tu mój błąd że nie udało mi teleportować w 1 minutę, żeby łaskawie przywitać technika, którego winą było nie stawienie się w wyznaczonym czasie i który na dodatek nawet nie wykonał połączenia telefonicznego w celu zapytania się czy wyjaśnienia czemu nikt w tą 1 minutę nie stawił się z uśmiechem i kawą w drzwiach